Mass Effect 3 gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
1.8 GHz Intel Core 2 Duo (equivalent AMD CPU)
RAM:
1GB for XP / 2GB RAM for Vista/Win 7
GPU:
256 MB (with Pixel Shader 3.0 support)*
NVIDIA 7900 or better; ATI X1800 or better
DX:
DirectX 9.0c August 2009 (included)
OS:
Windows XP SP3/Vista SP1, Win 7
STO:
15 GB of free space
Hang:
DirectX 9.0c compatible
ODD:
1x speed
Ajánlott gépigény:
CPU:
2.4 GHz Intel Core 2 Duo (equivalent AMD CPU)
RAM:
2GB for XP / 4GB RAM for Vista/Win 7
GPU:
AMD/ATI Radeon HD 4850 512 MB or greater, NVidia GeForce 9800 GT 512 MB or greater.
DX:
DirectX 9.0c August 2009 (included)
OS:
Windows XP SP3/Vista SP1, Win 7
STO:
15 GB of free space
Hang:
DirectX 9.0c compatible
ODD:
1x speed
NOTE: *Please note that NVIDIA GeForce 9300, 8500, 8400, and 8300 are below minimum system requirements, as are AMD/ATI Radeon HD3200, HD3300, and HD4350. Updates to your video and sound card drivers may be required
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 5 138
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Konzolon a legjobb, na jah, autoaim FTW 😀 Max RPG-t szabad tolni konzolon, de még a ME3-t is PC-n lehet élvezni a legjobban 😉
én is azon szoktam tolni.
Remélem nem így lesz, ez az előny maradjon meg csak azoknak akik valóban ME rajongól 😃
állítólag csak jövőre érkezik, de nem baj 😀
[LINK]
Na jó, nekem kell egy ilyen 😃
Amúgy, te is csak azt mondtad, hogy lehet késni fog, én meg nem kérdőjeleztem meg 😃
Na mindegy, vigasztaljon minket az a tény, hogy többet fognak a játékon dolgozni, így a legjobb még jobb lesz 😀
Amúgy jól csinálták meg a linket: "2012-elso-ahrmadaba.html"
Egyszerűen nincs okuk odatenni a HUD-ot. Nem Copy.
Pont a BioWare-nek van a legkevesebb oka hogy másoktól lopjon.
Attól még hogy egy HUD átláthatóbb lesz, az miért Dead Space copy? Ő találta föl a HUD-ot vagy mi?
Az a csík már a 2. részbe is benne volt, és egyáltalán nem a HP-t mutatja, azokon lehet hordani a fegyvereket. Semmi jelentősége nincs tulajdonképpen.
És nem a fegyveren/ruhán lesz a HUD (mivel néha olyan helyzetbe vagy hogy nem is láthatnád, semmi értelme nem lenne).
Miért vagy mindig ilyen pesszimista? Vagy már direkt azt akarod hogy szar legyen?
Amúgy itt egy kicsit régi hír, egy pár információ kiderül erről részről (annyira nem spoiler-es):
"- Már a játék elején megtudjuk, hogy miért pipa ránk a Cerberus, így az árulásuk nem a játék közben fog érni minket.
- A Cerberus katonái a következők lesznek: mechek (mikrobi mordállyal); assault unit és shock troop (rohamosztagosok)
- Az ellenfeleink között Kaszások is fognak szerepelni, valószínűleg afféle level bossként. Például lesznek kisebb, 500-600 méteres "törpe" Kaszások (na ők a minibossok), de említés esik egy Herald nevezetű, az ME 1-ből megismert Fejedelemmel egyenlő nagyságú, több mint 2 km hosszú dögről is.
- Shepard parancsnok új kunsztokat tud: kisebb gödröket lövészárokként használhat, ezzel jól megkavarva a csata menetét
- Új karakterosztály: Heavy Meele (közelharci támadó)(Ezt már egy másik cikkben megcáfolták, hogy egyáltalán nem lesz új kaszt, ami szerintem nem is nagy baj, egy új kaszt megbontaná a rendet, a mostani "katona-biotikus-mérnök" kombinációk az egyik alapja a játéknak)
- A mérnök (Engineer) karakterosztályú szereplő képes lesz a harctéren lövegtornyokat összetákolni
- Mint azt már korábban megírtuk, a fegyverek teljesen testre szabhatók, az új információk szerint a puskák minden egyes alkatrészét legalább 5 különféle másikra cserélhetjük ki
- Visszatér az első rész loot systeme (tárgyak felvétele), de persze nem olyan kaotikus módon - viszont jelentősen több cuccunk lehet, mint az ME 2-ben
- Nem hivatalos információk szerint lehetőségünk lesz űrcsatákat is vívni
- A játékban fellelhetők helyszínek nagyok lesznek, nyitottak és jobban kidolgozottak - olyan apróságokat figyelhetünk meg, mint például rakodó dokkmunkások. Új világítási rendszert kapunk, melynek köszönhetően a grafika is szebb lesz.
- Tovább fejlesztik az ME 2 dinamikus sebzését, ezúttal már látható is lesz az ellenfeleink testrészén okozott kár - például a mecheknek betörik a páncélja, más karaktereknek meg levághatjuk a karját.
- A játékmenet fel fog gyorsulni, nagyobb hangsúly lesz a harc közbeni mozgáson; a mozgási sebességünk is 10-15%-al nőni fog
- Az ígéretekkel ellentétben sajnos nem lesz járműves harc, így végleg búcsút inthetünk a Mékónak és a Hammerheadnek
- Sokféle bejárható helyszín, úgymint: New York, London, Mars, a szalarián anyabolygó, krogan és kvarián kolóniák. (Az, persze, kvarián kolóniák. Aucs.) Az értesüléseink szerint egy ilyen helyszín megépítése nagyjából fél évbe telt, szóval elég nagyszabású placcokra számítsunk."
(Itt pedig megnézhetitek, hogy kik térnek vissza illetve kik nem a 3. részben (részben spoileres) (remélhetőleg ez valami tényleges "verzió" )
[LINK]
pár kép új :[url]http://gamingeverything.com/?p=3166&pid=1126[/url]
[LINK]
Első részben nem volt Baka.
2.
A cikkbe is Wrex van írva.
most jelent meg a cdgalaxiban a tokja 😆 ősszel jelenik meg
Nem tudja valaki hogy mikor jelenik meg?
Miért vagy mindig ilyen pesszimista magyarítások terén? Még valóban LEHET, hogy fognak csinálni alapból, de ha nem is, 100% (és még ez a 100% is 100%), hogy a 3. fél csinál hozzá magyarítást. Mindig csinálnak magyarítást (főleg egy ilyen nagy játéknál, és itt nem arra gondolok hogy sok gigát fog foglalni 😃😉.
http://www.petitions24.com/mass_effect_3_hungarian_translation
a kedvenc játékom harmadik része....
"A Mass Effect nem csak a grafikától, a történetétől, vagy a karaktereitől igazán jó játék – hanem a zenéje miatt is. Azt hiszem, nem túlzás azt állítani, hogy Jack Wall és Sam Hulick zenéje nélkül teljesen más lenne a Mass Effect első két része. A harmadik epizód viszont garantáltan más lesz, mert Clint Mansell lesz a zeneszerző.
Akinek esetleg nem ugrana be, hogy ki is ő, akkor elegendő egy címet megemlítenünk, hogy biztosak legyünk benne, fantasztikus lesz a Mass Effect 3 zenéje is: Requiem for a Dream.
Ő lesz a zeneszerzője az idén mozikba kerülő Source Code-nak is, a mozik nemrégiben mutatták be Darren Aronofsky filmjét, a Black Swant, a 2009-es év egyik legjobb sci-fi filmjének, a Moonnak is ő szerezte a zenéjét, és még sokáig sorolhatnánk a munkáit.
Egy igazi mozifilmes legenda dolgozik tehát kedvenc játékunk harmadik részén, egy olyan egyedi és eredeti zeneszerző, aki számára a sci-fi sem ismeretlen terep. Annak ellenére, hogy az első két rész zenéje is szerintünk fantasztikusan jól sikerült, és abszolút örültünk volna, ha szintén Wall és Hulick vitték volna tovább a dolgot – ez a változás mégsem tűnik rossz lépésnek.
Azt nyilván nem tudjuk megtippelni, hogy milyen hangulata lesz a Mass Effect 3-nak Clint Mansell zenéjével – de ha megnézünk a Youtube-on egy-két rajongói videót, ahol a játék képei alá A rekviem egy álomért híres-neves dallamait vágták, akkor az biztatóan hat."
[movie=youtube]3cpCqW0ndPE&feature=player_embedded[/movie]