Menu
Bemutatkozott az Unreal Engine 5
Szerző: xoki, 2020. május 13., hír

Az Epic Games a Fortnite és saját áruháza mellett a sokak által használt Unreal Engine fejlesztője is, akik most bemutatták a grafikus motor legújabb változatát, az Unreal Engine 5-öt.

Geoff Keighley úgy harangozta be a mai bejelentést, mint a nyár egyik legfontosabb pillanatát, és úgy tűnik, tényleg nem viccelt. Az Unreal Engine 5-tel a CGI-t és a való világot megközelítő fotorealisztikus látványvilágot ígérnek, amelynek demonstrálására „Lumen in the Land of Nanite” néven egy PlayStation 5-ön futó tech demót is mutattak.

A videót az UE5 két központi funkciójának demonstrálására szánták, név szerint a Lumen és a Nanite bemutatására. A Lumen egy teljesen dinamikus megvilágítás, amely azonnal reagál a fény változásaira. A Nanite pedig egy olyan mikropoligon geometria, amely lehetővé teszi a hihetetlen részletgazdag geometriai elemek létrehozását.

Egy rövidebb összefoglaló videót szintén közzétettek az új funkciókról, íme:

Az új motor 2021-ben várható. A PS5, illetve az Xbox Series X mellett az alábbi platformokra is támogatja majd a fejlesztést: PS4, Xbox One, PC, Mac, iOS és Android.

Hozzászólás küldése
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Hozzászólások: 62
Axel19 avatar
9 napja | 2020. 05. 23. 20:15:49
#
Lefele tudunk repülni, felfelé nem! :) Teljesen természetes dolog, nem ?!
Szép grafika, remélem jó játék, lesz, amúgy nagyon tetszett a techdemó.
Karryenz avatar
18 napja | 2020. 05. 14. 16:43:36
#
Azért ez gyönyörű! Konzolosoknak lesz ez leginkább hasznos. Ehez kelleni fog olyan vas a PC-sek körében,hogy a csillagot fogja verdesni árban....viszont mint lentebb írták,arc kidolgozás nekem sem jött át,de minden más elképesztő és gyönyörű! Ebben van munka!
kellpenzgepre avatar
19 napja | 2020. 05. 14. 12:00:36
#
Nagyonn durva , hogy mennyire gyorsan fejlődnek a játékok. Most már azt a pontot is elértük, hogy a játékok szebbek mint irl.
sudosu avatar
19 napja | 2020. 05. 14. 15:02:39
#
@kellpenzgepre: Szerintem pont ellenkezőleg. Igaz hogy a grafika rengeteget fejlődik, nagyon szép lesz a játék, de ezek az esetek bizonyos százalékában a játékmenet, történet rovására mennek.
Az grafikai inger azonnal kézzelfogható, szóval ez egy biztonságos választás a stúdiók számára.

Én azt tapasztalom, hogy az emberek már nem is nagyon szeretnek gondolkozni egy videó játék történésein csak az egyszerű audiovizuális ingerekre figyelnek oda. Ez mondjuk látszik a filmiparon is már néhány évtizede, szóval nem vagyok túlzottan meglepve.
Valami jól néz ki = Jó játék, de már egy év múlva se fogsz emlékezni rá,
Nem annyira jól néz ki, viszont amikor végigjátszod többnek érzed magad emberileg és évek múlva is emlékszel rá = Nem annyira jó/rossz játék.

Erősen sarkított példát írtam és nem mindenkire vonatkozik, azért rengeteg változó van ezzel kapcsolatban.
Azt meg kell jegyeznem, hogy már az Indie játékok is köszönhetően a Unitiy-nek, Unreal-nek és egyéb motoroknak is kifejezetten jól néznek ki. Tripla A-s játékból is van jó, ahogy említettem tisztelet a kivételnek.

Én nagyon örülnék ha ennyi energiát tennének bele magába a játékba is a fejlesztők, nem csak a grafikába. Nem vagyok grafika ellenes, nekem is ugyanúgy leesik az állam egy ilyentől, csak egy videó játékban számomra a grafika csak egy körítés.
r2d2 avatar
18 napja | 2020. 05. 14. 15:51:16
#
@sudosu: Én teljesen egyetértek, de azt is meg kell érteni, hogy azt kell csinálni amiböl a legtöbb pénz bejön. A mai világban nem mindenki szeret gondolkozni, és nem szeretik a ki hivásokat, és ez a filmegben is meglátszik.
Scorn Face avatar
18 napja | 2020. 05. 15. 12:48:37
#
@r2d2: Pontosan
bukta2 avatar
17 napja | 2020. 05. 16. 12:03:06
#
@sudosu: Kihagytad hogy ,,tisztelet a kivételnek” mert vannak, igen.
sudosu avatar
17 napja | 2020. 05. 16. 12:06:36
#
@bukta2: Akkor olvasd el szerintem mégegyszer amit írtam. Csak nem így fogalmaztam meg. :)
gerzson95 avatar
18 napja | 2020. 05. 14. 15:44:38
#
@kellpenzgepre: Akkorkezdhetszpenztgyűjtenigépre.
kolbaszkarika avatar
18 napja | 2020. 05. 14. 16:02:38
#
@kellpenzgepre: "A játékok szebbek mint irl"

Hú, néha kimozdulhatnál a városból.
vyne avatar
18 napja | 2020. 05. 14. 16:15:27
#
@kolbaszkarika: How dare you... :D
kellpenzgepre avatar
18 napja | 2020. 05. 14. 17:16:50
#
@kolbaszkarika: A halálomat akarod? :o
mikej95 avatar
19 napja | 2020. 05. 14. 10:11:40
#
Kéremszépen ez egy techdemo. Annyi és pontosan annyi történik a felvétel során amit még valós időben röccenésmentesen elbír az engine és a hardver. Amúgy komoly milyen sebességgel képes megjeleníteni összetett geometriát és mennyit. Persze ha hozzávágnak némi részecske effektet a meglévőn túl (mert játék így lövöldözés, robbanás, varázslat, valami lesz konstant, változó intenzitással) vagy egy RTX púpot varrnak a hátára hamar beszakadna az fps. Konzolok itt előnyben, osztott memóriával dolgoznak és fixen SSD-vel jönnek, így nagyon gyorsan lehet variálni a (V)RAM tartalmát.
r2d2 avatar
19 napja | 2020. 05. 14. 09:13:59
#
kár hogy a valóság nem ennyire szép. :D
SLIMEGUY avatar
19 napja | 2020. 05. 14. 08:53:41
#
Ha így is fogja vinni,mekkora lesz az ára a konzolnak
gerzson95 avatar
19 napja | 2020. 05. 14. 08:09:16
#
Az arckidolgozáfs nekem nem tetszik.
TomSlier avatar
19 napja | 2020. 05. 14. 13:12:51
#
@gerzson95: egyetértek, elég fura volt számomra is
no avatar
19 napja | 2020. 05. 14. 06:47:12
#
Na akkor itt az újabb indok nem kevés játék újabb halasztásához :) vírus miatt fél év, UE5 miatt újabb fél év...
Maros avatar
19 napja | 2020. 05. 14. 07:20:23
#
@Palanova: Emiatt csúszna megint a Cyberpunk 2077 tavaszra?! :?:?:?
Twist avatar
19 napja | 2020. 05. 14. 08:42:04
#
@Maros: Szerencsére a jó játékok nem ezt a fost használják :D
AMDMonsteR avatar
19 napja | 2020. 05. 14. 11:55:48
#
@Twist: Több játékot hajt Unreal, vagy annak az alapjaira épülő motor, mint gondolnád...
Twist avatar
19 napja | 2020. 05. 14. 13:11:41
#
@AMDMonsteR: Milyen a motorra épülő motor?
AMDMonsteR avatar
19 napja | 2020. 05. 14. 13:41:19
#
@Twist: Nagyon sok esetben emelnek át rendszersajátosságokat. Pl ahogyan a fényt építi fel a motor, vagy pl az Avalanche Engine, ami egy az egyben az ID Engine - ből vette át a textúrák illetve felületek megjelenítéséhez és rendereléséhez szükséges Node system-et, ami még az UE3 kismet node rendszerén alapul. Tehát ugyan az a rendszer, így sokszor megjelenítésben is rengeteg hasonlóság van. Chromatic aberration, Ambient Occlusion, és a többi, ahogy a fényekkel és arnyekokkal dolgozik egy motor.
Focus entertainment is UE-t használt aztán hirtelen előrukkoltak valami "ujjal" ami egyébként ugyan azt tudja, és ugyan úgy néz ki.
Az úgymond In House motorok is sok esetben más motorok módosított változatai.
Twist avatar
19 napja | 2020. 05. 14. 14:03:18
#
@AMDMonsteR: Ezekről nem tudtam. Azt hittem a cégek foggal-körömmel védik a termékeiket.
AMDMonsteR avatar
19 napja | 2020. 05. 14. 14:31:25
#
@Twist: Van amit igen. Pl a Ubisoft a SnowDrop vagy Dunia motorokat, A RockStar a ... nem tudom, hogy minek hívjákot, vagy a CDP RED a Red-Engine-t.
De vannak olyanok mint az Unreal, ami modolható, alakítható, szinte moduláris, és ha valaki így akarja használni, akkor is azt hiszem, hogy 5%-os részesedést kér csak az Epic.
Vannak olyanok is mint a Blender, ami content creator, amit utána ilyen motorokban lehet használni, és ezek általában ingyenesek és alakíthatók.
yugiohyugiohzebuyug avatar
19 napja | 2020. 05. 14. 12:29:45
#
@Twist: Én ezt azért nem szaroznám. Főleg UE5 cikk alatt nem. Nagyot durrantottak most (és nem a kinézetre gondolok első sorban, hanem technikai/szakmai oldalról, ilyet kb. egyik másiknál sem láttunk eddig).
Twist avatar
19 napja | 2020. 05. 14. 13:13:14
#
@yugiohyugiohzebuyug: Ha ue cikk alatt írok rosszat róla, akkor megsértődnek a tencentnél? Nem értem a logikáját. 8-) Amíg ebből nincs átlagos gépen futtatható játék, addig ez legfeljebb csak egy techdemo, hogy ne teljen el nap epices hír nélkül.
yugiohyugiohzebuyug avatar
19 napja | 2020. 05. 14. 14:41:22
#
@Twist: Nem azon van a lényeg, hogy UE cikk, hanem UE5 bejelentő cikk, ami ráadásul messze a vártnál felül teljesített. Ha szarozás, akkor inkább valami botrány alá, mint egy pozitív hír alá. Legalábbis ott szerintem valamivel szebben mutatna... :) Kritikát lehet mondani, de ez nem az volt.
Ez egy techdemo. Ami képes futni PS5-ön, vele azonos erősségű PC-n - gondolom én, valamint Series X-en. És bemutatja a következő UE fejlesztéseit, valamint a következő generációs konzolok erejét. Nem azért van ez a techdemo, hogy "ne teljen el nap epices hír nélkül". :)
Bizonyára lesz játék, ami majd használni fogja a most bemutatott új technikákat, hogy milyen mértékben és mennyire azt majd meglátjuk. De szeretnélek emlékeztetni, hogy a PS4-es UE4 techdemo szintjét, amit anno bemutattak igen is elértük mára, sőt túl is szárnyaltuk azt.
Ajánlom a következő írásokat:
https://www.unrealengine.com/en-US/bl…RHQ9saAeE8
https://www.gamestar.hu/hir/magyarazo…78761.html
yugiohyugiohzebuyug avatar
19 napja | 2020. 05. 14. 03:21:33
#
Itt nem csak a szépségen van a hangsúly. Durva, hogy a PS5 mindezt realtime, játékmenetben képes volt futtatni. Az összes modell highpoly... ilyen jelenleg nincs. És fut a "játék". Perpill a Warzone azért fut rosszabbul - akinek rosszabbul fut - többek között, mert vannak benne olyan részek, sok kicsi olyan rész, ami fizikailag ott van, meg lett modellezve, holott azt textúrából szoktuk elintézni és az a poligonmennyiség összeadódik és hát nő a gépigény. Itt nem használtak sehol normal map-et, és fut egy konzolon. Még ha a PS5 is az. Hogy másról ne is beszéljünk.. durva, na. :) Ez alapján eléggé ütni fog az UE5, már-már megváltoztatja a szakmát ( a high poly modellekkel pár munkafolyamatnak kapásból lőttek egyes modelleknél ).
santakigyo avatar
19 napja | 2020. 05. 14. 07:15:07
#
@yugiohyugiohzebuyug: Láttunk mi már karón varjút. Majd ha lesz játék kiadva ami használja és tényleg olyan mint ígérik akkor elhiszem. Addig csak mende monda.
yugiohyugiohzebuyug avatar
19 napja | 2020. 05. 14. 12:27:52
#
@santakigyo: Ha az engine jelenlegi állapotában tudta ezt futtatni PS5-ön, akkor biztosan használni fogják. Ha nem is az összes modellre, először csak párra, de használni fogják, mert egyszerűsíti sok esetben a munkát, az idő pedig pénz. A fények ugyan így.
Az UE4-es PS4 tech-demo-t ha megnézed azt a szintet simán elértük, sőt egyes jeleneteknél túl is szárnyaltuk. Ha ugyan ez lesz most is... abba durva belegondolni, már pedig ez alapján van rá esély.
santakigyo avatar
19 napja | 2020. 05. 14. 12:31:01
#
@yugiohyugiohzebuyug: Úgy legyen.
TRACERHD avatar
19 napja | 2020. 05. 14. 02:41:29
#
"Stuttering intensifies"
Kelori avatar
19 napja | 2020. 05. 14. 00:19:15
#
Szép meg minden, de számomra még mindig többet ér a részletgazdagságnál az ha egy játéknak van egy egyedi képi világa, ami képes megteremteni a kellő hangulatot, és hogy a világ amit felépítenek az igényesen és átgondoltan legyen megalkotva. Az egyáltalán nem fontos hogy fotorealisztikus legyen, sőt...

Kedvenceim közt van pl. a dark souls széria, dragon age játékok, witcher 3, unravel, plague tale: innocence, WoW, diablo, GRIS. Azért ezek közül egyik sem tartozik a legszebb játékok közé, (a witcher 3 kivételével talán,) de annak a grafikáját sem azért szeretem mert annyira részletes lenne, hanem mert tökéletes atmoszférát teremt. És ehhez nem kellett sem ray-tracing, sem csoda engine.

Persze nem a fejlődés ellen vagyok, örülök hogy az UE is kap egy újabb verziót, csak arra próbálok kilyukadni hogy elsősorban nem egy mindent tudó tökéletes engine-re van szükség hanem hozzáértő grafikusokra és művészekre akiknek van valamiféle víziója azon kívül hogy: "hát, nézzen ki jól."
Tuhajohn avatar
19 napja | 2020. 05. 14. 05:02:03
#
@Kelori: Tökéletesen igazad van.
De ha már Witcher példákkal élsz miért hagyod ki a The Witcher 1-et. Annak hihetetlenül jó hangulata van.
no avatar
19 napja | 2020. 05. 14. 06:45:37
#
@Kelori: Azért a WoW grafikáját lehetne bőven hová fejleszteni úgy, hogy megmaradjon az alap látványvilág. Anno a Catával behozott ködök sem nyírták ki a látványvilágot, de sokat hozzátettek.

Képzeljük el milyen lenne, ha sokkal részletesebb textúrák, tárgyak lennék a mostaniak helyett, vagy pl a tűzgolyó tényleg megvilágítaná a környezetét...persze a raid vagy nagyobb csetepaté fps dropja és diavetítése most nem ide tartozik :D
Twist avatar
19 napja | 2020. 05. 14. 08:44:26
#
@Palanova: Amennyire benyalt mostanában a blizzard kínának, nem csodálkoznék, ha ue5 alá kerülne a wow.
no avatar
19 napja | 2020. 05. 14. 09:16:05
#
@Twist: Nem csak a blizz, és nem csak a gamer piacon van ilyen...

Visszatérve: mi csak nyernénk vele, ha a újabb grafikai motor kerülne alá, más kérdés hogy az alkalmas-e egy wow szintű mmo kezelésére vagy sem.
Twist avatar
19 napja | 2020. 05. 14. 09:20:55
#
@Palanova: Hátrány biztosan nem lenne. Már így is ég és föld a külömbség az eredeti és a most látható grafika között. De a wow pont nem az a játék amin a fotorealisztikusság segíthetne.
no avatar
19 napja | 2020. 05. 14. 10:19:44
#
@Twist: Tegyünk különbséget a tartalom, balance, kihívás, együttes játékélmény és a grafika között.

Persze, a grafikai ráncfelvarrás nem kárpótolná a kiesett-elveszett játékélményt, de azt az időt semmi sem hozhatja vissza amikor ereje teljében pompázott a WoW és volt 10.000.000 aktív előfizetője és éppen a számodra-számomra kedvenc kieg volt a főműsor...

Szigorúan a grafikát nézve, bőven fel kellene már újítani és nem csak 1-2 plusz effektet berakni kiegenként, de a probléma ezzel az, hogy nagy tömegeket nem fog visszavonzani már ezzel sem.
Twist avatar
19 napja | 2020. 05. 14. 13:08:24
#
@Palanova: A játékosok nem a grafika miatt hagyták el a wow-ot, hanem mert olyan irányba indult el a játékmenet és ezáltal a játékélmény, amit nehéz volt tolerálni. Réged sikerélményed volt, ha valamit meg tudtál csinálni, most annyira hülye biztos minden, hogy konkrétan kézen fogva vezet oda a játék a mob-hoz, hogy "na, ezt öld meg a küldetésért".
Szerintem a hangulatához valahol hozzátartozik a bumfordi grafika. Ahol minden elnagyolt, túlzásba vitt, színvilágában meg inkább meseszerű.
Nem mai játék, meglátszik rajta, de nem tudom milyen grafikai újítással lehetne elindulni benne amitől megmard a látványvilág és hangulat.
yokaze1 avatar
19 napja | 2020. 05. 14. 08:23:32
#
@Kelori: Valóban igaz az, hogy a fantasy játékokhoz sokkal jobban passzol az egyedien megírt környezet, de a valósághű grafika már régi álma a játékiparnak, és más játékosoknak is. Ebből a szempontból pedig mindenképp egy nagy előrelépés lesz az új UE engine, ahogy feljebb is írták miért.
xCube avatar
18 napja | 2020. 05. 15. 08:39:01
#
@Kelori: A mondandód lényegével egyetértek, de a példáiddal nem.

A Plague Tale: Innocence például egy minden szempontból reílisztikus és gyönyörű játék (az animációkat és a mimikát leszámítva).

A The Witcher 3 pedig a maga idején az egyik legszebb játék volt. Ha az elmúlt évben jelent volna meg biztos lehetsz benne, hogy RT támogatással jött volna.
LordSzalko avatar
19 napja | 2020. 05. 14. 00:09:28
#
media.giphy.com/media/Quh1CAKOTRCl9VVU3f/giphy.gif
Rocky12 avatar
19 napja | 2020. 05. 14. 01:37:21
#
@LordSzalko: ,,Unlimited geometric detail'' XD
LordSzalko avatar
19 napja | 2020. 05. 14. 02:47:05
#
@Rocky12: UE4-el is elégedett vagyok jó vele dolgozni, CE-hez képest jobban fekszik, habár annak is megvannak az erősségei amiért ott is jelen vagyok. Kíváncsian várom az 5.0-át :)

,,Unlimited geometric detail''

media.giphy.com/media/1gdzAD9kQmfc9pcvMN/giphy.gif
r2d2 avatar
19 napja | 2020. 05. 14. 00:07:05
#
És majd kérdés az lesz mennyire engedhetik majd el magukat a fejlszetök, mert hogy sokan nem engedhetnek maguknak egy olyan gépet ami egy ilyen látványhoz kell, ezért biztos lejebb kell majd adniuk a fejlesztöknek csak hogy mindenki örülhesen hogy egy ijen játék menyen a gépükön.
Konzolokon meg egyszerübb lesz a tészta, mert a fizikátol kezdve minden elöre meglesz irva a játékokban ahogyan eddig.
enslaved avatar
19 napja | 2020. 05. 14. 01:00:11
#
@r2d2: Szerintem meg pont, hogy haladni kell a korral, hiszen minek a sok high end cucc, ha nem használja ki semmi? Egyelőre jó ha 4k - n elfut 60 fps - el egy játék a 2080 Ti - vel, de ha minden igaz, a 3080 Ti rá fog verni akár 50-60% - ot is. Úgy legyen!
no avatar
19 napja | 2020. 05. 14. 02:14:49
#
@enslaved: Meg hát ezt a látványvilágot amúgy sem a jövő évre szánják. Addigra pár szériát biztos kidob még az nvidia meg az amd is.
no avatar
18 napja | 2020. 05. 14. 15:51:46
#
@enslaved: Haladni kell a korral, ez tény és való. De ha tudnád mennyi munka van egy ilyen techdemoban is. :D
Az a baj, hogy ti csak, mint átlag felhasználók azt látjátok, hogy huuu kibaxott jó a grafika. De ami mögötte van azt nem. :D
Az UE 5-ről az alap UE 4 Engine-s emberek rég tudtak, hogy jönni fog. Eddig jelen pillanatban az UE 4. 4.25-ös builden van. Gyönyörű sky systemmel, új dolgokkal tele tűzdelve. Ez az új Engine, nekünk egy mérföldkő. :D
Hidd el, ha jól van optimalizálva a játék el fut mindenen a game. Bár ide úgyis kell nekünk, a 64 gb ram már lassan. Mert akár egy True Sky, Egy rosszul beállított chromatic, vagy bármi megesz akár egy 1080 ti-t, nem hogy egy 2080 ti-t. :D
enslaved avatar
18 napja | 2020. 05. 14. 16:24:13
#
@TYREXLORD: Tudom mi munka lehet benne, egy vakcina fejlesztése sem véletlenül telik évekbe is akár. Az optimalizálás problémáját meg mindig meg szoktam említeni, sajnos ezzel nem sokat törődnek a fejlesztők az utóbbi időben.
no avatar
18 napja | 2020. 05. 14. 16:27:54
#
@enslaved: Indie fejlesztők elég sokat. Gyakorlatilag az Indie piac kezdi átvenni a hatalmat. :D Nem hiába az is, hogy 1 millió dollárig nekünk nem kell fizetni semmit. Max az Engine Árát. Ez remek ötlet az Epictől, még szabadabb leszünk.
Hiába mondja mindenki, hogy fújj Epic, van azért bennük jóság.
enslaved avatar
18 napja | 2020. 05. 14. 16:47:11
#
@TYREXLORD: Sosem mondtam az Epicre semmi rosszat, ezt te is tudod szerintem. Nekem a felhőbe mentés hiánya nem tetszett az elején, újabban már egyre több játék támogatja.
no avatar
18 napja | 2020. 05. 14. 16:53:36
#
@enslaved: Tudom, hogy nem mondtál. Mellesleg, ha érdekel. Valószínűleg most a GTA V-öt kapjuk ingyen. Ha minden igaz a Premium Editiont. Egyik Twitterbe el szólta valaki egy pici videóval, utána delete lett. Szóval bízunk benne, hogy az lesz.
enslaved avatar
18 napja | 2020. 05. 14. 17:16:27
#
@TYREXLORD: Köszi az infót, de az már megvan minden gyerkőcnek, de nem játszanak vele már, csak Fortnite meg Sea Of Thives:)
Milton avatar
19 napja | 2020. 05. 14. 00:06:26
#
Hiányoltam a videóból a 2D-s halakat amik elúsznak ha a közelükbe érsz.
CuRi avatar
19 napja | 2020. 05. 13. 23:58:38
#
5-10 év és már szinte 100%-os lesz a fotorealizmus. Igazából a karaktert leszámítva, a környezet már most is nagyon közel van hozzá ebben a bemutatóban. Lassan vakarhatják a fejüket a fejlesztők, mert ha a jön a fotorealizmus korszaka, akkor már nem nagyon lesz hová fejlődni grafikailag. :?
kolbaszkarika avatar
19 napja | 2020. 05. 14. 00:02:07
#
@CuRi: Hátha végre muszáj lesz tartalmat is tenni minden játékba. :X
CuRi avatar
19 napja | 2020. 05. 14. 00:19:05
#
@kolbaszkarika: Ez attól is függ mit értünk tartalom alatt. Sok játéknak nincs problémája a tartalommal. A kreatív ötletekkel, és az újdonságokkal viszont hadilábon állnak. Ez betudható annak is, hogy ma már kevesen akarnak egyedi játékot, mert úgy rétegződik a játékosbázis. Inkább fapados dolgokat raknak le az asztalra, hogy minél nagyobb közönségnek fogyasztható legyen. Nincs vállalkozó szellem, mindenki biztonsági játékot játszik, nem mozdulnak ki a komfortzónából, mert az kockázatos lenne, szóval inkább maradnak a bevált recepteknél. Ezért van rengeteg olyan játék, amire azt mondja az ember, hogy szépnek szép, jónak jó, de hiányzik belőle valami megfogalmazhatatlan tényező, ami azt reakciót valtja ki belőled, hogy alig várod, hogy hazaérj a suliból/melóból és csapathasd, vagy esetleg a játék után még órákig/napokig elmélkedj azon mi is történt az adott játékban. Érződik szinte minden játékon, hogy a fejlesztők nem lélekből csinálták, hanem csak azért, mert le akartak tudni egy újabb iparos munkát.
no avatar
19 napja | 2020. 05. 13. 23:40:15
#
Hát őőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőő... . Szép.
Kuci19 avatar
19 napja | 2020. 05. 13. 23:30:32
#
Elég komoly
kolbaszkarika avatar
19 napja | 2020. 05. 13. 23:18:41
#


Lite versions: