The Technomancer

Megjelenés: 2016. június 28. (PC)
Gépigény: Alacsony (28/-)
Népszerűség: ~2900# ■
Értékelések: Közepes (6.9)
Műfaj: Akció, Szerepjáték
Fejlesztő: Spiders
Kiadó: Focus Home Interactive
©© 2016 Spiders Studios and Focus Home Interactive. THE TECHNOMANCER is developed by Spiders Studios and published by Focus Home Interactive. THE TECHNOMANCER and its logo are trademarks or registered trademarks of Spiders Studios. All other trademarks or registered trademarks belong to their respective owners. All rights reserved.

Minimális gépigény:
CPU:
AMD FX-4100 X4 (3,6 GHz)/Intel Core i5-2500 (3,3 GHz)
RAM:
4 GB RAM
GPU:
1 GB, DirectX 11, AMD Radeon HD 6950/NVIDIA GeForce GTX 560
DX:
Version 11
OS:
Windows 7 / 8 / 10 (64-bit versions only)
Tárhely:
11 GB available space
Hang:
DirectX compatible
Megjegyzés: Internet connection required for game activation
Összehasonlítás:
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hasonló játékok:
Hozzászólás küldése
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Hozzászólások: 18
Razcsi
én sem értem de Qrvára hogy mi a lópélónak kell utánozni a Dark Souls ot.
az a mazochista játékmenet csak szépen maradjon meg a Bandai Namco nak meg a From Software nek.
nálam ment a delete mert ez így élvezhetetlen.
Hááát.... Nekem elég vegyesek a gondolataim ezzel kapcsolatban O.O
Úgy alapjában véve nem rossz a történet, de eléggé... nagyon sablonos...
Az hogy honnan szerezték a tecnomanciát, annál a kis videónál ott az elején nem tudtam hogy most meg kellett volna lepődnöm, vagy ez ilyen természetes vagy mi O.O mert egyáltalán nem érzem ütős csavarnak azt hogy ők ki kellet kísérletezve nem pedig velük született.... Mivel sokan vannak, szinte alapbúl gondolni való...
A másik ami még nagyon nem tetszett, az ugye nekem is a harc rendszer...
Steamen van egy szép kis gif feltüntetve ahogy az ember lever vagy 10NPC t csak úgy diszkréten szolidan...
DE KÖZEL SEM ÍGY VAN!
Szóval, nem igazán értem, ha mi ilyen nagy elit alakulatos technomancerek vagyunk aki9k a marson konkrétan a legmagasabban képzett katonák, akkor miért van az hogy nekünk 20at kell ráverni villámló bottal az utca gyermekére, de ha ő a hiperszuper magasan képzett technomancer katonákra(ránk) rávág 2-3at, akkor már azt se tudjuk hogy dodge oljunk el onnan hogy ne haljunk meg???
Miért van az hogy egy kis alap "utcagyermeke" bandatagon több védelmet nyújtó nadrágot találok mint ami rajtam van? Elvileg a katonaságban kéne lennie a legjobb cuccoknak és katonáit ellátni a legjobb dolgokkal, nem de? És épp ez az, hogy mivel egy emberre rá kell vágni alsó hangon tízet, így meghosszabbítja, megnehezíti az egészet, főleg úgy hogyha jönnek rád vagy 10 en... Foglalkozol az egyikkel, ha profi vagy akkor ő nem talál el.... Csak ám mögötted még 9en azt várják mikor is csaphatnak/lőhetnek hátba... Bár nem igazán várják, mert amint tudják megteszik, és pillanatok alatt meghalsz.... Szóval kicsit sem tűnnek ilyen hiperszupermagasan képzett katonáknak...
Szóval a játék túl nehéz még Normálon is, a története eléggé klisés, a küldetések egy rövid idő után monotonok....
Ja, és a stealth.... Ugye a stealth nak az lenne a lényege hogy csendben mögé lopózol, úgy csendben megölöd/elkábítod az ellenfelet, és senki nem tudja hogy ott vagy...
Na most, én akárhányszor odamegyek az emberek mögé, megnyomom hogy stealth ban támadja meg, feláll és konkrétan megcsikizi a hátát egy elektromos töltettel... Az embernek lemegy a fél élete, pluszba még rád jönnek 20an.... Szóval mi értelme a stealth nek ha így is, úgy is észrevesz mindenki, rád támadnak 20an, és a harcból az lesz hogy 2perci ugrálgatsz és dodge olsz össze vissza, mire tudsz egyet támadni....
Úgy alapjában véve nem rossz a történet, de eléggé... nagyon sablonos...
Az hogy honnan szerezték a tecnomanciát, annál a kis videónál ott az elején nem tudtam hogy most meg kellett volna lepődnöm, vagy ez ilyen természetes vagy mi O.O mert egyáltalán nem érzem ütős csavarnak azt hogy ők ki kellet kísérletezve nem pedig velük született.... Mivel sokan vannak, szinte alapbúl gondolni való...
A másik ami még nagyon nem tetszett, az ugye nekem is a harc rendszer...
Steamen van egy szép kis gif feltüntetve ahogy az ember lever vagy 10NPC t csak úgy diszkréten szolidan...
DE KÖZEL SEM ÍGY VAN!
Szóval, nem igazán értem, ha mi ilyen nagy elit alakulatos technomancerek vagyunk aki9k a marson konkrétan a legmagasabban képzett katonák, akkor miért van az hogy nekünk 20at kell ráverni villámló bottal az utca gyermekére, de ha ő a hiperszuper magasan képzett technomancer katonákra(ránk) rávág 2-3at, akkor már azt se tudjuk hogy dodge oljunk el onnan hogy ne haljunk meg???
Miért van az hogy egy kis alap "utcagyermeke" bandatagon több védelmet nyújtó nadrágot találok mint ami rajtam van? Elvileg a katonaságban kéne lennie a legjobb cuccoknak és katonáit ellátni a legjobb dolgokkal, nem de? És épp ez az, hogy mivel egy emberre rá kell vágni alsó hangon tízet, így meghosszabbítja, megnehezíti az egészet, főleg úgy hogyha jönnek rád vagy 10 en... Foglalkozol az egyikkel, ha profi vagy akkor ő nem talál el.... Csak ám mögötted még 9en azt várják mikor is csaphatnak/lőhetnek hátba... Bár nem igazán várják, mert amint tudják megteszik, és pillanatok alatt meghalsz.... Szóval kicsit sem tűnnek ilyen hiperszupermagasan képzett katonáknak...
Szóval a játék túl nehéz még Normálon is, a története eléggé klisés, a küldetések egy rövid idő után monotonok....
Ja, és a stealth.... Ugye a stealth nak az lenne a lényege hogy csendben mögé lopózol, úgy csendben megölöd/elkábítod az ellenfelet, és senki nem tudja hogy ott vagy...
Na most, én akárhányszor odamegyek az emberek mögé, megnyomom hogy stealth ban támadja meg, feláll és konkrétan megcsikizi a hátát egy elektromos töltettel... Az embernek lemegy a fél élete, pluszba még rád jönnek 20an.... Szóval mi értelme a stealth nek ha így is, úgy is észrevesz mindenki, rád támadnak 20an, és a harcból az lesz hogy 2perci ugrálgatsz és dodge olsz össze vissza, mire tudsz egyet támadni....
Gagyitól nagyon messze van! Csak érződik rajta a tapasztalatlanság. A sztori sablonos, de jó, a világ nekem tetszik, a harc buta és végtelenül unalmas a mennyisége miatt, és a csapatgyűjtögetés-lopakodás szintén nem a kedvencem. Ugyanakkor lövős-b@szós rpg, ami elég ritka manapság.
galaxi
hát nem tudom hogy te mivel játszol de ez nagyon gagyi
hát nem tudom hogy te mivel játszol de ez nagyon gagyi
Majd megunod! Amikor negyvenedik alkalommal kell visszamenni ugyanoda és az ellen feszt feltámad és hiába fosztottad ki, teljes harci dísszel neked megy... és tényleg több tucatos számról beszélünk, mert nagyon sok apró küldetés aktiválódik. A vége felé már ha tehettem el és átrohantam mindenki között annyira untam.
Egészen jó kis játéknak tűnik.
El fog ez indulni nálam? 


Azért ment a levesbe(pedig a játék végefelé vagyok)mert odaadtam az egyik srácnak valami kütyüt,erre robotkeze lett és a vidi végén textúrahiba lett(minden fehér lett).
Ha meg a másik küldit csináltam volna.oda scott ás az A nevű csaj kell,de nem tudom bevenni a csapatba valamelyiket mert Andrew fix a csapatban.
Maradt még 1 küldi,ott meg egy csaj van,de odamegyek és nem jön a vidi,valszeg az előbbi miatt,mert ide meg a 2 nő kell,ami megint nem kivitelezhető.
Milyen primití játék az ahol időrendi sorrendbe kell a küldiket csinálni?Vagy ha igen jelezzék.