Menu
Titanfall 3
Titanfall 3
Megjelenés: TBA
Népszerűség: ~1200# ■
Műfaj: Akció, FPS
Fejlesztő: Respawn Entertainment
Kiadó: Electronic Arts
Még nem ismert a játék hivatalos gépigénye.
iAz oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Támogasd a Gépigény.hu-t, hogy tovább fejlődhessen!
TÁMOGATÁS
Hasonló játékok:
Call of Duty: WWIIBattlefield 5Call of Duty: Black Ops Cold WarEnlisted
Hozzászólás küldése
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Hozzászólások: 19
Mk9_Jade avatar
Ennek megszűnt a fejlesztése? Lesz belőle valami?
0
0
0
0
💬 3
gyuri191 avatar
@Mk9_Jade: jó lenne ha lenne a 2-nek a campaign részét 3-szor toltam ki
0
0
0
0
Mk9_Jade avatar
@gyuri191: Én csak egyszer de nagyon élveztem! 😂
0
0
0
0
gyuri191 avatar
@Mk9_Jade: énis imádom nagyon jól megvan csinálva
0
0
0
0
RPZcool avatar
Én azért reménykedem, hogy végül lesz belőle valami 😃
0
0
0
0
HunSanyiX avatar
Saját vélemény:
A Titanfall 2 maximálisan teljesítette a Respawn által nyilatkozott igéreteket.
Megígérték, hogy kapunk egy 6-8 órás kampányt (nehézségi fokozat és egyéni játékstílustól függően ez változhat). Elmondták, hogy a sztoryban a pilóta és titán páros "kapcsolatát" fogják feldolgozni (tehát nem az lesz, mint ami eddig általában a konkurenciánál volt [CoD, BF], hogy csak mi menthetjük meg a világot, rajtunk múlik minden, blablabla). Továbbá miniboss fightok, rengeteg változatos pálya, melyeknek méretére sem lehet panasz. Nem volt titok az sem, hogy ez NEM olyan FPS-scifi játék lesz, ahol a singleplayeren van a hangsúly.
Ennek elleneré (FPS, CoD és BF játékosként) elmondtam már megjelenéskor is (ahogyan sok multi orientált játékos is hasonló véleményen volt, nem beszélve a sok díjról és elismerésről amit kapott a játék), hogy az utóbbi évek legjobb egyjátékos kampányát hozta, annak ellenére, hogy nem kimondottan ebbe fektették a legtöbb időt (és pénzt), hanem a multiba.

Azt is megértem, ha vkinek nem tetszik a játék (elmérte számításait és nem felel meg az ő játékstílusának a végeredmény) vagy csak egyszerűen többet várt volna tőle...utóbbi viszont mérlegelendő, pláne annak fényében, hogy a fent említett sorozatgyártott lövöldék minden évben leígérik a csillagokat is az égről + erre rátesznek még az agyonszerkesztett, beállított trailerekkel.

De hogy negatívat is írjak: egy dologban vétkesek a Respawn-os srácok. Az más kérdés, hogy ez kit mennyire érint/érdekel. Ígéretet tettek egy olyan matchmaking system elkészítésére és használtatára, ami ténylegesen képes szűrni a játékosokat, szintjük és eredményeik szerint. Hát ez rohadtul nem működőtt és most sem működik.

Az EA meg bek@phatja továbbra is, amiért szándékosan a BF1 és a CoD IW közé ékelte be a megjelenést, ezzel is rontva az eladásokat, majd később hiéna módjára megszellőztette a felvásárlási ajánlatát a Respawn-nak, akik ezt el is fogadták, mert ugye kellett az extra cash a több projekt miatt...
0
0
0
0
💬 2
WeKing avatar
@HunSanyiX: Haverral befizettünk egy kört Origin Acces-re, mert ki akartuk próbálni a SW:BF2-t.. nem igazán jött be a játék ezért körbe néztem milyen játékokat tudok még kipróbálni és hát tettem egy kört a Titanfall 2-vel. Abban a pillanatban beszippantott a játékmenet, utána meg is vettem az extragigaáltiméjtexpansion kiadást 😃 Nekem nagyon bejött a multi. Iszonyat pörgős, meg kell szokni de ha belejössz akkor jó pár órára letud kötni. A sztori szerintem nem volt olyan nagy durranás de egy multira kihegyezett játékhoz képest jól sikerült. Én kellemesen csalódtam a játékban 😀 A matchmaking Systemhez annyit fűznék hozzá, hogy hiába van valaki magasabb szinten, ha b*szógép módjára hentelsz, akkor nem fog számítani se a szint, se az, hogy milyen fegyverrel jönnek ellened 😜 Rá kell érezni és utána fel sem fog tűnni a szintkülönbség.
Én várom a harmadik részt, ha jó értékeléseket kap akkor tuti vétel 😀
0
0
0
0
HunSanyiX avatar
@WeKing: Nyugi, én jól játszom, már az első részt is toltam a kezdetektől, a CoD-os "brigádommal" tértünk át TF-re, szóval van itt tapasztalat bőven 😂 😃

A matchmaking-et nem úgy értettem, röviden leírom a történteket:
Ha jól emlékszem 2017. október végén tettük pihenőpályára a 2. részt, asszem akkoriban kapott a multi egy 10 órás trialt, aminek köszönhetően megszaporodtak a csalók és a franc se akarta lerontani a stat-ját ilyen nyomik miatt (alapvetően a játékélményért játszom én is, de CoD-ról áttérve ez lett az a játék amiben érdekel az eredményem, ezért mindig is komolyan vettem, nagyon ritkán "funoltam el" egy-egy meccset).
Előtte rendszeresen játszottunk minden hétvégén, szerencsére a suli/munka beosztás jól jött ki, emiatt a csapat egyben volt. De ha csak 3-an voltunk, akkor sem volt kérdés, hogy hozzuk-e a köröket vagy sem.

A játék matchmaking rendszere kb. olyan mint a CoD-é; vegyünk egy Attrition játékmódot példának:
1. A válaszidőket veszi figyelembe (kiválasztott szervertől függően próbál azonos régióból válogatni)
2. A játékos Attrition-ben elért átlagos pontjait, majd
3. a win/lose arányát, aztán
4. a K/D arányát, végül
5. egyéb, nem reprezentatív szempontokat vesz figyelembe (játékszint, prestige, stb.)
Ez eddig mind szép is jó, de PC-n viszonylag alacsony az aktív játékosszám, emiatt nagy lesz a szórás (2017. közepén átlagosan 3-5ezer játékos volt EU-s régióban).
Hogy ne legyenek "megtöltetlen" meccsek, a rendszer engedélyez egy X értékű +- mozgásteret és behoz egy 6. pontot, ami fontossági sorrendben középre/előre kerül: a játékosok egyéni pontjait összeadja, majd azt átlagolja. A cél a közel azonos pontszám elérése mindkét csapatban.

És itt jön elő a rendszer hibája, amit egy újabb példával írnék le:
A csapat ------------------- B csapat
300 pont ---- 1. játékos ---- 150 pont
130 pont ---- 2. játékos ---- 150 pont
80 pont ---- 3. játékos ---- 120 pont
70 pont ---- 4. játékos ---- 110 pont
60 pont ---- 5. játékos ---- 100 pont
60 pont ---- 6. játékos ---- 80 pont
700 pont ---- Összesen ---- 710 pont

Tehát fogjuk rá, kb. megegyezik a 2 csapat papíron. A valóságban viszont ez úgy néz ki, hogy a gyengébb játékosokat szétfarmolja az enemy, a jobbak meg próbálják felhozni a pontkülönbségeket. Ha eddig nem csúszna el az egész, akkor a titánok leérkezésekor az egésznek annyi. Az enemy kb. egyszerre lehozza a sajátjaikat, míg a csapatodból csak a húzójátékosok. És itt borul az egész játék.
(A példa saját tapasztalat is, de ha mondhatom így, akkor van egy jó oldala is: ez fordítva is igaz 😆 )
0
0
0
0
rollo avatar
Hat en a kettesse jatszottam vagy 28 orat, de abbol a fele sztori volt. Probalkoztam vele ,mert az eggyest nem vettem meg. Kar volt 😞
0
0
0
0
Mk9_Jade avatar
Én a Titanfallról hallotam hogy bezárták a multit meg ilyenek. Erröl következettem hogy ez is ilyen lesz.
0
0
0
0
💬 1
HunSanyiX avatar
@Mk9_Jade: Sem Titanfall 1-nél, sem a 2. résznél nem zártak be semmit 😀
0
0
0
0
Mk9_Jade avatar
Ne Kérlek nee.. Ugye nem megint egy szar multiplayert kapunk csak valami fos sztorival?
:/
0
0
0
0
💬 6
WeKing avatar
@Mk9_Jade: Nekem a 2 multija bejött és a sztori is elment egynek.. kinek mi.
0
0
0
0
19ati93 avatar
@Mk9_Jade: 2nek jo volt a sztorija nem tudom mi a bajod vele.
0
0
0
0
no avatar
@19ati93: Rövid volt. 8 óra is alig. Igaz remekül volt scriptelve.
0
0
0
0
NTSC Jani avatar
@Palanova: 8 órás sztori nem számít annyira rövidnek egy multira kihegyezett fps játéknál. Ha hosszú sztorit akar az ember, akkor rpg játékokat kell keresni leginkább.
0
0
0
0
no avatar
@NTSC Jani: Persze, de nem ritka egy AAA címnél sem, hogy normális teljes értékű 20+ órás single sztori van benne egy tűrhető multi mellett. MW3 óta lett divat hogy 8 óra körüli sztorit raknak bele, vagy kevesebbet, hogy a single playerek száját befogják.
0
0
0
0
Warlordcommander avatar
@Mk9_Jade: Az egy egy nagyon jó multiplayer játék volt sokkal jobb mint a 2 multi része, de a 2-nek egy nagyon jól sikerült sztorija volt szerintem.
0
0
0
0


Lite versions:
Vírusírtó balVírusírtó jobb