Aliens: Colonial Marines gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
2 GHz Intel Dual Core Processor
RAM:
2GB RAM (XP),2GB RAM (Vista)
GPU:
NVIDIA GeForce 8500/ATI Radeon HD 2600 (256 MB minimum)
DX:
DirectX 9.0c
OS:
Windows XP SP3
STO:
20GB free hard disk space
Hang:
DirectX 9.0c compatible
ODD:
DVD
Ajánlott gépigény:
CPU:
2.3 GHz Intel Quad CoreProcessor
RAM:
2GB RAM
GPU:
NVIDIA GeForce GTX560/ATI Radeon HD 5850 (512 MB minimum)
DX:
DirectX 9.0c
OS:
Windows XP SP3/Vista/Windows 7
STO:
20GB free hard disk space
Hang:
DirectX 9.0c compatible
ODD:
DVD
NOTE: Initial installation requires one-time internet connection for Steam authentication; software installations required (included with the game) include Steam Client, DirectX 9, Microsoft .NET 4 Framework, Visual C++ Redistributable 2005, Visual C++ Redistributable 2008, Visual C++ Redistributable 2010, and AMD CPU Drivers (XP Only/AMD Only).
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 1 593
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Azzal tisztában voltunk, hogy több stúdió munkálkodik az Aliens: Colonial Marines fejlesztésén, de egy ex-Gearbox fejlesztő szerint teljes káosz volt a projekt.
Az Aliens: Colonial Marines nem váltja meg a világot, saját tesztünk szerint is bőven lett volna még mit fejleszteni rajta. Nem számít újdonságnak, hogy mindez nem teljesen a Gearbox Software felelőssége, pedig korábban Randy Pitchford azt nyilatkozta, hogy a játék 80%-ban az ő csapatának köszönhető.
A minap a Superannuation csapata egy tavaly májusi fórumbejegyzésre lelt, amelyben egy ex-Gearbox fejlesztő nyilatkozott, miszerint nem fűzne túl nagy reményt a Colonial Marines-hoz, a játék fejlesztése ugyanis teljes káosz volt. A munkatárs továbbá elárulta, hogy a multiplayert leszámítva nem a Gearbox készítette a játékot, az elsődleges fejlesztést a Section 8-at jegyző TimeGate Studios végezte. Az IGN magazin megkereste az érintetteket is, de a Gearbox egyelőre nem nyilatkozott.
Indó: [LINK]
fRstLO: Szerinted ezt a játékot 2008 óta fejlesztik... Ebbe a játékba jó ha van másfél év fejlesztés,nem hiába akart ez PS2 exkluzív lenni...
kb olyan doom 3 érzés enyhe dinamikus fénnyel...azért mondom h enyhe mert szinte sehol nincsen normálisan...
attol függetlenül lehet h másnak tetszhet...de a pénzt neméri meg..
Én kissé lemaradtam!Még az első pályán tartottam tegnap,és azóta nem nyúltam hozzá! DLC-ről nem is tudtam,hogy már akad a verzióhoz!😆
Közben javítottad ! 😀😉)
Valaki esetleg már próbálta a frissítés és a DLC után? Változás észlelhető?
cabus26Sejtettem!😉
Spoiler!
General user interface improvements.
Various performance improvements.
Fixed issue where a door may not function properly if a Xeno was killed while opening it.
Addressed issue where players could become stuck in a close encounter after killing a Lurker that had pounced them.
Fixed collision issue where bullets would not pass through certain open doorways.
Fixed an issue related to clients incorrectly interrupting Xeno melee encounters.
Addressed an issue where doors would sometimes not open properly.
Addressed an exploit where players could melee while throwing a grenade or placing a claymore.
Fixed some collision detection issues that could result from a close encounter.
Prevented campaign pop-ups from appearing outside of campaign.
Campaign
Fixed an issue that could prevent NPCs from getting on the elevator in the Sulaco.
NPCs no longer attempt to open doors while being welded.
Fixed issue where Raven could sometimes pass through welded door.
Implementing a message to warn players that campaign progress will be overwritten if they try to start an offline campaign game from within the co-op campaign UI.
Adjusted the distance between players before they're warped to the location of furthest player in co-op.
Fixed issue where torch would sometimes appear incorrectly to co-op clients.
Fixed issue where difficulty could sometimes become stuck incorrectly after switching modes.
Fixed issue where co-op player would not recover properly after being saved from a close encounter.
Fixed issue where Russian players could not drop into a co-op match in some missions.
Updated late-game close encounter moment to disable player input, which could cause them to become stuck.
Multiplayer
Resolved issue where campaign Motion Tracker could incorrectly in multiplayer loadouts.
Fixed issue where clients would sometimes be invisible after spawning in No Hope in Hadleys.
Multiplayer teams are now randomized (parties excluded) if percentage difference in scores is greater than 15%
'Switch Teams' option removed from the Pause menu.
Corrected issue where server and client could get out-of-sync when switching out of a power-up while firing.
Fixed issue where controller would vibrate during the scores screen if Rage ability was active upon match end.
Fixed issue where Cloak ability would not conceal the Lurker when walking or jogging.
Corrected bug where clients appeared to spawn outside of world before match start.
Removed placeholder text from appearing on scoreboard in certain situations.
Improved camera transition when Xeno enters a vent.
Fixed issue where Xenomorph HUD could sometimes appear in the wrong color.
Fixed issue with Spitter acid sometimes preventing players from deploying a Sentry Turret for a short while.
Spitter's "Acid Spray" now originates from the mouth.
Escape: Fixed issue where Xenos could spawn in unplayable space.
Escape: Fixed issue where Xeno players could lose functionality if warped to next area while in a vent.
Escape: Addressed issues where players would spawn with no weapon if they were the last Marine to die in Escape.
Escape: Fixed issue where Cat-Like Reflexes ability would not properly complete in an Escape match.
Escape: Improved timing and placement of warp locations in Emergency Evac map.
vannak akik fele annyi fps-el meg graf -is bármilyen online game-val hazavágnak 😂
gamesTM – 4/10
Eurogamer – 3/10
OXM – 6/10
Polygon – 3/10
CVG – 6.2/10
Gamespot – 4.5/10
El33tonline – 2/5
Edge – 5/10
LaPS3 (Spain) – 58/100
Konzolista.cz – 5/10
Lazygamer – 4.9/10
GamerZines – 58/100
IGN – 4.5/10
Destructoid – 2.5/10
Amúgy a VGA-nak 40-50%-át használja ki csak...és szerintem van egy 62 Auto Limit FPS korlát a játékban....de javítsatok ki ha tévedek 😀
amúgy van javítás Steam elérhető.)
egyébként tényleg a játék grafikai szinten az kb. a béka segge alatt van a 2010es AvP sztem sokkal jobb volt ilyen téren, Szingliről nem nyilatkozom mert csak az első küldit toltam le(eddig csak az nem tetszik hogy a csapattársak b***nak bevárni, pl. neki állok keresgélni és azt látom hopgy a csávó már sokkal előrébb van és csodálkozik hogy szétszedik) Multi viszont rohadt jó, az a kamikazee savas Alien(nem jut szembe a neve) az vmi k***a nagy troll, olyan Triple Kill-t csináltam vele hogy csak úgy füstölt😆
Forje: Először tanuld meg a játék címét és utána jöhet a vélemény... ez hol Aliens vs Predator (AVP)...