2012-2019 (Asztali PC)
Processzor: | Intel Core I7-3930K Sandy Bridge-E 3.20GHz-4.6GHz, LGA 2011, 12MB Cache, 6 cores/12 threads |
Memória: | G-Skill 16GB (4x4GB) DDR3 1600Mhz RipjawsX Memory CL9 (9-9-9-24) 1.5V |
Videókártya: | MSI GTX 980TI GAMING 6G |
Op. rendszer: | win 10 |
Alaplap: | Asrock X79 EXTREME9 |
Tároló eszköz: | SAMSUNG 256GB 830 Series SSD - SATA-III 2.5", Sequential Read: Up to 520MB/s, Sequential Write: Up to 400MB/s, Random Read: Up to 80000 IOPS, Random Write: Up to 36000 IOPS |
Hangkártya: | Creative Sound Core3D 7.1 CH HD audio |
Optikai meghajtó: | Samsung SH-222AB 22x DVD RW DL & RAM SATA |
Ház: | Cooler Master Cosmos II |
Tápegység: | Corsair AX850 80PLUS Gold (Jelenleg overkill a géphez, de eredetileg 2x250W-os vga-khoz lett véve) |
Monitor: | Dell U2312HM 23" IPS LED LCD |
Billentyűzet: | Logitech Gaming Keyboard G110 |
Egér: | SteelSeries Sensei Pro Grade Laser Mouse |
Egyebek: | Logitech Z 623, 1TB USB2.0-ás WD külső vinyó, Corsair Hydro Series H100("játék vízhűtés"). |
Használatban: | 2012. 02. - 2019. 12. |
Frissítve: 2020. 03. 29. |
Hozzászólások: 4 550
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Kösz. 😀
amúgy király házikó 😉
hedzsooo: Nincs mit! 😀
"AA, AF és konklúzió
Az anizotropikus szűrés tekintetében nem lépett előre a Fermi architektúra, így a Radeon HD 5000 családban bemutatkozó új, szögfüggetlen algoritmus tekinthető jobbnak, ám sok figyelmet ez a terület nem érdemel, mert a valós programok alatt a különbség nagyon nehezen vehető észre. Az élsimítás területén már komolyabb változás történt. Az új GeForce-ok a szokásos multisampling eljárások mellett most már az API-tól függetlenül támogatják a transparency supersampling (TrSS) módot. A vállalat ezt az eljárást azért vezette be, mert a manapság használt deferred rendering motorok többségében még mindig nem veszik a fáradtságot a fejlesztők a hatékony és gyors shaderalapú élsimítás kreálásához, még akkor sem, ha a program támogatja a DirectX 10-es felületet. Ugyan a multisampling anti-aliasing bizonyos minőségi korlátok közepette működésre bírható, de ez a megoldás az átlátszó textúrák esetén teljesen hatástalan. A TrSS gyakorlatilag ezen segít, ám a kompatibilitási problémák elkerülése végett a rendszerprogramozóknak alkalmazásprofilokhoz kell kötni az eljárást, így a hibátlan működés csak a megfelelő beállításokat tartalmazó meghajtó esetében garantált. Az AMD a deferred rendering által teremtett problémákat csak a DirectX 9 alatt próbálja elfedni. A Radeon HD 5000 sorozat az úgynevezett AutoLOD funkcióval felvértezett rotated grid supersampling eljárást használja, ami egészen komoly képminőséget eredményez, de ennek a teljesítmény drasztikus csökkenése az ára.
Igazából egyik megoldás sem kedvező a felhasználóknak. Ezt természetesen a gyártók is látják, de próbálnak minél jobb támogatást nyújtani termékeikhez. Ugyanakkor sokkal egyszerűbb és nem mellékesen ésszerűbb lenne, ha a fejlesztő gondoskodna a játék tökéletes anti-aliasing támogatásáról. A jelenleg elérhető grafikus API-k ehhez minden segítséget megadnak, sőt az AMD egy DirectCompute 5.0-s felület alatt működő élsimító algoritmust is kreált, mely elképesztően jó képminőséget eredményez. Az utóbbi eljárás az Aliens vs. Predator DirectX 11-es módjában be is mutatkozott.
A legtöbb motorban használható még a DirectX 10.1-ben bevezetett Multisample Access is, mely szintén élvezhető eredményt nyújt meglehetősen alacsony erőforrásigény mellett. Talán érdemes megemlíteni még a Metro 2033-ban bemutatkozó analitikus élsimítást is, ami ugyan nem ad makulátlanul tiszta eredményt, de gyors és nem mellékesen multisampling mellett is alkalmazható. Az elgondolás lényege, hogy egy shader program detektálja a pixelre kivetített alakzatokat, és az adott területet a felbontás megduplázásával számolja ki. Az eredmény természetesen vissza lesz skálázva a tényleges felbontásnak megfelelően. Nyilván probléma, hogy az algoritmus egyes felületekre teljesen hatástalan, így a tökéletes éredményhez más eljárást is használni kell. Természetesen örömteli látni, hogy a fejlesztők gondolkodnak a deferred rendering feldolgozás által keletkező galibák megszüntetésén, ennek köszönhetően talán újra tökéletes élsimítással találkozhatunk a legtöbb játékban, ami 2010 derekán minimális elvárásnak lenne tekinthető."
forrás:
[LINK]
Még csak azt sem mondhatom hogy lobog a hajam a légáramlat hatására. 😆
Már lassan le kell csavaroznod a házad el ne szálljon 😆😆😲
Az RGBE vga esetén azt hiszem kicsit mást jelent:
[LINK]
Menj le a HDR-ig, ott említik az RGBE-t is.
Mindenesetre sok sikert a vga-hoz, teljesítménye az lesz bőven. 😀
ddkk22: Nincs mit! 😀
Ezt a ZOTAC-os hűtők az Amp! edíciók kapták meg:
MEGVETTEM, JUHHEEE !!! 😆
Haaat, aztan remelem, h birni fogja szuflaval, dX11-ben, physX-el, full-on (3D VISION meg nem kell 1enlore 😆😉 ! 😊
Picit hangos lesz nem baj, bar nezegettem ezeket: [url]http://www.amazon.co.uk/EK-Water-Blocks-Waterblock-EK-FC480/dp/B003LQAEDS/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=electronics&qid=1280753163&sr=1-1[/url]
Mi a velemenyed errol a vizhuteses megoldasrol ? erdemes befektetni ra ?
Vagy elobb varjak meg vele, hatha elegendoen szellos a hazam+ a ZOTAC hutese ?
Mivel te is allandoan beujitasz szepen es kepben vagy elegge szerintem, kernek 1 ki segitseget, ill. tanacsot toled is ! 😉
Vennek 1 dX11-es VGA-at, 1 db GTX480-asra gondoltam, 1 ZOTAC-osra. Mi a velemenyed a ZOTAC-rol es 1altalan a GTX480-asakrol. kb. 140-ezer lenne HUF-ban...Gaboo7-nel mar irtam reszletesebben, + benyomtam oda a linkeket is rola, majd lesd mar + te is legyszi, ha lesz ra idod, THX ! 😉
Örülök neki hogy sikerült belőni a dolgokat. Megéri eljátszogatni a beállításokkal. 😉
istu2: Köszönöm.
ddkk22: Majd vetek a linkekre egy pillantást, de ma nem fogok ezzel foglalkozni, nemrég értem haza nyaralásrólé és még nincs kedvem "munkába állni". 😀
Ja és toopa most meg a linx alap órajelen megy 55 fokos max a proci😃 Minden cuccost a leg kisebbre állítottam! Mondjuk az az egy dolog zavar hogy ilyenkor az alap hőmérséklet kicsit nagyobb ami nem gond de a mugen ventije mégis 800rpm el megy
Szóval most már marad a Mugen.
Ha jól tudom a H50-et is ventikkel kell hűteni, ráadásul házon belül, ráadásul 2db ventivel, hogy érjen is valamit a cucc, és bónuszba még meg is kell fordítani a ventiket, amitől felborul az egész ház szellőzése. Szóval a H50 is csak egy léghűtés vízzel megfejelve, csak nem a proci fölött fújnak a ventik, hanem mellette, magyarul a zaj, és a por is ugyanúgy állandó vendége lesz a háznak... de javítsatok ki, ha rossz lenne a meglátásom. 😉
Inkább egy erős léghűtés 1db ventivel.
Monjuk arra kíváncsi lennék, hogy egy Yasya-hoz képest mit alkotna. (ami ugye veri a Mugen 2-t)
Mindenesetre sok sikert hozzá.
Én még megpróbálkozom majd egy 4,2 GHz-es tuninggal, de azt szigorúan HT nélkül, úgy talán sikerülne.
Egyszer szeretném kipróbálni majd a vízhűtést is, de akkor valahogy úgy hogy a vga-t is azzal hűteném. Ez meg egyenlőre valahol nagyon hátul szerepel a sorban. Előbb lesz ssd-m és vga cserém, ez szinte biztos. Mellesleg jól elvagyok a Mugennel is. 😀
Azt hiszem video-t akartál linkelni, de csak egy feketeséget látok.
[LINK]
Így hoztam ki a procimbol 4230mhz.
Ha nálad 1,65V van megadva, akkor inkább hagy azon. De ha nálad is 1.5V szerepel, akkor nyugodtan vedd lejjebb.
Mellesleg neked a memóriáid azok nem 1.5 V-on tudják az 1333 MHz-et? Mert azt az 1,64V-ot is kicsit sokallom 1203 MHz-nél. De ha a tiednek annyi kell, akkor nem szóltam. 😀
És amúgy mire állítottad a dolgokat hogy ilyen hűvös lett? Mert nekem fogalmam sincs hogy mit mire kel én is csak úgy tuningoltam hogy mondták hogy a leg kisebbre állítsam be és jó lesz úgy!