Assassin's Creed Odyssey: egyre népszerűbb a Story Creator

Szerző: xoki | 2019. June 23. | hír | 10 hozzászólás

Sok fejlesztő a mod támogatás bevezetésével próbálja fenntartani játékai népszerűségét, de a Ubisoft nem erről híres. Sokak meglepetésére viszont az Assassin's Creed Odyssey esetében mégis bevezették a moddolás lehetőségét.

A Story Creator lehetővé teszi, hogy összerakjuk saját küldetéseinket a játék világában, amelyeket természetesen másokkal is megoszthatunk. A Story Creator komplex küldetések létrehozását teszi lehetővé, ugyanis a fejlesztők szintén ezeket az eszközöket használták a játékban található küldetések megalkotásához. Az Assassin's Creed az RPG stílus felé vette az irányt, amely szintén nagyban hozzájárult a mod támogatáshoz. Attól függően, hogy mekkora szabadságot kapnak a játékosok, akár egy hivatalos DLC-vel is vetekszenek a létrehozott tartalmak.

A Story Creator összetettségét a 157 oldalas utasítás is bizonyítja. Bár egyelőre sok repetitív, unalmas és egyszerű küldetés készül, a későbbiekben biztosan elérhetővé válnak majd érdekes és összetett, új történetek is. Tehát amint kitapasztalták a játékosok a Story Creatort, nem csak egyszerű farmolás lesz a dolgunk, illetve nem csak A pontból B-be kell majd eljutni a küldetés teljesítéséhez.

Az Assassin's Creed Facebook oldalán már kiemelték az első kidolgozottabb és tartalmas küldetéssorozatot, amelyet Lewdnar alkotott meg. A 14 küldetést egybeölelő A Tale of Two Cities modot itt találjátok.

Assassin's Creed Odyssey
Assassin's Creed Odyssey
Assassin's Creed Odyssey
Megjelenés: 2018. October 05. (PC)
Műfaj: Akció, Kaland, Szerepjáték
Fejlesztő: Ubisoft Bucharest, Ubisoft Kiev, Ubisoft Montpellier, Ubisoft Montreal, Ubisoft Quebec
Hozzászólások: 10
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Fatotem avatar
Csak engem emlékeztet ez a GTA SA DYOM-ra? 😃
0
0
0
0
tivike avatar
Nem is tudtam, hogy van ilyen. 😲
0
0
0
0
💬 3
enslaved avatar
@tivike: Az hogyan lehet? Uplay-en egyből az arcodba tolják ahogy játszani kezdenél az AC - vel😀
0
0
0
0
tivike avatar
@enslaved: Franc tudja. Élből ikszelek nem olvasok. Meg steam-en van meg. Lehet akkor azért. Ott nem szokta feldobni az uplay klienst, csak háttérben futtatja.
0
0
0
0
enslaved avatar
@tivike: Az más, nekem Uplay. Már azt hittem én is hogy a Fate Of Atlantis DLC - vel vége lesz az egésznek, de még fokozzák. Nagyon imádom, de azért olykor már várom a végét (ami lehet sosem jön el)😀
0
0
0
0
enslaved avatar
Ebből a játékból soha nem elég.
0
0
0
0
tamas98765 avatar
Ezzel csak egy baj van , hogy a végére mindig kiderül hogy sokkal kreatívabbak vannak a világba mint a stúdióknál 😀
0
0
0
0
💬 3
Andris18 avatar
@tamas98765: Biztos belefárad az ember ha mindig ugyanazt csinálja, és nem élvezi már. Ellenben egy lelkes játékos egyetlen alkotása.
0
0
0
0
no avatar
@Andris18: Véleményem szerint nem egy ember találja ki, vázlatolja majd készíti el a küldetéseket, hanem különbözőek, plusz a "kreatív" csapat sem tehet meg bármit. Ha a kreatívoknál alkotói válság van, az nem érinti a küldetés készítőt, stb...

Könnyen lehet hogy vannak olyan kreatív küldetéstervek amelyek nem kerültek be, ilyen-olyan okokból. Egy kiadott játék esetén azét masszívan meg van kötve a játékos keze, hogy mit csinálhat és mit nem.

Pl a Star Trek Onlineból most vezették ki, kb 7 év után a Foundryt, vagyis a küldetéstervezőt. Pedig ott azért a pályarészek közötti teleport lehetőséggel eléggé sok mindent lehetett alkotni, a gond inkább a kezelhetősége volt. Na meg a játék elavultsága.
0
0
0
0
no avatar
@tamas98765: Nem hinném hogy baj lenne, ha kiderül készíthetők jobb küldetések. Nem ez lenne az első eset, hogy egy-egy kreatívabb játékost végül fel is vesznek az adott fejlesztők.

Más kérdés hogy mennyire éri meg bedolgozni vatikáni valutáért egy multinak. Persze a modolás nem elsősorban erről szól, ez tiszta sor, de azért na. Mod és mod között is ég és föld a különbség. Fizetős modokból meg láttuk mi lett a skyrim esetében...
0
0
0
0


Elfelejtett jelszóRegisztráció