Battlefield 3 gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
2 GHZ DUAL CORE (CORE 2 DUO 2.4 GHZ OR ATHLON X2 2.7 GHZ)
RAM:
2 GB
GPU:
AMD: DIRECTX 10.1 COMPATIBLE WITH 512 MB RAM (ATI RADEON 3000, 4000, 5000 OR 6000 SERIES, WITH ATI RADEON 3870 OR HIGHER PERFORMANCE)
NVIDIA: DIRECTX 10.0 COMPATIBLE WITH 512 MB RAM (NVIDIA GEFORCE 8, 9, 200, 300, 400 OR 500 SERIES WITH NVIDIA GEFORCE 8800 GT OR HIGHER PERFORMANCE)
DX:
DIRECTX 10.0
OS:
WINDOWS VISTA (SERVICE PACK 2) 32-BIT
STO:
20 GB
Hang:
DIRECTX COMPATIBLE
ODD:
DVD ROM DRIVE
Ajánlott gépigény:
CPU:
QUAD-CORE CPU
RAM:
4 GB
GPU:
DIRECTX 11 COMPATIBLE WITH 1024 MB RAM (NVIDIA GEFORCE GTX 560 OR ATI RADEON 6950)
DX:
DIRECTX 11
OS:
WINDOWS 7 64-BIT
STO:
20 GB
Hang:
DIRECTX COMPATIBLE
ODD:
DVD ROM DRIVE
Ajánlott periféria: KEYBOARD AND MOUSE
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 41 529
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
----
Kérdések Alan Kertz-hez.
@minikanelive: Hol dolgoztál a DICE előtt?
Szerencsés voltam hogy a játékiparba rögtön a DICE-hoz, a Battlefield 2142-vel kapcsolódtam be. Előzőleg a BF1942 modder közösségének tagja voltam, ahol különböző eszközöket,pályákat és modokat készítettem. Munkáim eredménye többek között visszaköszön az Eve of Destruction, Desert Combat, és Point of Existence modokban. Az Egyesült Államokban éltem ahol az egyetemen számítástechnikát tanultam, de végül nem emiatt döntöttem az állás mellett. Úgy gondolom a programozás ismerete nagy előnyt jelent game designerként is.
@shimme01: Az SKS-nél a lövedék esése nagyon hangsúlyos. Bug vagy így terveztétek? Akárhányszor látom elrontja a hangulatot.
Az SKS-nek viszonylag kicsi a lövedék sebessége a többi mesterlövész puskához képest. Azonos távolságon az SKS lövedéke nagyobbat „esik” és több energiát veszt kisebb kalibere miatt. Az SKS hatótávolsága behatárolt, ennek ellenére egy mobil, gyors tüzelésű fegyver, mely nagyon hatásos közepes távolságon. Nagyobb távolságra én inkább az M39 EMR-t vagy a B2K DLC-ben jött QBU-88-at ajánlom
@kryptikspaniard: A P90-hez képest az MP7 kicsit erősebb. Nem gondolkodtatok már el az MP7 első tüzelésekor a recoil csökkentésén, míg a P90-nél a növelésnél?
Az MP7-nek összességében alacsonyabb a torkolat emelkedése, gyorsabb az újratöltés (különösen üres állapotban) és nagyobb a tűzgyorsasága. Az MP7 könnyen elérhető COOP-ból, míg a P90 40-es szinten elérhető. Nyilvánvalóan hasonló fegyverek, de én érzek köztük egy kis különbséget ami miatt a játékosoknak van egy érdekes választásuk. Van aki egyérteműen az MP7-et választja, míg van aki a P90-et.
@friedpixels: Van a távcsőnek hatása a függőleges recoilra? Beleszámít a távcső súlya is? Ez nem szerepel a leírásokban
Ismét egy jó kérdés. A távcsövek csak két dolgot változtatnak: a zoom mértékét és hogy mennyire gyors az ADS (aim down the sights). A nagy zoom értékű (pl 6x) lassú lesz, míg egy red dot ellenben gyors. Ezenkívül nincs változás a fegyver kezelhetőségén, nem változik a pontosság.
@KILLAnthonyMan: Tehát egy hangtompítós fegyvernél jobb a célzott lövés pontossága, mint egy foregrip+hangtompító esetén?
Röviden a válasz igen. Hosszan a válasz igeeeennnnn. A magyarázat azonban még érdekesebb. A foregrippel jár egy kis hátrány célzott lövés esetén. Ha a legjobb pontosságot akarod elérni akkor a hangtompító jobb bónuszt fog adni. Azonban a foregrip és a hangtompító közös használatával azt pontosságot éred el mintha nem is lenne a fegyveren kiegészítő, közben csökkenti a recoilt is. Azt javaslom akkor hagyd csak el a forgripet ha a lehető legnagyobb pontosságra törekszel. Általában 100 méteren belül foregrippel a fegyver még mindig nagyon pontos, és könnyebben is irányítható
Mondjuk az RPK ami kb AK47 méret, meg lett áldva 200 golyós tárral, mire az MG36, ami dobtáras az 50 golyós lett.
Hát ez marhára reális igaz?
Mármint méretbeli különbségek vannak, de valahogy a DICE nem találta el, hogy melyik a nagyobb... -.-
Ismétlem, szeretem a játékot, de ez mi már? És ez csak egy példa.
Vagy utána nem lesz DLC, és újdonság? 😀
Ezen tényleg javíthatnának, mert elég idegesítő 😕
Nem gondoltam volna, hogy ilyen nehéz visszaszokni. 😞
Régen nagyon pörögtem és izgalmas volt álltalában első 3-ban mindig benne voltam most meg majdnem többször halok mint amennyit ölök :/
fura az, hogy amikor mész oldalra nnem célozhatsz meg akkor lassabban mozog a csávó a fegyók rántanak azért jobban szerintem, nem halnak olyan könnyen a csávók, és itt sokkal profibbak lépek egyet és le is puffantanak 😜
Mondjuk tudok én gamelni csak szokni kell még, de inkább BF 😃D
VIP tagság = Bármit letölthetsz, az eddigi és az ez után megjelenő magyarításokat is😀
Bocs h nem tudtam a videót berakni mert telón vagytok am qva nagy