F1 2015 gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
Intel Core 2 Quad @ 3.0GHz or AMD Phenom II X4 @ 3.2GHz
RAM:
4 GB RAM
GPU:
Intel 4th Gen Iris Graphics or AMD HD5770 or NVIDIA GTS450
DX:
Version 11
OS:
Windows 7 64 bit or Windows 8 64 bit
STO:
20 GB available space
Hang:
DirectX Compatible soundcard
NET:
Broadband Internet connection
Ajánlott gépigény:
CPU:
Intel Core i7 4770 or AMD FX 9370
RAM:
8 GB RAM
GPU:
Intel 5th Gen Iris Pro or AMD R9 290 or Nvidia GTX970
DX:
Version 11
OS:
Windows 7 64 bit or Windows 8 64 bit
STO:
20 GB available space
Hang:
Direct X compatible soundcard
NET:
Broadband Internet connection
NOTE: Supported Graphics Cards: DirectX 11 Graphics Card Required Intel: 4th Gen Iris or Higher, Intel Iris Pro Series AMD: HD5770 or Higher, HD6770 or Higher, HD7750 or Higher, R7 250 or Higher, R9 Series Nvidia: GTS450 or Higher, GT545 or Higher, GT640 or Higher, GT740 or Higher, GTX900 Series
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 1 235
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
A V6 turbók pedig drágábbak mint a V8 V10 csak úgy szólok.[LINK]
és ezért nem akarják nagyon a V8t vissza
[LINK]
- Ha valami miatt a V6-ot a kukába dobnád, az ne a hangja legyen.
- Félreértelmezted. Pénzügyileg az egész F1 nem bírja. Töltelék csapatok alatt pont erre gondoltam. A Williamst évek óta pénzelik, a Saubert szintén. Talán nem is tudok olyan középcsapatot mondani, akik a kelleténél ne kapnának több pénzt azért, hogy a rajtrácson maradjanak.
- Engem nem érdekel a motor hangja. Mikor a V10-es korszaknak vége lett, és hirdették, hogy jön a V8, akkor is mindenki lázongott, hogy "ez már nem ugyan az a F1", "nincs hangja". Most is ez megy. Akkor is elpártoltak a sporttól, mégis a többség maradt, akik képesek voltak hozzászokni. Engem sokkal jobban érdekelt az autók aerodinamikája, most is az érdekel, és szomorúan látom, hogy e tekintetben visszafele fejlődnek az F1-es autók. Vagy csak a FIA felejtette el, hogy az aerodinamikán több múlik, mint a motoron.
- Eltelt egy év, lassan kettő, mióta ezt a "szörnyű", "megszokhatatlan" motorhangot kellett felismerniük, és ez idő alatt megszokniuk a nézőknek. Szerintem akik emiatt pártoltak el ettől a sporttól, azok soha nem tudták, hogy mit akartak ettől a sporttól.
- Nincs az a pénz, amivel szabad teszteket tudnának finanszírozni. A szívómotorok kora lejárt, már minden népszerűbb autósport turbó motorokkal megy. Megjegyzem, ha hamarabb váltottak volna az F1-ben is V6 turbóra, akkor a pénzzel sem kellene játszani. Így marad az, ami már megy évek óta, mégpedig, hogy kietlen, ázsiai helyszíneken népszerűsítik az F1-et, ahonnan ha nézőt nem is nyernek meg maguknak, de valamennyi olajat magukénak tudhat az FIA.
2004-2005 körül még nem voltak totál leszabályozva a fejlesztések lehetett fejleszteni utol lehetett érni az éppen uralkodó csapatot könnyebben.Most kell 4 év mire valaki felzárkózik úgy a mercikhez hogy egyáltalán esély is legyen bármiféle csatára.
A nézőknek pedig arra van szüksége hogy normális hangja legyen az autóknak legyenek csaták és ne szabályozzák túl az egészet.A normális motor hangok V10 V8 és a szabad tesztek/fejlesztések kellenek ahhoz hogy újra népszerű legyen az F1
Az is. 😀
Egyébként, bármilyen hihetetlen, az F1-ben is "csak" körbe-körbe mennek. Ez nem függ attól, hogy milyen a pálya vonalvezetése. Akkor nem mennének körbe-körbe, ha sprint futamról lenne szó.
A közép-kis csapatok között sok a töltelék. Valamelyiket csak életbe tartanak, valamelyik meg csak úgy van, de kitudja, meddig képes maradni. Szerintem a nézők zömének teljesen mindegy, hogy milyen teljesítményre képesek az autók, csak lássanak több csatát a pilóták között. És ha a nézőknek erre van szüksége, akkor az autók aerodinamikai szabályain kell radikális változtatást véghez vinni. Egy olyan autósportban, ahol az autók kevésbé különböznek egymástól, sokkal több akció van (pl. IndyCar), mint egy olyanban, ahol különböznek.
Michelin vissza 2 gumibeszállitó minimum.1000 lóerő fölötti autók és minden gondja az F1nek megoldva.
Csak annyira ragaszkodnak ehez a szar V6hoz és a spórolósdihoz hogy inkább megölik az egészet minthogy változtatnának.(Ha annyira féltik a kiscsapatokat akkor osszon nekik az FIA több pénzt) Szerintem az F1 rajongók 99% egyetértene ezekkel a változtatásokkal amit leirtam.
Ja és a röhejes 25 helyes büntetéseket felejtsük már el.A szabályokon kicsit lazítani mert ezzel is ölik a versenyt.
Remélem itt nem fog lerobbanni a mclaren honda állandóan 😃
sokkal szebb lett, autóknak is sokkal jobb a hangjuk!
xboxon is már sokkal szebb mint az előző részek!
Vagy nagyon ütős cucc lesz, vagy egy f.os optimalizált bughalmaz. Imádom a sorozatot, tuti kifogom próbálni, de nehogymár ilyen gép kelljen neki...
Egyébként úgy panaszkodok, hogy megvan a gépigény ( 100-100% ) de inkább azokat sajnálom akiknek nem fog /vagy egyszerűen élvezhetetlenül fog futni úgy, hogy szeretnék kipróbálni.
i7, gtx 970....vicc srácok, vicc.
remélem mert már úgy megszoktam