Watch Dogs gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
Intel Core 2 Quad Q8400 @ 2.66Ghz or AMD Phenom II X4 940 @ 3.0Ghz
RAM:
6 GB
GPU:
1024 VRAM DirectX 11 with Shader Model 5.0 (see supported list) (NVidia GTX 460 / AMD Radeon HD5850)
DX:
DirectX 11
OS:
Windows Vista SP2 64bit, Windows 7 SP1 64bit, Windows 8 64bit
STO:
25 GB available space
Hang:
DirectX 9 compatible Sound Card
Ajánlott gépigény:
CPU:
Core i7 3770 @ 3.5Ghz or AMD FX-8350 @ 4.0Ghz
RAM:
8 GB
GPU:
2048 VRAM DirectX 11 with Shader Model 5.0 or higher (Nvidia Geforce GTX 560 TI / AMD Radeon HD 7850) (see supported list)
DX:
DirectX 11
OS:
Windows Vista SP2 64bit, Windows 7 SP1 64bit, Windows 8 64bit
STO:
25 GB available space
Hang:
Surround Sound 5.1 capable sound card
NOTE: This product supports 64-bit operating systems ONLY
Supported Video Cards at Time of Release:
nVidia GeForce GTX460 or better, GT500, GT600, GT700 series;
AMD Radeon HD5850 or better, HD6000, HD7000, R7 and R9 series
Intel® Iris™ Pro HD 5200
Supported Video Cards at Time of Release:
nVidia GeForce GTX460 or better, GT500, GT600, GT700 series;
AMD Radeon HD5850 or better, HD6000, HD7000, R7 and R9 series
Intel® Iris™ Pro HD 5200
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 8 916
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
A Dedsec Edition várható extra tartalma:
(A változtatás jogát a kiadó fenntartja)
* Aiden Pierce figura (23 cm)
* Gyűjtői doboz
* Fémdoboz
* 3 exkluzív kitűző
* Watch Dogs művészi album
* Watch Dogs zenei CD
* Chicago térkép
* 4 virtuális valóság-kártya
* 3 egyjátékos küldetés
- Breakthrough Pack
- Signature Shot
- Palace Pack.
• a játék immáron négy éve készül
• a csapat komoly hangsúlyt helyezett a járókelők viselkedésére és személyiségére
• sok történésben vehetsz részt akkor is, ha éppen nem vagy küldetésen
• ha elhaladsz egy NPC mellett egy pár pillanatra bevillan pár infó az életéről, például: elutasítja az újrahasznosítást, trollkodni jár a vallási fórumokra
• hackeld be magad telefonokba, olvass SMS-eket, kapcsolódj rá beszélgetésekre, a beszélgetésekben és SMS-ekben elhangzott, elolvasott helyek feltűnnek a térképeden is
• minden karakter háttérsztorija egy adatbázison alapszik, így bizonyos esetek szükségszerűen megtörténnek a cselekvők személyiségéből fakadóan, például egy rabló rabolni fog, de egyik rablás sem fog hasonlítani soha egy korábban látottra
• bár a játékban lesz jó adag mellékküldetés, de nem fogsz túl sokat találni belőlük, sőt, egy rendszer szabályozza, hogy mennyit kapj, amennyiben nem erőlteted ezeket, úgy gyakorlatilag semennyi mellékküldetést nem fogsz kapni, de ha állandóan keresed és csinálod őket, akkor állandóan kapni fogsz párat
• ezek a mellékküldetések valamilyen módon befolyásolni fogják a fő küldetésvonalat is, bár erről nem igazán beszéltek a készítők
• a hackelésnek két fajtáka lesz, kis léptékű és nagy léptékű
• kis léptékű: szkennerek kiiktatása, riasztók kikapcsolása
• nagy léptékű: behatolás a ctOS-be (Central Operation System)
• az egyes kerületeket úgy vonhatod irányításod alá, hogy elfoglalod a kapcsolódó adatcentrumokat
• a ctOS segítségével új mellékküldetéseket fedezhetsz fel, és követheted az éppen aktuális küldetések célszemélyét
• a mellékküldetés nem mindig bűnesetekről szólnak majd, például egyik ilyen küldetés, hogy behatolj egy Wi-Fi hálózatba és beless egy lakásba
• a Watch Dogs lehetőséget ad arra is, hogy más emberi játékosokkal is kapcsolatba lépj a te egyjátékos végigjátszásod alatt
• ha éppen egy küldetésen vagy, és valaki valahol a világban pontosan ugyanazt a küldetést csinálja, akkor a te és az idegen játéka összemosódik, és láthatod őt a saját játékodban is, példa: a küldetésed az, hogy kémkedj valaki után, elképzelhető, hogy az a valaki nem más, mint egy másik játékos, aki a saját tudta nélkül része lett a játékodnak
• néha a játék tudatja veled, hogy épp "multiban vagy", néha pedig nem
• úgy tervezik, hogy lesz valamilyen hagyományosabb multiplayer mód
• a játék 100%-os végigjátszása mintegy 80 órát vesz majd igénybe
• az okostelefonoddal elfogadhatsz feladatokat, helyezhetsz el jelzéseket a barátaid számára, amiket megtalálhatnak, vagy épp rákereshetsz egy rádióban hallott zeneszámra
• az in-game iTunes lehetőséget ad in-game appek vásárlására in-game pénzből
• nem lesz mikrotranzakció a játékban
• lesznek minijátékok is a Watch Dogsban
• megannyi ötlet kimaradt, kivágásra került, a csapat már a jövőre is gondol
Előzetes : [LINK]
A Watch Dogs fejlesztését vezető szakember elmondása szerint minden platformon ugyanolyan lesz a játék, csak éppen next-gen konzolokon és PC-n szebb lesz.
A Watch Dogsról már a bejelentésekor is nagyon látszott, hogy fél lábbal a következő generációban van, így nem is nagyon lepődtünk meg, mikor kiderült: a játék igazán személyi számítógépeken és az új asztali konzolokon fog csillogni -- a különböző változatok között azonban technikai szempontból nem lesznek óriási különbségek.
A fejlesztést vezető Dominic Guay a PlayStation Blog stábjának elmondta, hogy alapjában véve minden platformon ugyanazt a játékot fogják kapni a vásárlók; a küldetések, a helyszínek és a játékmenet-elemek mind a helyükön lesznek, csak a méretek lesznek mások. A fejlesztők elmondása szerint a Watch Dogs mögött egy remekül skálázható grafikusmotor áll, amit a következő generációs konzolokon és természetesen PC-n szabadjára engedhetnek, míg a most kapható gépeken bizonyos, elsősorban a látványt érintő területeken vissza kellett fogni, le kellett butítani.
A november 22-én, több gyűjtői változatban esedékes Watch Dogs fejlesztése felsőkategóriás személyi számítógépeken és az új konzolokon történik, s csak akkor térnek át a fejlesztők az Xbox 360-ra, a PlayStation 3-ra és a Wii U-ra, mikor az ötleteket már kidolgozták. A munkálatok tehát lefele haladtak: előbb az erősebb hardveren megvalósították azt, amit igazán szerettek volna, majd a gyengébb gépekre áldozatok mellett elhozták, amit az erőforrások engedtek. Mindezek ellenére azonban nem kell aggódni, nem egy ocsmány játékot fogunk kapni a régi konzolunkra, illetve az öregecske PC-nkre, s a játékmenet sem lesz rosszabb, de aki csak a grafikát nézi, annak bizony érdemes lesz frissítenie a gépét, vagy beszereznie az egyik új konzolt.
2013. november 22
A játék November 19.-én jelenik meg Lesz hozzá limitált kiadás is.
Bővebben: http://t7.hu/0ew7
INTEL CPU: Core 2 duo E6700 2.66GHZ
NVIDIA CPU: Geforce GT 440 GDDR5
RAM: 2 GB
amugy kb mikor jön ki arrol tudni valamit?😀
többen írtátok hogy " a GTA Vnél jobb, meg hogy azt lekörözi". na azért ne mondjátok ezt addig amíg nem láttátok a GTA V gameplay videót, mert lehet hogy az is nagyot fog ütni, és a Rock Star games minél realisztikusabb, élethűbb játékra törekednek, volt miből tanulni meg hát a IVhez képest ... na ne menjünk bele, ezt a játékot 4 éve feljlesztik szóval gondolom minden kis részletre oda figyeltek nem úgy mint a Rock Staros srácok, de remélem csalódni fogok / fogunk és a RSG egy olyan játékkal áll elő amitől leesik az állunk 😀
Mondjuk erről egyből gameplay volt nem hír szóval nem lehetett azt mondani, hogy szar.
Még ebben az évben kijön. 😃 Alig várom már. 😆