Battlefield 3 gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
2 GHZ DUAL CORE (CORE 2 DUO 2.4 GHZ OR ATHLON X2 2.7 GHZ)
RAM:
2 GB
GPU:
AMD: DIRECTX 10.1 COMPATIBLE WITH 512 MB RAM (ATI RADEON 3000, 4000, 5000 OR 6000 SERIES, WITH ATI RADEON 3870 OR HIGHER PERFORMANCE)
NVIDIA: DIRECTX 10.0 COMPATIBLE WITH 512 MB RAM (NVIDIA GEFORCE 8, 9, 200, 300, 400 OR 500 SERIES WITH NVIDIA GEFORCE 8800 GT OR HIGHER PERFORMANCE)
DX:
DIRECTX 10.0
OS:
WINDOWS VISTA (SERVICE PACK 2) 32-BIT
STO:
20 GB
Hang:
DIRECTX COMPATIBLE
ODD:
DVD ROM DRIVE
Ajánlott gépigény:
CPU:
QUAD-CORE CPU
RAM:
4 GB
GPU:
DIRECTX 11 COMPATIBLE WITH 1024 MB RAM (NVIDIA GEFORCE GTX 560 OR ATI RADEON 6950)
DX:
DIRECTX 11
OS:
WINDOWS 7 64-BIT
STO:
20 GB
Hang:
DIRECTX COMPATIBLE
ODD:
DVD ROM DRIVE
Ajánlott periféria: KEYBOARD AND MOUSE
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 41 527
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Aki még nem látta volna.
Egyébként ilyen videót énis tudok csinálni.
Valakit megkérek áljon be egy fix helyre aztán csak lövöm hátha sikerül, összevágom a videót, aztán milyen prónak látszok😃
fu ez azért durva😃
De szerintem ez sem spontán jött csak előre megszervezték az egészet😃
Ne mondja már senki hogy ennyire pro lenne ez a gyerek hogy minimul 32 slotos szerón ilyen hs-t ad, mert szerintem lehetetlen
am srácok szerintetek miért van az h nézem YT-on a multi videókat és olyan VGAval mint az enyém mások stabil FPSel vesznek fel FULL HDben, nekem meg sokszor beesik laggolásig az FPS 1280as felbontáson is? kellene még 4 giga ram? esetleg amiatt is lehet h olvasási hibás a merevlemezem? jövő héten akarom garanciáztatni...
Nekem az M40 jön be a legjobban...
Közelharcra használom no scope, SPB, és silencer😃
Nagyon lehet így vele osztani HC-ban😃
Én mostanába a sniper fegyvereket hanyagolom...most az f2000 a bejövös!😜
A legtöbb ember ballistic 12x-vel kb. 2 km ről próbál leszedni engem, a laser sight bezzeg a fegyóján van, és sír ha leszedik 2p alatt, mert csak 1 helyben kempel..
Csak téged vesznek észre hamarabb....
Ez olyan mint aki sniperre tactial sight-ot rakot😃 No zoomban észrevettem, 5mp múlva már nem élt
wdavid: sniperkedni is úgy szoktam, hogy megyek a többiekkel, aztán meg-meg állok kis időre szétnézni, hogy mi a helyzet, egyébként ha futok akkor magnum a kézbe és mehet a dara. SV98-at 4x scope-al, laser sight-al használom..
trex01: le kell hasalni, vagy akkor rakja még ki ha mondjuk beguggolsz egy doboz mögé és arra rá lehet támasztani 😃
az SV98 nekem nagy kedvenc lett, 70 ölésből 42 fejlövés volt 😃
ezt a multit egyszerűen nem lehet abbahagyni hehe 😃
És figyelni kell a többi rakétára és Jet-re is :/
petyuska001: mondták, hogy lesz, még anno a játék megjelenés előtt, de ezekszerint csak reklámfogás volt.
Mikor átlépi egy vadászgép a hangsebességet, semmi sem történik...
Persze nem akkora hangrobbanásra gondolok itt hogy a player megsüketül, de hallatszóda az jó lenne😃
Ti hogy vagytok vele?
Szerintem sokkal élvezetesebb lenne.
Mert azz mi már hogy egy rakáta eltalál egy repülőt és nem robban fel mikor a rakéta alapból robban??
A legrosszabb a Javelini, hogy hiába méred be a tankot nem robban fel, simán megjavítják vagy elmennek vele mire betárazol... :/
De ha a repülőbe ülök aakkor meg a LAV-AD leszed mert campel... És mindíg zúg az a bizonyos hang 😜
----
Kérdések Alan Kertz-hez.
@minikanelive: Hol dolgoztál a DICE előtt?
Szerencsés voltam hogy a játékiparba rögtön a DICE-hoz, a Battlefield 2142-vel kapcsolódtam be. Előzőleg a BF1942 modder közösségének tagja voltam, ahol különböző eszközöket,pályákat és modokat készítettem. Munkáim eredménye többek között visszaköszön az Eve of Destruction, Desert Combat, és Point of Existence modokban. Az Egyesült Államokban éltem ahol az egyetemen számítástechnikát tanultam, de végül nem emiatt döntöttem az állás mellett. Úgy gondolom a programozás ismerete nagy előnyt jelent game designerként is.
@shimme01: Az SKS-nél a lövedék esése nagyon hangsúlyos. Bug vagy így terveztétek? Akárhányszor látom elrontja a hangulatot.
Az SKS-nek viszonylag kicsi a lövedék sebessége a többi mesterlövész puskához képest. Azonos távolságon az SKS lövedéke nagyobbat „esik” és több energiát veszt kisebb kalibere miatt. Az SKS hatótávolsága behatárolt, ennek ellenére egy mobil, gyors tüzelésű fegyver, mely nagyon hatásos közepes távolságon. Nagyobb távolságra én inkább az M39 EMR-t vagy a B2K DLC-ben jött QBU-88-at ajánlom
@kryptikspaniard: A P90-hez képest az MP7 kicsit erősebb. Nem gondolkodtatok már el az MP7 első tüzelésekor a recoil csökkentésén, míg a P90-nél a növelésnél?
Az MP7-nek összességében alacsonyabb a torkolat emelkedése, gyorsabb az újratöltés (különösen üres állapotban) és nagyobb a tűzgyorsasága. Az MP7 könnyen elérhető COOP-ból, míg a P90 40-es szinten elérhető. Nyilvánvalóan hasonló fegyverek, de én érzek köztük egy kis különbséget ami miatt a játékosoknak van egy érdekes választásuk. Van aki egyérteműen az MP7-et választja, míg van aki a P90-et.
@friedpixels: Van a távcsőnek hatása a függőleges recoilra? Beleszámít a távcső súlya is? Ez nem szerepel a leírásokban
Ismét egy jó kérdés. A távcsövek csak két dolgot változtatnak: a zoom mértékét és hogy mennyire gyors az ADS (aim down the sights). A nagy zoom értékű (pl 6x) lassú lesz, míg egy red dot ellenben gyors. Ezenkívül nincs változás a fegyver kezelhetőségén, nem változik a pontosság.
@KILLAnthonyMan: Tehát egy hangtompítós fegyvernél jobb a célzott lövés pontossága, mint egy foregrip+hangtompító esetén?
Röviden a válasz igen. Hosszan a válasz igeeeennnnn. A magyarázat azonban még érdekesebb. A foregrippel jár egy kis hátrány célzott lövés esetén. Ha a legjobb pontosságot akarod elérni akkor a hangtompító jobb bónuszt fog adni. Azonban a foregrip és a hangtompító közös használatával azt pontosságot éred el mintha nem is lenne a fegyveren kiegészítő, közben csökkenti a recoilt is. Azt javaslom akkor hagyd csak el a forgripet ha a lehető legnagyobb pontosságra törekszel. Általában 100 méteren belül foregrippel a fegyver még mindig nagyon pontos, és könnyebben is irányítható