Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Demoz avatar
laci503:Ezt írja valaki: ,,Miután felraktam, utána sem indult még. Csak fekete kényernyőt kaptam. Ennek megoldása az volt, hogy a parancsikon tulajdonságainál a kompatibilitás fülön, Windows XP SP3 kompatibilis üzemmódba futtattam. Azóta gond nélkül fut.''

Vagy: ,,Tulajdonságok-> Kompatibilitás-> Futtatás rendszergazdaként Pipa be! 😉 Sok sikert!''

Forrás: gyakorikerdesek.hu😜
0
0
0
0
Tesla GoD avatar
laci503 írta:
nekem meg valaki abban seígsen hogy a cod 2 miért írja ki hogy exe miatt leáll?? eddig sosem volt vele baja a win7nek de úgy látszik ez most megváltozott :/
kompatibilitás meg mindent próbáltam már :/
Win7 Ultimate SP1 x64
nem alapvető rendszer vagy driver hiba, nekem Windows 7 Ultimate 64bit SP1-el, és legfrissebb catalyst-tal perfektül megy
0
0
0
0
laci503 avatar
nekem meg valaki abban seígsen hogy a cod 2 miért írja ki hogy exe miatt leáll?? eddig sosem volt vele baja a win7nek de úgy látszik ez most megváltozott :/
kompatibilitás meg mindent próbáltam már :/
Win7 Ultimate SP1 x64
0
0
0
0
berki_zsolt avatar
Magyarázzátok már meg, hogy mi értelme van a rezgő módnak egy fejhallgató esetében? 😲
0
0
0
0
gyenesmartin avatar
pukkancs írta:
gyenesmartin írta:
pukkancs írta:
Hali!
miféle orvosság van arra, hogy játszok, kezd kicsit hangosabb lenni a gép, és egy idő után magától kikapcsol. mondák h túlmelegedik, de azóta vettem bele egy ventilátort, de továbbra is ezt csinálja.
Az, hogy nem minőségi a tápegységed.

milyet éri meg venni?
Egy 400w-os FSP simán elbírná.FSP SAGA II 400w vagy FSP 400-60GHN.Én az utóbbit venném.
0
0
0
0
pukkancs avatar
gyenesmartin írta:
pukkancs írta:
Hali!