Split Fiction gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
Intel Core i5-6600K or AMD Ryzen 5 2600X
RAM:
16 GB RAM
GPU:
NVIDIA GeForce GTX 970 - 4GB or Radeon RX 470 - 4GB
DX:
Version 12
OS:
64 bit Windows 10/11
STO:
85 GB available space
RES:
1920x1080 Native FPS: 30, Graphics Settings Preset: Low
NET:
Broadband Internet connection
Ajánlott gépigény:
CPU:
Intel Core i7-11700K or AMD Ryzen 7 5800X
RAM:
16 GB RAM
GPU:
NVIDIA GeForce RTX 3070 - 8GB or AMD Radeon RX 6700 XT - 12GB
DX:
Version 12
OS:
64 bit Windows 10/11
STO:
85 GB available space
RES:
2560x1440 Native FPS: 60, Graphics Settings Preset: High
NET:
Broadband Internet connection
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 38
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
így is szórakoztató volt de, ettől sokkal jobb is lehetett volna. A sci-fi világok egész jól lettek kitalálva számos jó ötlettel és megvalósítással, de fantázia világoknál ez kevésbé volt tetten érhető.
A világok egész változatosak voltak egymáshoz viszonyítva, de önmagukhoz képest inkább egy kaptafára épültek.
Az it takes two, nál annyival zseniálisabban voltak felépítve a világok, teljesen egyediek, és egymástól teljesen különbözőek voltak, szuper világbeli segéd eszközökkel, Itt inkább azt éreztem hogy még ha volt is jó ötletük az eszközökkel mint például cyber ninja kard és ostor, sárkányok, anyatermészet irányítása, akkor sem voltak annyira kiaknázva mint amennyire adta volna magát. Ellen példa az End-játék és a fő-bosz mert ott minden stimmelt az remek volt.
Viszont az tetszett hogy részben megmaradt a fejlesztők elborult elméje az Disznós, és Fogkrém hajú fogakkal a sütemény világban. Ráadásul aki szemfüles volt az még Easter eggeket is felfedezhetett az előző játékból. Spoiler!
Ötletes, remek látvány, de a sztori és a szereplők talán, ami miatt nekem ez csak második helyezett lehet.
Összefoglalva, a Split Fiction játékhoz elegendő, ha egyikőtök megvásárolja a játékot, és a "Friend's Pass" segítségével meghívja a másikat a közös játékra.
ui: Szerintem nagyon nagy plusz pont ,hogy crossplatform lett és egyik társnak elég meg venni. Ha jó tudom az It takes Two csak platformok között volt Friend Pass-os.
jaj,ne...😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮
Az,hogy a random júzerek mit értékelnek,az meg érzelem és társadalmi érzelmek alapján megy már,álá Last of Us 2.
Hol a Dead Space,Battlefield,Titanfall,NFS,Mirrors Edge,Mass Effect játékok???
Ezeknek kéne jönniük az ilyen helyett.
Nekem avval van a bajom,hogy az EA se tudja mit akar már.
Készít ilyet meg olyat.
Néha sikerül,néha meg nagyon nem.
Annó,amikor önlöttek a játékok,azok szép idők voltak,most meg...
Jó játék,csak nekem nem ez a stílusom.
Nem baj,hogy TOP A kategóriás játékok mellett ilyenek is megjelennek. Csak vhogyan az előbbi nagyon elmarad nálunk mostanában.
Egyébként én sem vagyok egy megrögzött indie fan, de a Little az nagyon betalált, kellően beteg volt meg félelmetes is.
Bár sztem nem ez miatt fognak megbukni,vagyis nem ez fogja megmenteni őket.
Jobb,ha tudod,ezek felkarolt indie játékok,EA módra túlárazva.
És igen,amíg érdekli az embert,nyugodtan jöjjenek ezek a játékok,nagy többség szeret ezekkel a játékokkal játszani.
És nem,nem arra gondolok,amit te leírtál...
Az, hogy nem a te stílusod, még nem jelenti, hogy túlárazott, vagy rossz, sokkal rosszabb dolgokra költöttem már el több pénzt. Itt pl kb óránként egy ezres 2 ember szórakozása, az manapság sok? Viszonyításképp ~3000Ft egy mozijegy / fő, és akkor még nem veszel ott semmi kaja/piát...
Csak arra akartam utalni, hogy a megszokott játékok alig jelennek meg.
Mozi nem opció,mert nem nézek filmeket...
De be kell látni,hogy rendesen meg zsugorodott az EA,csak ez lehet az indoka,hogy alig ad ki játékot.
Az F1-et ne számold,mert az codemaster csinálja nekik.
Persze,persze,tovább tart és nagy a költsége,de másoknál ez nem látszik...
Talán lesz vmi az új BF-el,ebben az évben
De pont az EA csinál ilyet,amit leírtam,pl Immortals of Aveum is ilyen volt.
De a Sony is csinált ilyet a Returnal esetén.
Manapság már az indie se azt jelenti,mint régen...
Az indie az independent szóból ered, játékok esetében ez bármilyen, más stúdiótól származó kreatív és pénzügyi befolyástól való függetlenséget jelent, fejlesztésben és kiadásban is. Ezek a játékok a 0. másodperctől kezdve az EA-vel leszerződve készültek.
nem tudom meddig él szerintem csak bug 74 giga
Mielőtt valaki az idejét pazarolja: Gabika megint hazudik.
Az It Takes Two 2x megvolt, a börtönös 1x. Pont elég a gépigény, úgyhogy karikázzuk a naptárt.