Bezár a Telltale Games
Valószínűleg senki nem gondolta volna, hogy a közeljövőben sor kerülhet a Telltale Games bezárására, akiknek olyan népszerű játékokat köszönhetünk, mint a The Walking Dead, a The Wolf Among Us, a Tales from the Borderlands, a Minecraft: Story Mode és még sorolhatnánk.
Tegnap felbukkant a hír, mely szerint a Telltale Games 25-re csökkentette az alkalmazottak számát, és a hír hallatán sokan szóhoz sem jutottak, hiszen rengeteg népszerű címet köszönhetünk a stúdiónak. Népszerűnek népszerű, ellenben mint kiderült, a The Walking Dead első évada óta egyetlen egy játékuk sem hozott bevételt, ezért a cég kénytelen volt csődöt jelenteni. 2017-ben már megváltak az alkalmazottak egy részétől, ráadásul az egykori vezérigazgató, Kevin Bruner pert is indított ellenük.
Nemrégiben a Telltale pedig sajnos megerősítette a híreszteléseket.
A cég hamarosan végleg lehúzza a rolót, de először még teljesítik a kötelezettségeiket a partnereik felé. Viszont a körülbelül 250 alkalmazottból mindössze 25-en maradtak. Ez pedig azt is jelenti, hogy szinte az összes projektjüket leállították. Több forrás is állítja, hogy például a The Walking Deadet sem fejezik már be, és a stúdió kizárólag egy címen fog még dolgozni, amely a Netflixnek készülő Minecraft: Story Mode lesz.
A cég hamarosan további információval szolgál majd az elkészületlen játékok sorsáról, reméljük a Minecraft mellett elkészülhet még más is, mert például a The Walking Dead így befejezetlen marad. Nektek hiányozni fognak a Telltale játékai?
Műfaj: Kaland
Fejlesztő: Telltale Games
Akár még ez is igaz lehet.
a: kill zombies with knife
b: use ak47 (5$)
c: use flamethrower (10$)
a: eat the food yourself
b: give ithe food to your friend
c: order huge pizza (5$)
A quick time eventeket is kicsit át kellene alakítani, nem az lenne, hogy nyomd meg gyorsan az E t, hanem "you are out off ammo, you have 3 seconds to buy more for 5$
ENTER: buy ammo (5$)
ESC: let Clementine die
[LINK]
Persze könnyebb mutogatni a mocskos náci kalózokra mint lenyelni a keserű pirulát és belátni hogy igenis a fejlesztők/kiadók szúrtak el valamit. Csodálkozom hogy a globális felmelegedést nem írtad még valamelyik crack csapat számlájára.
De ha esetleg meg tudod magyarázni hogy igenis a warez miatt történt és hogy érdekes módon miért nem dőlt még össze az összes többi cég akkor hajrá. Azon kívül persze hogy ha nincs warez akkor nőnek az eladások, mert az már kismilliószor be lett bizonyítva hogy egyáltalán nem igaz.
Mielőtt elkezdenél mutogatni, nem, még mindig nem warezolok.
Egyébként meg nagyon sajnálom hogy megszűnnek, imádtam a Walking Dead sorozatot, nem beszélve a Borderlands - ról.
Látom a pénz az isten. "Akinek nincs semmije az annyit is ér", ugye? Érdekes filozófia ez, de hát ki vagyok én hogy ítélkezzek feletted, elvégre én csak egy csóró kisvárosi srác vagyok, nem érhetek fel a te hatalmasságodhoz. De tudod mit vettem észre miközben csodáltalak? Az emberjelmezedből ilyenkor egy kicsit kilátszik az állat.
Ha 40 éves létedre azt hiszed hogy a pénzed határoz meg hát akkor őszinte részvétem. Száz meg száz fontosabb dolog van a pénznél.
Tudom kár bármit is írnom, hiszen elintézed egy egetrengetően kreatív "irigy vagy" felkiáltással. Wow, ilyet még sosem hallottam.
Két külön példa -> két külön hozzáállású cég.
Ha egy Ubisoft minden játékára rádobja a Denuvot, akkor nyilván nem ők azok akiket nem zavar a kalózkodás.
Ha egy CDPR bármi védelem nélkül kiadja a Witcher 3: Wild Huntot, vagy Notch a saját twitterén, a saját játékára írja hogy akinek nincs rá pénze, nyugodtan kalózkodja le, akkor nyilván nem ők azok akik mindenféle védelmet dobálnak a játékaikra.
Bónuszként itt van hogy mennyit adtak el a két említett címből
Witcher 3: Wild Hunt - 10.000.000+
Minecraft - 144.000.000+
Sajnos nem sokra mész azzal, hogy szerinted logikus az elméleted, ha nem vagy hajlandó utána nézni hogy mennyire el vagy tévedve. Én sem reggel a toaletten ülve termelem ezeket, hanem veszem az öt másodperc fáradtságot és utána nézek guglin.
Persze ahogy a mondás is tartja, ignorance is bliss.
Menny már a francba komolyan, ilyen szövegeket a nagyotmondó óvodások is meg irigyelnének. :”D. Kis korodban szegény voltál, hogy most egy szelet bocicsokival is eldicsekedsz? Vagy szerinted 2018-ban egy 4k-s monitor meg egy videókártya akkora tétel, hogy tapsolni kellene? Szerintem regisztrálás alatt kikellene tölteni egy pszichológiai tesztet mindenkinek...
[LINK]
Annyit azért segítek, hogy Grey marketet nem számolják bele az eladásokba, és annak amit írtál semmi köze a warez témához.
És ez utóbbi kettőnek sem a warez okozta a vesztét.
Más kérdés, hogy ha ki akarsz próbálni egy játékot, megvétel előtt nem sok lehetőséged van rá. Steam 2 órája kb semmire sem elég. A régebbi ~10 óra lenne a jó de sok AAA címet (Titanfall 2, régebbi COD-ok közül is jó pár) le is lehet tudni annyi idő alatt. És az sem a warez hibája.
Persze vannak free hétvégék, és talán az a jó megoldás, de nem megjelenés után fél évvel, pláne multival is rendelkező címek esetén.
Ebből a szempontból az Ubi jól csinálta, Division 1 és Wildlands is kapott egy open hétvégét megjelenés előtt.
Nem csak túlélő játékoknál, de náluk különösen a 2 óra semmire sem elég.
Subnauticában kb az első "területet" tudod felderíteni annyi idő alatt és még az építést, létfenntartást, járműveket, többi területet nem is láttad.
No Man's Skyban kb az első bázisépítés éppen hogy belefér és annyi.
Persze nehéz lehet egy túlélő játéknak kedvcsináló demot összerakni amiben van minden érdekesség de szerintem nem lehetetlen feladat (konkrétan egy training részbe kell beengedni a játékost ami bemutatja mi mire való, és azon belül kap egy kis szabad kezet. Subnautica esetében a főhős kiképzésének a része lehetett volna egy holoszoba vagy training terület ahol a technológiával ismerkedik meg, és felkészíti a túlélésre ha esetleg lezuhan az űrhajó - az a jó felkészítés, aminek hasznát veszed ha baj van - és ez része lehetett volna az alapjátéknak is, így nem kel külön csak a demóra előkészíteni. Sőt akár a történet része is lehetett volna, pl a hajón tartják meg ezt a képzést baj esetére és pár legénységi taggal együtt végig kellene nyomni). De egy free hétvége sem megoldás, mert pl a Subnautica letudható 24 óra alatt.
Star Control Origins, 2 óra alatt még a Naprendszert sem hagyod el, nem találkozol komolyabb fenyegetéssel és a hyperutazást sem tapasztalod meg.
Régebbi demó megoldások jók voltak, de sajnos a készítők azzal is visszaéltek helyenként. Demó pályákon jobban ment a game mint a teljes verzióban, olyan dolgokat raktak a demóba ami a véglegesbe nem került bele (kicsit olyan, mint a mostani filmes trailerek - kimaradt, kivágott jelenetek tucatjai vannak egy-egy trailerben de a végleges filmbe már nem kerültek bele).
C&C 1 demója 1, 6, 10-es pályákból állt. Volt benne minden. Kezdő lépések, egyszemélyes küldetés, bázisépítés közepes tech szinten.
Carmageddon 1 demo, 4 perc egy városi pályán, de az teljes élmény volt.
Revolt demo, 1 pálya, 8 autó, mindegy fegyver. Itt sajnos el is lőtték az összes puskaport, nem kerültek be új fegyverek a végleges verzióba, csak új pályák és autók.
Drakan 1 PC demo, a második pálya kb a feléig, volt benne minden, repülés, felszíni harc, kulcskeresés, úszás.
...ez csak nekem ellentmondás?
Ami népszerű, az fogy. Ami fogy, az bevételt generál. Ha nem is irgalmatlan profitot, de legalább nullára kijönnek, nem? A semminél pedig többet ér a dolgozónak, ha tud belőle kaját venni, nemdebár? Mert a két szép szemükért nem kapnak kenyeret...
...nekem ez magas.
Walking dead/batmannel játszottam tőlük és mindkettő nagyon jó volt.
Sajnálom hogy a jó fejlesztőket elküldik de a treyarch gyárthat hulladékot mint a black ops 4.
Egyébként szerintem se csináltak eget verő gameket. Walking Deaddel játszottam, 4.évadnál abbahagytam,és soha nem vettem elő újra(Life Is Strange-t is abbahagytam,de azt volt kedvem újrakezdeni az elejétől,végig is játszottam).Pedig élveztem a játékot,de annyira nem hogy újra játsszam (hiszen elölről kellett volna kezdeni az apró részletek miatt).Wolf Amoung Us dicsérik sokan,de a többi játékuk nem lett nagy siker,se a Batman,a Minecraft Story mod meg egyenesen katasztrofálisra sikeredett(Néztem Sirius végigjátszását).Igazából ez a rajzos grafika se jött be,egyszerűen a modellek állatira el vannak nagyolva,am fő szereplőket azért nem ártana részletesen kidolgozni.Nem alkottak semmi maradandót maradjunk annyiba,kitaláltak egy modellt és azt próbálták fejni a végtelenségig....
Ahogy neki sikerül, úgy én is tudnék sikeres lenni, de se vállalkozó nem vagyok, se a kondérhoz nem ülök elég közel... és egyiket sem akarom, szóval nem is leszek olyan sikeres...
ON