Aliens: Colonial Marines gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
2 GHz Intel Dual Core Processor
RAM:
2GB RAM (XP),2GB RAM (Vista)
GPU:
NVIDIA GeForce 8500/ATI Radeon HD 2600 (256 MB minimum)
DX:
DirectX 9.0c
OS:
Windows XP SP3
STO:
20GB free hard disk space
Hang:
DirectX 9.0c compatible
ODD:
DVD
Ajánlott gépigény:
CPU:
2.3 GHz Intel Quad CoreProcessor
RAM:
2GB RAM
GPU:
NVIDIA GeForce GTX560/ATI Radeon HD 5850 (512 MB minimum)
DX:
DirectX 9.0c
OS:
Windows XP SP3/Vista/Windows 7
STO:
20GB free hard disk space
Hang:
DirectX 9.0c compatible
ODD:
DVD
NOTE: Initial installation requires one-time internet connection for Steam authentication; software installations required (included with the game) include Steam Client, DirectX 9, Microsoft .NET 4 Framework, Visual C++ Redistributable 2005, Visual C++ Redistributable 2008, Visual C++ Redistributable 2010, and AMD CPU Drivers (XP Only/AMD Only).
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 1 593
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
A grafika nem annyira rossz legalább tudok vele maxon tolni 30-60 fps em meg van maxon egész jó
tetszik ez a fejlődési rendszer hogy azzal arányban fejleszthetem a fegyvereimet😀
nagyon komolyan nézki ahogy elkapod az alient és shotival bumm a fejbe és szétlocsan!
nagyon komolyan támadnak jól feltérképeznek az egyszer biztos annyira nem rosz game
http://www.tunngle.net/wiki/Network:Aliens:_Colonial_Marines
De a grafikától eltekintve jó játék tud lenni, a multi még király is lehet, nekem főleg tetszett az a rész, mikor nem volt fegyverem, meg menekülni kellett az a dög elől😆, szal ha túl teszed magad a grafikán, akk télleg jó játék lehet😀! Ja igen, és rohadt sok a bug...
Nem a Gearbox csinálta az Aliens: CM kampányát?
Az ugyan eddig is világos volt, hogy az Aliens: Colonial Marines több stúdió munkája, úgy hírlik viszont, hogy konkrétan a teljes single player mód elkészítése a TimeGate Studiosra hárult.
Az Aliens: Colonial Marines nekünk ugyan tetszett, a sajtó és a játékosok viszont általában rosszul fogadták a játékot, ennek fényében különösen érdekes az a hír, miszerint a projekt nagy részén a Section 8-et is tető alá hozó TimeGate Studios dolgozott, és nem pedig a Gearbox Software.
Aki játszott már a játékkal, észrevehette a bevezetőben a TimeGate Studios nevét, ez tehát önmagában nem újdonság, sőt Randy Pitchford, a Gearbox fejese maga is beszélt korábban erről - igaz, akkor azt mondta, hogy a Colonial Marines 80 százalékban az ő csapata munkája.
Ennek ellentmondanak a Superannuation által felkutatott információk, a csapat egy közel egy éves fórumbejegyzésre bukkant, amiben az egyik volt Gearbox-munkatárs fakadt ki: "Utálom ezt mondani, de nem lennének túl nagy elvárásaim a Colonial Marinesszal szemben!" - mondta, majd hozzátette, hogy ő dolgozott a srácoknál, és kész káosz volt a játék fejlesztése. Azt is megjegyezte: "a multiplayert leszámítva még csak nem is a Gearbox fejlesztette a játékot, az elsődleges fejlesztést kiszervezték a TimeGate Studiosnak".
Hogy igaz-e mindez, arról a Sega nem volt hajlandó beszélni, rossz nyelvek szerint viszont ennek tudható be, hogy az Aliens-játék multiplayere jobb lett az egyjátékos résznél.
Viszont csinál olyat,hogy leesik 65-ig és utána visszaáll 80-90FPS-re kb ez a minimum érték.nagyjából 100-150 átlaggal fut.
P
Microsoft .NET 4 Framework, Visual C++ Redistributable 2005, Visual C++ Redistributable 2008, Visual C++ Redistributable 2010
Nekem a telepíttés után, 3x indult újra a gép.
kérnének fél év vagy pár hónap mulva
ezt irja ki nekem amikor el akkarom inditani
😊
😆
Ingyéé meg főleg!!😂