Star Wars: The Old Republic gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
AMD Athlon 64 X2 Dual-Core 4000+ or better/Intel Core 2 Duo 2.0GHz or better
RAM:
3 GB RAM
GPU:
Intel HD 3000 or better/AMD Radeon HD 7450/Nvidia GeForce 610
OS:
Windows 7 or later
STO:
50 GB available space
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 1 852
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Titkos ügynökünknek sikerült bejutnia a múlt héten megtartott SWTOR Európai béta hétvégéjére és volt olyan kedves és készített számunkra egy leírást a benyomásairól. A továbbiakban ezt olvashatjátok:
Meglepődtem, amikor ott vigyorgott a leveleim közt hogy kiválasztott lettem, és kaptam béta kulcsot. Mondjuk ez csak három napos hétvégi bétára szólt, ami kint, Amerikában hetedikén kezdődött és tizedikéig tartott, az európai béták azonban egy nap csúszással kezdtek, és annyival is később értek véget. Első sorban az Empire oldalba tekintettem bele, ott is a Bounty Huntert néztem ki magamnak (ha már lúd, legyen kövér).
A BH-ban az alábbi fajok választhatóak: ember (ez csak természetes), cyborg, zabrak, rattataki és chiss. Túl humanoid a felhozatal - de ez általánosságban így van, nem csak a BH-nál, de oda igazán betehették volna a trandoshan fajt, szerény véleményem szerint. A sith warriornál azonban lehetett választani Sith fajból is, például. Ami még a fajválasztást illeti: a chiss több szempontból mókás, hogy bekerült. Először is; a chiss nem az a faj ugye ami egykönnyen skalpgyűjtögetésre adná a fejét, ő inkább az a felsőbb rendű vagyok, ti meg mind le vagytok magasról tojva fajta. A másik érdekesség: a chiss ekkor még nem tartozott a felfedezett humanoid fajok listájába. Mindez a készítők szerint részletkérdés lehetett ezek szerint...
De ha már ott voltam, akkor megnéztem a Jedi kasztot is, mondjuk ott karaktert nem csináltam csupán a kiváncsiság vezérelt oda - itt a rattataki a twi'lekkel cserélt helyet, illetve a chisst a miralukai pótolta. a Jedi választhatókkal nincs is probléma, illetve de: kevés. Amit még észrevettem, azt játék során vettem észre: a zabrakoknak BH-ként is lehetett Maul-tetoválásuk. Kérem szépen, az egy ősi sith tetoválás.... áh, mindegy is. Elkészítettem a karakterem és a játék egy nagy hibájába kerültem - a login és a logout iszonyatosan lassú. Le is húztam, remélem korrigálnak majd rajta. Viszont egyszer se lettem kidobva a játékból. Ehhez az is kellett, hogy a high grafikát mediumra állítottam, de így is laggolt a történet, így aki szeretne mindenképp játszani a játékkal, annak véleményem szerint ajánlott a 4 giga RAM (vagy csak nem bírta a hálózat a sok játékost..?). Amikor a játékba beléptem, akkor egyből egy kis videót indított el - karakterünk leszáll a hajóval és egy meghatározott cél felé lépked igen ráérősen. A Quest-videókat ajánlott végigszotyizni, ugyanis a kis videó hiányában nem jár a quest. A rendszere nekem nagyon tetszett, igazából olyan volt, mintha a KotOR-t átültették volna MMO stílusba: a karakterünkhöz beszéltek, majd feltettek három lehetséges választ, amik közül ha egyre kattintottunk, akkor azt a karakterünk saját stílusában kifejtette. Itt meg is hökkentem. Nekem a viszonyítási alapom ugye a WOW volt, és ott az volt, hogy csak áll mindenki egy helyben, a quest mobok is, amikor muszáj megmozdulnak, de az luxus volt ugye. Itt viszont beszélt, mozgott, a karakter válaszolt, de amikor nem quest volt, a quest-adó mobokon kívül a mobok nagy része valamiféle tevékenységet folytatott, ez tetszett. A másik dolog, amit jó ötletnek találtam, az a light side és dark side pontok voltak, melyeket egy-egy ilyen quest-párbeszéd során lehetett kiváltani döntésedet illetve, és így az illető karakter nem csak képességeiben fejlődik, hanem személyiségében is.Úgy hallottam, át is lehet állni egyik oldalról a másik oldalra - sajnos ilyet nem tapasztaltam a béta hétvége alatt. Sőt! Ugye minden karakternek jár egy companion, ezen a companionk is belepofáznak a questbe, ha jónak látják, és emellett maguk is értékelik a választ amit adtál, és lehet náluk mínusz vagy plusz pontot szerezni. A harcrendszer viszont egy az egybe WoW harcrendszer - azt hiszem, nem kell sokat részletezzem.
Emlékszem, Wow-ban hogy utáltam mikor meghalt a karakter, akkor viszafuti megtalálni felszedni anyám kínja... nem, sose tetszett. Itt mintha ezt a problémát küszöbölték volna ki: lehet választani,hol akarsz ismét éledni; ha akarsz visszakerülsz egy közeli medic droidhoz, vagy hívsz egy probe-ot, ami helyben feléleszt és tíz másodpercig láthatatlan vagy az ellenfelek számára. Ez azért is jó, mert így nem vész el az esetleges loot 😀 Ami meg a loot-ot illeti: nem minden mob loot-olható, mit karakterünk kiiktatott. Nem tudom ki hogy van vele, nekem ez tetszett.
Grafikailag nagyon szépen meg lett oldva, míg a Warcraft világában úgy vannak megoldva a karik, hogy van egy pixelnyaláb ami nyúlik összemegy mozgáskor, itt nagyon szépen ki van dolgozva minden, és nem vettem észre ezt az undorító kinyúlást, az árnyékok is csudaszépek lettek (hjjaj, milyen lehetett volna high grafikában).
Mikor 15-ös, vagy valami hasonló szintű lettem a BH-val - nagyon lassan lehet szintet lépni - , úgy döntöttem meglesem a Sith Warriort is. Sith-sithel is lehet lenni (mint korábban írtam), ez jó volt, tetszett. Sajnos a kezdeti szintekre jutottam csak el, de ezalatt is nagyon ígéretesnek tűnt nekem. Az a skill-je különösképp tetszett, hogy messziről be lehetett ugrani a tömegbe és el lehetett kaszabolni az ellent.
Én csak ajánlani tudom, szerintem jó játéknak ígérkezik, több szálon el lehet indulni (találkoztam a Revan szállal is), mindemellett csak óvatosan: Addiktív! 😀
Mert tipikusan olyan game amit régóta fejlesztenek és az akkori igényekre van beállítva sajna 😕
Most már még is csak annyira drága? 😆
Minden esetre, Én még mindig várom a játékot.
Végül is ez várható volt.
A megjelenés mindenféleképpen pozitív hír 😀
“This is an incredible moment for everyone at BioWare and our partners at LucasArts who have dedicated their lives to build this extraordinary game. We appreciate the patience from the millions of fans who have been waiting for the game’s release.”
Each copy of Star Wars: The Old Republic will come with 30 days of subscription time, after which you have the option to continue playing with one of the following monthly subscription fees:
1 Month Subscription: $14.99 (£8.99/€12.99)
3 Month Subscription: $13.99 per month (one-time charge of $41.97/£25.17/€35.97)
6 Month Subscription: $12.99 per month (one-time charge of $77.94/£46.14/€65.94)
Ez azt jelenti.. hogy december 22-én indul az európai szerver.. és a havidíj körülbelül 3000-3500 forint lesz havonta! 😃D
(feltéve ha lesz ilyesmi) akkor kicsit GW -hez hasonlóan a sztory online bár nem olyan hogy xxxx ember csinálja egymás mellett a küldieit mint egy fosabb MMO -ban (pl. metin stb)
Ha pedig mások is besegíthetnek, az meg már nem "single", ugye? Annyi értelme lenne, mint a Mass Effect coopnak sztori módban, sok Shaperd rohangálna föl alá. Szóval ezek valószínűleg olyanok lesznek, amiket csak egyedül tolhatsz. Lehet, hogy ha majd bele kezdesz, csak arra mehetsz, amerre a játék mondja, stb. stb. Tehát mindenképpen más felépítése lenne, mint a multi résznek (de nem, ne nevezzük single-nek).
Ha pedig ezek olyanok lesznek, hogy besegíthet mindenki, de egyébként egy külön álló sztori lesz a multitól, akkor az ugyanúgy nem "single", viszont az már nem az én hülyeségem, hogy a fejlesztők így fogalmaztak. 😀
Lehet, hogy lesz, én írtam egy példát, hogy szerintem hogyan lehetne megoldani, nem kell feltétlenül így lennie. Én személy szerint csak örülnék, ha lenne rá esély, hogy lesz ilyen plusz feature a játékban.
Azt, hogy online kell lenni, pedig én is írtam.
Bár a SW: tOR nem a KotOR folytatása, ellenben, az állítólagos single rész folytatni fogja azt, vagy legalábbis köze lesz hozzá (persze ez így hülyén hangozhat, hiszen amúgy is köze lesz egymáshoz a kettőnek, de), elvileg több minden megoldódik Darth Raven és a "The Exile" terén.
Gondolom(, ha lesz), a single-höz is kell be kell jelentkezni stb., tehát nem olyan lesz, hogy menüből kiválasztod, hogy most te single-zni vagy multi-zni akarsz, hanem mászkálsz rendesen multiba és valahol ott lesz egy single story campaing mod valami.
Lehet hogy kamu, de nem lenne akkora hülyeség ez a single player-es balhé, és van némi alapja a "pletykának".
De láttad már a wowot dx 11-ben fullon ?
Na még mindig csúnya? 😀 És még mindig nem végleges, pláne ha tényleg megcsinálják a későbbiekben a DX11 támogatást.
Ez Star wars???, mutatok én star warst
YouTube Videó
Annó még 1993-ban csinálta a Sega,még DOS-ra, 5-6 évesen ezen tanultam sakkozni, akkori életem játéka volt, ha menne még most is tolnám, ajánlom nektek h nézzétek meg a videót, akkoriban még voltak ilyen király játékok
LOL