header
Nobody Wants to Die
Nobody Wants to Die cover
Megjelenés: 2024. July 17.
Műfaj: Kaland, First person
Fejlesztő: Critical Hit Games
Kiadó: PLAION

Nobody Wants to Die gépigény

Minimum gépigény:

CPU:
Intel Core i3-8100 or AMD Ryzen 5 2600X
RAM:
8 GB RAM
GPU:
NVIDIA GeForce GTX 1660 Super or AMD Radeon RX VEGA 56 or Intel Arc A750
DX:
Version 12
OS:
Windows 10 64bit
STO:
30 GB available space

Ajánlott gépigény:

CPU:
Intel Core i5-10400 or AMD Ryzen 5 3600
RAM:
16 GB RAM
GPU:
NVIDIA GeForce RTX 3070 Ti or AMD Radeon RX 6750 XT or Intel Arc A770
DX:
Version 12
OS:
Windows 10 64bit
STO:
30 GB available space
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hasonló játékok:
Killer FrequencyThe Fall of LazarusMirror's Edge: CatalystThe Stanley ParableMaquetteSilver Chains
Hozzászólások: 14
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
DawnF94 avatar
Nagyon reménykedtem benne, hogy lesz benne valamennyi harc, de úgytűnik streamek alapján, hogy ez egy detektív játék. Remélem legalább éberek lesznek a 2k Bioshockos fejlesztői, ennek a játéknak a létezése felől, és toboroznak ettől a kis indie csapattól pályadizájnereket, mert egyébként nem gyenge ez a retrofuturisztikus setting.
0
0
0
0
💬 13
bitpork avatar
@DawnF94: Videjó novella kvázi. Sajnálom mert nagyon ígéretes volt a képek alapján a lore. Elment vele 1 napom mire eljutottam oda hogy vége is lett meg vége is lett nálam.
0
0
0
0
DawnF94 avatar
@bitpork: Meh, csak kell melléjük egy olyan csapat, aki otthonosabb, a harcra épülő játékokban.
0
0
0
0
bitpork avatar
@DawnF94: Van benne "harc" csak éppen a nagyon klasszikus össedazegéreggombjáthogyaztörténjenamitteakarszéssemmigarancianincshogyazislesz. :(
0
0
0
0
DawnF94 avatar
@bitpork: Jahm van benne, meg vannak benne detektív mechanikák is, de azért mondtam a 2k studióját vagy említhetném itt akár Ken Levine Bioshock fejlesztő személyét, mert elég festőien rögzítettnek tűnnek a képek, szóval annyira nem lehet interaktálódni a környezettel, és szerintem egy 2k team az örületig tudná csavarni ennek a pályadizájnnak a lehetőségeit ezzel a disztópikus New Yorkkal. Ez egy indie team btw, szóval nem tudom mit vártál tőle, szerintem nekik is kb. egy gyakorló felület volt ez a játék.
0
0
0
0
bitpork avatar
@DawnF94: talán valami kicsit hasonlót mint a gamedec-ben (értelemszerűen az ue5 lehetőségeivel) , de nem tudom igazán. Viszont a video novellánál többet.
0
0
0
0
DawnF94 avatar
@bitpork: Azért ahogy hallottam sok puzzle elem volt benne a detektíves köntösben, szóval elég téves műfaji terminus ez az általad említett video novella. Te szerintem a Visual Novelekre gondolsz ( ahol itt a novel a regényt, nem pedig a novellát jelenti), ami tele van narrativával, nincsen semmi pályadizájn, csak feliratok, meg animációk. Ez az a leginkább Japán szemét, amivel az Epic Games storet is telepakolják pl. 🤣.
0
0
0
0
bitpork avatar
@DawnF94: HA vki a az egér jobb-bal gombjának a egymás utáni vagy egyidejű nyomkodását puzzle-nak nevezi .... Ezen felül van benne egy begyűjtött bizonyítékok egymás után rakása meg uv lámpás vérkövetés és röntgenes golyó üldözés. Ez nem puzzle, ez csak egy videó novella -Szerintem.
0
0
0
0
DawnF94 avatar
@bitpork: Attól, hogy valami az egérre leegyszerűsítve ,repetitívnek tűnik, az a képernyőn még lehet puzzle. Jó de.akkor helyes permutációkba kell rakni a bizonyítékokat, nyomokat kell követni. Én a bizonyítékok helyes permutációba rakását is puzzle elemnek látom.Ez egy detektív kalandjáték, és ahhoz amit mondtál műfaji megnevezést a Visual Novelek állnak ehhez legközelebb, de az a tény, h egy játék már enginet használ, és lehet a térben járkálni, az nem teszi visual vagy Video novellé.
0
0
0
0
bitpork avatar
@DawnF94: A Detroit: Become Human az detetkív játék emellett- de ugye ez szubjektív.
0
0
0
0
DawnF94 avatar
@bitpork: Kívül esik az érdeklődésemen, de ha már műfaji-terminusokkal dobálózunk, akkor ez egy techno noir.
0
0
0
0
bitpork avatar
@DawnF94: Nem, nem dobálózunk csak beszélgetünk szubjektív dolgokról. Mert felőlem akárhogy sorolják be ezeket, nekem csak azt és annyit jelentenek amit leírtam :)
0
0
0
0
DawnF94 avatar
@bitpork: Egy játék műfajának meghatározása nem szubjektív dolog, van egy setting, egy időszak, , milyen építészeti stílusirányzatot használ a játék ha vannak épületek, egy thrillerrel, noirr-al, horroral van e dolgunk. Nem tudom te mit értesz szubjektív alatt, de a játékok a történetei pont azért lesznek jók mert egy valakinek a percepcióját mesélik el, és mégis sokan azonosulni tudnak a fő karakterekkel. Szóval ez nem egy olyan dolog, amiben egy pusztán ego vezérelte véleményt formálhatsz. Továbbá elég bullshitnek érzem ezt a videónovella szót, mintha valami IGN-es publicisztikából loptad volna 🤣.
0
0
0
0
bitpork avatar
@DawnF94: Nem olvasok semmit ami nálam jobban akarja tudni hogy nekem jó-e valami :D
Az meg h próbálnak egy lefektetett szettingnek megfelelni.... hát .... nekem az a vicc jut róla eszembe , hogy friss házasok vacsiznak , férj mondj ahogy nagyon finom lett ez a mákos tészta. Mire a neje felháborodottan: de az pacal?! Férj : na annak nagyon szar.
0
0
0
0


Elfelejtett jelszóRegisztráció