2Fast 2Furious
Halálosabb, gyorsabb és királyabb mint az első rész volt.
Kiadó: EA
Platform: PC, PS2, Xbox
Stílus: Autóverseny
Nos talán joggal, és okkal jelenthetem ki, hogy az U2 a legjobb NFS, egyesek vitatkozhatnak
ezzel, akkor viszont max egy helyért küzd a MW-el, de részemről ez a legjobb rész. Az NFS akkor
tért rá az éjszakai tuningolós versenymódra, mikor kikerül a Halálos Iramban első része, és
ahogy jöttek ki annak új részei, a Black Box is csinálta a részeket, szóval a film alapjára épül az
NFS részeinek egy része. Az Underground 1-volt az első jó NFS rész, ami elég híres volt, hogy
megérjen egy folytatást, így jött létre az Underground 2, ami sztem minden szempontból verte az
U1, habár az is ütött, na lássuk is.
A játék elvileg az 1-nek a folytatása, szal akivel az 1-be voltunk azt megölik a 2 elején, és mi egy
barátja vagyunk, és azér megyünk, hogy ezt kiderítsük, ki tette. Habár a sztori hanyagolható,
mert nem lesz erről olyan sokszor szó, de sztem egy ilyen játéknál ez hanyagolható is. Ez volt az
első játék az NFS szériában ahol volt free roam, alias szabad kóborlás, és még sok más dolog.
Egy teljesen más világ
A játék során Rachel segít minket, elveg ő is az elhunyt csávó barátja volt, és érkezésünkor
kölcsönadja a Nissan 350Z-jét, amit érdemes az elején kihasználni, némi pénz érdekébe, vagyis
a lehetséges versenyeket ajánlatos lenyomni vele. Igaz amíg nálunk van a kocsi, Rachel
folyamatosan írogat, hogy jobban járunk, ha hamar visszaadjuk a kocsit mert baj lesz, de am
semmi sem lesz. Pláne vicces, hogy mikor egy versenyre rámegyünk kiír kissebb infókat a
versenyről, plusz egy kis dialógus is fogad minket, ahol a verseny szervezője, vagy alaki a
versenyről beszól, vagy örül nekünk. Szal mikor Rachel kocsijával vagyunk, mindenki azt hiszi,
hogy mi vagyunk Rachel, de aztán beszólnak, hogy biztos elloptuk, meg az elején még ilyeneket
írnak, hogy told el a traktorod, de később, ahogy nő a hírhedtségünk annál jobban fogadnak
minket.
Az éjszakai élet
Ahogy megkapjuk saját kocsinkat Rachel elvezet minket a lakásunkba, és kezdhetjük is a
játékot. Rengeteg dolgot lehet csinálni, kezdjük a versenyekkel. Van körverseny, ahol ugye egy
adott pályán adott köröket kell menni, sprint, ahol A-ból B-be kell eljutni, Drag, ahol ugyan ez,
csakhogy, autómatikusan kell váltani, és az irányítás is kicsit stabilabb, nem nagyon kanyarodós,
drift ahol farolással kell minél több pontot szerezni, ennek is 2 féléje, a körverseny szerű, ami
ugyan az mint a körverseny, csak itt nem elsőnek kell beérni, és a mountain drift, ahol egy hegyi
útvonalon kell lemenni minél több pontot összegyűjtve, van a Street X, ami lényegében
körverseny, csak nitró nélkül és végül az URL, ami szintén körverseny, csak egyedi pályákon, és
jóval több kört kell tenni, és néhol egy futam 2-3 versenyből is állhat. Következő amin nagyot
néztem, a játék alaból 5 Stage-re van felosztva, minden újabb Stage-en egy új terület részt old
fel a játék, versenyekkel, boltokkal, és szponzorokkal, ugyanis minden Stage-nél egy verseny
után választhatunk egy Sponzort asszem 3-közül, akik fizetnek egy bizonyos összeget, meg egy
plusz férőhelyet a garázsba, és egy lehetőséget, hogy felkerüljünk egy címlap, vagy egy borító
elejére. Ez 2 féle képpen zajlik, vagy mi állítjuk be a kocsintak, a fotóhoz tájjal eggyütt, vagy csak
elmegyünk egy helyre és már benn is a kocsi. Személy szerint ebben csak az zavart, hogy a
képeken a kocsim kb csak 30%-ban látszott, mert a többi részt mindig egy csaj eltakarta. Jól
állnak a csajok borítókon félreértés ne essék, csak ne foglalja el az egészet.
A tuning legnagyobb szerepe
Egy éjszakai verseny játékból természetesen a tuning sem hiányozhat, amit sztem bátran
állíthatom ki, hogy itt sikerült a legjobban, el is mondom miért. A kocsi belsejétől, a külsejéig
mindent állíthatunk, szinte. Erre van is kb 4 bolt, kék a belső tuning, ide tartozik a motor, gumi,
felfüggesztés, nitró stb. A piros a vizuális effektek helye, szal itt lehet a kocsi színét átfesteni,
rakhatunk fel matricákat, lefújhatjuk a kerekeket, sőt a motort is be lehet színezni, meg ha kicsit
változatosabbá akarjuk tenni szín terén, vagy 5 különböző szín kerülhet a kocsira, ha a
matricákat nem számoljuk bele. Van a zöld bolt, ahol a kasztnit, és egyéb dolgokat cserélhetünk
le, felnik, lökhárítót, spoilert, visszapillantót, fényszórókat stb. És a világos barna, amiben ilyen
extra cuccokat pakolhatunk be, kilóméterórát lecserélhetjük, neon csöveket rakhatunk a kocsi
aljára, a motorba, vagy a csomagtartóba. Alakíthatjuk a csomagtartót, tele pakolhatjuk
hangfalakkal, ami nem csavarja fel a hangerőt, de pofásan néz ki pl egy Escalade hátulja, tele
mélynyomókkal. Lehet berakni hidraulikát a kocsiba, amikor kifújjuk a nitrót, hol jöjjön ki, és
milyen színe legyen, a motorháztető alakja, és, hogy nyíljon ki, és végül az ajtókat is
átalakíthatjuk, hogy pl egy Lambo-hoz hasonlóan felfele nyíljon ki.
Bayview, és a lehetőségek
A játék Bayview-ben játszódik, ami már mondtam 5 szintre lett osztva. Az első szinten a fővárost
kapjuk meg és a repteret azaz City Core-t. A második szinten a külvárost Beachon Hillt. A
harmadik szint a hegységrendszer azaz a Jackson Heights. A negyedik szint Coal Harbor East,
ami a gyárak és vasútvonalak keleti része. És az ötödik szint ennek a nyugati része azaz Coal
Harbor West. Ennyit a városról ami azért elég nagy, ha a térképen nem is tűnik annak. A
játékban ugye bár az a lényeg, hogy minél híresebbek legyünk, meg , hogy meghalt barátunk
gyilkosát megtaláljuk, ami inkább mellékes. A versenyekkel szerezhetünk hírnév pontokat, amik
szükségesek a továbbjutáshoz, ezzel nyithatunk meg új városrészeket, szerezhetünk
szponzorokat stb. Valamint az is fontos, hogy kocsinkat fejlesszük, ugyanis először úgy akadtunk
el pl nagyon régen apámmal a 4-es szinten, mivel nem volt eléggé felfejlesztve a Mustang és
nem engedett át. A szponzornak az a lényege, hogy adja x mennyiségü összeget, pár dvd,
magazin fotó felkérést, és ezeknek az az ára, hogy az X-el jelölt versenyeket megnyerjük ami
több pénzt is hoz. A játékban találhatók titkos versenyek, melyek nincsenek Jelzéssel a radaron,
de több zsét adnak, és kihívhatunk pluszba az utcán emberkéket, akik egy idő után lehetőséget
adnak extra tuningra a kocsinkhoz, amik alapból nem elérhetőek, vagy csak később, magasabb
szinteken.
A játék 2004-ben jelent meg, ezt még nem mondtam, ami kár, hogy innen csak lefelé haladt az
NFS, ami sztem 2005-6 ban még korai volt, igaz a MW-még elég jó volt, de onnan már télleg egy
elég meredek lejtő jött. Sokan reménykednek eg U3-ban, vagy ha ugyan ezt kiadnák remake
ként, szebb graffal, dehát evvan. Amiről még beszélhetek, hogy a játék szép Soundtrack-et
kapott, benne Xzibit-től a Ram Jam-ig, sok stílus megtalálható, a grafika a fényekkel együtt
gyönyörű, anno voltak kisebb gondok a gépigénnyel, de a mai gépekkel természetesen ez
lehetetlen. És igaz 2004-es játék, de a grafikája, még mindig szép tud lenni.
Játékélmény: 10/10
Grafika: 9/10
Hang: 10/10
Irányítás: 10/10
Összegzés: Ha látni akartok jó versenyzős gamet, ezt ne hagyjátok ki, NFS-fanoknak kötelező,
kivéve ha SHIFT-párti vagy.
Műfaj:
Fejlesztő: EA Canada
Ötletem sincs honnan a gyilkosságos sztori. 😆
gyuszaa: Az U1 és az U2 szinte mindenben hasonlít, csak annyi hogy az U2-be jobb a tuning,grafika,irányítás,stb...
Valaki kipróbálta már?
Az Undercovert igazán leírni nem tudnám mert én bevallom őszintén csak 1x játszottam vele még haveromnál.
csakhogy, autómatikusan kell váltani" szal Drag versenyekben manuálisan kell váltani. Ezt leszámítva nagyon jó teszt lett 😃 és sztem is a legjobb nfs. még az MW is hasonló szinten van de nem jobb. szerintem még a carbon is jól sikerült, és az után kezdett romlani az nfs minősége.
Remek teszt lett, Gratula! 😃
A teszt nagyon adja a hangulatot és a játszhatnékot az embereknek úgy hogy tökéletes😎 GRAT!
Dark-Killer: na igen a többiek elmondták😆, nekem ez a véleményem oszt csá!
"Drag, ahol ugyan ez,
csakhogy, autómatikusan kell váltani"
manuálisan kell váltani 😀