Team Fortress 2 gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
1.7 GHz Processor or better
RAM:
512 MB RAM
GPU:
DirectX® 8.1 Graphics Card
DX:
Version 8.1
OS:
Windows® 7 (32/64-bit)/Vista/XP
STO:
15 GB available space
NET:
Broadband Internet connection
Ajánlott gépigény:
CPU:
Pentium 4 processor (3.0GHz, or better)
RAM:
1 GB RAM
GPU:
DirectX® 9.0c Graphics Card
DX:
Version 9.0c
OS:
Windows® 7 (32/64-bit)
STO:
15 GB available space
NET:
Broadband Internet connection
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 823
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Mint egy ház!
Az én 512-esem bírja, de azért a jobbik fajtából való. Inkább a processzor, ami számít itt, azt tudja nagyon megizzasztani a játék.
Ajánlott: 100%
Minden maximumon van, nem laggol, 52-107 FPS . Tetszik a játék, a kedvenc játékosom a Sniper és a Pyro.
13 GB?
Húúh, ez egy kicsit megütött 😃
Rendben lehet megnézem a kompetitív módot, hátha az majd kedvet ad a játékhoz.
Egyébként igaz hogy sok a fegyver, igaz hogy sok a megszerezhető tárgy, de 13 GB?
Az a baj sajnos hogy tényleg a sok új item miatt lett ilyen nagy a gépigény (a hozzájuk tartozó effektek, az animációk, hogy minden külön item külön része hogyan mozog, stb.). Más miatt nem igazán lehet, mert régen, mikor még nem voltak, tized ekkora volt a rendszerkövetelmény a játékhoz. Akkor még max grafikán simán futkosott... most minimumon örülök, ha nem fagy ki valami értelmetlen hibával.
...Ez nem kérdés, kijelented hogy semmi értelmük 😆 Amivel egyébként egyet értek. Probléma amúgy semmi nem lenne ezekkel a dolgokkal, ha nem hatványozná meg update-enként a gépigényét a játéknak. Aki akar vele foglalkozni, az úgy járt, senkire nincs ráerőszakolva. VAVLe-nek meg marha jó bevételt hoz a dolog.
Van, ahol cikizik, attól függ, milyen a szerver játékos bázisa. Vannak normális játékosok is.
Tauntok poénnak jók, haverokkal szórakozni, esetleg az ellenfelet "felhúzni", mikor Killcam-ben ott riszálja a fenekét a Spy, aki hátba szúrt. Némi változatosságot is hoznak a játékba.
Azért van tartalom a játékban bőven, az más kérdés hogy mit lehetne abból kihagyni. Amúgy nem 7, hanem 13GB.
Egyébként még mindig ajánlom, hogy próbálj meg egy kicsit a játék pub részétől elvonatkoztatni, és kicsit a kompetitív részével is megismerkedni. Tény, hogy a pub már nem olyan, mint régen volt, nagy ritkán el lehet vele szórakozni, de közel sem olyan jó, mint mikor még elkezdődött. Viszont a kompetitív részét,a növekvő rendszerigényen kívül, nem érintette túlzottan, még ma is tartanak kisebb-nagyobb (még nagyobb) ligákat, versenyeket. Az unbalanced, játékmenetet "tönkretevő" fegyverek tiltva vannak, és a csapatjáték kulcsfontosságú dolog. Iszonyatosan jó, élvezetes dolog.
-Ennek a játéknak mitől van ilyen gépigénye?
(Tudom, tele van mindenféle fölös efektekkel, stb., de azért ez túlzás.
Sok embernek el se fut normálisan)
-Az összes ismerősöm arról beszél, hogy ilyen, olyan ruhát, sapkát szerzett...
És most felteszem a kérdést: Mivel a ruhák nem adnak spec. képességeket, semmi értelme a dicsekvésen kívül (Szerintem egy rakat hülyeség ebbe a játékba a ruha)
-Mindenkit cikiznek azért mert F2P player...
(Ezt saját magam tapasztaltam, haverjaim, és szerverek játszó gyerekektől)
-Tauntok, és egyéb benyomható animációknak mi az értelme?
Ez a játék mitől 7 GB??
Ha akarod, itt tudod nyomon követni, mikor resetelik a droppot az adott hétre.
[LINK]
A mai napig nem értem, mi értelme van.
Mert mivel nem kívűlről látod a karakteredet, nem tudod nézegetni a sapkádat.
Az oké hogy tudsz cserélni a sapkákkal más cuccokra, de ezen kívül más értelme nincs, nemde?
Nincs azzal semmi baj, ha nem tetszik a játék. De ne írj olyat ami nem igaz, vagy olyanról amiről semmi háttértudásod nincs. Ha megnézel egy rendes kompetitív játékot, amire ki lett találva a játék, nagyon hamar rájössz, hogy amiket írtál, mind hülyeség. Heavyvel és Soldierrel soha nem campelnek spawn előtt, egyrészt mert értelmetlen, másrészt mert túl könnyű lenne counterelni. Heavyt amúgy is nagyon ritkán hoznak, akkor is védeni, és akkor sem halhatatlan. Medic-kel alap, hogy nem szeded ki, mert nem arra van a class, hogy öljön. A Premium egyértelmű, hogy miért fizetős. Valaki teljes áron vette meg a játékot. Ráadásul rendes kompetitív játékhoz az alapfegyvereken kívül csak az első Medic update fegyvereit szokták használni, egyikhez se kell cserélni. A Source Engine igen is jól működik célzás terén is, nem véletlen, hogy CSGO lassan, ha már nem a legkedveltebb játék E-sport terén. Még TF2 is jelen van az E-sportban. Csak célozni kell tudni.
Ha nem tetszik a játék, hát legyen, nem lehet mindenkinek ugyan olyan az ízlése, ez így van rendjén. Viszont ezért ne írj ennyire félrevezető hozzászólást, amelyben a játék csak neked tetsző részét mutatod be olyan szubjektíven amennyire csak lehet. Nem azt írtad le, hogy mi nem tetszik benne, hanem olyat írtál, ami önmagában nem igaz, amiről fogalmad sincs, vagy kifejezetten rossz tulajdonságnak állítottál be olyan dolgokat, amik csak ízlés kérdései.
Na most elmondom erről a hozzászólásról a véleményemet.
-Minden egyes játszani nem tudó kis szar Soldierrel, Heavyvel jön a kezdőhelyre, és lő, ezért meg nem tudsz mozdulni
Rossz hírem van: ha ez ellen nem tudtok védekezni, akkor Ti vagytok a "játszani nem tudók".
-A heavynak 300 HP-ja van, szóval, á nem, á nem lehetetlen lelőni mondjuk medic-kel vagy scouttal kicsit messzebb távról
...miért akarnál lelőni egy Heavyt medickel? Amúgy a 300 HP-ja ellenére is még azt a legegyszerűbb megölni.
-Az oké hogy a játék rajzos de ez egy kicst túlzás
Az, hogy a játék nem a Te ízlésvilágodnak készült, nem rossz tulajdonság.
-Cserélni csak akkor tudsz, ha veszel ilyen semmit nem érő Premium cuccot
...vagy ha Store-ból veszel valamit, amúgy meg ez a minimum, valaki teljes áron vette meg a játékot, mikor még nem váltottak F2P-re. Örülj hogy csak annyit kell fizetned.
-Természetesen ez is HL-es motorral működik szóval a célzást el is felejtheted
A Source Engine köszöni szépen még ma is nagyon jól van, tökéletesen működik, semmi probléma nincs vele, sőt. Ennek a bekezdésnek semmi értelme nem volt, adj már egy alapot, hogy miért lehetne elfelejteni a célzást. Nem lehet lőni vagy mi?
-A játék olyan tipikus "mész-lősz" hangulatot ad, hogy 3 perc alatt azt mondod hogy : Na jó megyek játszani mást
Ajánlom, próbáld ki kompetitíven a játékot. Nem véletlenül lett Team Fortress a széria neve, az más kérdés, hogy sajnos pár új item engedi az említett játék menetet, de hidd el, ha össze tudsz dolgozni csak egy-két emberrel, már sokkal jobb az egész. Főleg ha még többen is össze tudtok dolgozni. Vagy hasznosítsd magad, és próbáld meg teljesíteni az adott pálya "feladatát".
-A legjobb dolgot az összes FPS (First Personal Shooter) játékban, a snipert itt úgy elcseszték, hogy beszarsz. Hogy miért? Itt a válasz: Amikor quick scope-ozol akkor pont középre megy a golyó, ami annyira noob, és unreal dolog, hogy nagyon.
Mert amúgy a realizmusra épül a játék, tényleg. A grafikával, a rocket és sticky jumppal, az engi összes épületével, a pályán elszórt hp és ammo packokkal, a pyroval, a cloak-kal. Ez mind mind a valós életet tükrözi.
És First Person Shooter, nem Personal. Legalább legyél tisztábban azzal, hogy mit jelent, amit írsz.
Sőt, amikor lősz a sniperrel, a lövés pillanatában már becsapódott a golyó, szóval esélyed nincs kilőni a mozgó célpontot, Főleg egy 50km/h val futkározó Scoutot.
Erre tömören csak annyit: l2p.
Nem is értem, miért lenne könnyebb kiszámolni a golyó röptét és az ellenfél mozgását, mint csak rákattintani a monitoron elhaladó pixel halmazra.
Ja meg persze az ílyaknak úgy 100m-es távolságból 10 mp mire becsapódik a nyil.
Ha nem valami fos custom mapen mész, nincsenek 100 méteres pályák, amúgy meg ahhoz képest hogy előbb az élethűséget hiányoltad a játékból, hirtelen azon hisztizel, hogy nem fénysebességgel halad egy nyíl. Nem utolsó sorban, az a fegyver így is op. És íj*, nem íly.
Bár az utóbbi időkben már kevésbé kedvelem a játékot, ugyanúgy az egyik nagy kedvencem marad. Ennek ellenére is azt kell mondjam, hogy amiket írtál, orbitális baromságok. Ahogy említettem, attól még hogy nem a te kényed-kedved szerint készül a játék, attól még ugyanúgy rohadt jó marad. A [LINK] (user review!) magáért beszél. És légyszíves, ne okoskodj zéró háttértudással. Legyél tisztában azzal, mit és miről írsz.
Ha meg már BF-et ajánlasz, inkább a 2, ahhoz meg a Project Reality modot, ha nagyon realisztikus élményre vágysz. A 3. és 4. rész csak egy silány reklámfogás.
Jó tulajdonságai:
-Ötletes
-Sok a fegyver
-Sok a kaszt
Több jó tulajdonság nem jut eszembe
Na és most jönnek a rosszak, amiket tuti teleírok
Rossz tulajdonságok:
-Minden egyes játszani nem tudó kis szar Soldierrel, Heavyvel jön a kezdőhelyre, és lő, ezért meg nem tudsz mozdulni
-A heavynak 300 HP-ja van, szóval, á nem, á nem lehetetlen lelőni mondjuk medic-kel vagy scouttal kicsit messzebb távról
-Az oké hogy a játék rajzos de ez egy kicst túlzás
-Cserélni csak akkor tudsz, ha veszel ilyen semmit nem érő Premium cuccot
-Természetesen ez is HL-es motorral működik szóval a célzást el is felejtheted
-A játék olyan tipikus "mész-lősz" hangulatot ad, hogy 3 perc alatt azt mondod hogy : Na jó megyek játszani mást
-A legjobb dolgot az összes FPS (First Personal Shooter) játékban, a snipert itt úgy elcseszték, hogy beszarsz. Hogy miért? Itt a válasz: Amikor quick scope-ozol akkor pont középre megy a golyó, ami annyira noob, és unreal dolog, hogy nagyon.
Sőt, amikor lősz a sniperrel, a lövés pillanatában már becsapódott a golyó, szóval esélyed nincs kilőni a mozgó célpontot, Főleg egy 50km/h val futkározó Scoutot.
Ja meg persze az ílyaknak úgy 100m-es távolságból 10 mp mire becsapódik a nyil.
Röviden ennyi az én véleményem, és szerintem nem csak én vagyok vele.
Ha szeretitek ezt a játékot, szerintem akkor is igaznak tartjátok amiket írtam.
Ha jó játékot kerestek akkor ne ezzel, hanem a BF sorozattal játszatok (Csak ajánlom [Azon belül is a 3-al vagy a 4-el játszatok szerintem])
😆
Annyira szomorú, hogy miközben olvasod, ezt kell hallgatni: [LINK]
Ettől függetlenül örülök, ha Te élvezed a játékot, váljék egészségedre, csak illik tudni, hogy régen nem ilyen volt ez a játék. Igazából csak ez a "kevés fegyver" szöveg zavart nagyon, mivel alapból nem is kéne hogy legyen, csak egy fegyver. Így is van 9 klassz, az új fegyverekkel szinte mindegyiket be lehet sorolni 5 alklasszba. egy belső nézetes lövöldéhez képest ezt egyáltalán nem lehet kevésnek nevezni. Ha valaki ennél több fegyvert akar, akkor az már tényleg egy RPG-t keressen (ajánlom Borderlands 2-t ott aztán van mindenféle fegyver).
Isten ments, hogy még több legyen! Megjelenéskor mindegyik kasztnak megvolt adva, hogy melyik fegyvert használhatta, nem voltak cserélési lehetőségek. Aztán egy "szép" napon elkezdtek MMORPG-t csinálni egy FPS-ből, aminek folytán telepakolták a játék unbalanced fegyverekkel. És ez csak egy rossz következmény a sok közül.
Nem hogy kevés a fegyver, már ott túl sok, hogy cserélni lehet őket. "Team Fortress", aztán már semmi köze már a csapatjátékhoz.
"Előnye hogy igy egy kezdő is meg tud ölni egy olyat aki rég óta játszik."
Semmi köze nincs a kettőnek egymáshoz, mivel ez még mindig nem egy RPG, akármennyire is azt akarnak belőle csinálni.