Ray tracing támogatást kap a Minecraft
Szerző: xoki | 2019. August 20. | hír | 48 hozzászólás
Múlt héten a Mojang elárulta, hogy nem készül többé a Minecraft Super Duper Graphics Pack, amely jelentősen javított volna a játék grafikáján, és akár a jelenlegi legjobb modokon is felülkerekedhetett volna. Bár a Graphics Pack megjelenésére már nem fog sor kerülni, a játék hamarosan ray tracing támogatást kap.
Tegnap a Mojang bejelentette a Minecraft új motorjához érkező újdonságokat, amelyek egyike nem más lesz, mint a ray tracing. A csapat az Nvidia együttműködésével dolgozik a funkció bevezetésén, amely minden DirectX R támogatással rendelkező Windows 10-es gépen futni fog. Természetesen az RTX GPU-k adják majd a legjobb élményt, de elérhető lesz minden olyan GPU-n, amely támogatja a DXR-t (GTX 10, GTX 16 szériák).
Minecraft
Megjelenés: 2011. November 18. (PC)
Műfaj: Akció, Túlélő
Fejlesztő: Mojang
Műfaj: Akció, Túlélő
Fejlesztő: Mojang
Hozzászólások: 45
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Spoiler!
Viszont ennek a Ray Tracing - nek továbbra sem látom (egyenlőre) annyi értelmét.
A Ray Tracing technológia favatkát sem ér.
Szóval nem kell. Biztos a Minecraft miatt csinálták az egészet. De most már legalább van értelme az életnek.
A hasonló mod-ok amik jelenleg is elérhetőek, azoknak sem elég tudtommal. De persze, ha sikerül nekik az örvendetes 😀 (De nekik sem túlzottan érdekük 😃 )
Szerintem a Minecraft játékosok jó ha 10 %-ka rendelkezik RTX vagy akár egy újabb GTX videokártyával...
1080ti se tudja a 2060 szintjét hozni rtxel bekapcsolva,ami sokat mond
És most komolyan: fogLYa? 😲
Egy játék sikere továbbra sem a grafikán múlik. Felnőttek pedig legalább olyan számban ülnek le a játék elé mint a gyerekek. Mai napig az egyik legnagyobb téveszme, hogy ez a játék ovisoknak készült, nem is értem. Egyébként nincs párja, mint ahogyan állítod 😀
Igen tény,hogy nem csak fiatalok játszanak vele ,de azért az ,hogy nincs párja így nem mondanám.Attól ,hogy az egyedi benne ,hogy kockás minták vannak attól feltétlenül nem egyedi,például ott a Rising World ,amiben jóformán még budipapírt is tudsz kraftolni,nyilván nem ez a lényeg benne,mármint a budipapír 😂 ,de az is van legalább olyan jó,mint ez az fix.Spoiler!
A 7 Days to Die játékban pedig össze lehet törni az üveget és meg lehet enni, hogy meghalj 😜
Ahogy írtam az előbb én a Minecraft esetén éppen abban látom a pozitívumot, hogy egyszerű a grafika, de maga a térképgenerálás a legtöbb esetben realisztikus, így teljesen jól beleélhető.
Annak idején amikor elkezdtem játszani az alfával még ezredennyi kontent nem volt benne, a térképgenerátor is butább volt, de még így is elvarázsolt a lehetőség, önerőből érvényesülni egy világban, aminek minden elemét manipulálni lehet. A felfedezés sosem okozott még akkora örömöt, legfeljebb RPG játékokban, de itt ugye nem küldetések miatt, hanem saját célok eléréséért küzdöttem. Játékos létem egyik legmeghatározóbb élménye volt. Hasonlót csak a Terraria tudott elérni, azóta nem találkoztam olyan sandbox survival játékkal, ami ennyire le tudna kötni.
Én huszonör évesen kezdtem el játszani vele és a mai napig játszom, mert igényli a kreativitást és a gondolkodást, nem öncélú, hanem eszközöket ad a kezedbe, amivel megvalósíthatsz dolgokat, amiket szeretnél. Igazi sandbox, vagy Legó érzés.
Ha ez nem kap el vagy nem ilyen a beállítottságod az egy dolog, de attól még a játék nem rossz, csak nem a te világod.
A grafika pedig pont az, ami megadja a játék ilyetén ízét, nem rágja a szádba, hogy mit és hogyan láss, hagy helyet a képzeletednek.