Menu
Titanfall 3
Titanfall 3
Megjelenés: TBA
Népszerűség: ~1300# ■
Műfaj: Akció, FPS
Fejlesztő: Respawn Entertainment
Kiadó: Electronic Arts
Még nem ismert a játék hivatalos gépigénye.
iAz oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hasonló játékok:
No More Room in HellMedal of Honor (2010)Left 4 Dead 2Call of Duty: Infinite Warfare
Hozzászólás küldése
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Hozzászólások: 15
HunSanyiX avatar
43 napja | 2019. 02. 04. 11:03:45
#
Saját vélemény:
A Titanfall 2 maximálisan teljesítette a Respawn által nyilatkozott igéreteket.
Megígérték, hogy kapunk egy 6-8 órás kampányt (nehézségi fokozat és egyéni játékstílustól függően ez változhat). Elmondták, hogy a sztoryban a pilóta és titán páros "kapcsolatát" fogják feldolgozni (tehát nem az lesz, mint ami eddig általában a konkurenciánál volt [CoD, BF], hogy csak mi menthetjük meg a világot, rajtunk múlik minden, blablabla). Továbbá miniboss fightok, rengeteg változatos pálya, melyeknek méretére sem lehet panasz. Nem volt titok az sem, hogy ez NEM olyan FPS-scifi játék lesz, ahol a singleplayeren van a hangsúly.
Ennek elleneré (FPS, CoD és BF játékosként) elmondtam már megjelenéskor is (ahogyan sok multi orientált játékos is hasonló véleményen volt, nem beszélve a sok díjról és elismerésről amit kapott a játék), hogy az utóbbi évek legjobb egyjátékos kampányát hozta, annak ellenére, hogy nem kimondottan ebbe fektették a legtöbb időt (és pénzt), hanem a multiba.

Azt is megértem, ha vkinek nem tetszik a játék (elmérte számításait és nem felel meg az ő játékstílusának a végeredmény) vagy csak egyszerűen többet várt volna tőle...utóbbi viszont mérlegelendő, pláne annak fényében, hogy a fent említett sorozatgyártott lövöldék minden évben leígérik a csillagokat is az égről + erre rátesznek még az agyonszerkesztett, beállított trailerekkel.

De hogy negatívat is írjak: egy dologban vétkesek a Respawn-os srácok. Az más kérdés, hogy ez kit mennyire érint/érdekel. Ígéretet tettek egy olyan matchmaking system elkészítésére és használtatára, ami ténylegesen képes szűrni a játékosokat, szintjük és eredményeik szerint. Hát ez rohadtul nem működőtt és most sem működik.

Az EA meg bek@phatja továbbra is, amiért szándékosan a BF1 és a CoD IW közé ékelte be a megjelenést, ezzel is rontva az eladásokat, majd később hiéna módjára megszellőztette a felvásárlási ajánlatát a Respawn-nak, akik ezt el is fogadták, mert ugye kellett az extra cash a több projekt miatt...
WeKing avatar
43 napja | 2019. 02. 04. 16:32:15
#
@HunSanyiX: Haverral befizettünk egy kört Origin Acces-re, mert ki akartuk próbálni a SW:BF2-t.. nem igazán jött be a játék ezért körbe néztem milyen játékokat tudok még kipróbálni és hát tettem egy kört a Titanfall 2-vel. Abban a pillanatban beszippantott a játékmenet, utána meg is vettem az extragigaáltiméjtexpansion kiadást :D Nekem nagyon bejött a multi. Iszonyat pörgős, meg kell szokni de ha belejössz akkor jó pár órára letud kötni. A sztori szerintem nem volt olyan nagy durranás de egy multira kihegyezett játékhoz képest jól sikerült. Én kellemesen csalódtam a játékban :) A matchmaking Systemhez annyit fűznék hozzá, hogy hiába van valaki magasabb szinten, ha b*szógép módjára hentelsz, akkor nem fog számítani se a szint, se az, hogy milyen fegyverrel jönnek ellened :P Rá kell érezni és utána fel sem fog tűnni a szintkülönbség.
Én várom a harmadik részt, ha jó értékeléseket kap akkor tuti vétel :)
HunSanyiX avatar
43 napja | 2019. 02. 04. 18:08:43
#
@WeKing: Nyugi, én jól játszom, már az első részt is toltam a kezdetektől, a CoD-os "brigádommal" tértünk át TF-re, szóval van itt tapasztalat bőven :? :D

A matchmaking-et nem úgy értettem, röviden leírom a történteket:
Ha jól emlékszem 2017. október végén tettük pihenőpályára a 2. részt, asszem akkoriban kapott a multi egy 10 órás trialt, aminek köszönhetően megszaporodtak a csalók és a franc se akarta lerontani a stat-ját ilyen nyomik miatt (alapvetően a játékélményért játszom én is, de CoD-ról áttérve ez lett az a játék amiben érdekel az eredményem, ezért mindig is komolyan vettem, nagyon ritkán "funoltam el" egy-egy meccset).
Előtte rendszeresen játszottunk minden hétvégén, szerencsére a suli/munka beosztás jól jött ki, emiatt a csapat egyben volt. De ha csak 3-an voltunk, akkor sem volt kérdés, hogy hozzuk-e a köröket vagy sem.

A játék matchmaking rendszere kb. olyan mint a CoD-é; vegyünk egy Attrition játékmódot példának:
1. A válaszidőket veszi figyelembe (kiválasztott szervertől függően próbál azonos régióból válogatni)
2. A játékos Attrition-ben elért átlagos pontjait, majd
3. a win/lose arányát, aztán
4. a K/D arányát, végül
5. egyéb, nem reprezentatív szempontokat vesz figyelembe (játékszint, prestige, stb.)
Ez eddig mind szép is jó, de PC-n viszonylag alacsony az aktív játékosszám, emiatt nagy lesz a szórás (2017. közepén átlagosan 3-5ezer játékos volt EU-s régióban).
Hogy ne legyenek "megtöltetlen" meccsek, a rendszer engedélyez egy X értékű +- mozgásteret és behoz egy 6. pontot, ami fontossági sorrendben középre/előre kerül: a játékosok egyéni pontjait összeadja, majd azt átlagolja. A cél a közel azonos pontszám elérése mindkét csapatban.

És itt jön elő a rendszer hibája, amit egy újabb példával írnék le:
A csapat ------------------- B csapat
300 pont ---- 1. játékos ---- 150 pont
130 pont ---- 2. játékos ---- 150 pont
80 pont ---- 3. játékos ---- 120 pont
70 pont ---- 4. játékos ---- 110 pont
60 pont ---- 5. játékos ---- 100 pont
60 pont ---- 6. játékos ---- 80 pont
700 pont ---- Összesen ---- 710 pont

Tehát fogjuk rá, kb. megegyezik a 2 csapat papíron. A valóságban viszont ez úgy néz ki, hogy a gyengébb játékosokat szétfarmolja az enemy, a jobbak meg próbálják felhozni a pontkülönbségeket. Ha eddig nem csúszna el az egész, akkor a titánok leérkezésekor az egésznek annyi. Az enemy kb. egyszerre lehozza a sajátjaikat, míg a csapatodból csak a húzójátékosok. És itt borul az egész játék.
(A példa saját tapasztalat is, de ha mondhatom így, akkor van egy jó oldala is: ez fordítva is igaz XD )
rollo avatar
45 napja | 2019. 02. 02. 10:10:14
#
Hat en a kettesse jatszottam vagy 28 orat, de abbol a fele sztori volt. Probalkoztam vele ,mert az eggyest nem vettem meg. Kar volt :(
Mk9_Jade avatar
46 napja | 2019. 02. 01. 18:38:51
#
Én a Titanfallról hallotam hogy bezárták a multit meg ilyenek. Erröl következettem hogy ez is ilyen lesz.
HunSanyiX avatar
43 napja | 2019. 02. 04. 11:12:35
#
@Mk9_Jade: Sem Titanfall 1-nél, sem a 2. résznél nem zártak be semmit :)
Kelori avatar
46 napja | 2019. 02. 01. 09:35:21
#
A TF2 toronymagasan volt 2016 legjobb játéka. A sorozatgyártott ipari szemét tengerében egy igazi gyöngyszem volt. Ha tényleg elkészül a harmadik rész és tartják a színvonalat akkor remélem hogy megkapják végre a jól megérdemelt figyelmet.
Mk9_Jade avatar
47 napja | 2019. 01. 30. 20:14:22
#
Ne Kérlek nee.. Ugye nem megint egy szar multiplayert kapunk csak valami fos sztorival?
:/
WeKing avatar
47 napja | 2019. 01. 30. 21:21:51
#
@Mk9_Jade: Nekem a 2 multija bejött és a sztori is elment egynek.. kinek mi.
19ati93 avatar
47 napja | 2019. 01. 30. 21:51:22
#
@Mk9_Jade: 2nek jo volt a sztorija nem tudom mi a bajod vele.
no avatar
46 napja | 2019. 02. 01. 07:24:10
#
@19ati93: Rövid volt. 8 óra is alig. Igaz remekül volt scriptelve.
Superlompos avatar
45 napja | 2019. 02. 02. 00:36:53
#
@Palanova: 8 órás sztori nem számít annyira rövidnek egy multira kihegyezett fps játéknál. Ha hosszú sztorit akar az ember, akkor rpg játékokat kell keresni leginkább.
no avatar
45 napja | 2019. 02. 02. 07:56:34
#
@Superlompos: Persze, de nem ritka egy AAA címnél sem, hogy normális teljes értékű 20+ órás single sztori van benne egy tűrhető multi mellett. MW3 óta lett divat hogy 8 óra körüli sztorit raknak bele, vagy kevesebbet, hogy a single playerek száját befogják.
Warlordcommander avatar
46 napja | 2019. 01. 31. 22:07:34
#
@Mk9_Jade: Az egy egy nagyon jó multiplayer játék volt sokkal jobb mint a 2 multi része, de a 2-nek egy nagyon jól sikerült sztorija volt szerintem.


Lite versions: