Felemás fogadtatásban részesült a Biomutant
A Biomutant már a 2017-es E3 alkalmával rengeteg embert magával ragadott. Színes világával, egzotikusnak ható karaktereivel és pörgős játékmenetével azonnal sokak kívánságlistájára felkerült.
Aztán teltek-múltak az évek, a játékról nem sokat hallottunk, ám idén januártól kezdve megtört a jég, és a folyamatosan érkező infók mellett immáron tudtuk, hogy május 25-én végül a kezünkbe foghatjuk a végterméket. Ez a pillanat ma el is érkezett, ám úgy tűnik, a játék nem mindenkinél váltotta be a hozzá fűzött reményeket.
A kritikus hangok elsősorban azt kifogásolták, hogy a játék egyszerre rengeteg minden szeretne lenni, ám ez az egyveleg sok ponton egyáltalán nem működik, és ez sajnos a játék rovására megy. Ahogyan szintén nem tartják előnyösnek az egy idő után repetitívvé váló küldetéseket, valamint a kissé túlgondolt történetet sem. Kiemelték azonban az előnyöket is, amelyek a szép és kreatív látványvilágra, valamint a pörgős harcokra összpontosítanak, ahogyan az a trailerek tanúsága szerint borítékolható is volt. A karakter fejlesztése, valamint a craftolási rendszer is addiktívra, élvezetesre sikeredett, úgyhogy azért pozitívum is akadt az első tesztek utáni kritikákban. Teljes képet pedig természetesen mindenki csak akkor kaphat, ha maga is kipróbálja a kétségkívül érdekes koncepcióval rendelkező játékot.
A Biomutant Metacritic pontszáma jelenleg PC-n 67-nél megállt, és többnyire „mixed” véleményeket kapott, ezért úgy tűnik, nem gazdagodtunk egy újabb klasszikussal. Ám ez senkit se akadályozzon meg abban, hogy bizalmat szavazzon a játék számára.
Nektek hogy tetszik első ránézésre a Biomutant?
Műfaj: Akció, Szerepjáték
Fejlesztő: Experiment 101
De amint kikerülsz, elkezdesz küldetéseket falni, felszereléseden pepecselni, utána már nagyon jó.
Viszont tény, hogy néhány helyen kicsit üres ez a mesés világ 😞
Patch formában még feltölthetik az "üres zónákat"...
Remélem későbbiekben DLC formájában még táplálják a játékot mert a világa még rengeteg content-et elbírna és akkor kevésbé tűnne üresnek pár terület, legalábbis számomra.
Resident Evil Village (PC, PS4, Xbox, PS5) – 7th May
Hood: Outlaws & Legends (PC, PS4, PS5, Xbox) – 10th May
Mass Effect Legendary Edition (PC, PS4, Xbox) – 14th May
Subnautica: Below Zero (PC, PS4, Xbox, PS5, Switch) – 14th May
Biomutant (PC, PS4, Xbox One) – 25th May
Gamestar úgy beszélt róla a kritikájában mintha náluk kést szorítottak volna a nyakukhoz hogy végig játszák 😆
Szóval ha rám hallgatsz, azt csinálsz amit jónak látsz. 😆
A másik, hogy ez pont fölösleges idehozni, mivel valóban 2021-et írunk, a 90Hz+ korát, mindenhol. A folyékony, szakadásmentes kép idejét.
Ha játszottál azokon amikről írsz, nagyon is jól tudod, hogy mennyivel másabb, jobb egy mostani képkocka, esetleg magas képkocka sebességű kép, egy timing alapúnál...
Az, hogy itt hasonlítgatod a régi korok retro cuccait, aztán amikor meg van mondva, hogy miért nem érdemes, egyből tudsz amúgy róla.
Nem érdemes ebbe már erőt nyomni, amúgy is egy játék alatt bontakozott ez ki megint és nem a neki való helyen.
Az, hogy miket feltételez más életéről az már megint az a szint amit már megszokhattunk tőle, el kell engedni.
Ezentúl nem csak a hazudozás és a lódítás mestere leszel.. hanem a Pofára esés Mestere is !
Lassan nagy Mester Címet is megkapod itt az oldalon! 😂 😆 kapsz egy Dr. Vas titulust is 😃
Amúgy majd akkor esek pofára.. amikor neked lesz fent valós eredeti kép a gépedről. 😆
Dr. Megmondó Vas Biomutáns Lódítás és Hazudozás Pofára esés Mestere ! 😶
Te írtad az egyik thread-ben.
Aztán valamiért itt vagy még mindig. Se nem vagy segítőkész, se nem vagy hozzáértő, aztán ha megsértődsz, vagy valaki megbántja a lelki világod beközlöd, hogy suhanc meg aláraknak mindent, ja meg doktor vagy...
Amúgy aki doktor, az tanult érte és nem rendel... az az orvos doktor...
Nem arról van szó, hogy kevesebb FPS-sel kízárólag csak veszteni tudsz, hanem hogy az is számít, több más tényező mellett. Nyílván vannak extrém esetek, akik erre fogják, de erre alapozni a témát baromság.
Tessék, kicsit konkrétabb példa, nem pedig "a barátom akiről senki semmit nem tud":
Nem kell hogy az adott játék TOP 10 legjobb csapatában benne legyen valaki ahhoz, hogy kompetitíven játszon. A causal réteget nyílván nem fogja az esetek többségében befolyásolni, de akkor is van helyzet ahol számíthat, játéktól függően főleg kompetitív szinten. Pont egy ilyet hoztál fel példának, ezzel nem értettem egyet, mert pont hogy itt számít.
Rengeteg olyan ember van, aki ilyen hozzászólásokkal szeretne mások fölé kerekedni a neten, valamilyen számomra ismeretlen (igazából nem ismeretlen, csak nem részletezném) okból. Itt nem kell pironkodni, ha az ember valami bődületeset csúsztat (biztosan neked is vannak emlékeid az óvodából, amikor még talán te is próbáltad túllicitálni mások "hőstetteit" ). A mai fiatalok túl sok marvel filmet néznek, és előbb utóbb azt gondolják, hogy esetleg ezek mind igaz történetek megfilmesített változatai lehetnek. Ennek a következménye, hogy felruházzák magukat mindenféle szuperképességekkel, melyekről egy idő múlva már maguk is elhiszik, hogy igazak.
Nem tudsz velük érdemben megvitatni semmit, mert velük ellentétben te beszorítod önmagad az őszinteség szűk korlátai közé. Az első mondatban leírt passzív viselkedési forma sokkal célravezetőbb megoldás, mint az aktív megnyilvánulás (és még a kedved is jobb lesz).
Enslavedre ezt mondani? 😆