Videókártyákról minden
Na ez a téma azért jött létre hogy a "Milyen videokártyát vegyek" témát megkíméljük azoktól a kérdésektől amik nem szorosan a videokártya vétellel kapcsolatos.
Nyugodtan lehet kérdezni: pl: Mi az a GPU vagy PCI vagy PCI-E / Pixel Shader / AA ... vagy mi az a HDMI?
Vagy pl: Melyik a jobb 256 ddr3 vagy 512 ddr2? Mi a GPU órajele? Meg ilyesmik...
Ha az lenne a kérdésed hogy Milyen videokártyát ajánlotok akkor azt a "Milyen videokártyát vegyek?" téma tegyétek fel!
Nyugodtan lehet kérdezni: pl: Mi az a GPU vagy PCI vagy PCI-E / Pixel Shader / AA ... vagy mi az a HDMI?
Vagy pl: Melyik a jobb 256 ddr3 vagy 512 ddr2? Mi a GPU órajele? Meg ilyesmik...
Ha az lenne a kérdésed hogy Milyen videokártyát ajánlotok akkor azt a "Milyen videokártyát vegyek?" téma tegyétek fel!
Hozzászólások: 24 276
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
De nagyban segíteni fog! 😆
akkor kell vegyek egy ilyent, és helyettem megtervezi a házat 😆
Ezek a kártyák 3d-s tervező prg-hez lett kitalálva.
Amennyiben a rendszer működése indokolttá tette, a Hybrid Power eljárás a megjelenítéssel kapcsolatos feladatokat az integrált videó vezérlő vállára helyezte, így jelentős megtakarítás volt elérhető. A technológia egyetlen hátránya mindössze abban rejlik, hogy használatához a lapkakészletnek és a videokártyának egyaránt az Nvidia-tól kell származnia és mindkettőnek rendelkeznie kell Hybrid Power támogatással, ami érthető, ugyanis az oda-vissza kapcsolás során együtt kell működniük a rendszereknek.
Amúgy ez elég jónak tűnik... 😃
Asszem be lesz iktatval! 😆
Akkor vajon hol? 😆
Keresem...
Majdnem tökéletes a hűtés, hangja az van rendesen, de ilyen (viszonylag nagy) húzásnál tartja az 55-60 fokot...
Ha már így témánál vagyunk, akkor tudnátok mondani pár alaplapot, ami Crossfire-s és nem csillagászati az ára?
Nem csak azonos márkájú memória méretű és órajelú vga-t lehet Crossfire/SLi-be kötni!
A gyártónak nem kell egyeznie. Csak a többi specifikációnak.😀
kovi, dave500, megcsináltam az alapértelmezést a catalystben, sajnos nem javult a dolog! ha kell, feltölthetek képet hogy milyen így a játék.
Vegyél fel msn ott tudok segíteni!
Ha azonos órajelek kellenek, akkor nem baj, ha ez húzva van?
Tehát adott egy Gain. 4670, akkor nem mehet mellé más gyártótól(pl. Asus) vagy más típusból(pl. 3870), illetve a memória mérete különbözhet(pl. 1GB)?
Üdv. Azt hol tudom megnézni, hogy egy alaplapnál a PCI-E slotja 1.0, vagy 2.0. Én csak ennyit tudok megnézni: PCI Express x16. Mer az alaplapom már nem épp fiatal, de a videókártya meg 9600GT, szóval az gondolom 2.0-ás.
www.google.hu -> beírod a gépigényadatoknál megadott alaplap tipust -> Enter -> Első link a gép hivatalos adatlapja, katt rá s megnézed
Vagy ha megvan az alaplapleírás akkor bban iis meg kellene lennie!
DirectX verzió Verziószám Operációs rendszer Megjelenési dátum
DirectX 1.0 4.02.0095 1995.szeptember 30
DirectX 2.0 ? 1996
DirectX 2.0a 4.03.00.1096 Windows 95 OSR2 és NT 4.0 1996.június 5
DirectX 3.0 4.04.00.0068 1996.szeptember 15
4.04.00.0069 1996
DirectX 3.0a 4.04.00.0070 Windows NT 4.0 SP3-tól
utolsó DirectX verzió, ami támogatja a Windows NT 4.0-t 1996. december
DirectX 3.0b 4.04.00.0070 1996. december
DirectX 4.0 sosem készült el
DirectX 5.0 4.05.00.0155 (RC55) 1997.július 16
DirectX 5.2 4.05.01.1600 (RC00) DirectX 5.2 Windows 95-re 1998.május 5
4.05.01.1998 (RC0) Windows 98 exkluzív 1998.június 25
DirectX 6.0 4.06.00.0318 (RC3) Windows CE 1998.augusztus 7
DirectX 6.1 4.06.02.0436 (RC0) 1999.február 3
DirectX 6.1a 4.06.03.0518 (RC0) Windows 98 SE exkluzív 1999.május 5
DirectX 7.0 4.07.00.0700 (RC1) 1999.szeptember 22
4.07.00.0700 Windows 2000 2000.február 17
DirectX 7.0a 4.07.00.0716 (RC0) 2000.március 8
4.07.00.0716 (RC1) 2000
DirectX 7.1 4.07.01.3000 (RC1) Windows Me exkluzív 2000.szeptember 14
DirectX 8.0 4.08.00.0400 (RC10) 2000.november 12
DirectX 8.0a 4.08.00.0400 (RC14) az utolsó verzió Windows 95 támogatással 2001.február 5
DirectX 8.1 4.08.01.0810 Windows XP, Windows Server 2003 és Xbox exkluzív 2001.október 25
4.08.01.0881 (RC7) 2001.november 8
DirectX 8.1a 4.08.01.0901 (RC?) ez a verzió tartalmaz egy frissítést a Direct3D-hez (D3d8.dll) 2002
DirectX 8.1b 4.08.01.0901 (RC7) Egy javítást tartalmaz a DirectShow-hoz Windows 2000 (Quartz.dll) alatt 2002.június 25
DirectX 8.2 4.08.02.0134 (RC0) Ugyanaz, mint a DirectX 8.1b, de tartalmazza a DirectPlay 8.2-t 2002
DirectX 9.0 4.09.00.0900 (RC4) 2002.december 19
DirectX 9.0a 4.09.00.0901 (RC6) 2003.március 26
DirectX 9.0b 4.09.00.0902 (RC2) 2003.augusztus 13
DirectX 9.0c 4.09.00.0903 Windows XP SP2 exkluzív
4.09.00.0904 (RC0) 2004.augusztus 4
4.09.00.0904 Windows XP SP2, Windows Server 2003 SP1, Windows Server 2003 R2 and Xbox 360 2004.augusztus 6
DirectX 9.0c 4.09.00.0904 (RC0) utolsó verzió: 2008. március
DirectX 10 6.00.6000.16386 Windows Vista exkluzív 2006.november 30
DirectX 10.1 6.00.6001.18000 Windows Vista SP1, Windows Server 2008
Az nem lenne jó...
Pedig ez csak egy mark volt...
És ha 20% akkor kisebb az esélye hogy meg haljon??