Code of Honor 3 Griffcomrade szemével
Kelj fel Nép Griffcomrade visszajött a szünetből! :D
És a Code of Honor 3-mal folytatja :P
Ha azt mondom City Interactive, mindenki riadtan néz, hogy te jó isten itt mi lesz.
Ha nekem mondják, hogy itt egy játék, de vigyázzak, mert City interactive nekem picit kinyílik a szemem és csak annyit mondok hopp hopp! Ez érdekes lesz. Így jártam a Code of honor első részével. Ha hiszitek ha nem, játszható és tetszett. Kipróbáltam a második részét, ami szerintem nem igazán hozza lázba a népet. De itt a harmadik rész, ami TALÁN jól sikerült.
A drága City Interactive egyik legjobb sorozatáról van szó, amiben a Francia Idegenlégió bőrébe bújva lőhetjük halomra a terroristákat, akik be akarják venni Párizst. Egy kis érdekesség, hogy mostanában a City telepítőit onnan lehet felismerni, hogy mikor bejön az Autorun, akkor egy katona ordibál. Nos itt sem változott. Főmenü egy egyszerű kép, de a zenéje az eléggé tetszett. Érdekességként hozzátenném, hogy a játékban lévő fegyvereket megnézhetitek a beállításoknál.
Griffcomrade hagyd már ezt! a Lényeget!!!!!!
Jól van jól van ne egyetek már meg :).
Nyomjunk egy New Game-t és kezdődjön az első küldetés, amiben már kiderül, hogy a játék optimalizálatalan. 2 GB ram és ATI Radeon HD 5570 2 magos 2.4 Ghz Procival nehogy már akadjon...
NA sebaj. Egy Reptéren indítunk, ahol végignézzük, hogy a társunk kinyírja az arra mászkáló őrt és oda hív minket, persze meghal mihelyt berúgja a repülő ajtaját, mert épp arra mászkál egy sörétessel a terrorista fenevad. De mi menjünk öljünk le mindenkit és... a franc! A pilóta halott!! A gép meg elindult!!! Na nekünk kell letenni, ami persze nem igazán jól jött össze, mert főhősünk (Carter) egy kórházban ébred infúzióra kötve. NA itt jön az abszolút hihetetlen képsor, mikor a felettesünk bejön és közli velünk, hogy fél óra múlva legyünk a helikopternél. Persze infúzió rajtunk épp hogy feleszméltünk... én azért megoldottam volna úgy, hogy egy fekete kép és rá írva: Pár hét múlva.
Nos nézzük. A Grafika... most nem tudom, hogy ez most valami új motor vagy valami továbbfejlesztett FEAR engine. Köztudott, hogy a City vagy 8 játékot FEAR Engine-nel működött. (pl. SAS: Secure tomorrow, Mortyr 4, Royal marines commando, Terrorist takedown 2, stb.). Ami még jó, hogy a helyek változatosak, hol rezidencián, hol a csatornában, hol reptéren kell osztani az észt, na és nem is tudnánk, hogy a City csinálta, ha nem lenne olyan, mint minden játékában: IRODAHÁZ!
Küldetésünk sem csak arról szól, hogy menjél azt mint a Rambo: Gyilkolj! Hol barátunk segítségére kell sietni, hol lopakodni, kivallatni valakit, csapdákat kell hatástalanítani, sőt! Még olyan is volt, hogy detektorral kell megtalálni egy atombombát! Egy nagy piros pont a City-nek!
Sok ember negatívumnak tartja, ha hamar meghal. Nos itt realizálva van valamennyire. Mikor közvetlen közelről pofán lőnek minket és jó. Mármint nem az, hogy pofán lőnek, hanem reális sebzés.
Nah lássuk. Negatívum
Amint mondtam, feljebb a játék optimalizálatlan, és ez főleg esős pályán vehető észre, ott szinte játszhatatlan!
Terroristáink néha hülyék és eléggé ilyen... púpos mozgásuk van. ilyen monoton fakk az egész.
És amit nagyon utáltam az az, amikor csípőből több esély van rá, hogy megölök valakit, minthogy rá céloznék.
Lövök lövök... na fene üres a tár. Nézzétek meg milyen lassan tölt újra, mintha újonc lenne.
Találtok a Metro állomáson egy Easter Egg féleséget, amikor találunk egy hajléktalant. Kiderült, hogy ő a Code Of Honor 2 főhősünk parancsnoka.
Összegezzünk.
Nem rossz játék, de 10-es skálán nem kapna max pontot. Viszont tud élvezhető lenni sok helyen, akciódús, valós helyek, csak néhány dolog el lett fuserálva.
Hát... ha cityről van szó akkor talán még a SAS Secure Tomorrow meg ez!
Meg természetesen a Sniper Ghost Warrior! 😀
Ezt nem igazán értettem, hogy hogyan kapcsolódik az előző pár mondathoz. Magát a játékot nem ismerem, de egy próbát megér.