Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Core2 avatar
Termi írta:
Hello.. van egy kis problémám... két gép között szeretnék fájlt átvinni cross lan kábelen... ami eddig van: két gép, rajtuk két friss win7 ultimattel, egy cross lan, bedugva, közös munkacsoport, és az első gépen ip 10.0.0.1, maszk 255.0.0.0, a másikon 10.0.0.2 maszk 255.0.0.0. De még mindig azonosítatlan hálózatot látnak.

Tűzfal ? Kivételek közé kell tenni...
0
0
0
0
Termi avatar
Hello.. van egy kis problémám... két gép között szeretnék fájlt átvinni cross lan kábelen... ami eddig van: két gép, rajtuk két friss win7 ultimattel, egy cross lan, bedugva, közös munkacsoport, és az első gépen ip 10.0.0.1, maszk 255.0.0.0, a másikon 10.0.0.2 maszk 255.0.0.0. De még mindig azonosítatlan hálózatot látnak.
0
0
0
0
YourMomIsNotMale avatar
Csaba77 írta:
Sziasztok. Én nálam valamiért a Call Of Duty Modern Warfare 2 -ben nem lehet látni az írásokat, a szöveg helyett csak színes kocka alakú szimbólumok jelennek meg. Valaki tudja miért van ez ?

nekem is ilyen hibám van.... DX hiba azt mondják
0
0
0
0
no avatar
Sziasztok. Én nálam valamiért a Call Of Duty Modern Warfare 2 -ben nem lehet látni az írásokat, a szöveg helyett csak színes kocka alakú szimbólumok jelennek meg. Valaki tudja miért van ez ?
0
0
0
0
NTSC Jani avatar
Kellene valami Windows jelszó feltörő program, csak nem tudom a nevét. Pedig bent a suliban még mutatta is a tanár, igaz még szeptemberben.
0
0
0
0
Furmann96 avatar
Segítség képzeljétek el a felhasználóra akartam tenni jelszót és rá is tettem volt benne nagybetű és egy felkiáltójel és megcsináltam újraindítottam beírtam a jelszót és azt írja nem megfelelő pedig biztos jót írtam be. Valaki leírná mit tegyek pls.
ha lehet PÜ. Nagyon meg köszöném
0
0
0
0
Chuck avatar