Fallout 76 gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
Intel Core i5-6600k 3.5 GHz / AMD Ryzen 3 1300X 3.5 GHz or equivalent
RAM:
8 GB RAM
GPU:
NVIDIA GTX 780 3GB / AMD Radeon R9 285 2GB or equivalent
OS:
Windows 7/8.1/10 (64-bit versions)
STO:
80 GB available space
NET:
Broadband Internet connection
Ajánlott gépigény:
CPU:
Intel Core i7-4790 3.6 GHz / AMD Ryzen 5 1500X 3.5 GHz
RAM:
8 GB RAM
GPU:
Nvidia GTX 970 4GB / AMD R9 290X 4GB
OS:
Windows 7/8.1/10 (64-bit versions)
STO:
80 GB available space
NET:
Broadband Internet connection
NOTE: Requires a 64-bit processor and operating system
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 219
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
https://www.youtube.com/watch?v=_6CTMRrbxm0
16Gb Ram
A videókártya tuti elég. Az előző rész high resolution texture pack kiadását simán vitte de nem vagyok benne biztos hogy az új részt elvinné. Lutrira meg nem szeretném megvenni, szerintetek elvinné vagy hagyjam inkább?
Intel Core I5 -7600 3.65ghz
8gb DDR5 ram
Nvidia GTX 1060 6GB
1 tera melervlemez HDD
A procira I8 ast kér azt látom, akkor gondolom esélytelen vagyok 😞
A launcher nálam is be***, így alig tudtam 1 órát játszani. 47gb mégiscsak sok. Wack.
Véleményt nagyon nem tudok még formálni mert ebben a játékban 1 óra ló*** (se). Alig csináltam valamit. Egy biztos: A zene és a világ mesteri. Valahogy megvan a Fallout feeling. Várom a többi időszakot.
Az optimalizáltságra pedig, hamár egy ilyesmi oldalon vagyunk: Elindítottam a játékot, a sarokban kicsiben jelent meg (wtf), borderless windowed beállításban, high-ultra keveréken. A grafikát FullHD fullscreen-re állítottam, és levettem medium-ra, elvileg mégiscsak jobb vas kell hozzá mint a 4-hez. Aha. Így futott nekem stabil 60 fps-sel. Volt persze lagspike, ez egy béta, de elvétve, és csak akkor ha pl. elértem egy nagyobb építményhez és azokat az asseteket betöltötte. Amúgy meg merem kockáztatni hogy optimalizáltabb mint a 4. Nem zabálta annyira a gépem.
Következő session-t így normálisan letöltve nagyon várom, és remélem menni fog az az ominózus high beállítás 😜
Csak elindult ,,,
Hát így első próbálkozás után egy biztos nem ez lesz az év játéka....erős késztetésem van az előrendelést vissza mondani ebben a formában 15€ ér nem 60 -at szerintem neki szaladok holnap azt meglátom lehet csak fáradt vagyok.
[LINK]
Hát sajnos nem játszhatok a letöltés után egy óra látható /02:03:43:55 akkor még bizony két nap . Várom már ......
[LINK]
-A perkrendszer kártyákkal lesz megoldva. Itt kihangsúlyoznám 0 MIKROTRANZAKCIÓ. A kártyákat csak játékon belül önerőből szerezhetjük meg. 1-10. szint között kapunk 5-öt, majd lvl 10 után minden 5. szinten. Ezek a kártyák tartalmazzák a S.P.E.C.I.A.L. skilleket, amiket az előző játékokban ezekkel a skillekkel szerezhettünk meg. (pl. +10% dmg gépfegyverekre stb.). Több száz kártya lesz, és egyidejűleg maximum 15 lehet aktív.
-Elvileg a területek olyanok lesznek mint pl. a WoW-ban. Egy adott terület fel van osztva több zónára, és egy adott zónában pl. lvl 40-60-as mobok vannak. Bemehetünk a nagyobb szintű zónába, meg is ölhetjük ott a mobokat, csak jóval nehezebb lesz pl. egy lvl 20-as karakterrel lvl 60-as mobokat ölni.
-Egy szerveren egyszerre 24 játékos a max. A terület viszont 4-szer nagyobb a FO4 mapjánál, így 6 ember jut egy Fallout 4-nyi területre.
-A fő sztoriszál elvileg holotape-eken lesz elérhető a vége pedig egy nukleáris rakétaindítás lesz, így oldhatják fel a játékosok ezt a funkciót. A sztori pedig körbevezet az egész mapon. Azt viszont nem tudom mennyi idő lesz, elvileg 12-14 óra alatt ki lehet pörgetni, de ez nem biztos. Lehet kevesebb lehet több.
-A V.A.T.S. benne lesz a játékban, de nem fog időt lassítani.
-A játékosok összeköthetik a C.A.M.P.-jüket egy super-settlement létrehozása érdekében.
-Ha meghalunk csak junk-ot veszítünk.
-Lehetséges a fast travel party member-re.
-Maximum 4-en lehetnek 1 party-ban.
-Ha irradiáltak leszünk, mutálódhatunk. Ezzel kapunk egy perket egy negatív, viszont egy pozitív hatással is. Ha olyan perket kapunk ami megtetszik, megtarthatjuk és hatása az irradiáció után is fennmarad. Nincs róla információ hogy beleszámít-e a kártyák 15-ös limitébe.
-Karakterünk kinézetét és nemét bármikor testreszabhatjuk.
-Lesz modtámogatás, lesznek moddolt és privát szerverek azután, miután a Bethesda stabilizálta a játék állapotát a B.E.T.A. és a megjelenés után, a visszajelzések alapján egyaránt.
-A B.E.T.A. alatt játszott állapotunk nem resetelődik. Aki a B.E.T.A. alatt elért egy bizonyos pontig, a megjelenés után ugyanott folytathatja.
-Lvl 5 alatti játékost nem lehet megölni, illetve Vault 76 és környéke kill mentes övezet lesz.
-Lesznek DLC-k, viszont GTA Online módon ingyenesen, és igazából nagyobb content update-ek lesznek.
-Grieferek nem kapnak jutalmat egy másik játékos megölésével, és minden megölt player után bounty-t kapnak, illetve folyamatosan látni lehet őket a térképen.
-Tudunk kereskedni másik játékosokkal.
-Csak Bethesda Launcher-en keresztül aktiválhatjuk be. Nem jelenik meg Steam-re
Kb. ezek voltak azok az infók, amik nem annyira ismertek. Nyilván lesz eltérés a kijöveteli állapot és a fent leírtak között, ez csak egy reprezentáció és egy irány, merre megy/fog menni a játék. Engem speciel megvett kilóra, előrendelve és Beta ready.
Spoiler!
En kulonben nem hasonlitanam a Falloutot hozza, teljesen mas kozosseg lesz jelen,mas szfera,mas stlius.
Nem is tudom miota mondom mar a haveromnak,hogy milyen jo lenne egy online resz bele..Azt nem gondoltam volna, hogy emberek millioi fognak sirni miatta..😃
- Számomra is furcsa a váltás, bár ahogy tudjuk ez a többjátékos játékmegvalósítás már 2008 óta a Bethesda gondolataiban lapul.
- Nekem is van egy jó néhány órám a 4-ik részben, nagyon szerettem és remélem ez is jól fog sikerülni.
- Ami persze kellemetlen és rá eklatáns példa, amit csuz-li is írt: jön egy "ratyitallér" és pillanatok tört része alatt elpusztít. Ha lehet hinni Todd Howard interjújában és persze Pete Hines tényállításának ezzel nem lesz baj, mert rövid időn belül újjá lehet mindent építeni, feljavítani. Sőt, akár ignorálhatjuk is az ellenfelet.
- Én minden esetre előrendeltem, a B.E.T.A. miatt, aki szívesen játszana együtt, felnőtt emberekkel, aki kommunikatív és értelmes, nagyon szívesen játszom vele, minél többen vagyunk annál jobb. ha már 4 ember hajt neki a terepnek, annyira rossz nem lehet.
A Fallout játékokat három dolog tette kedvelté a játékosok között, amiből kettő online játéknál nem használható. Egyrészt a szerteágazó és nagyon jól kidolgozott történet, világ és történelem. Ez persze, ha korlátokkal is, de tartható, bár kiindulva az ESO-ból, nem fűzök ehhez sem sok reményt. Viszont a VATS sem megoldható, illetve a modolás sem. Márpedig főleg az utóbbi, nagyon is része annak, amiért ezek a játékok jók és sokáig élvezhetőek. (Mert ugye még a hibákat sem a Bethesda javítja, hanem az unofficial patch...)
A GTAV nagyon sikeres online módján látszik, hogy mennyi mindent ki kell venni egy játékból ahhoz, hogy online működjön. Ha valaki váltott már az offline sztoriból az online részre, akkor sokkal szembeötlőbb a különbség, ahogy hirtelen kiüresedik a világ. Sajnos ez a veszteség pont a játékok lényegét érinti. A Fallout szériában meg különösen, hiszen azért az eddigi játékokat sem a grafika, vagy a fizikai motor vitte el a hátán, hanem a tartalom, csakhogy egy onine játékból pont a tartalmat kell eltávolítani és lecserélni klisékre. Persze azoknak, akik nem szeretnek olvasni, gondolkodni, beleélni magukat egy szerepbe, csak lövöldözni akarnak másokra, pont tökéletes, hisze ilyenkor nincs történet, nincs karakterfejlődés, nem kell dönteni, nincsenek következmények, nincs narratíva, csak megy-megy-bánt élmény.
Persze itt is sokat számít, hogy milyen megoldást alkalmaznak. Jó lenne, ezekről a részetekről hallani, de erre gondolom, még jó sokat kell várni.
Ha ahhoz hasonló lesz, mint ahogy az ARK-ot építették fel, akkor azért nem lesz akkora gond. Akkor sem lesz akkora élmény, mint az eddigiek, mivel egy alapvetően online játék olyan sok, a dolog lényegéből fakadó korlátot állít fel, ami minden játéknak, ami több akar lenni, mint egy szimpla fps, csak a kárára válik, hogy nem várható egy eddigiekhez akár csak közelítő játékélmény sem, de legalább a legnagyobb problémák kikerülhetőek lesznek.
Én mindenesetre biztos, hogy megvárom a megjelenést és megnézem, hogy maradt-e benne bárminemű tartalom, mielőtt megvenném.
Léteznek online játékok történettel, karakterfejlődéssel, döntésekkel, narratívával. Bár ki tudja itt mi lesz, a Fallout 4-et is el tudták adni ezek nélkül RPG címszó alatt.
Tetszik hogy vészmadárkodsz fél oldalon keresztül, majd ezt írod:
"Persze itt is sokat számít, hogy milyen megoldást alkalmaznak. Jó lenne, ezekről a részetekről hallani, de erre gondolom, még jó sokat kell várni."
A pontjaid több mint felére választ kapnál, ha utána is néznél. Csak kell egy Google és 2-3 perc.
Szerintem hallgass magadra és várd meg a megjelenést, mielőtt még te is kitalálod hogy ez a játék fogja elhozni a 3. VH-t.
Nem tudom, hogy a pontjaimra hol van válasz, mert eddig elolvastam mindent, amit találtam ezzel kapcsolatban és végig néztem egy rakat videót, beleértve az e3-as bemutatót is. És ezekben egyik kérdésre sincs válasz.
Másrészt valószínűleg nem játszottál a fallout-al, ha úgy gondolod, hogy nincs benne tartalom, ugyanis nagyon-nagyon sok tartalom, történet, melléktörténet és kis betekintés van benne a világból, amiben játszódik, meg az emberekről, akik szerepelnek benne, akár csak említés szintjén is. Ha ki is hagyjuk a döntéseid következményét, a világra vonatkozóan, vagy a fő szál sztoriját, ami azért tartalmasabb, mint a 2018-ban megjelent összes blocbuster sztorija egyben, akkor is belefutsz olyan kis apróságokba, mint például az egy helyen található különböző számítógépeken megmaradt levelezésekből összeálló történet mondjuk egy fejlesztésről, ami menet közben átalakult fegyverfejlesztéssé és, ha figyelmesen olvasol meg is találhatod a fegyver prototípusát, mellette meg egy másik kis történetet egy szerelmespár tragédiájáról. Szóval más játékoknak a sztorija áll ennyiből, miközben ez a fallout-ban még csak mellékküldetést sem kap, csak ott van beletéve olyanoknak, akik tudnak olvasni és hajlandók is erre két lövöldözés között.
Értem én, hogy miért akar a Bethesda is online játékot, mivel ott meg lehet spórolni éveket a fejlesztésből, hiszen nem kell író, dramaturg, játékmechanikáért és játékmenetért felelős programozók tömege. Olyan játékosokat meg lehet mindig találni, akik csak lövöldözni/kardozni akarnak, de olvasni, figyelni, megérteni, gondolkodni, dönteni, meg más hasonló úri huncutságokkal foglalkozni viszont nem szeretnének és az ő 60 eurójuk pont olyan, mint bárki más 60 eurója.
Amúgy mesélj nekem az ESO sztorijáról? Csak érdekel, mert nekem az is meg van és 40 óra unalom után, mikor végleg abbahagytam az azzal való szenvedést, még nem találkoztam vele. Mármint azon túl, hogy a gonosz elrabolta a lelkemet én meg majd egyszer jól visszaszerzem, ami azért lássuk be kicsit vérszegényebb, mint az említett levélváltás a szerelmespár között.
Én még nem találkoztam online játékkal, aminek lenne története, csak valami kis szkeccs, ami megmagyarázza, hogy mégis hogy kerülsz oda a játék világába, ami kb annyi, hogy hát besoroztak katonának, ez meg a IIVH...
Csak annyit mondok: Star Wars: The Old Republic
csak az alapjáték 8 különböző class story (kb. 20 óra 1 class story) + minden világnak van egy saját sztorija és még sok más, nem is említve a dlc-ket.
Tökéletes ellenpélda arra, amit írtál.
Mellesleg személy szerint nekem az ESO sztorija is tetszett, habár én csak a morrowind-es részével játszottam. Kinek a pap...
Eddig bírtam cérnával az irányt , de most vége. Nőjön köröm minden bethesda dolgozó nemesebb szervére!
És én is csatlakozom vyne-hoz, már vártam egy Online módot Fallouthoz. Fallout 4 is csak azért volt nekem unalmas mert egyedül nem olyan izgalmas Bostont és környékét járni mint többedmagammal.
Szerintem egyaltalan nem baj,hogy vegre vettek egy iranyt errefele a jatekkal,rafert mar.
Az más kérdés hogy amúgy sincs semmi értelme annak a játékmódnak, de a coop questelgetés egyáltalán nem hangzik rosszul, és ugyanúgy marad singleplayer lehetőség is, szóval nem értem mi a probléma. Nem csináljunk úgy mintha a történetért játszottuk volna a 4. részt is.
És valóban nem játszom ilyen túlélős izékkel: öreg vagyok az ilyesmihez. Ezért nem rajongtam a fallout utolsó három részéért sem.
Jatszottam en a 97essel is amugy,de amilyen kis szaros voltam eleg kodosek mar az emlekeim.😃 Ettol fuggetlenul az uj nem feltetlen rossz. Adni kell mindennek egy eselyt! 😀
Azt mondjuk nem tudom honnan vetted, hogy külön kéne fizetni online elérhetőségért. Még mindig nem igazán van olyan survival (vagy bármilyen játék) ahol így működne, és akármennyire is utálom Bethesda bácsit, azért ennyire negatív még én sem vagyok. Szerintem te is várd meg azt a megjelenést, mielőtt még kitalálod hogy az első szülött gyermekedet is föl kell áldozni.
Klasszikus Fallout pedig már New Vegas óta nem volt, szóval semmi újdonság.
Nem értem miért lenne külön telepítő single- és multiplayerhez, megint egy ötlet amit nem tudom hol szereztél. Ez nem No Man's Sky, hogy különböző random generált bolygókat kelljen letölteni függően attól hogy hol jársz, itt egy megadott világ lesz és kész, ugyan az singleben és multiban is. Így is úgy is le kell tölteni, mindkét mód ugyan azt fogja használni.
a.) Még idén megjelenik a karácsonyi szezonra
b.) Nem online lesz, hanem a megszokott RPG