na....talán megtör a redbull uralom.A reno motoros autok döglenek.A redbull a 3 nap alatt alig ment 15 kört,mig a merci,meg a ferrari 150 környékénn járhat már,hanem több.Meg még a bikák ki is gyulladtak.😀
a motor nem gyenge, végsebességben pl növekedés várható,bár ez az új aerocsomagnak +ERS-nek is köszönhető de akkor is,erő van még itt csak elég randa módon 😆
Én úgy gondolom, hogy az új szabályoknak hála, mindenki kezdő lappal indul. Persze itt jön be amit mondasz, hogy pont most kéne a legtöbb pénz a fejlesztések miatt😊. Azért ne írjuk le, mert fordított példa is van /volt rá. Mármint hogy valaki óriási tőkét feccel bele, aztán nem viszi semmire.
De mondom én nem vagyok sem Lotus, sem Maldonado fan.
De a Red Bull költi már régóta a legtöbbet autófejlesztésre! Ott rengeteg pénz van! De a lotus-nál semmi nem lesznek ott az első teszten az új autóval ami hatalmas hátrány
Nem jelent semmit. Nézd meg az energia ital csapatot 😆
Megeszi az évtizedes Ferrarit, McLarent. A nagy múltú Williamsről ne is beszéljünk. Félreértés ne essék, én nem vagyok Lotus fan.
Azért ezt nem venném kéz-pénznek. Emlékezz csak az eladott Hondára, mely jelképes összegért kelt el Brawn nak. Mondván, hogy nem jó semmire és nem is lesz. Csőd az egész!
Aztán Cím lett belőle.
A Lotust nem írnám le.
Gerdzso Maldonado futam győztes, bár hullámzik a teljesítménye.
Sutil a Saubernél jupppiiiiii! 😀 Viszont Maldonado leigazolását nem értem... oké, hogy hoz egy csomó pénzt, de amit az ezelőtti évben csinált az botrányos...
Láttam a filmet. Nagyon jó, és megrázó.
Most már másképp fogok Laudára nézni, ha meglátom egy közvetítés alatt. Eddig közömbös volt, már egy igazi hős.
A fílm valós, persze a balesetnél úgy ábrázolják, hogy eltört a felfüggesztés, s ennek köszönhető a tragédia.. A valóságban az átmeneti, vagy esős gumikat cserélte le túl korán slickre.
Ha még esetleg nem láttátok volna ajánlom figyelmetekbe a Rush c. filmet. Nagyon jól sikerült film szerintem, és jól mutatja be, hogy milyenek voltak a versenyek pár évtizeddel ezelőtt. Remek film két legendás versenyző csatájáról. és jól megfigyelhető benne, hogy mennyit fejlődött azóta a sportág, technika, biztonság stb. A film csak angol szinkronnal van tudtommal, de mindenképp érdemes megnézni ha szeretitek az F1et, és akkor is ha nem, hátha megszeretitek 😆
A legnagyobbak "elmenni" is nagyként mennek.
De 45 évesen ennek még nincs itt az ideje. Ő a forma 1 Bill Gatesje, Arnold Schwarczeneggerje.
Most valamelyest stabilabb az állapota, remélem összeszedi magát.😢
Hamarosan liga kezdődik a F1 2012-s játékkal és meg lesz örökítve majdnem minden videó formájába,illetve most is van fent jó pár videó. Szóval megköszönném ha feliratkoznátok.
Elvakult vagyok, amiért máshogy gondolkozom, mint te?!
Az általad linkelt videoban barinak át KELLETT adni az első helyet Suminak. Itt nagyon nem erről volt szó!
Nekem az tetszett volna, ha a 3-4 helyért is csata megy. Még annyira az elején járunk és már ez a baromi nagy óvatoskodás megy, mi lesz a végén?
Egyébként az idézetet nem én kutattam fel vérben forgó szemmel, a nemzeti sport oldalán írta valaki.
Ez megosztotta az embereket, viszont szerintem se Vettel, se Webber, sőt Hami és Rozi se tehet erről, hanem azok, akik a háttérből "távirányítósautóznak".
Fenntartom, hogy enélkül unalmas lett volna az utolsó negyedóra...
Oké, akkor nézzük így a dolgot.
Ekkor senki sem hőbörgött, mint ahogy a tavalyi Brazil nagydíj után sem.
Silverstone 2011
Webber elmondta, hogy egyáltalán nem ért egyet a Red Bull kérésével, sőt, egy ideig figyelmen kívül is hagyta, amit mondanak neki: többször is megpróbálta megelőzni a németet. Az ausztrál versenyző "négy vagy öt alkalommal" kapott olyan üzenetet, amiben arra kérték, ne támadja Vettelt, de úgy döntött, ellenáll. Arra a kérdésre, milyen érzés csapatutasítást kapni, úgy felelt: "Nem értek vele egyet, egyáltalán nem. Ez a válasz a kérdésre."
"Ha Fernando [Alonso] kiesik az utolsó körben," folytatta Webber, "akkor a győzelemért csatáztunk volna. Persze, hogy nem foglalkoztam a csapattal, meg akartam próbálni egy hellyel előrébb jutni. Seb jól dolgozott. Én is jól dolgoztam. Senkibe nem ütköztem volna bele. Igyekszem minden tőlem telhetőt megtenni a rengeteg beszélgetés közepette - igyekeztem mindent megtenni, hogy az előttem lévő srácot megelőzzem."
Még kérkedett is vele. Most hogy ellene követték el, megy a durci.
Az F1 nem csapatsport.. Nem a konstruktőri cím a lényeg, hanem, hogy egyéniben világbajnok légy.. Ha ez fordítva van akkor most Webber lenne a köcsög ***..
És aki Sumihoz hasonlítgatja az nézze meg 6:50-től ezt:
Ezzel se nem Vettelt támadom, se nem Sumit védem..
A váltóáttétel csapaton belül nem egy forma,pilóta külön kérésére állítgatják,Vettel mindig is nagyobb leszorítóerő és alacsonyabb végsebbésség kombóval bír szinte minden egyes helyszínen, ha a verseny,szabadedzés,időmérő után megnézed a top speed táblázatokat...Webber mindig előtte van,ami a TS-et illeti! ami nem véletlen!! (általában vettel elől gurigázik míg Webber versenyei sokkal eseménydúsabbak a középmezőnyben és hát így azért tud is előzni,vagy nem de ez más kérdés...)
a tegnapi előzés ami a célegyenben nem történt meg ott a KERS amit ha jól használja az ember akkor kibirja védeni a DRS-es ellenfelet könnyedén, felét megtartja a célegyenesre,a célvonalnál pedig újratölt és használhatja ismét,így jóval egyenlőbbek az esélyek... aki nem hiszi probálja ki egy szimulátor játékban és lás csodát így van
Azt azért egyformán szokták csapaton belül beállítani.
Mellesleg most derült ki, hogy a tavalyi Brazil futamon ugyanezt kérték Webbertől, ő meg majdnem letolta a bajnokesélyes csapattársát...
Ez akkor senkit nem zavart...
Akinek nem tetszett ez a csata, mit akart nézni az utolsó 10-15 körben????
Az első négy vonatozását?
Eddig az ment, hogy csak élről tud nyerni, most meg ez a baj.
Viccesek vagytok.
Ráadásul inkább Vettel autója lehetett lehúzva, ha már ezt nézzük, mert nyitott szárnnyal, max fordulaton sem tudott elmenni Webber mellett.
Vettel csinált ember, mondhat akárki akármit.
Webber nagyon jó pilóta, nincs meg köztük ez a látványos különbség. A csapat manipulálja az eredményeket. Ha Hamilton a Redbull- hoz igazolt volna, mindenki láthatta volna, hogy Vettel korán sem olyan amilyen.
A pitből a csapat bármikor belenyúl a motorvezérlésbe, ez tény. Tetszik nem tetszik, elég ha csak lejjebb vesznek 100 RPM- et, már nem megy úgy az autó.
Anno volt Vettel a Sauberben is és semmi extra nem volt.
Sorry.😶
norbertsolider írta:
Komolyan ezt a futamot kár volt megnézem... Ez az egész már csak a pénzről szól... Jó pilótákat elküldték , béna kis újoncok jönnek minden évben , mert van pénzük...Hülye csapatutasítások , ez már nem versenyzés. Ha ez ilyen lesz nem fogom nézni...
Ezért ment el még akkoriban Kimi az F1-ből. Nem bírja ezt a sok politikát, és ezt a sok szart. Szerintem ha ez így folytatódik (Pl. a mostani büntetése is..ami egy vicc) akkor most sem fog sokáig F1-ezni, és visszamegy Rally-zni. Én is csak Kimi-ért nézem az F1-et, mert más oka tényleg nincs. Nem a versenyzésről szól ez már...Bullsh*t!
Komolyan ezt a futamot kár volt megnézem... Ez az egész már csak a pénzről szól... Jó pilótákat elküldték , béna kis újoncok jönnek minden évben , mert van pénzük...Hülye csapatutasítások , ez már nem versenyzés. Ha ez ilyen lesz nem fogom nézni...
Egyébként ez olyan lehetett, mint egy ragadozó előtt futó nyuszi.
Nehezen tudom elképzelni, hogy Alo tartotta volna magát Massa mögött, vagy Hamilton Rosberg mögött.
Nem mindenkinek megy az, amit Massa csinál évek óta.
Talán így válik valaki 1. és 2. pilótává.
Nekem az nem tetszett volna, ha NEM akar nyeri.
Megjegyzem, akkor meg azért kapott volna... 😕
Mindegy is, nekem azért törés volt ez a mai futam, akármi is lett a vége, és akárkinek is van igaza. Kiderült, hogy nem lehet már izomból versenyezni. Lassan városi kocsikázássá fajul a dolog... 😞
Milyen már, hogy a gumi úgy forgácsolódott le, mintha esztergagép darálta volna. :S
Mercedes
783 (3 nap)
Ferrari
602 (3)
McLaren-Mercedes
597 (2)
Sauber-Ferrari
416 (3)
Williams-Mercedes
394 (3)
Force India-Mercedes
287 (3)
Toro Rosso-Renault
199 (2)
Caterham-Renault
97 (3)
Red Bull-Renault
61 (3)
Marussia-Ferrari
22 (1)
Tény hátrányban vannak a Renault motoros csapatok és az RBR is de ezek "csak" tesztek. Nem fogják feladni szóval ne írjuk le őket.
Szerintem jólesz....sok kiesés...
Lotus
Hivatalos: Boullier távozik a Lotustól és a McLaren csapatfőnöke lesz!
Lotus mehet a levesbe sztem tuti
De mondom én nem vagyok sem Lotus, sem Maldonado fan.
Megeszi az évtizedes Ferrarit, McLarent. A nagy múltú Williamsről ne is beszéljünk. Félreértés ne essék, én nem vagyok Lotus fan.
Aztán Cím lett belőle.
A Lotust nem írnám le.
Gerdzso Maldonado futam győztes, bár hullámzik a teljesítménye.
Most már másképp fogok Laudára nézni, ha meglátom egy közvetítés alatt. Eddig közömbös volt, már egy igazi hős.
A fílm valós, persze a balesetnél úgy ábrázolják, hogy eltört a felfüggesztés, s ennek köszönhető a tragédia.. A valóságban az átmeneti, vagy esős gumikat cserélte le túl korán slickre.
De 45 évesen ennek még nincs itt az ideje. Ő a forma 1 Bill Gatesje, Arnold Schwarczeneggerje.
Most valamelyest stabilabb az állapota, remélem összeszedi magát.😢
Ó mester.
[LINK]
Bocsáss meg! 😳
Kicsit rápörögtem a témára. 😃
Remélem ez volt az évad legrosszabb futama, és nem kell több ilyen gyászos dobogót látnunk.
Azt hiszem megyek és lejátszom ezt a futamot, mondjuk egy tavalyi Mclarennel... 😎
Az általad linkelt videoban barinak át KELLETT adni az első helyet Suminak. Itt nagyon nem erről volt szó!
Nekem az tetszett volna, ha a 3-4 helyért is csata megy. Még annyira az elején járunk és már ez a baromi nagy óvatoskodás megy, mi lesz a végén?
Egyébként az idézetet nem én kutattam fel vérben forgó szemmel, a nemzeti sport oldalán írta valaki.
Ez megosztotta az embereket, viszont szerintem se Vettel, se Webber, sőt Hami és Rozi se tehet erről, hanem azok, akik a háttérből "távirányítósautóznak".
Fenntartom, hogy enélkül unalmas lett volna az utolsó negyedóra...
Ekkor senki sem hőbörgött, mint ahogy a tavalyi Brazil nagydíj után sem.
Silverstone 2011
Webber elmondta, hogy egyáltalán nem ért egyet a Red Bull kérésével, sőt, egy ideig figyelmen kívül is hagyta, amit mondanak neki: többször is megpróbálta megelőzni a németet. Az ausztrál versenyző "négy vagy öt alkalommal" kapott olyan üzenetet, amiben arra kérték, ne támadja Vettelt, de úgy döntött, ellenáll. Arra a kérdésre, milyen érzés csapatutasítást kapni, úgy felelt: "Nem értek vele egyet, egyáltalán nem. Ez a válasz a kérdésre."
"Ha Fernando [Alonso] kiesik az utolsó körben," folytatta Webber, "akkor a győzelemért csatáztunk volna. Persze, hogy nem foglalkoztam a csapattal, meg akartam próbálni egy hellyel előrébb jutni. Seb jól dolgozott. Én is jól dolgoztam. Senkibe nem ütköztem volna bele. Igyekszem minden tőlem telhetőt megtenni a rengeteg beszélgetés közepette - igyekeztem mindent megtenni, hogy az előttem lévő srácot megelőzzem."
Még kérkedett is vele. Most hogy ellene követték el, megy a durci.
És aki Sumihoz hasonlítgatja az nézze meg 6:50-től ezt:
Ezzel se nem Vettelt támadom, se nem Sumit védem..
a tegnapi előzés ami a célegyenben nem történt meg ott a KERS amit ha jól használja az ember akkor kibirja védeni a DRS-es ellenfelet könnyedén, felét megtartja a célegyenesre,a célvonalnál pedig újratölt és használhatja ismét,így jóval egyenlőbbek az esélyek... aki nem hiszi probálja ki egy szimulátor játékban és lás csodát így van
Mellesleg most derült ki, hogy a tavalyi Brazil futamon ugyanezt kérték Webbertől, ő meg majdnem letolta a bajnokesélyes csapattársát...
Ez akkor senkit nem zavart...
Az első négy vonatozását?
Eddig az ment, hogy csak élről tud nyerni, most meg ez a baj.
Viccesek vagytok.
Ráadásul inkább Vettel autója lehetett lehúzva, ha már ezt nézzük, mert nyitott szárnnyal, max fordulaton sem tudott elmenni Webber mellett.
Webber nagyon jó pilóta, nincs meg köztük ez a látványos különbség. A csapat manipulálja az eredményeket. Ha Hamilton a Redbull- hoz igazolt volna, mindenki láthatta volna, hogy Vettel korán sem olyan amilyen.
A pitből a csapat bármikor belenyúl a motorvezérlésbe, ez tény. Tetszik nem tetszik, elég ha csak lejjebb vesznek 100 RPM- et, már nem megy úgy az autó.
Anno volt Vettel a Sauberben is és semmi extra nem volt.
Sorry.😶
Komolyan ezt a futamot kár volt megnézem... Ez az egész már csak a pénzről szól... Jó pilótákat elküldték , béna kis újoncok jönnek minden évben , mert van pénzük...Hülye csapatutasítások , ez már nem versenyzés. Ha ez ilyen lesz nem fogom nézni...
Ezért ment el még akkoriban Kimi az F1-ből. Nem bírja ezt a sok politikát, és ezt a sok szart. Szerintem ha ez így folytatódik (Pl. a mostani büntetése is..ami egy vicc) akkor most sem fog sokáig F1-ezni, és visszamegy Rally-zni. Én is csak Kimi-ért nézem az F1-et, mert más oka tényleg nincs. Nem a versenyzésről szól ez már...Bullsh*t!
Nehezen tudom elképzelni, hogy Alo tartotta volna magát Massa mögött, vagy Hamilton Rosberg mögött.
Nem mindenkinek megy az, amit Massa csinál évek óta.
Talán így válik valaki 1. és 2. pilótává.
Nekem az nem tetszett volna, ha NEM akar nyeri.
Megjegyzem, akkor meg azért kapott volna... 😕
Milyen már, hogy a gumi úgy forgácsolódott le, mintha esztergagép darálta volna. :S
A pódium előtt én bevertem volna neki egyet Webber helyében. 😂
Adom. Simán megérdemelte volna.
Akárki akármennyire jó csapaton belül és Webbert raknám első számú pilótának.