Call of Duty: Warzone - új operátort és fegyvereket kapunk
A Call of Duty: Modern Warfare, illetve az ingyenes battle royale mód, a Warzone hamarosan egy új frissítést kap, amely egy új operátort is magába foglal.
Az új karakter a Talon nevet kapta, akihez egy kutya, Indiana is társul majd. Az eb nem csak a show kedvéért lesz jelen, rengeteg hasznos képessége van. Talon feloldásához az őt tartalmazó csomagot kell beszerezni. A bundle a mai naptól már elérhető a játékbeli áruházban.
Az új karakter tehát mindkét játékban elérhető lesz, de néhány dolog csak az egyik módhoz érkezik. A Modern Warfare például egy új 6v6 pályával bővül majd, ez lesz a Khandor Hideout. A Warzone pedig új fegyvereket vonultat fel, amelyek a következők: 725, MK2 Carbine, .50 GS és az EBR-14.
A Call of Duty Endowment Defender Pack szintén visszatért az áruházba, amellyel ti is támogatni tudjátok a háborús veteránokat, hogy új, minőségi állásra lelhessenek. Ezt a felszerelést szintén mindkét játékban használni tudjátok. A frissítés március 24-én, este 7 órakor élesedik. Az új tartalmakról bővebb információt az alábbi blogbejegyzésben találtok.
Műfaj: Akció, FPS, Battle Royale
Fejlesztő: Infinity Ward
Magyar Call of Duty Közösség: https://discord.gg/McCRnTP
A másik q3dm7 és 13 volt a kedvencem.
Most is régi játékosok összefogtak és vannak néhány 1.16n serverek,sőt discordjuk is van.
[LINK]
Esetleg még QuakeLive lenne,de azzal nem nagyon toltam,mert az rosszkor jelent meg amikor még élt a Q3.
Nekem annyi a gondom vele, hogy nagy hangsúlyt fektettek mindegyik karakter egyedi képességére - kötelezően minden karakternek vannak bónusz képességei.
A Quake 3-ban azt szerettem, hogy mindenki egyenlően kezd, gauntlettel, sima géppuskával.
Nem pedig eltérő képességekkel meg miegymásokkal...
A 2016-os Doom multijának jól áll, hogy fegyverszettekkel kezd az ember - külön képességekkel, de ami egyik játékban működik, a másikban nem nagyon fog - és a Quake multija nem az adott képességekről szól, hanem hogy minél gyorsabban reagálj az ellenfélre. Persze szedhető fel a Quake 3-ban egyéb képesség- teleport, élettöltő, kamikáze 😃 (a Team Arena-ban a kedvencem volt) valamint a Team Arena-ban is felszedhető állandó képesség - ami addig maradt az embernél míg ki nem lőtték - pl: a gyorsabb futás, vagy a plusz páncél, de ezeket a képességeket nem kaptuk az elején, hanem meg kellett szerezni - az állandót és az átmenetit is, és nem minden játékmódban voltak aktívak, inkább a CTF-ben.
A Champions nagyon csili-villi , menő hogy lehet állítani szkineket a karaktereknek, Doomguy-nak egyéb kinézetet, meg Blasko-nak is, Ranger-nek ...stb. de nekem nem adja vissza azt az eredeti Quake fílinget, ami a Quake 2 és 3-mat jellemezte, de még a Quake 4 multija is jó volt, a régebbi, megszokott fegyverek jól modernizáltak voltak benne és lehetett benne pörögni. Meg mindenki Blasko-val, Doomguy-al és Rangerrel megy, ami elég lehangoló, hogy csak ezeket a karaktereket látod a pályán....
A Quake Champions olyan mint az a mézes-mustáros csirke, amiből kihagyták a sót, a kevéske körrit, az őrölt csemege paprikát (a mustár is kevés benne, ráadásul nagyon csíp, mert dizsoni 😃 ).
Valahogy így látom... 😀
Szóval sikerült a COD-ról jól elterelni a témát a Quake-re, majd a gasztronómiára lol.
Ha igazi quake hangulat kell,akkor ott van a régebbi széria. 😃