Mass Effect 3 gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
1.8 GHz Intel Core 2 Duo (equivalent AMD CPU)
RAM:
1GB for XP / 2GB RAM for Vista/Win 7
GPU:
256 MB (with Pixel Shader 3.0 support)*
NVIDIA 7900 or better; ATI X1800 or better
DX:
DirectX 9.0c August 2009 (included)
OS:
Windows XP SP3/Vista SP1, Win 7
STO:
15 GB of free space
Hang:
DirectX 9.0c compatible
ODD:
1x speed
Ajánlott gépigény:
CPU:
2.4 GHz Intel Core 2 Duo (equivalent AMD CPU)
RAM:
2GB for XP / 4GB RAM for Vista/Win 7
GPU:
AMD/ATI Radeon HD 4850 512 MB or greater, NVidia GeForce 9800 GT 512 MB or greater.
DX:
DirectX 9.0c August 2009 (included)
OS:
Windows XP SP3/Vista SP1, Win 7
STO:
15 GB of free space
Hang:
DirectX 9.0c compatible
ODD:
1x speed
NOTE: *Please note that NVIDIA GeForce 9300, 8500, 8400, and 8300 are below minimum system requirements, as are AMD/ATI Radeon HD3200, HD3300, and HD4350. Updates to your video and sound card drivers may be required
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 5 138
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Nem ez volt a kérdés, ezeket ő is tudja, a kommented alapján talán még jobban is mint te. A kérdés az volt, hogy hogyan folytatod a harmadik részben (a második részből átimportált mentéssel), ha meghalt a karaktered.
Egyébként csapattársként kettő lett átvéve az első részből a másodikba, Garrus és Tali, Liara csak egy DLC erejéig tart veled. A harmadik részbe pedig (szinte) az összes csapattárs vissza köszönt az első részből, és egy-kettő a másodikból is.
Fönt kattints a videókra. Nézd meg őket. Ugyan ezt a ez első két részénél is eljátszhatod ha jobban érdekel.
Tegnap egy rövid ideig le lehetett tölteni a Mass Effect 3 bétaverzióját, az illetékesek szerint véletlen hiba történt, a kliens azóta nem elérhető. Érdekesség, hogy az anyagban a saját szájízünk szerint vághatunk bele az egyjátékos részbe, koncentrálhatunk a sztorira, az akcióra és a szerepjátékos élményre is.
A Microsoft és a BioWare megerősítette, hogy a tegnap este folyamán emberi hibának köszönhetően kiszivárgott a Mass Effect 3 Xbox 360-as bétaváltozata, de a véletlenül elérhető tett 1,8 gigabájt kliens csak rövid ideig volt letölthető. A kikerült anyaggal kapcsolatban a csapat hangsúlyozza, hogy az egy befejezetlen verziója a játéknak, így nem tükrözi végleges minőséget.
[movie=youtube]8kHZxIBrVYU&feature[/movie]
A kikerült programból jól látszik viszont, hogy a játékot három különböző móddal kapjuk majd kézhez, így mindenki megtalálhatja majd a szívéhez és habitusához legközelebb állót. Aki például minden ízében ki szeretné élvezi a történetet, annak ott lesz a "Story", azaz a történet mód. Aki a pörgős akciókat szereti, annak az "Action" mód jöhet be, valamint helyet kap a játékban egy történetvezérelt "RPG" mód is. Az eset óta természetesen nyilvánosságra került egy videó is a korai verzióról. Vigyázat, spoilerveszély!
1. Osztálytól függetlenül, egyszerre csak két fegyver lehet a játékosnál.
2. A 20-as szint lesz a maximálisan elérhető szint.
3. A képességfa megegyezik az egyjátékos módban lévővel.
4. Egyszerre csak 3 képességet használhat a játékos.
5. Nincs "gyűrű menü", az újratöltés gomb nyomva tartásával lehet fegyvert váltani.
6. Választható passzív képességek (a"szívósság" extra életerőt ad / az "állóképesség" pedig extra közelharci sebzést)
7. Minden faj rendelkezik egyedi mozgás fajtával: Ember = vetődés, Drell = nindzsa ugrás, stb.
8. A Krogan roham egy képesség lesz. Igen, kroooogan vagy.
9. A német újságírók két pályán játszottak: Slums (nyomornegyedek) és Novéria
10. Három nehézségi szint lesz (Bronz, Ezüst, Arany)
11. FŐ és MELLÉK küldetések is lesznek.
12. A mellékküldetéseknek lesz időkorlátja. Például bomba hatástalanítás vagy számítógép feltörés.
13. Az elesett csapattársakat fel lehet éleszteni.
14. Tapasztalati pontot kapnak a játékosok az ellenség megöléséért, egy ellenség megölésében való segédkezésért, feladatok végrehajtásáért, stb.
15. Nincs tervben PvP (játékos játékos ellen) mód készítése. Ennek az oka: "A hihető történet jegyében, semmi értelme nem lenne." - Casey Hudson
16. A harmadik személyű nézet még kidolgozás alatt van. (ha krogannal játszol, az elfoglalja az egész képernyőt)
17. A co-op kizárólag opcionális. A "tökéletes" befejezés lehetséges úgy is, ha kizárólag egyjátékos módban játszik a játékos.
18. A *háborús eszközök* katonák, karakterek és nyersanyagok minden fajtól akiknek a támogatását elnyerte a játékos.
19. A megszerzett krediteket fegyverekre és fejlesztésekre lehet majd elkölteni.
20. Közösségi játékokat tervezünk készíteni a ME3-hoz. (Facebook, Google+...)
21. Okostelefonokhoz és tabletekhez készített alkalmazásokkal növelhető a galaktikus készenléti szint."
[LINK]
Rob Blake, a játék audioszekciójáért felelős szakember twitteren keresztül nyilvánosságra hozta, hogy a Mass Effect 3-ban 40 000 sornyi szöveg található, ami közel ugyanannyi, mint az első és a második felvonás dialógusainak összege. Ez a szám persze nem olyan nagy, hiszen a trilógia befejező darabjáról beszélünk, ahol az eddig elvarratlan szálak összetalálkoznak, s pont kerül a Reaper-fenyegetés végére, arról nem beszélve, hogy az eddig meghozott döntéseink függvényében többféle befejezést is kapunk, ezekhez pedig nyilván eltérő szövegeket is írni kell.
Érdekességképp: az egyébként sem rövid Mass Effectben húszezer sornyi szöveg volt, a Mass Effect 2-ben pedig 25 ezer, így valamelyest képet kapunk arról, hogy mennyi tartalomra számíthatunk a fináléban.
Még hányszor fogod belinkelni azt amit mi már egyszer bemásoltunk? Ráadásul egy olyan honlaptól, amin még egyszer sem született normális cikk? Elhiszem hogy segíteni akarsz de ez most tök fölösleges.
Nem rossz a vidi, de már nagyon várom az első rendes coop gameplay vidit 😀
Egyébként kíváncsi vagyok, hogy meg kell legyen a négy ember, hogy játszhassuk? Mert random emberekkel nem biztos hogy olyan jó lesz, 3 havert össze szedni meg lehet kicsit necces lesz sokaknak.
Meg hogy, minden fajhoz lehet-e minden kasztot választani, azért egy Krogan Engineer elég vicces lenne. (Bár szerintem erre azért gondolnak hogy ne így legyen.)
Itt a videó bővebb verziója, ha valaki jól tud angolul, és érdeklik a részletek 😆
[movie=youtube]JTJUYv05hVU&feature=player_embedded#![/movie]
"Mi is az a Mass Effect 3: Galaxy at War rendszer?
A Galaxy at War-rendszer, nem más mint az egyjátékos élménytől elváló, de szorosan hozzákapcsolódó kampányok tömkelege. Tehát az egyjátékos küldetéseket sajnos NEM tolhatjuk ki közösen a haverokkal.
A Mass Effect 3: Galaxy at War-hoz rengeteg DLC fog érkezni, ami a BioWare-nek jó tapasztalat szerzés lesz egy esetleges MassEffect MMO elkészítéséhez.
A co-op multi-player nincs minőségi hatással az egyjátékos élményre, mert a Galaxy at War rendszert a BioWare Montreal stúdió fejleszti, szorosan együttműködve a kanadai BioWare Edmonton stúdióval.
A játékos választhat különféle osztályok és fajok közül, hogy bekerüljön egy Elit Special Forces nevű csapatba. Lehetőségünk nyílik majd szintlépésre ill. képességeink és fegyvereink fejlesztésére is.
A sikeres co-op multi-player közvetlen hatással lesz az egyjátékos kampány kimenetelére, mivel a co-op multi-player-ben gyűjtött tapasztalati pontok hozzáadódnak az egyjátékos tapasztalati pontjaiéhoz.
A co-op multi-player-ben Shepard vagy a csapatunk tagjaival (úgy mint Ashley vagy Liara) nem lehet majd játszani. Helyettük új karaktert kel majd kreálnunk magunknak.
A MassEffect 1-2 mentések nem lesznek hatással a Mass Effect 3: Galaxy at War-ra."
[LINK]
"Ahogy arról már hírt adtunk, immár hivatalos, hogy a Mass Effect 3-ban lesz többjátékos opció. A mai nap folyamán több részlet is napvilágot látott.
A co-op mókában négy barátunkkal ugorhatunk neki majd a Tejútrendszert feldúló háborúnak. Az információk alapján nem is akárhogy. Nem Shepard parancsnok bőrébe bújva kell nekiállnunk a küldetéseknek, hanem egy saját magunk által generált karakterrel, akinek még csak embernek sem kell lennie. Először az ME történelmében lehetőségünk nyílik majd a világ egyéb fajait is kipróbálni, mint krogant, asarit vagy turiant, de feltehetően a salarian vagy vorcha sem marad ki a mókából. És természetesen, az emberek sem.
A küldetések pedig az egyszemélyes játékmódtól független (tehát más helyszíneket kell bejárnunk), de azzal mégis kapcsolatban lévő, azzal párhuzamos eseményeket mesél majd el. A Galaxy at War névre keresztelt rendszer lényeg, hogy a program figyeli a co-opban elért teljesítményünket, ezzel növelve az úgynevezett Galactic Readiness szintünket. Ez végül kihatással lesz az egyszemélyes mód végső csatájára, bár, hogy milyen mértékben, az kérdéses. Ugyanis a Bioware illetékesei igyekeztek leszögezni: a játék akkor is teljes élményt nyújt, ha egyáltalán nem multizunk, úgyhogy ez csak egy bónusz, ami majd lehetővé teszi Shepardnak, hogy több forrást (fegyverek, eszközök, emberek, hadseregek, flották) vessen be a mindent eldöntő végső küzdelem folyamán, ezzel további végkimenetelt szabva a történetnek.
Ezt megerősíteni látszik az a tény, hogy az egyszemélyes módot továbbra is a Bioware Edmonton, míg a multit a cég montreali stúdiója készítette, egymástól függetlenül."
[LINK]
Ezaz! Mindig is Quarian akartam lenni <3
Kis Infó😃
Jól látom az ott alul?
Kérdés: A Film története kapcsolódni fog a játékokkal, vagy egy teljesen új sztorit találnak ki?
Válasz: Ez egy teljesen új történet lesz.
K: Hogyan fogja kezelni a Film a "választás" lehetőségét, úgy ahogyan a játékosok a játékban tehették?
V: A film eltér a játéktól. Nem lesz választási szempont.
K: A filmből trilógia lesz majd?
V: Igazán arra összpontosít, hogy ez egy legendás film legyen, úgyhogy majd meglátjuk mennyire tetszik a nézőknek (mennyire lesz sikeres a mozikban).
K: Seth Green játssza majd Joker szerepét?
V: Nem.
K: A Film Sheppard-re fókuszál?
V: Igen.
K: Sheppard neme női vagy férfi lesz ?
V: Férfi.
K: Tudnának tippeket adni, hogy milyen embereket kerestek a szerepekre?
V: Nem, maradjon ez még titokban.
K: BioWare-nak lehetőséget biztosítanak a karakter kiválasztásában?
V: Igen, mi szorosan együttműködik a BioWare fejlesztőivel.
K: A Daft Punk formáció fogja csinálni a film zenéjét?
V: Szeretjük Daft Punk-ot, de ezt még túl korai lenne megmondani.
Sajnos csak ennyi infó van még a filmről, de aki angolul is elakarja olvasni ezt a cikket az erre menjen: Legendary
!A Mass Effect 3 Xbox360-on 3 lemezes lesz!
[LINK]
És most esik le: elvileg áttolták 03.09-re a megjelenést. És pont akkor van a születésnapom! 😆 Ha szerencsém van, most is úgy lesz, hogy kicsit hamarabb megjelenik nálunk (2. résznél a gyűjtőit vagy 2-3 nappal az amerikai megjelenés előtt már eltudtam hozni 😃😉.
[LINK]
Azonban a játékosok kicsit fölháborodtak, hogy azért mégse legyen már szőke, az túl "alap". Ezért jött egy újabb szavazás, ezúttal a négy hajszín közül kellett választani. A hajszínek mellé persze mellékeltek egy képet is, hogy azért vizuálisan is lássuk, mit választunk. A képek kb. úgy néztek ki, mint amit GeForce 9500 GT linkelt be. Az alatta lévő egy art, ami a szavazás után készült a 3. féltől.
A szavazás 27.-én 21.00-kor zárult le. A vörös hajszín nyert, ezzel a képpel:
Pont egy napja derült ki (szóval kb. akkor, mikor GeForce 9500 GT kirakta, szóval nem is volt az olyan rég).
Egyébként sokan használják az alap fejet, lévén egy normális fejet nehéz összerakni, és az alap fejek jobban ki vannak dolgozva. Plusz, ő fog pózolni a gyűjtői kiadás borítóján is.