Hitman: Absolution gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
2.4 GHz dual core Intel or AMD processor
RAM:
2 GB
GPU:
Nvidia 8600 512 Mb RAM, or AMD equivalent
DX:
10
OS:
Windows Vista, 7
STO:
24GB
Ajánlott gépigény:
CPU:
Intel or AMD Athlon II X4
RAM:
4 GB
GPU:
NVIDIA GeForce GTX 260 or ATI Radeon HD 5770
DX:
11
OS:
Windows 7 64-bit
STO:
24GB
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 1 897
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Csupán 50 FPS-t zabál le! 😆 Én nem látok semmi különbséget és ti? (az FPS számlálót leszámítva)
Itt van akkor 8x MSAA-val is:
Érdekesség:
MSAA nélkül proci 3.8GHz-en:
szintúgy MSAA nélkül, de a proci már 4.0GHz-en:
Beszarás, hogy +200MHz +4FPS-t hoz! 😃
Megnéztem 4x MSAA-val is 4.0GHz-en (ott +1 FPS-t, hoz ha 4GHz-en veretem a procit a 3.8 helyett, szal ezért nem érdemes nyúzni ezt szegény i7 920-at, max majd valami jobb alaplapba, de abból már úgy is LGA1555-ös platfrom lesz! 😆
Jah és ha kikapcsolom az FXAA-t is az MSAA mellett, az már nem hoz semmi + FPS-t, gondolom, mert akkor már akkora CPU limit lesz! 😆
Kipróbáltam még, hogy mi van ha 3,8GHz-en még bekapcsolom a HT-t is: az eredmény nagy semmi! 😃 Szal a HT marad a videokonvertáló progiknak, mert azok legalább profitálnak is belőle! 😀 (pl: XviD4PSP)
Legalább megnyugodtam, hogy amin én tolom ott még nincs akkora jelentősége a CPU-nak, mivel ott a GPU-k nagyon dolgoznak! 😀
az a problémám hogy a játék időnként visszaesik 2-3 fps-re.maxon 1680×1050-ben játszom.ha visssza veszek a grafikábol akkor is.a gépem elvileg megfelel 100%-100%.másnak is van ilyen?
a gépem az adatlapomon!
Vigilante: élsimítás is maxon van ? 😃 mennyit dobott az új Nvidia driver ?
part 4 😃 eleje a kedvencem 😆
Vigilante: 8xAA nélkül csinálsz 1 tesztet ? + egyet úgy hogy FX AA sincs meg 8xAA sincs ? 😃
teszteltem másoknak is jöhetne teszt hasonlítás képen.... persze minden csutkára tolva...
adam25: inkább 26évesen nem ismered a többi részét... azért elég gáz 😃 meg nem csoda ha nem tetszik... a gépeden csak minimumon megy....
Tetszik a pontrendszere, a játékmenete, és konkrétan az egész játék.
Az előző Hitman-ek nem jöttek be, de ez mind grafikailag, mind játékélményileg nagyon jó!
Lehet vele adni az érzéseknek 😃
első pálya volt gépzabáló szerintem
késsel torok vágás...
Hippiéknél! 😆 Egy olyan növénykét elfogadnék, edzés után egy kis levezetésül dézsmálnám az tuti! 😆
Még meg sem száradt a tinta a Hitman: Absolution dobozképének nyomatain, a Square Enix bejelentette, hogy készül a folytatás, méghozzá a montreali stúdió berkein belül. A játék "új szemszögből" mutatja majd be a 47-es ügynököt.
Noha a Hitman: Absolution még csak a héten jelent meg, a Square Enix máris bejelentette, hogy a montreali csapat megkezdte a folytatás munkálatait, hagyva egy kis fellélegzési időt az IO Interactive-nek (akik ez alatt persze valószínűleg a Kane & Lynch 3-ra fekszenek rá). Tore Blystad, a 47-est megálmodó csapat tervezési vezetője az OPM-nek nyilatkozott a franchise várható irányáról, és a Call of Duty sorozat váltakozásához hasonlította a munkát -- ott ugye a Treyarch és az Infinity Ward adják ki a saját epizódjaikat, éves váltással.
Tore szerint a nagy filmes szériáknál, mint amilyen az Alien, láthattuk, mi történik, ha más és más kreatív szakemberek teszik rá a kezüket egyazon alapanyagra. Bár a változás nem mindig szívderítő (Alien 4, valaki?), végső soron csak használ a szellemi terméknek, mert megmutatja, merre érdemes haladni ezután. A Square Enix Montreal egyébként folyamatosan egyeztet az IO-val, de ugyanakkor ez az ő játékuk lesz, és emiatt úgy látjuk majd a 47-est, mint eddig soha.
Hogy ez mennyire lehet jó ötlet, rejtély, egyelőre még az Absolutionnel (adatlapunkon) sem tudtunk betelni.
Infó: [LINK]
Az MSAA a képminőséget javítja. Minél több annál szebb és részletesebb a kép. De anélkül is "szép" látvány terül eléd.
amugy msaa sokat ront a grafikán?