The Witcher 3: Wild Hunt gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
Intel CPU Core i5-2500K 3.3GHz / AMD CPU Phenom II X4 940
RAM:
6 GB RAM
GPU:
Nvidia GPU GeForce GTX 660 / AMD GPU Radeon HD 7870
DX:
11
OS:
64-bit Windows 7, 64-bit Windows 8 (8.1) or 64-bit Windows 10
STO:
35 GB available space
Ajánlott gépigény:
CPU:
Intel CPU Core i7 3770 3,4 GHz / AMD CPU AMD FX-8350 4 GHz
RAM:
8 GB RAM
GPU:
Nvidia GPU GeForce GTX 770 / AMD GPU Radeon R9 290
DX:
11
OS:
64-bit Windows 7, 64-bit Windows 8 (8.1) or 64-bit Windows 10
STO:
35 GB available space
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 7 490
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
folytasd a másik főküldetést azt a lápi szart asszem, és akkor majd meglesz a felesége..az a vén fos nő a felesége az árváknál😃
Hogyha mindent leveszek lowra akkor elfutna a konfigomon?
CPU: Intel core i3-2100 CPU 3,10 GHZ
RAM: 4GB
VGA: AMD Radeon HD 6700 series
És Letho se találtam meg mert egy mellék küldetésnek a mellék küldetése és nem figyeltem... Szóval ja! 😃
UI.: Ki játszottam egyszer, de nem csináltam a mellék küldetéseket se a witcher küldetéseket. És később már nem mindent lehet elérni.. Vagy is szerintem ... Pár küldetést nem tudok felvenni .. Mert nem is beszél velem az adót személy. Szóval ja 😃 Figyeljetek oda!
Nem semmi mennyi mindent javít. 😀
Patch 1.05 has just gone LIVE for PC and should be available for download everywhere now. Please find the complete list of changes below:
Fixes a possible exploit by preventing certain drowners from respawning infinitely.
Improves the distribution of experience points gained by completing quests with recommended levels lower than the player character level.
Merchants now offer more weapon types.
Rebalances the prices of maps that can be purchased from merchants.
Clarifies a number of crafting diagrams.
Fixes an exploit whereby players could buy sea shells and sell the pearls inside them at a higher price.
Increases the variety of loot dropped throughout the game.
Increases the variety of items available in shops.
Shops now only offer weapons with levels matching or exceeding the player character level.
Slightly reduces the amount of coin dropped from chests and monsters.
Deploys the Bovine Defense Force Initiative.
Fixes an issue where runestones could not be upgraded to greater runestones.
Reduces the spawn time of selected groups of NPCs.
Geralt no longer interacts with candles placed near chests and other openable objects.
Improves the smoothness of camera movement.
Fixes a number of issues related to horseback riding.
Fixes an issue where the player could not deflect arrows/bolts at longer distances.
Introduces a number of fixes in in-game communities.
Introduces a number of fixes related to combat.
Vitality begins to drop if Toxicity exceeds 80%, as originally intended.
Fixes an issue where Geralt was sometimes unable to mount Roach.
Improves Geralt's movement, especially when he swims.
Fixes an issue whereby Geralt could be attached to a sinking boat while aiming his crossbow.
Fixes a number of issues related to Vitality regeneration.
Fixes an issue whereby certain actions could be randomly blocked during gameplay.
Fixes a rare issue whereby Geralt could not mount Roach after fast travelling between points.
Fixes a number of minor tooltip and wording bugs.
Adds a series of color-blind friendly features. Improves visibility of tracks, marks, footprints and scent clues. Color-blind friendly features can be enabled in the Options\Gamplay submenu.
Introduces a number of additional fixes to alt + tabbing.
Fixes an issue where The Witcher 3 process did not close properly if the user did not have XAUDIO installed.
Introduces a number of general stability and performance improvements.
Fixes an issue where in certain situations the game could crash while a save was being loaded.
Adds some missing translations in localized versions.
Ciri can no longer unlock fast travel points.
Improves the behavior of sails when viewed from longer distances.
Improves performance in selected scenes and cutscenes.
Fixes an issue where clouds and fog could flicker on some hardware configurations.
Fixes an issue where Geralt could pass through walls in the fish market in Novigrad.
Removes repeated sound cues on entry into GUI panels a second time.
Adds a collision near Kaer Gelen that could cause the player to be blocked inside the building.
Improves the scale of selected elements of the GUI and HUD.
Introduces a number of bug fixes and user experience improvements in the GUI panels.
Introduces a number of small changes in the UI for gwent.
Improves the alignment of the HUD for the 21:9, 4:3 and 5:4 screen ratios.
Disables "Input device changed" messages and adds options to disable on-screen combat feedback and floating tags above NPCs.
Adds an information prompt and Journal entries related to new DLC packages.
Fixes an issue where some formulae were not displayed in the Alchemy panel when the player possessed level 1 of said formulae.
Introduces a number of fixes in key bindings.
Introduces new filters for the Alchemy and Crafting panels.
Fixes a number of minor issues where music tracks were not triggered in their designated locations.
Fixes an issue where some players could not interact with an object during the Pyres of Novigrad quest.
Fixes an issue where some players could not make Geralt run after the Wandering in the Dark quest.
Fixes an issue where players could not talk to Octo after the Lord of Undvik quest.
Reduces the number of Wild Hunt minions spawned during the Ciri's Story: Fleeing the Bog quest.
Fixes an issue where Keira could sometimes fall beneath the terrain during the Wandering in the Dark quest.
Fixes an issue where certain actions were blocked during the Blindingly Obvious quest.
Fixes an issue where the player could not activate a portal during the Wandering in the Dark quest.
Fixes an issue where the player could get trapped in the ruins of Tuirseach Castle.
Geralt can now always play gwent with Madame Serenity.
Fixes an issue where Vernon Roche would not appear at the Hanged Man...
Egyetlen játék a sok közül ahol ezt a hibát véltem felfedezni
Átnyomtam a képet a monitorrol a tv-re és a W3 játék közbe remeg a kép , ha megállok játék közbe akkor nem csinálja de ha mozgok akkor feszt remeg, GTA V stb mostani gameknal ilyet még nem is csinált , (pl városba ha mozgok ott nem remeg , kint a szabadba szokta.)
Még éppen csak belenéztem de 1024-ben High-on egész elfogadhatóan fut 30 fps körül, patch nélkül, igaz még egyenlőre csak az erkélyig jutottam el a torony szép szobájából ahol egy hölgy simogatja magát és közben mosolyog a tükör előtt 😀 . Videókat is néztem róla és egész érdekesnek tűnik. Ramból is csak 4 gigám van és ahhoz képest alig pislogót a piros világítás ami a töltést jelzi. Igaz a procifigyelő nagyon 100% környékén van játék közben, de van rá 3 év garancia, tehát dolgozzon az a proci, majd kifüstöl a nagy melegben! 😀
Sőt Vesemirnek is mondják hogy már megőszült ebből az jön hogy volt neki valamilyen színű haja 😃
Playstation 4 minosegu grafikai beallitas:
-Resolution: 1920x1080
-Nvidia HairWorks: Off
-Number of Background Characters: Low
-Shadow Quality: Medium
-Terrain Quality: Medium
-Water Quality: High
-Grass Density: Medium
-Texture Quality: High
-Foliage Visibility Range: Medium
-Detail Level: Medium
-Ambient Occlusion: SSAO
Minden post-process effect: on, kiveve a vignetting
nem sokban kulonbozik a PC-s Hightol vagy Ultratol szerintem, es minimum 35-40 FPS atlagban a fent leirt konfigokkal !
Nekem FX 8350 + R9 270x kombóval 1920x1080-as felbontással, high beállítások mellett 40+ fps-em van, és 40 alá sose megy be, de persze csak az 1.05-ös patch után! Előtte jóval 40fps alatt volt! Nagyjából 10-15 fpst dobott pluszba nekem a patch. Örülök is neki, mert végre stabilabban fut a játék, és nem kell lejjebb állítgatnom semmit.
Memória: 4GB DDR3
Videókártya: Intel(R) HD Graphics family, NVIDIA GeForce 840M
Op. rendszer: Windows 8 64bit
Merevlemez: 750GB HDD
Menne rajta minimálisan? Igaz kevés a memória,de far cry 4/ Dying light maxon megy.😲
Előre is köszi 😀
Amúgy megtaláltam a második bugot, amivel találkoztam még pedig szerintem ennél idegesítőbb nem is lehet, mégpedig hogy néha harc közben Geralt elfelejt támadni tudni. Spamolhatod a bal klikket + erős támadást, lószar se történik, bombákat tudsz dobálni, védekezni tudsz, jeleket használni tudsz de ezzekel nem minden esetben tudsz megölni több ellenfelet. Kegyetlen idegesítő és nem is tudom igazából mi fixálja. Van mikor bomba dobás után megjavul és tudsz támadni, de van mikor csak az újratöltés segít.
[LINK]
Akinek van tapasztalata majd írja meg. 😜
Az lehet hogyha újra kezdem a küldetést, akkor megoldódik ez a probléma?
(Alapfoku Angol tudas minimum)
Egy kis segitseg , azoknak akik gyengebb konfigon jatszanak vagy akarnak jatszani pl: i3 3xxx ,4xxx, AMD FX 4xxx ,6xxx , GeForce GTX 750 Ti , R7 260X .Ennel gyengebb konfigon nem is erdemes belekezdeni , felteve hogy 1080p - azaz Full HD monitoron akar jatszani.