F1 2010 gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
Intel Core 2 Duo @ 2.4GHz or Athlon X2
RAM:
1GB RAM (2GB for Vista)
GPU:
GeForce 7800 / Radeon X1800 or above
DX:
DirectX 9.0c
OS:
Windows XP/Vista/7
STO:
12.5 GB Hard Drive Space
Hang:
DirectX Compatible Sound Card or motherboard audio
ODD:
Dual Layer Compatible DVD-ROM Drive
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 5 340
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
A játék legutolsó buildje kerül ki a standokra.
Minden opciót kedvükre ki- bekapcsolgathatnak a látogatók a demóban, tehát elérhető lesz a törésmodell tesztelése.
Ezúttal nem kell gamepados irányításon nevetgélnünk, ugyanis a rendezvényen a Codemasters kormányokkal és playseat kiegészítőkkel kényezteti a kíváncsiskodókat.
A következő pályák lesznek elérhetőek a demóban: Barcelona, Monaco, Valencia, Silverstone, Hungaroring, Spa, Korea, Interlagos, Abu Dhabi, Montreal, Monza.
Tehát jövőhét csütörtöktől még érdemesebb lessz nézni az [LINK] -t 😉
inkább memória vagy vga? Ki akarom majd probálni (tudom se esély rá)
Kiváncsi vagyok hogy milyen lesz benne a Hispania 😀
• DirectX 9.0c
• Intel Core 2 Duo @ 2.4GHz or Athlon X2
• 1GB RAM (2GB for Vista)
• Graphics Card: GeForce 7800 / Radeon X1800 or above
• DirectX Compatible Sound Card or motherboard audio
• Dual Layer Compatible DVD-ROM Drive
• 12.5 GB Hard Drive Space
valoszínüleg ez a minimum
Edzek kicsit erre 😃
Jó sokat kell várni.
Igazából akkor fog kiderülni,amikor kipróbálom a dirt 2-őt.😀
Najó azért nem leszek állat,hanem diszkréten elmondom: ezt a játékot szeretném kipróbálni ebben a pillanatban!😀
-teljes évadprezentálás: ugyanis a játék még a szezon vége előtt megjelenik, és az utolsó hónapok már előtte is csak a finomításokról szólnak
-késöbbi update vagy moddolhatósági lehetőség: így az előző kitételen sem maguk a készítők nem fognak, sem pedig a lelkes amatőrök nem tudnak majd segíteni
-valós HUD: állítólag ehhez külön jogdíjak kellettek volna amit a Codemasters már nem vállalt be, így a valóhű helyett egy alternatív kijelzőrendszerrel kell beérnünk
-dobogó/ünneplés a verseny után: ez főleg azért érthetetlen és bosszantó, mert ezt leszámítva tele lesz a játék hasonló sallangokkal, a legfontosabbat mégis sikerül kihagyni
-felvezető kör: tehát leginkább a "3, 2, 1, Go..." -t kell elképzelni a versenyek előtt
-biztonsági autó: az SC megjelenése és tényleg valósághű működése egy hivatalos F1 játékban továbbra is álom
-műszaki hiba: ez főleg annak függvényében érdekes, hogy a rivális F1 szimulátorok ha nem is tökéletesen de tartalmazzák, és csak úgy se szó se beszéd kihagyni egy ilyen faktort azért egy ilyen komoly projekt esetében mindenképpen nonszensz...
-vérbeli szimuláció: már ami a fizikát illeti, maga a játék egyik fejlesztője árulta el hogy a játék mindenképpen árkádosabb lesz pl az rFactornál, és nem lesz szimulátorosabb mint a korábbi Codemasters játékok, maximum "GRID szint", ennek oka pedig egyszerű és érthető, olyan játékot akarnak piacra dobni amivel mindenki elboldogul, hiszen csakis a magas eladási szám tudja visszahozni a fejlesztésbe és a liszenszekbe fektetett pénzt
-rendes MultiPlayer: ami annak fényében érthetetlen hogy manapság szinte az összes szimulátorjátéknak ez az elsőszámú vonzereje, a játék ugyanis nem támogatja majd a Dedikált szervereket, és nem lesz mentési lehetőség sem, továbbá bármennyire is WTF kategória, állítólag igaz - miszerint multis játékban maximum 12 emberi játékos vehet majd részt, méghozzá olyan megkötéssel hogy minden csapatból csak az egyikben ülhet humanoid! hogy ez utóbbit ki találta ki és miért, talán ő maga sem tudja...
Összességében elmondható tehát hogy bár alighanem minden idők legjobb F1 játéka jelenik meg szeptemberben, osztatlan sikert biztosan nem fog aratni, totális hatalomátvételről vagy tarolásról pedig szó sem lehet, mivel jó pár egyértelmű gyengesége vagy hiányossága akad amiben bizony több vetélytárs is egyértelműen felülmúlja, sőt megmerem kockáztatni hogy a vérbeli szimulátorjátékosok köreiben a Codemasters kis túlzással labdába se nagyon rúg majd a szintén közelgő rFactor 2 mellett...hogy miért? Mert az rF2 bizony az itt felsoroltaknak is kivétel nélkül eleget tesz majd, és amelyiket nem is alapból azt pedig a moddereknek hála, méghozzá mindezt egy a Codemasters játékához hasonlóan igencsak magas szintű alapra helyezve.
AMúgy ez NEM lehet ajánlott gépigény,hisz ad 1 : Ajánlottba kevesebb a HDD méret mint minimumba,már itt sántít az egész.. Ad 2 0,2 GHz -el kellene csak nagyobb proci ajánlottba...am 3: ehhez minimum egy 9600 GT kell majd ilyen sok effekthez.. szerintem kb
Nvidia Graphics Card- GeForce 8800 GT
ATI Graphics Card - Radeon HD 3870
RAM Memory - 3 GB
Hard Disk Space - 10 GB
Direct X - 9
Ez meg az ajánlott....
Szinte ugyanaz,mint a Grid/Dirt páros...nemcsoda hisz ezt is Ego Engine hajtja
ugyan azt a grafikai motort használja.