Menu
Assassin's Creed Odyssey: egyre népszerűbb a Story Creator
Szerző: xoki, 2019. június 23., hír

Sok fejlesztő a mod támogatás bevezetésével próbálja fenntartani játékai népszerűségét, de a Ubisoft nem erről híres. Sokak meglepetésére viszont az Assassin's Creed Odyssey esetében mégis bevezették a moddolás lehetőségét.

A Story Creator lehetővé teszi, hogy összerakjuk saját küldetéseinket a játék világában, amelyeket természetesen másokkal is megoszthatunk. A Story Creator komplex küldetések létrehozását teszi lehetővé, ugyanis a fejlesztők szintén ezeket az eszközöket használták a játékban található küldetések megalkotásához. Az Assassin's Creed az RPG stílus felé vette az irányt, amely szintén nagyban hozzájárult a mod támogatáshoz. Attól függően, hogy mekkora szabadságot kapnak a játékosok, akár egy hivatalos DLC-vel is vetekszenek a létrehozott tartalmak.

A Story Creator összetettségét a 157 oldalas utasítás is bizonyítja. Bár egyelőre sok repetitív, unalmas és egyszerű küldetés készül, a későbbiekben biztosan elérhetővé válnak majd érdekes és összetett, új történetek is. Tehát amint kitapasztalták a játékosok a Story Creatort, nem csak egyszerű farmolás lesz a dolgunk, illetve nem csak A pontból B-be kell majd eljutni a küldetés teljesítéséhez.

Az Assassin's Creed Facebook oldalán már kiemelték az első kidolgozottabb és tartalmas küldetéssorozatot, amelyet Lewdnar alkotott meg. A 14 küldetést egybeölelő A Tale of Two Cities modot itt találjátok.

Ajánló
Hozzászólás küldése
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Hozzászólások: 10
Fatotem avatar
23 napja | 2019. 06. 24. 14:15:02
#
Csak engem emlékeztet ez a GTA SA DYOM-ra? :D
tivike avatar
23 napja | 2019. 06. 24. 12:18:24
#
Nem is tudtam, hogy van ilyen. :o
enslaved avatar
21 napja | 2019. 06. 26. 00:39:50
#
@tivike: Az hogyan lehet? Uplay-en egyből az arcodba tolják ahogy játszani kezdenél az AC - vel:)
tivike avatar
21 napja | 2019. 06. 26. 10:07:22
#
@enslaved: Franc tudja. Élből ikszelek nem olvasok. Meg steam-en van meg. Lehet akkor azért. Ott nem szokta feldobni az uplay klienst, csak háttérben futtatja.
enslaved avatar
21 napja | 2019. 06. 26. 12:28:58
#
@tivike: Az más, nekem Uplay. Már azt hittem én is hogy a Fate Of Atlantis DLC - vel vége lesz az egésznek, de még fokozzák. Nagyon imádom, de azért olykor már várom a végét (ami lehet sosem jön el):)
enslaved avatar
23 napja | 2019. 06. 24. 00:23:29
#
Ebből a játékból soha nem elég.
tamas98765 avatar
23 napja | 2019. 06. 23. 20:59:21
#
Ezzel csak egy baj van , hogy a végére mindig kiderül hogy sokkal kreatívabbak vannak a világba mint a stúdióknál :)
Andris18 avatar
23 napja | 2019. 06. 23. 21:05:35
#
@tamas98765: Biztos belefárad az ember ha mindig ugyanazt csinálja, és nem élvezi már. Ellenben egy lelkes játékos egyetlen alkotása.
no avatar
23 napja | 2019. 06. 23. 21:52:00
#
@Andris18: Véleményem szerint nem egy ember találja ki, vázlatolja majd készíti el a küldetéseket, hanem különbözőek, plusz a "kreatív" csapat sem tehet meg bármit. Ha a kreatívoknál alkotói válság van, az nem érinti a küldetés készítőt, stb...

Könnyen lehet hogy vannak olyan kreatív küldetéstervek amelyek nem kerültek be, ilyen-olyan okokból. Egy kiadott játék esetén azét masszívan meg van kötve a játékos keze, hogy mit csinálhat és mit nem.

Pl a Star Trek Onlineból most vezették ki, kb 7 év után a Foundryt, vagyis a küldetéstervezőt. Pedig ott azért a pályarészek közötti teleport lehetőséggel eléggé sok mindent lehetett alkotni, a gond inkább a kezelhetősége volt. Na meg a játék elavultsága.
no avatar
23 napja | 2019. 06. 23. 21:47:48
#
@tamas98765: Nem hinném hogy baj lenne, ha kiderül készíthetők jobb küldetések. Nem ez lenne az első eset, hogy egy-egy kreatívabb játékost végül fel is vesznek az adott fejlesztők.

Más kérdés hogy mennyire éri meg bedolgozni vatikáni valutáért egy multinak. Persze a modolás nem elsősorban erről szól, ez tiszta sor, de azért na. Mod és mod között is ég és föld a különbség. Fizetős modokból meg láttuk mi lett a skyrim esetében...


Lite versions: