Milyen kocsid van, vagy milyenre vágysz?
Kicsit rugaszkodjunk el a PC-től.:) Biztos vannak akik nem csak a PC-ért élnek-halnak.
Ide jöhet minden ami autókkal kapcsolatos. Képeket is tegyetek közzé.:)
Ide jöhet minden ami autókkal kapcsolatos. Képeket is tegyetek közzé.:)
Hozzászólások: 796
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Addig is muszáj lesz beszereznem egy régi Swiftet vagy valami hasonló olcsó és könnyen fenntartható vasat munkásautónak, nehogy aztán melóhelyen valamelyik kutya szétbarmolja.
Mi lett a C5-el?
Mit csináltatok szerencsétlen motorral, hogy 240 lóval ugrott a teljesítménye?
Illetve miért ilyen retkes szegény? Mindig földúton jár?
Új turbó, új küszöbök, felfrissített szín. Még jön a kárpitozás és a lufikód kigyomlálása.
Mi a véleményetek a Mazda 323 F 1.4 ről
Nem értek a kocsikhoz 😀
A héten vizsgáztam le vezetésből 😆😆😆
Használtauto.hu n láttam egyet 140 000 ért de olcsónak tűnik de nem is akarok első autónak drágát.
Mmm
Pedig szép auto, de nyílván nem csak a szépség dönt
Meg Nissan almera n
Telefonon nézegettem a mazdáról a képeket nagyon szép de gépen kinagyítva azért látszik egy pár helyen, hogy van rajta rozsda is.
Szerencsére nem kell kapkodnom a vásárlással.
Máskülönben inkább növeld meg a keretet és/vagy (inkább és) válassz valami átlagosabb darabot. A korrekt használható mk2/3 Swiftet és F Astrák 250-300 rugótól kezdődnek. Utóbbi rohadásügyileg talán kevésbé szopóági. Viszont toleránsak a vizuális alakításokkal.
Viszont érdemes jól utánaolvasni a dolgoknak, főleg ha valami kicsit komolyabb kocsit akarsz.
Elsőre nem szeretnék sokat adni kocsiért de mondjuk ott maradni sem akarok sehol. 😀
Az egyik barátomnak most nem volt autós dolga, de lejött és hozta az új kameráját és lőtt pár fotót:
Végül ma a jó időben felraktam a matricákat.
Első körön standard olajcsere, szűrőcsere, légszűrő, majd váltóolaj csere történt.
A belteret komolyan elcsúfította a megnyeklett ajtókárpit, a funkcionalitást pedig a beragadt anyós oldali ajtó. Másfél év vadászat után végre találtam passzoló kárpitot, így szétvághattuk az amúgy is kuka kategóriába eső jobb oldalit, hogy hozzáférjünk a zárhoz. Szerencsére a zárszerkezetnek nem volt baja, csak kitette magát végpontba és nem tudott onnan visszajönni, mert a távirányító megadta magát. Ezt letudva végre újra nyílik a jobb ajtó is.
De hogy a szerelem újjáéledéséről is szóljon a poszt, kapott egy garnitúra gyári Rover alu felnit és egy IMASAF sport dobot. A kettő kombinációja egészen más dimenziókba repítette az autót... . A következő hónapokban kap új kuplungot (a mostani még jó, de a fogáspont kezd elcsúszni), elmegy futómű beállításra és 22 évesen levizsgázik újabb 2 évre.
[LINK]
Jelenleg Opel Astra H 1.6 Caravan van 2005 és amiket kinéztem FL utáni Opel Vectra C Caravan 1.8-2.2.
Költség,fenntartás mennyivel rosszabb? Alkatrész mindig van? Mert hahon alig találni Vectrákat vagy is benzinesben,de dízelesben van bőven.
Harmadik opció Opel Astra J Caravan 1.4T,de az a baj,hogy 1,5 milla alatt nem is kapni ez meg zsákbamacska.
Ki tudja,mert Ford Mondeo MK4 1.6-1.8 kombi után is kaccsintgatok.
Ha már egyszer regisztrálva vagy...😜
Amúgy azóta szűkült a köröm.
Sokat ingázol vele vagy rövid távokat teszel meg? Utóbbi esetben mindenképpen a benzines a jobb választás, dízelt akkor ajánlott venni ha a gazdája tesz bele km-t rendesen.
Majd jövőre visszatérek.
Olajzabálás ecotecnél csak gazdája által.
Igazából én 1.6 motor miatt választottam kombi változatban. Ennyi erővel C Vectrát is vehettem volna,de fenntarthatóság szerint választottam Astrát.
Hogy telik az idő , lassan cserélni kell valami újabbra 😂😂😂
Még anno, érettségi időszak tájékán még bagóért lehetett kapni őket.
Mindenesetre a téma még várat magára, egyelőre még helyem sincs letárolni egy majd 1 tonnás vasdarabot.
Viszont nem az én autóm, szóval semmi közöm hozzá 😃
Spoiler!
Mennyi a keret? Havonta mennyit tudnál az autóra költeni? Hol lenne használva? Város? Országút? Pálya? Hosszú, avagy rövidtáv?
Ajánlunk mást a rozsdaboglya helyett! 😉
Igazából bármilyen márka/típus jó lenne, aminek a fenntartása egyszerű és olcsó ( egyértelmű, hogy egy húsz éves autóval gondok lesznek). Illetve mivel nincs családom így a kisebb autók is megfelelőek ( egyedül annyi, hogy két méter magas vagyok, szóval kell azért hely nekem 😃 )
Edit: Ja és a legfontosabbat elfelejtettem, olyat vegyél amin sok műszaki van még, ezekkel a kocsikkal minden nap ajándék amikor beindul és legálisan van az úton. Amiért te úgy gondolod, hogy egybevan a gépezet vizsgán simán megbuktatják és vagy megjavítattod horribilis összegekért vagy megy a kukába, a legjobb eset mikor a tesók vas áron elviszik tőled és tessék 20-as éveid elején máris okoztál egy gazdasági totálkárt magadnak.
Ilyen autókat érdemes-e venni? 😃 (Erdélyi vagyok, és itt akad bár 400-600-800 eurós autó) 1000ért meg már szép számba lehet kapni...más kérdés, hogy legalább 2-3 évet megbír-e.
[url]https://www.erdelyiautopiac.ro/car/ford-fiesta-1998/ [/url]
[LINK]
[LINK]
[LINK]
Szóval van választási lehetőség még ekkora árazásnál is 😃
A bejelölt kocsikból talán a golfba, meg az opelba férnék el kényelmesen elől 😃 hátul szerintem egyikbe se.
Ha kitudsz fogni egy viszonylag rozsdamentes példányt, akkor egészen jó kis városi autó lehet belőle. Noha a papírkasztni miatt sosem fogod teljes biztonságban érezni magad benne, illetve kicsit nagyobb tempónál nekem már szinte halálfélelmem van benne... 😆
Nagyon pöpec masina, semmi előjele nincs semmilyen komolyabb meghibásodásnak (sem kisebbnek hálistennek). Vezérlést olvasom/mondják nekem, hogy lassan csereérett de nem igazán érzem az autón, hogy ennek bármi valóságalapja lenne, friss olajat évente megkapja (nálam az előírt 15k km / év nem játszik, tekintve, hogy 3 év alatt összesen mentem ennyit 😂 ) Fogyasztása ha nem taposom akár 6,5, ha igen akkor 10, átlagba város / országút, hol nyomom neki / hol nem utazás során olyan 8-8,5l.
Mindezek mellett szeretnék venni egy másikat csak most sajnos még nincs itt az ideje.
És ha kell az életem végig gürcölöm, de megszerzem, gyerekkori álmom.
Pl: Kb. 3,1m [LINK]
Beszologatason kívül mást is tudsz mutatni? Mert az eddigi írásaidbol nem derül ki.
Akkor mit kell nézni? Érvelni sem tudsz csak hányod ki a felesleges mondataidat.
Annyira értesz te az autókhoz mint a wc papír használatához.
Azt tudod a fogyasztással kapcsolatban is a kasztni tömeg is meghatározza?....
Ahhoz képest sok extra van benne: multikormány,tempomat 2 soros Gid kijelző(később 3 sorosra állítatom ha sikerül valakivel kiolvastatni a autó biztonsági kódot),ESP,automata digitális klíma,elektromos külső fűthető tükrök
Azóta cserélve lettek: Delphi fékbetét,tárcsa csere volt,váltóolaj gyári GM csere,Q8 Formula Special G Longlife 5W-30 motorolaj(sokak szerint ezt a márkát nem ismerik,pedig nem rossz),Insignia fúvóka(gyári l*szart sem ér),vezérműszíj komplett +vízpumba INA márka és most megy szerelőhöz autóállapot felmérésre,mert valamiért nem mindig,de koppan egyet. Azt a alkatrészt kicserélve lesz.
Amit csináltam B ajtóoszlopra fóliázást.
Amit szeretnék ha meglesz az autó biztonsági kód,akkor beprogramozni,hogy ajtózáráskor(távirányítós kulccsal) az ablakot le és felhúzza. Opel márkaszervízt ne mondjátok,mert 15k+1 órát mondtak.
1.7cdti 110le 1525kg forgalmi szerint a ferdehátú
Nagyon jó kis autó
Masszív érzete van
Teljesen más mint egy ferdehátú H astra
Ha szerinted ezt a kategóriát versenyzésre kell használni akkor a baj nem kevés .
Attól meg hogy bekapcsolod a klímát nem fog lecsökkeni a teljesítménye
😆😆
Ha lenne szerencsém kipróbálni egy J Astra kombit. 😃
Kombihoz a szívó benzinesek a lomhabbak. (1.4,1.6) a turbobenzinesek már jól mozgatják a karosszériát , dízelek is furgek.
Ha nagy autó kell hosszútávra -> hibrid, vannak már elérhető áron.
Nyilván azért vesznek dízelt az emberek mert ratyi olajkalyha...
nagyon elvagy maradva
És ez nem 300++ tdi-s 3 literrel(max olajból) kimegyek a világból féle mendemonda 😃
Ha átlagfelhasználásra kell, ott a benzin, ha nagyobb igénybevétel akkor ott a hibrid, a dízelt meg meglehet spórolni a traktoronak és kamionoknak 😃
És attól, mert te nem tudsz (takarékosan) vezetni, az meg nem az én gondom 😉
Egy euro 5-6 besorolású dízel motort nem a szutyok régi euro 2-3 dízelekhez kell hasonlítani 😃
Napi 3-400 kmeket vezetek, biztos nem jöttem meg rá hogy kell takarékosan menni 😂😂😂😂
Hát ha az 1.4-el te 8 litert etetsz meg, akkor tényleg nem jöttél rá.. 😃
Öreg szarok azok már sajnos. Annyiba kerül fenntartásuk, mint egy 4-5 éves bömbölőnek. Engedd el.
Mondom ezt úgy, hogy nekem kettő is volt. Szeretem a típust kismillió éve, de nincs már belőle egy épkézláb darab az országban.
- Ford C-Max Grand (tolóajtós)
- Hyundai i40 kombi
Viszont még legalább két hónapig marad a kis chevrolet AVEO
("Kizárólag sima szívó benzines jöhet szóba" megbízhatóságban azért eléggé az élen jár a Toyota a hibridekkel)
Viszont a kettő körül inkább a Hyundai.
Ez a km dolog...még mindig állapotot veszünk 😃
Örökös lesz, mint a szegénység
Jelenleg 185-190 paci között van és 385-390nm körül.
Terv majd 220 ló körül. De elsőnek vmax eltörlése sajnos 220km/h a vége 😞
[LINK]
Tudom nem új kocsi és már lassan 300 000km benne lesz de bármikor bele ülök egyből indul. Ha magyarba megyünk vagy vissza németbe akkor megpakolva is 170 felett(gps sebesség) könnyedén megy és a fogyasztás is 6,5 liter 😀
[LINK]
Idén érkezik egy Opel Astra J 1.4T 140HP vagy Honda Civic 1.8 140HP még nem tudtam dönteni :/
Spoiler!
Suzuki Swift GS Sport V. 1.3 8V
Sokan valóban csak arra veszik ezeket a típusokat hogy befogják igáslónak mondván ezek igénytelen autók. Ezt én cáfolom. Olyan mint igénytelen autó nincs. Tény hogy ez a típus tényleg nem kér sokat de igenis kell rá költeni még ha nem is sűrűn de akkor is. Nyilván nem titok hogy alkatrész árai gyakorlatilag gombokért és ziziért vannak de én még ennek ellenére is inkább a minőségibb alkatrészeket szoktam választani, hosszabb távon meghálálja az autó. Idén márciusban tölti "nagykorúságát" ennek ellenére már vételkor is kifejezetten jó állapotban volt persze foglalkozni kell vele. Rengeteg hasonló típust láttam míg kerestem akadt köztük olyan is ami kívülről meg távolról mutatott csak jól közelebbről tüzetesen nézve inkább siralmas képet festett.
Elég sokan megnézik az autót egyébként ami számomra meglepő. 😀
bsztknem vették fel a telefontAmúgy lehet kapni ezekhez a modellekhez spéci sineket, amiket lejebb ültetik az üléseket akiknek hiányzik az az 5 cm...
Azért az az AMG már komoly gép, ha átnézetted és pöpec, akkor hajrá 😉
Spoiler!
[LINK]
Spoiler!
Egy Mercedes mindig drága. Jobb esetben csak olyan ember vesz csillagot, aki tudja is finanszírozni. Van már egy Mercim, szóval tudom mivel jár. Eleve úgy vallom, hogy egy autót (főleg ha hobbi autó) akkor érdemes megvenni, ha a vételár legalább fele még talonban figyel, hogy az autó megkapja mindazt, amire szüksége lehet. Ennél a típusnál pont az fogott meg, hogy nincsen annyira túlvariálva, hagyományos független felfüggesztés, V6 szívó motor, kipróbált elektronika. Igazából nem ilyen motort akarnék, az álmom egy C55 (esetleg egy C32), mivel az M113 -as motor gyakorlatilag elpusztíthatatlan, V8 egyszeres vezérlés, a kompresszoros verziók pedig szó szerint felszakítják az aszfaltot 1.000 nm nyomatékkal. A CLK igazából az ára miatt fogott meg, egy C55 -re még kéne várnom úgy egy évet. Az árát is jól tartja, így még rövid lejáratú "befektetésnek" sem lenne rossz. Múlt év végén volt egy jó ajánlat egy CL 500 -ra. Az imádott motor van benne, patika állapotban volt az is, gyűjtőtől (a főbérlőm egyik klubtársa). Viszont ott van alatta az ABC futómű, ami nagyon baba de egy darab hátsó lengéscsillapító (elektrohidraulikus) 1.000 Euró, ha a pumpát kell cserélni az is 500 és még sorolhatnám. Persze ez sem gond, de én nem vágyom feltétlenül az ABC rendszerre és az autó is erősen nagypapás hatású a CLK -hoz képest.
[LINK]
Eddig a tapasztalataim pozitívak a típussal kapcsolatban.
Viszont már gondolkozom a következő járművön. Vagy ebben a kategóriában veszek egy újabbat, vagy korabeliekből nézek egy nagyobb osztályt (Mind pl az Audi 80 is volt)
Lehetséges jelölt a 96os BMW 318i Spoiler!
Bementem egy Suzuki kereskedésbe, ahol mindenki a Vitarára akart rábeszélni, de nekem nagyon megtetszett a Swift.
Ez legalább nem áll hetekig a szervízben.
Jó döntés volt a ez a swift, jól is néz ki, és jók is.
A bmw, renault, és olasz vackoktól személy szerint távolmaradnék, viszont jelenleg nekem is a konszernből való cucc van, van ezzel is néha gond, szerencsére nem ilyen mértékben mint nálad, de mégegyszer maximum akkor veszek a konszernből ha teljesen új. Viszont akkor már nem onnan nézegetek.. 😃
A swiftet meg akkor fogod cserélni, ha újabbat akarsz, nem nagyon fognak szétmenni. Melyik motorral vetted?
Ez a Swift pedig az 1.2-es motorral van. Gondolkodtam az 1.0T-n, de magasabb fordulaton nagyon csúnya hangja volt számomra. Kicsivel jobban ment, de nem annyira, hogy egyből feltűnjön.
Nem mindegyikre igaz azért ez sem, az 1z ami a tényleg örök élet, de a többiből egyből sem vennék. Na, meg amúgy is, a dízel a traktorok eledele.
"Az 1.8T benzines motorjuk is elpusztíthatatlan"
Azért ezt átgondolnám 😃 A gyújtótekercs zabáláson át az állandó turbógondokig, meg az irreálisan sűrű olajcsereperiódusok..
Biztos nagyon jól csattog durrog, de nem egy megbízható szerkezet.
"A VW nem rossz." A checklámpa és a vw neve az évek alatt nem csak viccből forrt össze. Felőlem mindenki azt vesz amit akar, de én nem akarok egyikkel sem kínlódni.
És hozzáteszem azt is, hogy jó tulaj kezében, karbantartó szervizeléssel és nem a "majd akkor csinálunk valamit ha a torka véres" kategóriában.
Nyilván minden autónak és motornak vannak hibái. Az én motorom például megeszi a vezérlést 100.000 kilométerenként. De ettől függetlenül megbízható és erős aggregát, csak tudni kell mikor mit kell ellenőrizni és cserélni az alkatrészeket.
Én sem az újakról beszéltem, jelen esetben a b5ös generációról beszéltem.
Raktáron meg nem volt.
Akkor volt 27 éves. Elkezdett lehalni a befecskendező rendszer és szépen, lassan kivégezte a főtengelycsapágyakat is.
Hihetetlen egy taliga volt. Semmi nem működött rajta. Háromszor szétszedtem lényegében. Mire a legtöbb dolog működött, addigra meg megválltam tőle. A pénzt mocskosul vitte, de a KE cuccok hozzá beszerezhetetlenek voltak.
Spoiler!
Sokat jelent hátul a 225/50 😆 .
Belső tetőablaknál nem tudtam kihagyni a fa hatású fóliát, annyira adta magát 😃 . A műszerfalon is van fa, a kormányon és a váltógombon is, így nem üt el az autó esztétikájától, sőt. És szerintem vicces is 😃 .
Az új gyertyák is bent vannak és a gyújtáselosztó érintkezőit is felcsiszoltuk, így a motor (bár nem tökéletesen) de jóval egyenletesebben jár. Veszek majd négy új gyújtókábelt és egy új elosztófedelet, az a tuti.
Most indulok megcsinálni a tető és ez esőelvezetők szigetelését, hogy minden beázási faktort kiiktassak.
Itt van még egyszer:
Jól néz ki, nálam szerencsére még csak egy kis helyen kezdett megindulni a kárpit,még működik az, hogy kézzel visszasimítom, és pár napig fentmarad. 😃
Amúgy én sem szeretek semmit megbontani, mert ha a patentokat és minden dolgot ami oda foglya az elemet nem cserélsz, utána már nem lesz gyári érzésed. Vagy zörögni fog vagy eláll...
vorsprung durch technik, ugye
Szerk.: Bocs, most olvasom, hogy nálad B5 -ről van szó. Bár ha jól látom ott is klipszes rendszerrel dogoztak.
Jelenleg egy 2002-es, 5 ajtós Fiat Stilo-m van, gyárilag 116 pacis 1.9-es jTD motorral. Nagyon szerethető autó, mint minden olasz, és eszméletlen hisztis pi....csa mint minden olasz.
Nagy probléma sosem volt vele, motorikusan nagyon megbízható, jelenleg 477600Km van benne, tehát nem egy keveset futott autó. Elektronikailag hisztisz, de nem kellett eddig évente százezreket rákölteni. Egyébként eszméletlenül alacsonyan fogyaszt, csak mint minden diesel autónál, ennél is be kell tartani a cseréket, és oda kell rá figyelni normálisan.
Ha bárkinek kérdése van, vagy tanácsa az 1.9-es diesel-ekkekl kapcsolatban, az nyugodtan írjon, mivel a fiat 1.9-es jtd motorja hajt Fiatot (Stilo, Punto, Croma) Alfát (Gyakorlatilag mindegyiket ami 2006-ig bezáróan diesel), Opelt (Omega, Vectra)
FORD Focus 1.6 TDCi
Amúgy szerintem jól néz ki. Persze azt mondani sem kell, hogy a mai ~30.000km-es olajcsere periódus, amit megadnak a gyártók, egy jó nagy bullshit.
Nagyon kényelmes, viszonylag tágas jól felszereltek.
Szerintem jól is néz ki.
Ezek mellett egyébként meglepően jó motor, és meglepően jó a futásteljesítménye, de a legtöbb 1.6 TDCI nem éri el a nagygenerál idejét (~300K Km)
A kettostomegu a kuplunghoz tartozik, ha bal***ul hasznalod akkor fog tonkre menni ido elott.
3000 v6 tdi vagy egy 30-35d automata is 6.ban fog menni 90-nel
Az automa valókat meg nem szeretem, mert nem tesz jót a motornak, ha 1300-nál el van váltva azonnal. Folyamatos alacsony fordulaton nem dolgozik a turbo, rosszabb a sűrítés, és az mellett, hogy ott rosszabbul fog fogyasztani egy diesel, az alacsony fordulaton tömődik el a részecske szűrő, szívósornyomás érzékelő, stb.
Például annak ellenére, hogy tömeg olasz, az én Stilo-m is, bár nem sokkal alatta.
20d e46 4.be 2000nel 65-70 kb
Az en 1.7cdti opelemnek szinte ugyan az az attetele mint egy e46 20dnek vagy egy 2000 pd a4, passat6
6 sebességesből meg 1.6-os multijet II-Ben ültem, az a család másik felében van, egy 500x, meg volt egy 2.0 Diesel Mazda 6.
Azok a 6 sebességessel többet forognak, pláne az 1.6 multijet. Más az áttétel gondolom.
Nem akarom az igazam vagy hülyeségem bizonygatni, mert azért nem olyan sok a tapasztalatom :/
Csak ezekből indultam ki
Miért is tenné tönkre? egy 2.5 tdi (akinek van egy kis autóismerete nem vesz ilyet, de példának most jó) 1500-tól már maximum nyomatékot ad le, minek is forgassa tovább? ha normálisan használod, akkor nem fog ettől tönkremenni semmi, ha szétpörgeted, akkor fog zabálni/kopni plusz értelme sincs, mert a nyomatéktartományból kifutsz onnantól meg ereje sincs..
Az eltömődés veszélye persze fennáll, de aki ilyen dízelt vesz (bel)városozni, az meg is érdemli 😃
Nincs gond az automata váltókkal, csak nem tiptronic meg dsg féle szemetet kell venni, és sűrű időközönként az olajat ellenőrizni/cserélni kell.
Spoiler!
Igazából saját tapasztalatból indultam ki.
Jtd nagyon nem szereti az 1500as fordulat alatti tartományt. 1800 és 2000 között olyan szép fogyasztást produkál viszont, hogy ihaj. Meg annak ott is szép a hangja.
Lehet (valószínűleg) az én hibám, nem nagyon volt szerencsém a 2.0 TDi VW Sharan-on kívül VW vagy Audi diesel hez.
Igazából, nem megyek olyan marha sokat max 50km naponta, szóval nem indokolt a dízel, viszont az a kínlódás ami mögöttük van, főleg az újakkal, az nekem pont nem hiányzik.
Szerencsére (vagy sajnos) volt alkalmam látni nem egyszer nagy márkák prémiumjait szétborítva mert "már megint" volt rajtuk valami.. A tiptronicot ezért is emeltem ki, mert ritka szarok. Ha volt valami, nem is kell próbálkozni javítani, bontott aztán kész.
Pl. ha pdtdi, a siemens pd elemei kalap szarok, és nem olcsó az sem.. benzinnél nincs olyan ami akkora pénzt vinne, max a dmf (mi a fsznak benzinesbe amúgy..) de az meg ha nem tunerjoci módra mész akkor kibírja a periódusait.
Igazából nekem dízelem nem volt, ha rajtam múlik nem is lesz, de mentem már párral, automatával is kézivel is, nem mentem 3ezer fölé általában. Talán egy a6 avant 3.0tdi volt ami iránt volt egy kis "húdefsza" érzet, de úgy amúgy inkább benzin.
Az viszont igaz, hogy minél nagyobb a blokk, annál jobban megy csuklóból az erő, de egy 1.6 tdcinél még nem annyira veszélyes.
Ezek az 1.0tsi és társai azok, amikből nem lesz használtautó sok km-el, mert idő előtt szarrá fognak menni. 😃
Én pont fordítva vagyok ezzel a diesel - benzin dologgal 😃
Volt hozzá szerencsém, családban is volt, de valahogy nagyon a diesel maradt meg. Bár én gyakran megyek hosszabb utakra is.
Nameg az önszopatást különleges formákban tudom űzni, mert mindig valami olaszba vetem bele magam. Vagy az eddigi legrövidebb "kapcsolatomba", az 1.9-es Dohc volvo v40 - be... Na annál sírtam minden egyes szerelés után. Meg közben. Meg előtt.
Kíváncsi vagyok a végeredményre.
AAmikor valaki a leélt, behozott, trélerszökevény "prémium"-al próbál feszíteni, vagy valami egyáltalán nem odaillő nevetséges tuningot fölaggatni, az a gáz.
Lehet, hogy egy matiz, de nem is szopsz vele 200ezres tételekkel a szervízben. 😃
Legutóbb mikor láttam a kocsiját elég hasonló volt neki is így kinézetre, de meg nem mondom milye típus... 😊
Ennek ez a menete. 😀
Megveszed a nagyot és méretre vágod. 😃
Pár szakit megkérdeztem előtte mind így csinálta.
Lehet kapni 28mm,40mm,50mm és 55mm-es csavart. Nekem 35mm kellett...Haveromnak 38mm.
Én jelenleg nem tudok képet feltölteni. (Fogalmam sincs mi a hiba). Azért alakul a minimál budgetből 😊
Aztán lehet megint benevezek kicsit "komolyabbra"
Spoiler!