Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
zolika199 avatar
kössz a segítséget!!😀
0
0
0
0
Kmisi99 avatar
hát fogod berakod oda ahova kell és becsavarozod általában adnak hozzá csavart de az is lehet hogy csavarmentes háza van de nem bonyolult berakni aztán bedugsz 2 vezetéket nézd meg milyen illik bele és olyat ha satasat vett akkor sata kábel is kell hozzá bár ez általában van az alaplapokhoz adva és ha van egy másik hdd is a gépbe amin a windows van akkor csak bekapcsolod és akkor ha minden jól megy felismeri particionálni meg na nagyon tudom hogy kell de ha rámennél a merevlemezre a windowsban és akkor kiadná automatikusan hogy megformázza es
0
0
0
0
zolika199 avatar
Hello!
Egyik haverom megkért hogy rakjam be a gépébe a merevlemezt amit vett, de mivel még ilyet nem csináltam elmagyarázná valaki hogy hogyan kell, és azt is, hogy hogyan kell particionálni?? A particionálást meg lehet úgy is csinálni, hogy ami van adat a merevlemezen az rajta maradjon? Amúgy a gépben van még egy másik merevlemez is.
0
0
0
0
Kmisi99 avatar
azt hiszem ez elég részletes
[LINK]
0
0
0
0
albert2 avatar
Pls valaki leírná részletesen a lényeget h mi is pontosan a steam? Köszi 😀
0
0
0
0
jumbo avatar
rolcsiX írta:
jumbo írta:
rolcsiX írta:
Hello! Lenne olyan kérdésem h vettem1 e8400 e0 steppinges procit de nem müxik az alaplapban.msi p6n sli v2.Az lehet h az 1.4es bios rossz?mert felraktam az 1.3ast és kipróbáltam benne 1 e7200őt de azt felismerte.És ha beleraknék 1 e8400 c0 steppinges procit azt felismerné?

Az teljessen mindegy hogy E0-ás vagy C0-ást raksz bele.
A legújabb biost ragd fel neki ami a hivatalos oldalon van.
Szerintem az a gond hogy ugye a 8400 procin van feles szorzó.........
És ami fent van neked bios az nem tudja kezelni,ezért kellene frissíteni a legújabbra.

látom 1.4-es a legfrissebb😕 akkor sajna nincs ötletem