Ready or Not gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
Intel Core i5-4430 / AMD FX-6300
RAM:
8 GB RAM
GPU:
NVIDIA GeForce GTX 960 2GB / AMD Radeon R7 370 2GB
DX:
Version 11
OS:
64-bit Windows 7, Windows 8.1, Windows 10
STO:
50 GB available space
Ajánlott gépigény:
CPU:
AMD Ryzen 5-1600 / Intel Core i5-7600K
RAM:
8 GB RAM
GPU:
Nvidia GTX 1060 6GB or better
DX:
Version 11
OS:
64-bit Windows 10
STO:
50 GB available space
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 25
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Én csak a virágboltit próbáltam ki(szerencsére) Örülök,hogy van egy játék ami olyan mint a SWAT 4,de ez csak jelenthet neki.
A társakban folyton fennakad a karakter,főleg szűkebb helyeken (ajtó,stb)
A lövöldözést nem kell túlgondolni,mindent fejre,mert minden más(kar,láb) mintha golyóálló lenne.
Érdemes SSD-re tenni,vinyóról nagyon nyögvenyelősen fut ami azért meglepő mert a grafika évekkel elvan maradva,a pályák kicsik,semmi komoly animáció nincs.
Amikor embereket kell bilincselni akkor sokszor fal mellett ülve beleérnek a falba az animáció során és eltűnik a civil egész teste.
Zár feltörésnél az az animáció jaj,még csak a zár közelébe se matat a karakter.
2010 előtti szint bőven.
-Ha randomokkal fogsz játszani, előbb menj egy próbakört botokkal, hogy kitapasztald mivel mit csinálsz, melyik fegyver, fegyverkiegészítő való neked. Így lesz egy kis rálátásod a játékra + tudsz segíteni annak, aki bénázik :D
-Ha a játékon belül kommunikáltok, az L lenyomásával lehet váltani a rádióállomások között. Fontos, mert sokan nem tudják, Local-ban beszélnek és sz*rt se hallani, ha nem közvetlen melletted van az illető.
-Nem mindig kell rush-olni, ez nem CoD meg BF. Ez főleg akkor igaz, amikor ajtó van előtted. MINDIG csekkold, hogy be van e csapdázva, mert konkrétan a fél csapatot kitudod nyírni azzal, hogy kinyitsz, berobbantasz egy bedrótozott ajtót. Mindenkinél van lockpick, zárt ajtót bárki kitud nyitni, lehet lassabb de jobban megéri. Ha az ajtó nyitva van, akkor pedig PEEK-el nyisd, ha van bomba, látni fogod alul a vezetéket és így eltudod vágni. A random csapattársak 70 százaléka így hal meg, just sayin.
-Még ha randomokkal játszol is, kommunikáljatok. Ki hova nézzen, mikor bementek egy ajtón, dobtok e valamilyen gránátot stb stb. Vannak olyan játékosok, akikkel nem kell sokat beszélni, mert tudják mit csináljanak. Ugyan úgy, ahogy CS-ben, itt is le kell tartani helyeket, fedezni a másikat. Nincs is jobb annál, mikor egy kereszteződésbe érve, mindenki befordul balra, jobbról meg sotival lereszel az ellenség a rákba 😂
Ha már shotgun.. az ellenség kezében (is) elég OP. + nem lesz túl sok olyan helyzet, hogy túlélnél egy tűzharcot. Hiába a heavy armor és társai, az ellenség nem sz*rozik, meg fog darálni és nem kell sok ahhoz, hogy meghalj. Ez a tény, illetve a lövés hangok + a pályák atmoszférája.. fuh hát nagyon egyben van. Néha kicsit parás is :D
Ahhoz képest, hogy a játék Early Access, nem igazán találkoztam bugokkal. Van még mit csiszolni rajta, és bővíteni való is akad, de összességében jó lett. Az ára sem olyan vészes DE lehet jobban jártok, ha vártok még a vétellel. Hátha fél-másfél év múlva több tartalom lesz benne.
Nincs túl sok pálya, és jelenleg talán csak 1 pályán lehet minden játékmóddal játszani.. kevés a fegyver és fegyverkiegészítő, eszközökből sincs túl sok. Ellenséges NPC-k mozgása néha elég gagyi, célozni tudnak + kicsit buták. Valami fejlődésrendszert is rakhatnának a játékba, mert minden is elérhető, így nem igazán van jelentősége milyen fegyverrel mész harcba. De ezeken még valószínűleg fognak variálni..
TLDR: Nekem bejön a játék, bugokkal nem igazán találkoztam. Randomokkal és csira bottársakkal is tud élvezetes lenni a játék, nyilván haverokkal az igazi. Jelenleg még nincs túl sok fegyver, fegyverkiegészítő, pálya stb stb, de kellemesen elég kontent van már, hogy ellehessen szórakozni a játékkal ideig óráig. Hangok, atmoszféra rendben van.
Gameplay:
Spoiler!
Spoiler!