Diablo II: Resurrected gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
Intel® Core i3-3250/AMD FX-4350
RAM:
8 GB RAM
GPU:
Nvidia GTX 660/AMD Radeon HD 7850
OS:
Windows® 10
STO:
30 GB
RES:
1280 x 720
NET:
Broadband Internet connection
Ajánlott gépigény:
CPU:
Intel® Core i5-9600k/AMD Ryzen 5 2600
RAM:
16 GB RAM
GPU:
Nvidia GTX 1060/AMD Radeon RX 5500 XT
OS:
Windows® 10
STO:
30 GB
RES:
1920 x 1080
NET:
Broadband Internet connection
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 82
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Ha jól tudom már fel törték just saying.
legalábbis most hétvégén még az volt...
Előrebocsájtom, hogy lehet az idő megszépítette az emlékeimet az eredeti D2:LoD-al kapcsolatban, így lehet ennek a verziónak olyan hibákat is felrovok amik az eredetiben is benne voltak már.
Kezdésnek annyit, hogy a grafikai ráncfelvarrás amit eddig láttam belőle, vegyes. A táj kidolgozása, a fény-árnyék rendben van, a szörnyek nagy része is, de van olyan szörnycsoport (act 2 claw viperek kb egy elcseszett arcfelvarráson átesett krokodilféleségnek néz ki, semmint félelmetes viperáknak akiktől tartani kellene) ez a felújítás hátrányára vált szerintem.
Bekerült jó pár olyan QoL (kényelmi) változás ami kellett, ilyen pl a talentreset lehetősége vagy a stash megosztása altokkal.
De nem tudok amellett elmenni hogy a felújított verzió helyenként ordenáré módon beszaggat, tépődik a kép, belassul az egész pár másodpercre. És nem harc közben, hanem sima kis tájon ahol a látómezőben van a talaj, 3-5 szikla, 1-2 fa és ennyi. A ssd-n van, cpu és vga 50-50% alatt gürizik, tehát a trehány kivitelezésen kívül nincs más magyarázat a jelenségre. Érdekes módon amikor 20+ villámló bogár van a képernyőn és közben 150+ villám repked az éterben, simán hasít gond nélkül.
A trehányság ezen felül is jelen van, az eredeti D2 általam ismert hibái nem lettek javítva.
Például:
- act 1 katedrális belső udvar nagy terem előtti ajtó bugos: kinyílik majd egyből visszacsapódik, de át tudsz sétálni az ajtón, mintha nyitva lenne, csak vizuálisan van becsukódva. ez az eredeti D2-ben is így volt emlékeim szerint. Nem lenne katasztrófa de 40€-t azért elvártam volna ha ezt az ismert hibát javítják. Ez se nem aranyos, se nem a játék védjegy-hibája, így nem hiszem hogy kis odafigyeléssel nem tudták volna kijavítani.
- segítő npc útvonalkeresése ugyanolyan bugos mint a D2ben volt. Konkrétan act 2 maggot lair kb játszhatatlan ha nagyon rá vagy utalva a segítőre, mert amint egy visszafordító járatba kerül, leakad és nem tudja merre is van az arra.
És bekerült bár újdonság is a bugok terén:
- act 2 tombok kőajtói szintén furcsán viselkednek. Ellenfél simát átlő rajtuk, npc íjász simán visszalő, de a karakterem persze nem tud átlőni, mert nem látja a célpontot
- oszlopcsarnokokban amikor csak egy kis rálátás van a célpontra, pl glacial spike-al simán rá tudok lőni, de a firewall-t már nem tudom alátenni, mert nem látom a célt. Wtf? Egyikünk sem mozdult semerre semmit.
- act 2 végén tal rasha tomb, egyből a megjelölt sírhoz mentem és véletlenül egyből meg is találtam a staff foglalatát. Staff bele, a villám szétcseszi a falat, ahogy kell, portal lerak, falon résbe belép. 2 és fél másodperc töltőkép, majd a következő kép fogad: Duriel a hullámon grasszál. Töltőkép alatt instant megölt. Tudom, hogy kemény boss elsőre, de nem gondoltam volna hogy töltőkép alatt kinyír. Igen, papír a sorcim, szar a gearje.
Duriel kivégzése után a küldetés bebugolt. Lootot dobott, de a teremből semerre sem lehetett kimenni, csak town portal marad mint kiút. Kb 30 percnyi oda vissza portálgatás közben egyszer a városban beadta hogy quest kész, de amint rákattintottam egyből visszaállt a quest leírás: derítsem fel a sírt... végül a sokadig oda vissza ugrálgatás után Duriel kamrájában a túlsó falon kiengedett és beszélhettem Tyrellel. Nem, nem néztem be, próbáltam addig is, egyszer sem engedett arra kifelé.
Act 3-ba átérve egyelőre letettem a varázsbotot. Erősen felemás a tapasztalt élmény. Játékostárssal átbeszélve neki az act 2 végi balhék egyáltalán nem jelentkeztek, ahogy a belassulás sem.
Persze a 40€-s árcímke mellé azért jár nem kevés játékidő is, tudod mire számíthatsz ha az eredeti D2-vel játszottál.
Szimplán újrázták, tippre, mert a D4 a kanyarban sincs, immortalsal elásták magukat már a bejelentéskor, meg úgy általában a blizz lassan szinonimája az ubisoftnak vagy az EA-nak, ami azért nagy zuhanás, legalábbis onnan ahol 2006-ban trónolt. Kellett valami, amit nem tudnak annyira elcseszni mint a warcraft 3 újrakiadását és nem volt más, mint a D2.
A szeptember hamar itt lesz, csak sajnos felemás lesz, mert a Succubus később jön...
havernak a series x jénél az első bejelentkezés a microsoft fiókjába kb vagy huszadjára sikerült.
A D4-t kíváncsian várom milyen új pénzéhes marhasággal fogják szétcseszni. Lásd D3 realmoney aukciós ház és a nevetséges játékmenet... kb kihalt mostanra vagy mindenki a D2-t vette elő. 😃 Hiába na mindig van lentebb.... és mondom ezt úgy,hogy a D1,D2-n nőttem fel , szóval mondhatni fan vagyok mégis hidegen hagy ez a parasztvakítás és lehúzás a blizztől. Majd D4-t meglesem talán ha nem nagyon kúrják el.
Pénzről.
Ez nem újdonság, ezen nem kellene meglepődni. Az elmúlt 5 év kb erről szólt. A 10+ éve vett egyszer kifizetett szoftver ára ma már sehol nincs, azzal kár jönni hogy "dehátegyszerkifzettemmár".
Örülj hogy csak 40€ és nem 70€. Blizz ezt is megtehetné, hiszen a wc3 reforged csak 30€ volt.
Classic wow? Ugyanez csak még ráncfelvarrást sem kapsz...
de még hogyha nem is féláron de lehetett volna 14k helyett csak 10k.
nekem 14k ba fájt előrendelésben.
bár én úgy néztem még mindig nem olyan nagy lehúzás mint pl ps4 re a dbz kakarot deluxe kiadása amit haver 30k ért vett lemezesben.
vagy pl a tales of arise ban meg a berseria ban a lvl boosterek, na az az igazi lehúzás.
amúgy szerintem ha vársz egy pár hónapot megkapod majd töredék áron cd kulcsként hrk ról vagy akárhonnan, az allkeyshop on tudod lesni az árakat.
Ha valakit érdekel és játszani akar most vele.
Mindegy csak majd menjen valahogy... 😆
Valamint mivel "csak" grafikai tuning -megjegyzem: szerencsére-, nekem nem éri meg a 40 eurót, pláne, hogy mi mindent fejlesztenem is kellene hozzá hardware-ügyileg.
Persze az elvégzett munkát meg kell fizetni, ezzel nincs is bajom, csak nekem ennyit már nem ér meg, főleg, hogy megvan az "első" kiadás.
Mivel nem remake, a játék alatt az Original D2 fur 64-bitre portolva amit lekövet a D4 motorja.
Szóval no pára, ott lesz az eredeti játék, és játszható úgy is. Ezért Resurrected, nem Remake.
A régi karakterek vajon használhatóak lesznek ebben is? Még valahol megvannak. 😃
Egy új 3D alkalmazás amivel a régi játékot irányítod.
Elméletileg, ha ügyes modderek vannak, lehetséges.
A játék megy alatta, a játék grid kiosztása, a játék mozgása, ugyan az a 24.89FPS alap.
Ezt a D4 motorja alakítja képkockasebességből timing-ra, és gyakorlatilag úgy követi az alap játék utasitasait, mozgását, mindenét.
Nézd meg a Blizzcon ezen részét! Nagyon érdekes megoldás.
Btw a dolog annyira felbuzdított, hogy éppen az ACT I vége felé járok egy 18 -as barbárral... 😂
Amúgy érdekes lesz a Legacy switch, hogy egyszerűen játék közben tudsz majd váltani a motor alatt futó eredeti játékra. Biztos vagyok benne, hogy sokaknak már ez miatt megéri, hiszen 64bit-en, felhúzott felbontáson is működni fog végre!
Mint amikor régen a Windows XP-n lehetett hátteret mozaikban kirakni 😆
Sokkal durvább árnyékolás, tükröződések, később aktív RT, particle effektek.
Messze túl a D3 mesébe illően illusztrált világától.
Nem egy szimpla újra kiadásról van szó, hanem egy olyan játékról aminek a Remake-jét évek óta kérik.
Nem értem a felvetést.
És emellett valószínűleg sok pénz fog bejönni nekik ebből, ha tényleg azt kapjuk, amit igértek.
[LINK]
Ez lesz az idei diablo, ha már az immortal nem indította be az activision által remélt hypetraint...