header
F1 2015
F1 2015 cover
Megjelenés: 2015. July 10.
Műfaj: Szimuláció, Sport, Verseny
Fejlesztő: Codemasters
Kiadó: Codemasters

F1 2015 gépigény

Minimum gépigény:

CPU:
Intel Core 2 Quad @ 3.0GHz or AMD Phenom II X4 @ 3.2GHz
RAM:
4 GB RAM
GPU:
Intel 4th Gen Iris Graphics or AMD HD5770 or NVIDIA GTS450
DX:
Version 11
OS:
Windows 7 64 bit or Windows 8 64 bit
STO:
20 GB available space
Hang:
DirectX Compatible soundcard
NET:
Broadband Internet connection

Ajánlott gépigény:

CPU:
Intel Core i7 4770 or AMD FX 9370
RAM:
8 GB RAM
GPU:
Intel 5th Gen Iris Pro or AMD R9 290 or Nvidia GTX970
DX:
Version 11
OS:
Windows 7 64 bit or Windows 8 64 bit
STO:
20 GB available space
Hang:
Direct X compatible soundcard
NET:
Broadband Internet connection
NOTE: Supported Graphics Cards: DirectX 11 Graphics Card Required Intel: 4th Gen Iris or Higher, Intel Iris Pro Series AMD: HD5770 or Higher, HD6770 or Higher, HD7750 or Higher, R7 250 or Higher, R9 Series Nvidia: GTS450 or Higher, GT545 or Higher, GT640 or Higher, GT740 or Higher, GTX900 Series
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hasonló játékok:
TT Isle of Man: Ride on the EdgeMonster Energy Supercross - The Official Videogame 3WRC 8WRC 9RIDE 3Ride 2
Hozzászólások: 1 235
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
gamewhitme avatar


1:25-től az incidens. Hát, a törés modell még mindig gyenge. A GRID Autosportból mintha valamicskét átemeltek volna. Na majd kiderül, mennyit fejlődtek e téren.
0
0
0
0
szabika2 avatar
Megjelenik és van egy olyan érzésem,hogy már aznap vagy másnap nyomjuk a tört verziót is.
0
0
0
0
zsolo avatar
nem fogják már halasztani, no para!
0
0
0
0
MariusTitus avatar
Jó lenne ha nem csúszna 1x már csúsztatták most legalább jöjjön ki 10.n
0
0
0
0
no avatar
WoW.. Nem a legszebb játék a világon, de látszik, milyen kis részletekre is odafigyeltek.
0
0
0
0
geri0821 avatar
http://gp-live.hu/gamers-edition/f1-2015-megerkezett-a-legujabb-trailer-a-jatekrol/
0
0
0
0
zsolo avatar
hivatalos a 10.-e!

[LINK]

itt vannak hozzá a kormányok!
0
0
0
0
no avatar
Nekem is van olyan érzésem hogy csúszik,vagy nincs pénz promora. De ha csúszik szeretném ha jegyzőkönyvbe kerülne hogy: Én megmondtam!!
0
0
0
0
Alonso01 avatar
A játék oldalán is tizedike van írva, szóval szerintem ez hivatalos.
0
0
0
0
DoggyDog avatar
A törés modellről megint semmit se tudni, az meg a másik. Gyakorlatilag a játékról se lehet szinte semmit tudni. Szerintem nem is fog kijönni nekem van egy olyan érzésem. Meg lett ez a dátum erősítve hivatalos forrásból a Codie-tól egyáltalán?
0
0
0
0
no avatar
nevetséges hogy nincs 1!!! héttel a megjelenés előtt egy hivatalos gameplay csak ilyen kamerás sutyiban felvett szar.
0
0
0
0
weber90 avatar
Lassan itt a jelenés.. Kíváncsi vagyok mit tud az új Nextgen motor.. Minden téren.. De szerintem ne számítsunk nagy előre lépésekre.
De ha annyira bug mentes lesz mint a 2014 akkor már elég jó kis cucc lesz! 😃
0
0
0
0
no avatar
Ha hihetek a szememnek a videók alapján, és az ai tényleg ekkorát fejlődött, valamint lesz egy igazi F1-es hangulata korrekt (nem szimulátor) fizika mellett, a grafika számomra az utolsó dolgok egyike lenne, ami érdekelne. Szerintem a célnak megfelel. Legalább nem pakolják tele minden felesleges effekttel, mint a Driveclubot, meg NFS-t. Sajnos a törésmodellhez nem fűzök sok reményt. Bosszant, hogy a CM képes lenne egy jót összehozni (Lásd: Race Driver Grid), de nem kapja meg rá a jogokat.
0
0
0
0
no avatar
Remélem a kontrolleresek ismét előnyt élveznek majd......
0
0
0
0
96HORVATH69 avatar
Az ilyent inkább kormánnyal érdemesebb játszani.
0
0
0
0
MaTaTheKaka avatar
Remélem jó idő töltés lesz ez is.....az előzőek nagyon jók voltak! 😃
0
0
0
0
gamewhitme avatar
Hát, igazából nem ennyit írtam le, de gondolom annyit emeltél csak ki belőle, amit ténylegesen értesz, vagy egyetértesz vele. 😀 Igazán nincs mit! 😉
0
0
0
0
szabika2 avatar
#201
Fények ,árnyékok meg egy kicsit részletesebb a pálya..Így már értem ezt a nagy gépigényt kö
sz hogy elmagyaráztad nekem.
0
0
0
0
gamewhitme avatar
#200:

Fények, árnyékok. Ezek maximálisan next-gen hatást váltanak ki az olyan gamerekből, akik látnak is, nem csak néznek. Amiben még mindig le vannak maradva: tükröződés. Ez a gyenge pontja legfőképp a CM-nek és az EGO enginenak. Az eső textúráját is updetolták, a pályák részletességére is jobban rámentek (végre). Motion Blurrel is kezdtek valamit, az autók tükröződése nem változott, részletességükben csak ezt az egy hibát lehet felróni.
0
0
0
0
szabika2 avatar
gamewhitme: Igem és mik azok a nagy grafikai külömbségek?Mert én nem látom az E3-on bemutatott videókban.
0
0
0
0
zsolo avatar
ehhez azért már jóval jobb gép kell majd mint az eddigiekhez!!
0
0
0
0
DuckmaN avatar
Vajon GTX 850M jó lesz neki? 😊
0
0
0
0
gamewhitme avatar
Hát, azért a 2014, és a 2015 között elég nagy grafikai különbségek vannak/lesznek, szóval jó optimalizáció ide, vagy oda, kelleni fog alá gép. Bár a GTX970, és az i7 tényleg túlzás. A RAM-ot még talán elhiszem, a VGA nagy túlzás, prociból szerintem elég lesz alá egy i3 is.
0
0
0
0
no avatar
nekem a 14-es forma 1 full hd és minden a maximumra rakva 70 fps, szóval szerintem se kell félni, a codemasters mindig is jól optimalizált 😃 szerintem 😀
0
0
0
0
MariusTitus avatar
Csak a szokásos codemasters túlzás.Mindig jól optimalizáltak szóval valószinüleg csak kaptak egy kis pénzt a hardvergyártóktól hogy ijesszenek ránk a nagy gépigénnyel 😃 Nem kell itt GTX 970ért meg FX 9000t rohanni a boltba.Szerintem akinek az előző ment annak a 15el se lesz baja.
0
0
0
0
Krokesz avatar
Hát nem kicsit... remélem 😀
0
0
0
0
zsolo avatar
az elvileg kicsit el van túlozva...😆
0
0
0
0
Krokesz avatar
Azért az ajánlott gépigény elég durva... 😲 GTX 970 FX 9370?! nem olcsó mulatság...
0
0
0
0
xenon77 avatar
Basszus, ennek aztán van gépigénye! 😲 Gondolom fotorealisztikus közeli grafikát kapunk cserébe... (attól félek...)
0
0
0
0
MariusTitus avatar
Sajnos mar a kozepmezonyben sincsenek akkora csatak 1,2 kikerules drsel max a maradek idoben vonatozas
0
0
0
0
gamewhitme avatar
https://www.formula.hu/hirek_media/80534/Image/v6-chart-inline%281%29.jpg

Óriási az eltérés. A kép kiválóan reprezentálja, hogy szívó és turbómotor között radikális fogyasztásbeli különbségek vannak a V6 javára. Ennél jobban már nem tudom bizonyítani azt, ami igaz (és még a 100kg benzint sem tudják elégetni). 😀

Még 4 évig nem fogják hagyni, hogy Mercedes dominancia legyen. A Ferrari 5 éves menetelését is megállították radikális szabályváltoztatásokkal, a Red Bullét is, és a Mercedesét is megfogják. Csak a probléma ott van, hogy évek/évtizedek óta az F1-ben annyi történik, hogy 4-5 éves dominanciák vannak. Egy csapat van az élen, a második pedig 30 másodperccel mögötte követi az éllovast. De amíg a Ferrari-Schumi korszak volt, ha még nem is voltak olyan nagy csaták az élen, azért még a hátsó-középső régiókban így is izgalmas versenyek voltak, a nézettség is nagy volt.
0
0
0
0
MariusTitus avatar
Kevesebbet fogyaszt az teny de ha 100%on hasznalnak vegig akkor azert ilyen tempo mellett nem lenne oriasi elteres v6es v8 kozott.A v6 a jovo a kissebb fogyasztas miatt de meg kiforratlan lasd honda szenvedese a fejlesztest szabadda kene tenni fogyasztasi limitet is feloldani kevesebb buntetest kiosztani es nem lenne 1,5 oras vonatozas az f1 igy ezekkel a szabalyokkal minimum 4 ev mire a szenvedo csapatok elernek egy mostani merci szintet.a v6 mar a legkissebb problema az f1ben szerintem.
Bar az biztos hogy a szurkolok egy jelentos resze a hangok es a teljes merci uralom miatt partoltak el az f1tol ha csak az utobbi oldodna meg akkor ujra none a nepszerusege.
0
0
0
0
gamewhitme avatar
Akkor talán nézz utána, miről híres egy hibrid autó, egy BMW M3, meg úgy általában egy hat hengeres hibrid autó. Utána visszatérhetünk erre, mert tény, hogy a V6 motor a szívómotoroknál egy sokkal takarékosabb motorról van szó benzinfogyasztást illetően. Olvass utána egy Opel Insigna 2.8-as V6 Turbo fogyasztásának pl., ami 90km/h-ás sebesség mellett 6-6.5 liter fogyaszt. És most olyan példával hozakodtam fel, ami V6 turbó motorok között is a leggyengébb.

Tényleg elhiheted, hogy nem fogyaszt sokat, még az F1-ben sem. 😀 Lásd: 2014 ausztrál nagydíj, Daniel Ricciardo. Egyébként az átfolyásmérős szabályt a benzin fogyasztás korlátozására hozták be, ami nem azt jelenti, hogy azért kellett, mert sokat fogyaszt a motor, hanem azért, hogy a pilóták ne nyomhassák 100%-on az autó gázpedálját. A tankolás vissza hozatalával még ma sem vagyok tisztában, miért hozakodtak fel, de ahogy emlékszem, minden csapat dobta az ötletet:

[LINK]
0
0
0
0
MariusTitus avatar
Attól függetlenül lehet itt is beszélni róla hisz a téma ugyanaz attól még hogy játék vagy éppen a valós F1.
Nemtudom mi a gondod ezzel inkább örülnél hogy nem egymás anyázása megy szokás szerint hanem egy értelmes beszélgetés

gamewhitme Biztosan azért akarták a tankolást visszahozni mert nem fogyaszt benzint a V6 turbó... Ezért van a 100l/óra benzinátfolyás szabály is.Félre ne érts nem kötekedni akarok de azért ezt gondold át mégegyszer.
0
0
0
0
Teeborg avatar
Ha jól tudom van egy külön topik az F1-nek a fórumon. Én pl. már nem is nézem, mert unalmas, monoton az egész, akció és izgalom mentes.
De attól még a játékot ki fogom próbálni, az mégiscsak egy fokkal izgalmasabb, ha te magad versenyezhetsz.
Ezzel csak annyit szerettem volna mondani, hogy ez a játék topikja és nem a valós F1-é. Köszi!
0
0
0
0
gamewhitme avatar
Az RB esetében érthető a felháborodás, mert nekik van mit veszíteni azzal, ha több évig nem lesznek potenciális erők az F1 mezőnyében. Akár csak a Williams. Ugyan ez történik most az RB-vel is, ugyanaz a forgatókönyv, csak más szereplőkkel. Mindkettő csapat privát csapat, bármikor megválhatnak tőlük. Jelenleg a Williams van abban a helyzetben, hogy rohadt sok pénzzel finanszírozzák őket, a középcsapatok közül főleg őket. Viszont a Red Bulltól - mivel már nincs ott Vettel - már bármikor megválhatnak. Sőt, az RB már több %-ban tartja magánpénzből fenn a csapatot, ami elég rossz ómen a jövőjüket nézve.
0
0
0
0
cseszka avatar
Értem én h miért nincs a topon,de nem azt kellene tenni h akkor kilépünk...mint a gyerekek,akik kikapnak valami játékban,és felpukkadnak.Arrol is témáztak a Ferrari lesz a motor beszállitó.Ha nem elégedettek a renautal,akkor vegyenek a Ferraritol.
0
0
0
0
gamewhitme avatar
#180:

Nem azért nincs most az RB a toppon, mert kevés a bevétel, hanem azért, mert nincs ötlet autófejlesztés terén. Mióta Newey elment onnan, azóta nincs siker. A Renault sem jó, mellesleg lehet, hogy felvásárolják a Toro Rossot, és mint gyári csapat visszatérnek az F1-be. A Ferrari megint ugyanazon a szinten van, mint 5 évvel ezelőtt is volt, ugyanúgy a 2-3. helyekért küzdenek, szóval a vezetőség leváltásával, Montezemelo és Domenicali lapátra tevésével ugyanott vannak. Mondjuk ez még változhat. Talán 3 éven belül, de lehet 3 év múlva is ugyan itt fognak tartani. De jelenleg ott tartanak, hogy a tavalyi lemaradást behozták, és felhúzták magukat közvetlen a Merci mögé.
0
0
0
0
cseszka avatar
Az a baj h mostmár teljesen a pénzröl szól....sem mint a sportbeli versengésröl.Mate-sicc bácsi se panaszkodott abban a 4évben mikor mindent megnyertek,most mikor nemfut ugy velük a szekér,kevesebb a bevétel,már a kilépést emlegeti....ha a sportbeli versengés érdekelné,akkor azonn lenne h megfogják a mercit meg a ferrarit,de lassan a kisteso torro roso is lenyomja öket....A ferrari legalább nem adta fel,sokat dolgoztak,és tavajhoz képest sokat elöre léptek.
0
0
0
0
gamewhitme avatar
A V6 turbók nem a benzint zabálják, hanem az energiát. És épp azért nevezik hibrid rendszernek, nem pedig azért, mert arról híres, hogy a benzint eszi. (lásd: BMW M3 Hybrid)
0
0
0
0
MariusTitus avatar
De legalább ebben versenyképes lesz a Ferrari 😃
Szóval ha beállitják a 15s erőviszonyokat multiban akkor is agyonverhetem a mercis arcosharcosokat 😃 Bár ez eddig is ment 14ben.

Azért az a Mclaren Honda 25 helyes büntetés vicces volt kicsit szerintem.Lassan a holdrol fognak indulni 😃
0
0
0
0
zsolo avatar
túl van szabályozva, ennyi a baj!!!!!!!!!
0
0
0
0
MariusTitus avatar
Szerintem a spórolással van a legnagyobb baj egyébként.Meg a sok szenvedő csapattal a motorok miatt.Ha hagynák a szabad fejlesztést/tesztelést és a Merciknek megtiltanák ezt addig amíg legalább 3-4 bajnoki esélyes autó lenne akkor újra jó lehetne az F1.Azért valljuk be a V8-V10nek jobb hangja volt jóval de ha ezt meglépnék és újra lenne normális verseny szerintem nem sok embert érdekelne hogy éppen V6 V8 vagy V10

Amúgy volt erről szó nem is olyan régen hogy mindenki olyan motort választ amilyet akar.De végül elvetették az ötletet
0
0
0
0
Neuer17 avatar
Véleményem szerint nem a V6 motorok miatt van probléma a futamokkal, az egész szezonnal, úgy magával a Forma 1-gyel. Én leginkább abban látom a problémát, hogy nagyon sok szabályt vezettek be az utóbbi pár évben, ami annyira megköti a csapatok kezét fejlesztés terén, hogy már nem lehet egyedi, és forradalmi megoldásokat látni a pályán.
Ha belegondoltok, mekkora szenzáció volt annak idején, amikor 1976-ban megjelent a pályán egy 6 kerekű autó. Vagy mikor először alkalmaztak első szárnyakat.
Manapság is ilyen elborult ötletekkel kéne előállni, új dolgokon ötletelni, és nem azon, hogy hogyan lehetne 2 kg-al kevesebb az autó, vagy 4 mm-el keskenyebb.
Engedélyezném a verseny közbeni fejlesztéseket, mind a motor, mind a kaszni terén, és nézzük meg ki csinálja a legjobb autót. Egyébként még azt is támogatnám, hogy mindenki olyan motorral száll versenyben, amilyennel szerinte a leggyorsabb. Ha a Mercedes nagyon jó V6 motort tudott csinálni, de a V8-cal meg csak küszködtek, akkor maradjanak a V6-nál, a Reanult meg térjen vissza V8-ra. Nyilván ez soha nem fog megvalósulni, de szívesen megnéznék egy ilyen szezont.

Amúgy meg várom a játékot, az eddigiekkel is jól elvoltam, és jöhet a következő futam, mert ennek ellenére, még szívesen nézem most is. 😀
0
0
0
0
MariusTitus avatar
Azért a V6 turbó motorok is zabálják a benzint ne aggódj.Na meg most komolyan milliókat vernek el fejlesztésekre de a benzint nemtudnák fizetni? 😃 Azért ennyire nem kell sajnálni a kiscsapatokat sem

Én nem pártolok el továbbra is szeretem az F1t de az tény hogy régebbi futamokat sokkal szivesebben nézek vissza mint a mostani futamokat.Az pedig azt jelenti hogy az F1 rohadt nagy szarban van és ennek egyik oka a V6s motorok
0
0
0
0
gamewhitme avatar
Mint írtam már a #157. kommentben:

Miért hoznák vissza a szívómotorokat, amik rohadt sok benzint fogyasztanak? Hosszútávon nem egy jó befektetés, így is elég nagy szarban van az F1 pénzügyileg, nem kellenek már ide nagy fogyasztású, 8-10-12 hengeres motorok. Modernizálni kellett, ami rövidtávon drága volt, hosszútávon pedig kifizetődő, de a közönség várhatóan csökkent.


A Mercedes, hogy nem akarja vissza a V8-as motort, az teljesen érthető. Évek óta erre a korszakra készültek. De nem ez az oka, hogy nem akarják visszahozni, hiszen már 2007-ben bejelentették, hogy 2014-ben jön a V6. Szóval ez az összeesküvés elmélet megbukott.
0
0
0
0


Elfelejtett jelszóRegisztráció