Befellegzett a Denuvónak?
Szerző: xoki | 2017. September 29. | hír | 84 hozzászólás
A Creative Assembly új stratégiai játéka, a Total War: Warhammer II tegnap jelent meg PC-re, de a játék védelme alig néhány óráig tartott ki.
A játék a Denuvo másolásvédelmet használja, amelyet nem sokan kedvelnek több okból kifolyólag, de a tény, hogy a Total War: Warhammer II már rendelkezik töréssel, rögtön bezsebelte a leggyorsabban feltört játék titulusát. Az eddigi leggyorsabb a RiME és a Resident Evil 7 volt, de ezeknél pár nappal tovább tartott a folyamat.
A fentiekből kiindulva nagyon úgy tűnik, hogy a Denuvo egyre jobban gyengül és sok esetben alulmarad a crackerekkel szemben. Ez az új rekord sok fejlesztő számára aggodalmat okozhat, és bizonyára kétségük is támad, hogy vajon tényleg megéri-e alkalmazni ezt a másolásvédelmet?
Total War: WARHAMMER II
Megjelenés: 2017. September 28. (PC)
Műfaj: Akció, Stratégia, RTS
Fejlesztő: Creative Assembly
Műfaj: Akció, Stratégia, RTS
Fejlesztő: Creative Assembly
Hozzászólások: 81
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Na meg azért az árak mégis csak el vannak túlozva. 6-8eFT lenne zömével, nem lenne gond. Az igazán jók meg 10-13.
Abban igazad van,hogy nem kifogás az,hogy nincs pénz.Ez tény.Ha valaki letölti akkor az letölti ennyi nem kell magyarázkodni.
Nem is értem miért raknak fel ide ilyen cikket a szerkesztők.A warez mint maga nem lehetne itt téma,de azért felteszik a cikket,hogy borzolják a kedélyeket.
Nem muszáj végülis hozzászólni, viszont láthatod lejjebb is, nem mindenki bírja ki, hogy ne okoskodjon, villogjon két sort. 😃
Én is töltöttem már le.
Volt hogy anyagiak miatt mert nem tellett még rá, de úgy is volt ahogy sokatok írta, hogy egyszerűen nem bíztam annyira a játékban, hogy megvegyem eredetiben és esetleg utólag csalódjak benne, majd háborogjak hogy milyen szar lett és kidobtam rá egy csomó pénzt (lásd: watch dogs).
Régen ugye erre ott voltak a demók, ami ma már nagyon ritkán fordulnak elő. Ma viszont az internetnek hála, szinte minden játékhoz van alfa, béta verzió ahol szintén ki lehet próbálni a játékot. E mellett pedig a sajtóban, az interneten és egyéb helyeken bemutatókat, kritikákat lehet olvasni, látni. Persze azt mindenki maga döntse el mennyire hihetőek, ill. mennyire ad a másik szavára, mert azért lehet, ami valakinek tetszik vagy éppen nem, az a másiknak épp az ellenkezője. Puding próbája az evés.
Én nem tudom hogyan lehetne vissza szorítani a warez-t. Ha tudnám akkor már rég meg lenne oldva a dolog, mert vannak nálam nagyobb koponyák akik már rég kitalálták volna. Persze, ahogy írtátok ott van rá a folyamatos internet, olcsóbban árulni a játékokat stb. stb.
Jelenleg én majd minden játékomat megveszem eredetiben. Van, hogy megveszem teljes áron a megjelenéskor (ez évente kb. 4-5 játék szokott lenni), de akad, hogy várok az akcióig, hogy lejjebb menjen az ára.
Olyan is volt hogy amit régen letöltöttem, azt most már beszereztem eredetiben. Vagy azért mert újra kiakartam játszani és ha van rá módom hogy olcsóbban beszerezzem és eredetiben toljam akkor miért ne. De olyan is akadt, hogy csak tiszteletből vettem meg, mert úgy éreztem utólagosan ennyivel tartozok a fejlesztőknek (ismétlem korábban nem tudtam anyagiak miatt megvenni).
Szerintem ezt a warez dolgot sosem lehet eltüntetni teljesen. Ugyan, úgy ahogy amíg az emberek lopnak, csalnak, ölnek, addig ez is jelen lesz.
Am meg igen, be.
Sandbox játékoknál megértem, hogy nincs demó, ott elég nehéz lenne kis ráfordítással összezsugorítani a játékot.
1. Az autosave -eket a demó session lejártával / kilépéssel törölné a cloud
2. Minden user ugyanonnan kezdi a játékot.
Ennyi.
ma hajnali fél 5 kor már fent volt ncore-on a Steampunks os verzió.
bár nem hinném hogy feladná a denuvó.
sajna túlságosan pénzéhesek ahhoz hogy abbahagyják.
tehát szerintem fix hogy újítani fognak valamit.
bár azt hogy online drm esre azt nem hinném.
ki akarna olyant mint a diablo 3nál?
gondolta a blizzard: ha nincs neted ne is játsz hülyegyerek.
arra szerintem nem vetemednének rá mert csak lejáratnák vele magukat.
[LINK]
Én is visszakértem már 1 -2 játék árát. 😀
Aki vaktába vásárolgat mindenféle játékot az meg is érdemli.
elhiszem hogy nem teheti meg mindenki hogy 50-60 euroért megvesz nagy címeket, de viszonylag gyakran vannak akciók, leárazások. valamint vannak akik megtehetnék, de inkább letöltik akkor is...
Nem szégyellem bevallani hogy megveszek egy szoftvert ami tetszik akkor is, ha azt ingyen letorrentezhetném.
Aki spúr\tényleg nincs rá pénze az töltse csak le, nem az én dolgom. Spoiler!
Aki meg megvette és nem tetszik neki, kérjen refundot és visszakapja a pénzét.
Ennyi.
Végül is valamilyen nézőpontból ezt is lehet munkának hívni.
Én nem ítélek el senkit, aki letölt játékokat kipróbálásra, viszont azokat már igen, akik arra hivatkoznak, hogy nincs pénzük és azért töltenek le minden új címet a többszázezres számítógépükre, hogy fujjognak mert minden milyen szar. Ha az ember nem éhbéren tengődik (ugye akkor valószínűleg eleve nem is a számítógépes játék a legfontosabb), akkor ki tud annyit szorítani, hogy akciós játékokból vegyen havonta egyet - kettőt. Nem tízezrekre gondolok, hanem pár ezerre. Én is így kezdtem régen, nagyon ritkán vettem teljes áron játékot.
Vannak viszont azok, akik úgy tekintenek a PC -re, mint ingyen játékplatformra. "Vegye csak a sok hülye a szar konzoljára a játékokat" vagy "Ötszázezer volt a gépem és még fizessek a játékokér' is?" Sokszor nem is csodálom, hogy bizonyos PC portok olyan gyatrák, a kiadó nem lát benne annyi nyereséget, hogy megérje a nagyobb idő és energiaráfordítást. Majd pár olcsó programozót ráeresztenek a kiadás után, hogy fércelgessék addig, amíg van rá érdeklődés.
Amíg a Denuvó a fénykorát élte is ugyanolyan hulladék,optimalizálatlan játékok jöttek ki.
Semmi köze hozzá,csak szimplán azért szarok a játékok sokszor mert van egy határidő amit nem tudnak hozni mert ugye van egy képlet: minél többet+minél kevesebből+minél rövidebb idő alatt=hulladék.
És ez nem csak játékok terén van így sajnos.
Nem kell itt belemagyarázni a warezt a dolgokba.Idők létezése óta van másolás,és mégis nagy nevek születtek amiknek köszönhetően nagy cégek jöttek létre.Most viszont ezen nagy cégek gyalázatos,pénzéhes módon mindent megtesznek a minél több profitért.
Aki letölti az letölti,kocsikat lopnak ,szétszednek eladásra és még se mentek csődbe azok akik azért felelnének,hogy ez ne történjen meg.
Gyógyszerek hamisítása,illegális terjesztése amik nem kevés hatással vannak a piacra megkárosítva azt és emberek életét veszélyeztetve,még se raknak kevesebb hatóanyagot bele mondván,hogy na azért mert úgy is hamisítják.
Nem kell a duma,azért szar mert ennyire telik tőlük.Ha nem érné meg nem lenne egy játék se.
Egyébként általában azokat a játékokat sikerül leginkább elcseszerinteni portolás téren, amik nagy közönségnek örvendenek és első sorban konzolon dívik a stílus, amit képviselnek (AC széria, Batman Arkham széria, stb...). A PC gyökerű multiplatform címek PC verziója ezzel szemben sokszor még jobb is, mint a konzolos (Blizzard és Valve játékok pl.). Sok stílus esetén a PC eladások csak töredékét képezik a konzolosokénak, így a ráfordítás is ezzel arányosan lesz kikalkulálva.
Te megveszed, az qrvajó 😃
Ő meg torrentezte..... az se rossz 😃
Ja hogy az a problémád hogy a Ő cakkompakk dlc-kel mindennel beszerezte úgy ahogy van, te meg nyögöd a 15-16k ft-ot egy játékért aztán még valamennyit a dlc-kért, ahan értem...
Te meg azt értsd meg, hogy nem mindenki engedheti meg magának, vagy nem mindenkinek a szülei engedhetik meg maguknak azt a 15-16k ft-ot egy játékra, és neked ez a problémád???
Arról nem is beszélve hogy a fejlesztők hajszál pontosan szarják telibe azt hogy te megvetted-e vagy sem, nem mi vagyunk a cél közönség, nem véletlenül nincs magyar felirat a játékok 80-90%-ban..
Szerintem a kettő nem említhető egy lapon,de te ugye havi szinten megveszel 10-20 játékot amikor kb 1 év alatt se jelenik meg.A lelki békéd megvan meg a napi vagánykodásod,hogy ezt ide leírtad.
(Igaz szerintem a PC játékok nem is érnek annyit, amennyiért árulják, de ez csak az én véleményem)
Megadja hogy a manual hányadik oldalának melyik mondatából hányadik szóra van szüksége, vagy hogy az adott képek melyik oldalakon találhatóak (Alone in the Dark 😊 )
Esetleg kérni fogja az adott lemezre sütött számot és a tok sorozatszámát
De tegyük fel,hogy jó minden és csak internetkapocslattal mennek a single tartlamak is.MAXIMUM 1 évet adnék és lenne rá megoldás.Akkor az lenne a fő feladata a crackereknek.
Most belegondolva mi a nehezebb? Kitalálni és megcsinálni egy módszert amit "nem lehet feltörni" (olyan nincs). Vagy konkrétan feltörni. Én úgy tudom az előbbi, de nyugodtan javítsatok ki ha tévedek. Innentől felesleges erőforrás pazarlás a játékok másolásvédelmének fejlesztésére pénzt fordítani. Azt a pénzt nyugodtan fordíthatnák bármi másra mert bárminek több lenne a gyakorlati haszna.
De van még ilyen sok, pl Division, NFS 2015 stb
Hiába tudod leszedni a netről, játszani nem tudsz vele, mert a folyamatos net miatt nem tudják crack-elni sem.
A törés folyamatáról szólva nem meglepő, hogy most már a Denuvo sem okoz gondot, lassacskán kiismerték a crackerek, így várható volt, hogy belátható időn belül felgyorsul a feltörés. Annak idején, a lemezes PC játékok hanyatlása előtti időszakban ott volt a StarForce, azt is jó ideig tartott feltörni (mondjuk a SF is sokszor inkább azokat szívatta meg csak igazán, akik megvették az adott játékot).