Milyen gépet vegyek?

2008. February 07., téma
Fórum » Asztali PC
Vásárlási tanácsadó szolgálat...:p
Hozzászólások: 20 199
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
no avatar
Sziasztok! Az év végén tervezem a jelenlegi asztali gépemet cserélni vagy felújítani.
4 éve vettem a gépet és ez idő alatt nem igazán volt újítva. Úgy érzem, hogy lassan kezdem kiismerni a határait és szeretnék egy új gépet venni. Mivel őszintén kezdő vagyok, így nem igazán tudom, hogyan is kezdjek neki. Fő célja a gépnek természetesen a gaming lenne, de későbbiek folyamán videó és animáció szerkesztésre is szeretném használni. Szeretném a legtöbbet kihozni a gépből és erre én 700.000ftot szánnék. Esetleg ha valaki tudna tanácsokat adni, esetleg komplett setupot össze tudna állítani vagy akár csak segíteni, azért nagyon hálás lennék. A pc lényege, hogy a lehető legjobban futtasson játékokat.
Jelenlegi setupom:
asus alaplap b360m-k
i5-9400f
2 X 8gb ddr4 2666mhz
m.2 ssd 256 Gb 2200 mb/s read, 1600 mb/s write
2Tb hdd seagate
Asus gtx 1660 6Gb TUF Gaming
coolmaster 600w elite v3
sharkon vg4-w ház

Hátha lehet valamit átrakni a következő gépbe :)
Nagyon szépen köszönöm, ha segít valaki és hálás vagyok minden építő jellegű kommentért! :)
0
0
0
0
💬 1
Pokman avatar
@Akimo: 700k-ért szerintem mehet:
-alaplapnak Asus, MSI, Gigabyte, NZXT X670-es
-Ryzen 7 7800X3D-s proci
-32GB (2 x 16GB) Kingston FURY Beast 6000MHz vagy magasabb órajelű RAM (igazából itt rengeteg opciód van)
-RX 7900GRE, 7800XT vagy Nvidia részről 4070S
-750W 80+ Gold vagy Platinum táp bőven elég bele csak válassz egy jó márkát (mondjuk NZXT, Corsair, Asus, Silverstone)
-gépháznak amelyik a legjobban tetszik, de azért ne olyat ahol mondjuk egy ***a dizájn vagy üveg elzárja a ventiktől a friss levegőt 😂
-régi gépedből mehetnek át a tárolók is akár, de azért vennék egy jobb 256GB-os SSD az op rendeszrnek és egy 1 vagy 2 TB-osat a játékoknak, valószínűleg Samsung 970 vagy 980 a legjobb de sok az opció itt is