Industries of Titan gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
3.2 GHz Dual Core Processor
RAM:
4 GB RAM
GPU:
GeForce GTX 660, Radeon R7 370 or equivalent with 2 GB of video RAM
DX:
Version 11
OS:
Windows 7/8/10 64-bit
STO:
8 GB available space
Hang:
DirectX compatible
Ajánlott gépigény:
CPU:
3.2 GHz Quad Core Processor
RAM:
8 GB RAM
GPU:
GeForce 970, Radeon RX 580 or equivalent with 4GB of video RAM
DX:
Version 11
OS:
Windows 7/8/10 64-bit
STO:
8 GB available space
Hang:
DirectX compatible
NOTE: Please make sure that you have the latest VC package installed, and - if you're using Windows 7 or 8 - that you have the KB4019990 update applied.
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 2
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Egy single player, real time (bármikor megállítható persze) scifi városépítős játék lenne, ahol nagyon fontos a gyors terjeszkedés és a nyersanyag gazdálkodás. Harc van benne, de jelenlegi EA állapotban ez inkább csak védekezés AA tornyokkal és terület terjeszkedésben merül ki.
Ez utóbbi kategóriába, mármint nyersanyagba tartoznak a civil emberek és saját munkavállalók, áram, üzemanyag - áramtermeléshez, fém és izotóp - építéshez, valamint a különféle "kincsek" - személyzet képzéshez ("tudom, marhaság, de ez van" - idézet a játékból 😀 ), befolyás - terjeszkedéshez és a szemét.
Kezdésnek egy nagyon pici területre vagyunk beszorulva ahonnan viszonylag gyorsan el kell kezdeni terjeszkedni hogy a szükséges hely meglegyen a stabil gazdaság kiépítéséhez. A stabil gazdasághoz az Anno sorozathoz hasonlóan fokozatosan kell hol egyik lábunkkal lépni, hol a másikkal. Ha nagyon sok embert szerzünk akkor a szemétbe fogunk belefulladni, és összeomlik az egész birodalmunk, ha túl kevés áram van leállnak az épületek, ha túl sok a szemétégető és bánya, akkor a lakosok fulladnak meg. Szó szerint. Tehát nem egyszerű az élet és hogy még inkább ne az legyen, Normal játékmódban még ellenséges táborok is vannak melyek folyamatosan küldik ránk az egyre több és erősebb hajóikat, melyeket csak meggymagozókkal (kezdetleges légvédelmi torony, legalább kettő lvl3-as kell hogy egy közepes hajót le tudjanak szedni és az egyik torony még így is megsemmisül) tudunk lődözni.
Mindennek tetejébe van lehetőség mikromenedzsmentre is, vagyis bizonyos épületeken belül mi helyezhetünk el berendezéseket a hatékonyabb működéshez, de erre az első 2 óra után már nem lesz időnk, hanem a nagy képpel kell foglalkozni, mert sajnos bármennyire is képzett a munakerőnk, vagy az EA állapot miatt vagy direkt, hajlamosak a munkákat rosszul priorizálni és bizony összeomlik a gazdaság. Kézzel ezen tudunk segíteni és a játékmenet kb 1/3-át az teszi ki, hogy a munkafolyamatok sorrendjeit változtatjuk az adott pillanatnak megfelelően.
Minderre az oktatórész szépen megtanít és nem is volt olyan funkció amit ne mutatott volna meg, de persze EA állapot miatt rengeteg korábbi videókban látott fícsőr hiányzik...majd belekerül, vagy sem.
Első nekifutásra egy Normal pálya 11 óra volt, ebben persze benne volt az ismerkedés és a kezdeti bénázás. Az időnként felcsendülő zene az jó, illik a környezethez, a harc meglehetősen egyoldalú még, az áruszállítás meg nagyjából kora kőkorszakot idéz - nincsenek járművek, taligák, kocsik, futószalag, mágnesvasút, antigrav taliga, semmi; kézzel viszik a pálya egyik feléből a másikba az építkezéshez a fémet és az izotópot a munkavállalóink, egyesével. Remek érzés 30 fémre és 2 izotópra 20 percet várni...
11 óra első 1.-4. órája volt fun, majd a gép úgy nekem esett, hogy állást kellett visszatölteni mert egy 11 HP-s űrhajója szépen végiggyalázott mindent mire egy újabb lövegtorony felépült...5.-8. óra a stagnálás ideje volt mert próbáltam a támadások okozta károkat rendbe rakni és a szeméthelyzeten úrrá lenni, 9.-11. óra az ellentámadás volt, ekkora találtam meg az ellenfelek táborait és foglaltam el őket, de ezt már csak ki kellett s*ggelni, nem volt kihívás, hacsak nem vesszük kihívásnak hogy ébren kellett maradni mire egy egy épület felépült, mert a pálya másik oldaláról hozták hozzá az építőanyagot, kézben, egyesével.
Nagyon EA állapot, és ez látszik a munakvállalók viselkedésén - útvonalkeresési hibák, beragadó taskok, komolyabb logisztika hiányában 20 perc várakozás egy alapépület felépülésére - na igen real time-hoz közelít, számos bug és jogtalan előny a géppel szemben, aki persze tud űrhajókkal már támadni, miközben nekünk nincs normális védelmünk csak a normális alatti meggymagozók...
Aki teheti, még várjon vele, mert ez így inkább fájdalmas, sem mint szórakoztató.