F1 2015 gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
Intel Core 2 Quad @ 3.0GHz or AMD Phenom II X4 @ 3.2GHz
RAM:
4 GB RAM
GPU:
Intel 4th Gen Iris Graphics or AMD HD5770 or NVIDIA GTS450
DX:
Version 11
OS:
Windows 7 64 bit or Windows 8 64 bit
STO:
20 GB available space
Hang:
DirectX Compatible soundcard
NET:
Broadband Internet connection
Ajánlott gépigény:
CPU:
Intel Core i7 4770 or AMD FX 9370
RAM:
8 GB RAM
GPU:
Intel 5th Gen Iris Pro or AMD R9 290 or Nvidia GTX970
DX:
Version 11
OS:
Windows 7 64 bit or Windows 8 64 bit
STO:
20 GB available space
Hang:
Direct X compatible soundcard
NET:
Broadband Internet connection
NOTE: Supported Graphics Cards: DirectX 11 Graphics Card Required Intel: 4th Gen Iris or Higher, Intel Iris Pro Series AMD: HD5770 or Higher, HD6770 or Higher, HD7750 or Higher, R7 250 or Higher, R9 Series Nvidia: GTS450 or Higher, GT545 or Higher, GT640 or Higher, GT740 or Higher, GTX900 Series
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 1 235
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
1:25-től az incidens. Hát, a törés modell még mindig gyenge. A GRID Autosportból mintha valamicskét átemeltek volna. Na majd kiderül, mennyit fejlődtek e téren.
[LINK]
itt vannak hozzá a kormányok!
De ha annyira bug mentes lesz mint a 2014 akkor már elég jó kis cucc lesz! 😃
Fények ,árnyékok meg egy kicsit részletesebb a pálya..Így már értem ezt a nagy gépigényt kö
sz hogy elmagyaráztad nekem.
Fények, árnyékok. Ezek maximálisan next-gen hatást váltanak ki az olyan gamerekből, akik látnak is, nem csak néznek. Amiben még mindig le vannak maradva: tükröződés. Ez a gyenge pontja legfőképp a CM-nek és az EGO enginenak. Az eső textúráját is updetolták, a pályák részletességére is jobban rámentek (végre). Motion Blurrel is kezdtek valamit, az autók tükröződése nem változott, részletességükben csak ezt az egy hibát lehet felróni.
Óriási az eltérés. A kép kiválóan reprezentálja, hogy szívó és turbómotor között radikális fogyasztásbeli különbségek vannak a V6 javára. Ennél jobban már nem tudom bizonyítani azt, ami igaz (és még a 100kg benzint sem tudják elégetni). 😀
Még 4 évig nem fogják hagyni, hogy Mercedes dominancia legyen. A Ferrari 5 éves menetelését is megállították radikális szabályváltoztatásokkal, a Red Bullét is, és a Mercedesét is megfogják. Csak a probléma ott van, hogy évek/évtizedek óta az F1-ben annyi történik, hogy 4-5 éves dominanciák vannak. Egy csapat van az élen, a második pedig 30 másodperccel mögötte követi az éllovast. De amíg a Ferrari-Schumi korszak volt, ha még nem is voltak olyan nagy csaták az élen, azért még a hátsó-középső régiókban így is izgalmas versenyek voltak, a nézettség is nagy volt.
Bar az biztos hogy a szurkolok egy jelentos resze a hangok es a teljes merci uralom miatt partoltak el az f1tol ha csak az utobbi oldodna meg akkor ujra none a nepszerusege.
Tényleg elhiheted, hogy nem fogyaszt sokat, még az F1-ben sem. 😀 Lásd: 2014 ausztrál nagydíj, Daniel Ricciardo. Egyébként az átfolyásmérős szabályt a benzin fogyasztás korlátozására hozták be, ami nem azt jelenti, hogy azért kellett, mert sokat fogyaszt a motor, hanem azért, hogy a pilóták ne nyomhassák 100%-on az autó gázpedálját. A tankolás vissza hozatalával még ma sem vagyok tisztában, miért hozakodtak fel, de ahogy emlékszem, minden csapat dobta az ötletet:
[LINK]
Nemtudom mi a gondod ezzel inkább örülnél hogy nem egymás anyázása megy szokás szerint hanem egy értelmes beszélgetés
gamewhitme Biztosan azért akarták a tankolást visszahozni mert nem fogyaszt benzint a V6 turbó... Ezért van a 100l/óra benzinátfolyás szabály is.Félre ne érts nem kötekedni akarok de azért ezt gondold át mégegyszer.
De attól még a játékot ki fogom próbálni, az mégiscsak egy fokkal izgalmasabb, ha te magad versenyezhetsz.
Ezzel csak annyit szerettem volna mondani, hogy ez a játék topikja és nem a valós F1-é. Köszi!
Nem azért nincs most az RB a toppon, mert kevés a bevétel, hanem azért, mert nincs ötlet autófejlesztés terén. Mióta Newey elment onnan, azóta nincs siker. A Renault sem jó, mellesleg lehet, hogy felvásárolják a Toro Rossot, és mint gyári csapat visszatérnek az F1-be. A Ferrari megint ugyanazon a szinten van, mint 5 évvel ezelőtt is volt, ugyanúgy a 2-3. helyekért küzdenek, szóval a vezetőség leváltásával, Montezemelo és Domenicali lapátra tevésével ugyanott vannak. Mondjuk ez még változhat. Talán 3 éven belül, de lehet 3 év múlva is ugyan itt fognak tartani. De jelenleg ott tartanak, hogy a tavalyi lemaradást behozták, és felhúzták magukat közvetlen a Merci mögé.
Szóval ha beállitják a 15s erőviszonyokat multiban akkor is agyonverhetem a mercis arcosharcosokat 😃 Bár ez eddig is ment 14ben.
Azért az a Mclaren Honda 25 helyes büntetés vicces volt kicsit szerintem.Lassan a holdrol fognak indulni 😃
Amúgy volt erről szó nem is olyan régen hogy mindenki olyan motort választ amilyet akar.De végül elvetették az ötletet
Ha belegondoltok, mekkora szenzáció volt annak idején, amikor 1976-ban megjelent a pályán egy 6 kerekű autó. Vagy mikor először alkalmaztak első szárnyakat.
Manapság is ilyen elborult ötletekkel kéne előállni, új dolgokon ötletelni, és nem azon, hogy hogyan lehetne 2 kg-al kevesebb az autó, vagy 4 mm-el keskenyebb.
Engedélyezném a verseny közbeni fejlesztéseket, mind a motor, mind a kaszni terén, és nézzük meg ki csinálja a legjobb autót. Egyébként még azt is támogatnám, hogy mindenki olyan motorral száll versenyben, amilyennel szerinte a leggyorsabb. Ha a Mercedes nagyon jó V6 motort tudott csinálni, de a V8-cal meg csak küszködtek, akkor maradjanak a V6-nál, a Reanult meg térjen vissza V8-ra. Nyilván ez soha nem fog megvalósulni, de szívesen megnéznék egy ilyen szezont.
Amúgy meg várom a játékot, az eddigiekkel is jól elvoltam, és jöhet a következő futam, mert ennek ellenére, még szívesen nézem most is. 😀
Én nem pártolok el továbbra is szeretem az F1t de az tény hogy régebbi futamokat sokkal szivesebben nézek vissza mint a mostani futamokat.Az pedig azt jelenti hogy az F1 rohadt nagy szarban van és ennek egyik oka a V6s motorok
A Mercedes, hogy nem akarja vissza a V8-as motort, az teljesen érthető. Évek óta erre a korszakra készültek. De nem ez az oka, hogy nem akarják visszahozni, hiszen már 2007-ben bejelentették, hogy 2014-ben jön a V6. Szóval ez az összeesküvés elmélet megbukott.