Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Ryder avatar
Szép estét mindenkinek!
rövidre fogom😀 össze szeretném kötni a TV-met a gépemmel. mind a kettőbe van S-Video kábel bemenet... most ha S-VHS kábelt veszek az is ugyan úgy megfelel a célra, vagy muszály S-Video kábel legyen. mert ahogy megfigyeltem a két kábel szinte ugyan olyan...

Előre is kösz,
Ryd
0
0
0
0
Kmisi99 avatar
Szerintem 9 már ha egyáltalán támogat e hasonlót de szerintem nem
0
0
0
0
TripplaXXX avatar
Az XBOX360 az meik DIRECTX-et támogatja?
DirectX10?
0
0
0
0
rappit4 avatar
kösz Misi !!! és amúgy hogy lehet úgymond "húzni" a processzorom-on ???
0
0
0
0
no avatar
Üdv. 64bit-es Win7-et telepítettem a gépre. Wlan-hoz egy ilyet használtam eddig: http://www.interprojekt.pl/katalogp.aspx?p=senao_nub8301.aspx&k=SENAO-SUB-8301
De a Win7-el egyszerűen nem tudom összehozni a dolgot. Valakinek esetleg van valami ötlete?
0
0
0
0
Kmisi99 avatar
rappit4 írta:
óó hogy ba**ná meg tasnádit :S:S hogyan lehet a képfeltöltésen megnézni a feltött képeim ? 😆

Feltöltöd a képet ami lent megjelenik kicsiben rákattintasz és bejön nagyban a kép és arra kattintasz jobb gombbal és kép címének másolása ami beillesztesz itt a gépigényen

BiGame [LINK] itt egy leírás nem tudom hogy ilyesmi kell e de én nem értek a sony vegas hoz
0
0
0
0
BiGame avatar
vki ért nagyon a Vegas Pro 9.0-ához? mert rámférne 1 training😆!
0
0
0
0
rappit4 avatar
óó hogy ba**ná meg tasnádit :S:S hogyan lehet a képfeltöltésen megnézni a feltött képeim ? 😆
0
0
0
0
Kmisi99 avatar
hát a kép linkjét kell beírni oda pl www.kepfeltoltes.hu ide feltöltöd a képet és ha a feltöltött képen nyomsz egy jobb klikket és ilyesmire mész hogy kép címének a másolása na az a kép linkje amit be kell már csak oda illeszteni

Majd z én kérdésemre is válaszoljatok PLS
0
0
0
0
rappit4 avatar