Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
zaraki avatar
rappit4 írta:
sagesz93 írta:
rappit4 írta:
Jóestét!! az lenne a kérdésem hogy a pc-k ben minden fejjel lefelé van :S a vidikarinak tök ***a a hűtője de fejjel lefele an :S😠 és ezzel mit lehet csinálni??

annak mondjuk az a rendje.....
miért, mi nem tetszik benne?

az nem tetszik hogy nem átszi ka ventije 😠😠

vegyél BTX-es házat
haverom épített egyet csak atx-es alaplaphoz így minden fordítva van a gépében tehát a videokari ventije felfele néz😆
https://kepfeltoltes.hu/100121/user_8431319_1243023979247_box_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
0
0
0
0
rappit4 avatar
sagesz93 írta:
rappit4 írta:
Jóestét!! az lenne a kérdésem hogy a pc-k ben minden fejjel lefelé van :S a vidikarinak tök ***a a hűtője de fejjel lefele an :S😠 és ezzel mit lehet csinálni??

az nem tetszik hogy nem átszi ka ventije 😠😠
0
0
0
0
rappit4 avatar
😆ANONEx írta:
Sziasztok!
Az a kérdésem hogy meg-e éri most venni egy 4 magos processzort vagy elég még a 2 magos? keretek közé vagyok szorítva, én erre a processzorra gondoltam : AMD Athlon II X2 250 Dual-Core (65W), 3000MHz, BOX, socket AM3 (Regor)
persze tudom hogy nem megy bele a mostani lapomba, ezért azt is vennék, pl ilyet : ASROCK ALIVEXFIRE-ESATA2 R3.0 - AMD 480/ SB600, VGA + PCIe x16, DDR2 1066, SATA II, USB, eSATA, GLAN, 6ch audio, ATX, scAM3

Szerintem még megéri 1-2 évre a 2magos proci de az asrock alaplapot nem ajánlom!!!! de ha muszály azt vene arra figyelj hogy ne vegyél hibrid-et !!!! nekünk hibrid asrock van és szőőrnyűű el*** egy x1300pro-s videokártyák :S szoval inkább gigabyte vagy asus
0
0
0
0
sagesz93 avatar
rappit4 írta:

0
0
0
0
rappit4 avatar
nem lehet megoldani esetleg hogy látszodjon a teteje ?
0
0
0
0
rappit4 avatar
0
0
0
0
akinho94 avatar
😆ANONEx írta:
Sziasztok!