Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Megaisten avatar
alex1997 írta:
Megaisten írta:
alex1997 írta:
Megaisten írta:
alex1997 írta:
Aha kösz de mosz ma jo lett. :-) Kiszedtem a Ramokat és megradiroztam a végüket és most jo!!!!!! (ha máskor ez lesz de a memoria radirozás, a bios reset se segitene akkor mi lenne?)
én eltörném a tesom lábát ha rugdosa a gépet.😆 Feltalálhatnák már olyan gépet hogy ha rudosod vissza rug,ha ütögeted akkor vissza üt....stb😆

Ja de jó lehet neked :-) De figyi most akkor kib*szunk vele. Tudnal nekem olyan progit mondani amivel le lehet jelszoval kodolni egy weboldalt? (Mert Fosbuk buzul egész nap és leakarom kodolni vagy valami hasonlo hogy ne tudjon fellépni arra a szeny oldalra. Kösz előre is. ;-)
Pofonegyszerű.

Bemész a Windows-od System32 könyvtárjába, abban is etc meg Devices - vagy fordítva, mindegy, lényeg, hogy egy kiterjesztés nélküli "hosts" fájlt keress. Ha ez megvan, nyisd meg notepaddel, majd a végére pötyögd be a letiltani kívánt címeket úgy, hogy előttük egy szóköz kihagyással ott legyen a fájlban látható négytagú szám is.
Tehát pl.

xxx.xxx.xxx.xxx www.weboldal.com

Majd elment, kilép. Oldal letiltva. Annyit írsz be, amennyit akarsz, csak mindegyiket új sorba kell, egymás alá.
Vagy amúgy ha van tűzfal programod, akkor abban is be tudod állítani. Ha beírod a letiltott oldal címét, akkor egy olyan fog megjelenni, hogy az oldal hozzáférését a tűzfal megtiltotta. Ha routert használsz, akkor az a legjobb, ott a legegyszerűbb és leghatékonyabb tiltani.

Oooooké! Akkor most mi is a program neve? Mert igy Windowsba nem akarok nyulkállni. Tudom hogy van efajta progi csak nevet nem tudok.

Mert nem letiltatni!!! Hanem jelszoval le védeni akarom.