Motorosok témája
Sziasztok, azért nyitottam ezt a témát, hogy akik szeretik a motorokat, vagy van is nekik, beszélgethessenek, megoszthassák egymással tapasztalataikat, és összehozzuk a motoros kockákat :D :)
Hozzászólások: 227
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Bár nekem nincs motorom de nagyon érdekel a motorozás!
elején amikor tanulod egy kicsit megunod (oltanak hogy mit hogy csinálsz) de amikor már "rutin"ból megy az egész akkor megszereted, én így voltam vele
Nekem elektro skuter-em van és új akku kéne bele hogy elmenjen 35-40el 😆 Hol tudok bele venni?
hány v-os akkumulátort szeretnél venni? meg írd le pontosan a motor nevét és akkor adok egy linket 😀
Spoiler!
Nekem elektro skuter-em van és új akku kéne bele hogy elmenjen 35-40el 😆 Hol tudok bele venni?
hány v-os akkumulátort szeretnél venni? meg írd le pontosan a motor nevét és akkor adok egy linket 😀
KTM 660 SMC-ről vélemények? illetve 525 exc létezik nem üzemórás kivitelben?
Motorszerelői véleményem kikel fogni mivel a KTM egy kalap SHIT van ami éveket megy és csak olajcsere szelephézag szemle kell átlagos szervizelés.
De van ami megagya magát ami a maga 90% a nem 100% os motor kisebb dolgok összefosák( zörög csörög ) magukat sokszut a hengerfej megreped és el is törik SportMotoron ellég megnézni a videókat képeket akinek nem volt vele baja még isteniti akinek volt meg eladta.
Én nem szeretem a márkát és haverom is megszopta az LC4 SMC vell pedig 2007 es volt 600Km-ell vette és le is volt szervizelve én szedtem darabokra minden frankó volt. 1Év mulva elszarta magát az öntvény és megreped. Nah akkor monta haver hogy megy a háztól. DE mondom van aki kifogja és tényleg töb évet megy ! exc csak üzemórásan gyártják. Salnyos SM engem is érdekel csak a CRF-e a Hondának nemtudom nem szerem az üzemórás gépeket nem a legjobb utcára. De majd ha megtehetem veszek egy CRF450R-r és Superlotyora alakítom.
Az a baj a KTM ell hogy sok a selejt cuc de SM ben nagyon jó versenyek stb,. A DRZ400-is paten kis gép van belöle gyárilag SM változta DRZ röl nagyon kevés panaszt hallotam sinte semmit nem vagy Suzukis de a DRZ natyon paten gép lett 😃 Ktm elektronika Karbi stb mind Japán de a lelke az nem😉
DRZ- is nagyon tetszik következő nyárra már szeretnék eljutni oda hogy tudjak venni magamnak egy supermotot, igazából a KTMhez húz a szivem, nemtudom miért, jóknak tűnnek, igaz én nem sok rosszat halottam felőlűk csak az üzemórásokról hogy hamar meggyűlik vele a baja az embernek, amúgy nézegettem hogy a 400as sm drz-t is agyba főbe lehet tuningolni és birja, tehát nehezen lehet meggyilkolni, és én azért szeretnék egy stabil gépet, ami nem hagy cserbe 1000kilóméter után
Nekem adnának ide egyKTM-ett akkor lenne más véleményem de amiket szereltem láttam mentem velük és a tulajok montak akik szarban voltak vele áh. Amugyis igaz a magyar neve a KTM nek Limitált km-er de mondom jó gép csak hát sok a selejt 😕
Igen-igen akkor több mint valószinű hogy ezért veszek majd drz-t mert nekem eddig akárhány motorom volt mind átb**szott, szal azt akarom mondani hogy mikor odamentem hogy megveszem huhde szép itt ott monduuk kopott de az csaka fényezés motorikusan okénak néz ki pöcc indul, huz is megy is, oké megvesszük hazaérek vele fordulok kettőt a faluba megállok egy cigire és már tolhatom is mert nem indul.... na ezért akarok én megbizható motort, hogy ne költsek mégegyszer annyit a szerelésre mint amiért megvettem
KTM 660 SMC-ről vélemények? illetve 525 exc létezik nem üzemórás kivitelben?
Motorszerelői véleményem kikel fogni mivel a KTM egy kalap SHIT van ami éveket megy és csak olajcsere szelephézag szemle kell átlagos szervizelés.
De van ami megagya magát ami a maga 90% a nem 100% os motor kisebb dolgok összefosák( zörög csörög ) magukat sokszut a hengerfej megreped és el is törik SportMotoron ellég megnézni a videókat képeket akinek nem volt vele baja még isteniti akinek volt meg eladta.
Én nem szeretem a márkát és haverom is megszopta az LC4 SMC vell pedig 2007 es volt 600Km-ell vette és le is volt szervizelve én szedtem darabokra minden frankó volt. 1Év mulva elszarta magát az öntvény és megreped. Nah akkor monta haver hogy megy a háztól. DE mondom van aki kifogja és tényleg töb évet megy ! exc csak üzemórásan gyártják. Salnyos SM engem is érdekel csak a CRF-e a Hondának nemtudom nem szerem az üzemórás gépeket nem a legjobb utcára. De majd ha megtehetem veszek egy CRF450R-r és Superlotyora alakítom.
Az a baj a KTM ell hogy sok a selejt cuc de SM ben nagyon jó versenyek stb,. A DRZ400-is paten kis gép van belöle gyárilag SM változta DRZ röl nagyon kevés panaszt hallotam sinte semmit nem vagy Suzukis de a DRZ natyon paten gép lett 😃 Ktm elektronika Karbi stb mind Japán de a lelke az nem😉
DRZ- is nagyon tetszik következő nyárra már szeretnék eljutni oda hogy tudjak venni magamnak egy supermotot, igazából a KTMhez húz a szivem, nemtudom miért, jóknak tűnnek, igaz én nem sok rosszat halottam felőlűk csak az üzemórásokról hogy hamar meggyűlik vele a baja az embernek, amúgy nézegettem hogy a 400as sm drz-t is agyba főbe lehet tuningolni és birja, tehát nehezen lehet meggyilkolni, és én azért szeretnék egy stabil gépet, ami nem hagy cserbe 1000kilóméter után
Nekem adnának ide egyKTM-ett akkor lenne más véleményem de amiket szereltem láttam mentem velük és a tulajok montak akik szarban voltak vele áh. Amugyis igaz a magyar neve a KTM nek Limitált km-er de mondom jó gép csak hát sok a selejt 😕
KTM 660 SMC-ről vélemények? illetve 525 exc létezik nem üzemórás kivitelben?
Motorszerelői véleményem kikel fogni mivel a KTM egy kalap SHIT van ami éveket megy és csak olajcsere szelephézag szemle kell átlagos szervizelés.
De van ami megagya magát ami a maga 90% a nem 100% os motor kisebb dolgok összefosák( zörög csörög ) magukat sokszut a hengerfej megreped és el is törik SportMotoron ellég megnézni a videókat képeket akinek nem volt vele baja még isteniti akinek volt meg eladta.
Én nem szeretem a márkát és haverom is megszopta az LC4 SMC vell pedig 2007 es volt 600Km-ell vette és le is volt szervizelve én szedtem darabokra minden frankó volt. 1Év mulva elszarta magát az öntvény és megreped. Nah akkor monta haver hogy megy a háztól. DE mondom van aki kifogja és tényleg töb évet megy ! exc csak üzemórásan gyártják. Salnyos SM engem is érdekel csak a CRF-e a Hondának nemtudom nem szerem az üzemórás gépeket nem a legjobb utcára. De majd ha megtehetem veszek egy CRF450R-r és Superlotyora alakítom.
Az a baj a KTM ell hogy sok a selejt cuc de SM ben nagyon jó versenyek stb,. A DRZ400-is paten kis gép van belöle gyárilag SM változta DRZ röl nagyon kevés panaszt hallotam sinte semmit nem vagy Suzukis de a DRZ natyon paten gép lett 😃 Ktm elektronika Karbi stb mind Japán de a lelke az nem😉
DRZ- is nagyon tetszik következő nyárra már szeretnék eljutni oda hogy tudjak venni magamnak egy supermotot, igazából a KTMhez húz a szivem, nemtudom miért, jóknak tűnnek, igaz én nem sok rosszat halottam felőlűk csak az üzemórásokról hogy hamar meggyűlik vele a baja az embernek, amúgy nézegettem hogy a 400as sm drz-t is agyba főbe lehet tuningolni és birja, tehát nehezen lehet meggyilkolni, és én azért szeretnék egy stabil gépet, ami nem hagy cserbe 1000kilóméter után
KTM 660 SMC-ről vélemények? illetve 525 exc létezik nem üzemórás kivitelben?
Motorszerelői véleményem kikel fogni mivel a KTM egy kalap SHIT van ami éveket megy és csak olajcsere szelephézag szemle kell átlagos szervizelés.
De van ami megagya magát ami a maga 90% a nem 100% os motor kisebb dolgok összefosák( zörög csörög ) magukat sokszut a hengerfej megreped és el is törik SportMotoron ellég megnézni a videókat képeket akinek nem volt vele baja még isteniti akinek volt meg eladta.
Én nem szeretem a márkát és haverom is megszopta az LC4 SMC vell pedig 2007 es volt 600Km-ell vette és le is volt szervizelve én szedtem darabokra minden frankó volt. 1Év mulva elszarta magát az öntvény és megreped. Nah akkor monta haver hogy megy a háztól. DE mondom van aki kifogja és tényleg töb évet megy ! exc csak üzemórásan gyártják. Salnyos SM engem is érdekel csak a CRF-e a Hondának nemtudom nem szerem az üzemórás gépeket nem a legjobb utcára. De majd ha megtehetem veszek egy CRF450R-r és Superlotyora alakítom.
Az a baj a KTM ell hogy sok a selejt cuc de SM ben nagyon jó versenyek stb,. A DRZ400-is paten kis gép van belöle gyárilag SM változta DRZ röl nagyon kevés panaszt hallotam sinte semmit nem vagy Suzukis de a DRZ natyon paten gép lett 😃 Ktm elektronika Karbi stb mind Japán de a lelke az nem😉
Enyhén szólva. 😆
Hát jah de irogasunk beszélgessünk 😀 Jó ez a vidi párszor láttam 😃
Pardon, SR 50-esem van 😀 Viszont van vele most egy kis gondom... Egyszerűen nincs benne alapjárat... Bár a sebességmérő sem megy, a bátyám Gilera-jan van és azon mértük a sebességet. Nos, 3-as fokozatba alig megy 40-et, inkább olyan 35-öt 😕 Felváltok vele négyesbe, kicsit gondolkozik, de aztán meglódul és olyan egészen 45-ig eldöcög... Apám meg jól kib@szott velem, mert 5 liter benzinhez 2,5(!!!) deci olajpótlót kevert... Nem is kell mondanom hogy olyan szinten füstöl a motor mint egy kémény a hideg téli időkön. Ami a poén hogy majdnem tele van a tank 😃 Ebben nekem az a rossz hogy a gyertyát az egy 10-20 perc alatt úgy beköpi mintha szurokba mártották volna 😃 Na most vki nem tudja h mi lehet úgy az igazi oka? Mert vannak találgatások nálunk is. Meg ha elviszem szerelőhöz akkor ezt mennyibe csinálná meg sztetek? Abban biztos vagyok h ez a Simó tuti megy legalább 60-at, ha egy kicsit nem kevesebbet. Egyébként akinek van ideje vagy kedve, az jöjjön el május 5-én Taksonyba. Lesz egy motoros találkozó, plusz felvonulás. Reggel tíztől este tízig tart, és szokott lenni bemutató is. Én is megyek, csak babettával, mert ügye pillanatnyilag a Simson nem jó 😊
Az olasz szexi érzés 😃 karburátor elehet dugulva szutykos kikéne takarítani megnézni a fuvokákat is az is eldugulhat a kipufugó rendszert is már jó koxos lehet kikéne égetni vagy 10db megapetárdát beledobni kapásból fellazul a kox irjál majd ha ezt megnéztétek. A km-orában meg cseréljétek ki a spirált és mérni fog😉 És nem keverjen anyit hozzá faterod 10l/2.5 Ja meg gyertya/ gyertyapipát se ártane cserélni mert volt olyan hogy haver DRZ400 a azért nem indult ha meg indult dadogot !!
😞
Valaki tudna tanácsot adni mert cross motort akarok 125cccm-est
Kawasaki KX,Yamaha Yz,TM MX 125,Suzuki RM (de ebből 85cccm-es)?
Melyik lenne jó ami annyira benzint se zabál.
Honda CR 85 😀
Kawasaki KX,Yamaha Yz,TM MX 125,Suzuki RM (de ebből 85cccm-es)?
Melyik lenne jó ami annyira benzint se zabál.
Kimentem vele és nem néztem meg mennyi benzin van benne azt leállt 200m re az otthonomtól ,de szerencsére nem többet és nem mechanikai baja van 😃
Nekem egy ilyen motrom van(Tomos ATX) :
Természetesen már nem gyári cucc van rajta,kcsiit megvan tuningolva 😆
Tavalyelőtt nyáron 110 felett ment, gyárilag meg 60-al bir menni 😃
Lehet a közeljövőben veszek egy Aprilia Tuareget vagy RS, de inkább szeretnék valami vagyobb motrot, minimum 450-est 😀
mi az a bazinagy viszaszívó csonk a kipufogón? abba van ám gáz dögivel, látszik hogy 2 ütemű 😃
Az gyári kipuffantó,az is elég zsiir,és tényleg 2 ütemű. Nekem már nem gyári van,hanem Laser kipufogó rajta,aminek letört a végén a kis pöcök és most igy olyan hangja van mint ha turbó lenne benne 😆
ha megoldom hogy a menetszél adja a többlet levegőt az jobb?
50-es uttán nemvenék 450-est legyen a meg a létrád ! 😀
Simo-MZ-150- NSR250-honda cb400(2honapig kölcsön) 600rr-apámal együt használjuk most salyátpénzböl 1000RR
2ütem rühelem jó szeretem az öszes 2T-de uttána 4T-re váltotam gazdaságos természetkimélő nem pörgi szét magát a 4-T ugyi a 2T-nemtiltle pörög és kész 😃
Motorom 😃
De most egy ilyenre gyűjtök 😃
Nekem egy ilyen motrom van(Tomos ATX) :
Természetesen már nem gyári cucc van rajta,kcsiit megvan tuningolva 😆
Tavalyelőtt nyáron 110 felett ment, gyárilag meg 60-al bir menni 😃
Lehet a közeljövőben veszek egy Aprilia Tuareget vagy RS, de inkább szeretnék valami vagyobb motrot, minimum 450-est 😀
mi az a bazinagy viszaszívó csonk a kipufogón? abba van ám gáz dögivel, látszik hogy 2 ütemű 😃
Természetesen már nem gyári cucc van rajta,kcsiit megvan tuningolva 😆
Tavalyelőtt nyáron 110 felett ment, gyárilag meg 60-al bir menni 😃
Lehet a közeljövőben veszek egy Aprilia Tuareget vagy RS, de inkább szeretnék valami vagyobb motrot, minimum 450-est 😀
de ellégvolt mert sok lové a verseny főleg a gumik ! stunt én 2 éve foglakozok velle de én csak egykerék stopi-val egybekötve.
bár mostanság hanyagolom ikáb dolgozok sok a benzin 😞
Én már 4 éve motorozok de csak 1 éve van meg a jogsim😃 én most Stunt-ot kezdtem el tanulni egy Honda CBR 1000RR-el. Ez apám motorja, de hamarosan énnekem is lesz saját.
Sziasztok
Vin Diesel Zx-10-vadállat(mentem már vele)
Ha sok időt kihagytál,ne azzal kezdj.(tuti halál,ha megfeledkezel,min ülsz,és csak húzod)😀
UI: A1 Korlátlannal,akár Boss Hoss-t is vezethetsz😀
fél éve már megvan a jogsim, és már vezettem én is ZX-10R-t de csak rövid ideig tudtam sajnos😞
hát 1 hónapja ültem rajta kb utoljára. de nyáron sokkal több időt tudom majd vezetni mert akié a motor vagy is haveromé az jön hozzánk nyárra és vezethetem a motorját. Én meg a magam ZX-10R-jét meg csak jövőre veszem meg.
Nem leszolás de kawákal csak a baj vann tapasztalat ha valami bajavan van egy ára volt cbr 600f em 94 es semmi gond nemvoltvele uttána cbr 600 pgm f1 2001 es uttána 2006 ban megvettem a a 2006os cbr 600rr-emet ezek voltak a nagyob motorjaim msot ha öszejön miden lecserélem és ráfizetek egy 2008 as cbr 1000RR-re a hodákal nincs gond
az olasz foss csak hondát yamahát max kawát vegyetek 250 es motor is jó a fiam most szeretne egyet venni egy 1968-as honda cbr 250-est én támogatom de nem rakkom a seggealá 😀(de kipotolom majd neki)
a hondák meg meggyilkolhatatlanok olvastam is hogy ha egy motornak pl 13 Rpm a max fordlat ak a japók belövika motort 12 rpm re és 0-24 ben járatják ha valamijen alkatrész nem fellelmeg akkor ujratervezik és ujra mehet a menet amedikg nem 100%os megbiszahatóság karbantartás a leg igénytelenebek a cbr ek meg a baditok a banditokat se lehet megyilkollni😀
Sziasztok
Vin Diesel Zx-10-vadállat(mentem már vele)
Ha sok időt kihagytál,ne azzal kezdj.(tuti halál,ha megfeledkezel,min ülsz,és csak húzod)😀
UI: A1 Korlátlannal,akár Boss Hoss-t is vezethetsz😀
fél éve már megvan a jogsim, és már vezettem én is ZX-10R-t de csak rövid ideig tudtam sajnos😞
hát 1 hónapja ültem rajta kb utoljára. de nyáron sokkal több időt tudom majd vezetni mert akié a motor vagy is haveromé az jön hozzánk nyárra és vezethetem a motorját. Én meg a magam ZX-10R-jét meg csak jövőre veszem meg.
Hali!
Nem feltétlenül kell száguldozni 1 nagy motorral és nem azért veszel 600as motort mert szeretnél felkerülni a donorlistára...hanem azért mert össze nem lehet hasonlítani mondjuk egy 125össel vagy egy 250essel....ég és föld kb...
éves fenttartása egy ekkora motornak évi 30e forint ami nem vészes szerintem...4-5 buli ára...annyit meg bőven megér...
+a benzin...az meg h kopik...mindig is fog, sajnos...
Mindenki olyan motort vegyen amilyen célra kell neki...ha pl boltba járni kell oda tökre elég 1 simson v 1 robogó...600assal nem sok értelme lenne elugrani 1 kiló kenyérért...
Hali.
Nem tudom hogy egy picit nekem szólt e a hozzászólásod, de ugye egy 250-re az alkatrész tuti nem olyan drága mint egy 600as mocira. Tudom hogy ég és föld a különbség a kettő motor közt, de hol lehet értelmesen kihasználni egy 650-es moci erejét?
Hali!
Nem feltétlenül kell száguldozni 1 nagy motorral és nem azért veszel 600as motort mert szeretnél felkerülni a donorlistára...hanem azért mert össze nem lehet hasonlítani mondjuk egy 125össel vagy egy 250essel....ég és föld kb...
éves fenttartása egy ekkora motornak évi 30e forint ami nem vészes szerintem...4-5 buli ára...annyit meg bőven megér...
+a benzin...az meg h kopik...mindig is fog, sajnos...
Mindenki olyan motort vegyen amilyen célra kell neki...ha pl boltba járni kell oda tökre elég 1 simson v 1 robogó...600assal nem sok értelme lenne elugrani 1 kiló kenyérért...
Nem feltétlenül kell száguldozni 1 nagy motorral és nem azért veszel 600as motort mert szeretnél felkerülni a donorlistára...hanem azért mert össze nem lehet hasonlítani mondjuk egy 125össel vagy egy 250essel....ég és föld kb...
éves fenttartása egy ekkora motornak évi 30e forint ami nem vészes szerintem...4-5 buli ára...annyit meg bőven megér...
+a benzin...az meg h kopik...mindig is fog, sajnos...
Mindenki olyan motort vegyen amilyen célra kell neki...ha pl boltba járni kell oda tökre elég 1 simson v 1 robogó...600assal nem sok értelme lenne elugrani 1 kiló kenyérért...
Sziasztok
Zsolty87
125-ről én 600-ra váltottam(Fazer).SV "igénytelen" motor,nem sok a karbantartás,de ero mindennél,ha normálisan használod,gumi,fékbetét,olaj,láncspray,és gurul is.😀
Hello.
Szerintem egy 650 es motort akárhogy kímélsz akkor sem fog kevesebbet enni 5 liter/100 km-nél. Mondjuk ilyent motort senki nem azért vesz hogy 90- 120- 130-cal "döcögjön vele. Kiszámoltam már nem egyszer nem kétszer, hogy ekkora motort nem tudnék fenntartani, és magamat ismerve, nem tudnám megállni hogy ne húzzam neki.Ekkora motor erejét ki sem lehet használni a sok hülye sebeség-korlátozás miatt. Akkor mege felesleges megvenni, csak azért hogy nekem "200-at simán viszi a mocim" Akkor meg aztán kopik minden ami csak kophat, és szezononként nem lenne pénzem új gumi-fékbetétszett, szükség esetén láncszett cserére. Úgyhogy ha valaha vennék is nagyobb motort, maximum 250 ccm-es férne bele a keretbe. Sok tesztelő miért "húzza le" a 250 ccm-es kategóriát? Amíg újonnan volt meg a kis yamahám, attól oda meg vissza voltam olyan jó volt vele motorozni, pedig a 100-at is hátszéllel vitte. Miért nem elég hétvégi kiruccanásra egy VTR 250? Elvileg az is tudja tartani azt a 90-110-es tempót amivel még kényelmesen lehet kirándulgatni, nézelődni. Mondjátok meg ha nincs igazam. Ne haragudjon senki ha esetleg megsértem, nem azzal a céllal írtam ezt a hozzászólást, csak minden tesztben 600 ccm-től kezdődik a jó motor, ami kisebb azt leszólják.
Szerintetek egy ybr 125ös után elegendő lenne egy vtr 250 re váltani ha egy viszonylag olcsón fenntartható, dinamikus, de kis fogyasztású, hétvégi kirándulásokra, rövidebb túrákra alkalmas motort szeretnék.
Ilyen benzinár mellett egy sv-t tankolni sem tudnék, a kopó alkatrészek szezononkénti cseréjéről nem is beszélve. Tudom hogy árban majdnem felér egy k9-es sv-vel, de a fenntartási költsége nem hiszem hogy olyan sok lenne, mint egy 650-nek.