Cyberpunk 2077 gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
Core i7-6700 or Ryzen 5 1600
RAM:
12 GB
GPU:
Geforce GTX 1060 6GB or Radeon RX 580 8GB or Arc A380, VRAM: 6 GB
DX:
DirectX 12
OS:
64-bit Windows 10
STO:
70 GB SSD
RES:
In-game graphics preset: low, 30 fps, 1080p, ray tracing off
Ajánlott gépigény:
CPU:
Core i7-12700 or Ryzen 7 7800X
RAM:
16 GB
GPU:
Geforce RTX 2060 Super or Radeon RX 5700 XT or Arc A770, VRAM: 8 GB
DX:
DirectX 12
OS:
64-bit Windows 10
STO:
70 GB SSD
RES:
In-game graphics preset: high, 60 fps, 1080p, ray tracing off
NOTE: ULTRA:
CPU: Core i9-12900 or Ryzen 9 7900X
RAM: 20 GB
GPU: Geforce RTX 3080 or Radeon RX 7900 XTX, VRAM: 12 GB
DX: DirectX 12
OS: 64-bit Windows 10
STORAGE: 70 GB NVME
SETTINGS: In-game graphics preset: ultra, 60 fps, 2160p, ray tracing off
RAY TRACING REQUIREMENTS:
RAY TRACING MINIMUM:
CPU: Core i7-9700 or Ryzen 5 5600
RAM: 16 GB
GPU: Geforce RTX 2060 or Radeon RX 6800 XT or Arc A750, VRAM: 8 GB
DX: DirectX 12
OS: 64-bit Windows 10
STORAGE: 70 GB SSD
SETTINGS: In-game graphics preset: ray tracing low, 30 fps, 1080p
RAY TRACING RECOMMENDED:
CPU: Core i9-12900 or Ryzen 9 7900X
RAM: 20 GB
GPU: Geforce RTX 3080Ti or Radeon RX 7900 XTX, VRAM: 12 GB
DX: DirectX 12
OS: 64-bit Windows 10
STORAGE: 70 GB NVME
SETTINGS: In-game graphics preset: ray tracing ultra, 60 fps, 1080p
RAY TRACING OVERDRIVE:
CPU: Core i9-12900 or Ryzen 9 7900X
RAM: 24 GB
GPU: Geforce RTX 4080, VRAM: 16 GB
DX: DirectX 12
OS: 64-bit Windows 10
STORAGE: 70 GB NVME
SETTINGS: In-game graphics preset: ray tracing overdrive, 60 fps, 2160p
CPU: Core i9-12900 or Ryzen 9 7900X
RAM: 20 GB
GPU: Geforce RTX 3080 or Radeon RX 7900 XTX, VRAM: 12 GB
DX: DirectX 12
OS: 64-bit Windows 10
STORAGE: 70 GB NVME
SETTINGS: In-game graphics preset: ultra, 60 fps, 2160p, ray tracing off
RAY TRACING REQUIREMENTS:
RAY TRACING MINIMUM:
CPU: Core i7-9700 or Ryzen 5 5600
RAM: 16 GB
GPU: Geforce RTX 2060 or Radeon RX 6800 XT or Arc A750, VRAM: 8 GB
DX: DirectX 12
OS: 64-bit Windows 10
STORAGE: 70 GB SSD
SETTINGS: In-game graphics preset: ray tracing low, 30 fps, 1080p
RAY TRACING RECOMMENDED:
CPU: Core i9-12900 or Ryzen 9 7900X
RAM: 20 GB
GPU: Geforce RTX 3080Ti or Radeon RX 7900 XTX, VRAM: 12 GB
DX: DirectX 12
OS: 64-bit Windows 10
STORAGE: 70 GB NVME
SETTINGS: In-game graphics preset: ray tracing ultra, 60 fps, 1080p
RAY TRACING OVERDRIVE:
CPU: Core i9-12900 or Ryzen 9 7900X
RAM: 24 GB
GPU: Geforce RTX 4080, VRAM: 16 GB
DX: DirectX 12
OS: 64-bit Windows 10
STORAGE: 70 GB NVME
SETTINGS: In-game graphics preset: ray tracing overdrive, 60 fps, 2160p
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 9 834
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
...Ma irtak ahonnan megrendeltem a gyujtoit, hogy hamarosan levonjak a penzt a szamlamrol, ugyhogy remelem tenyleg erkezni fog aztan! 😆 😂
Spoiler!
Persze az ellenkezőjét sem garantálja annak amit mond, de annyira nem értem hogy lehet még mindig a legkevésbé is komolyan venni az ilyen oldalakat.
Pre-load start: Dec. 08.
Embargo lift: Dec. 07.
Halasztani már szerintem nem fognak. 😀
Ez még mindig abból amit te linkeltél. A 72 pedig még mindig nem 100, amit te hittél el 😆
[LINK]
Férfiasan bevallom beleszaladtam tátott szájjal a f.szerdőbe. Klikkeltem, mint a hülye...
új PS4 pro hivatalos gameplay
Nem kell egyből mindent megcímkézni úgy, hogy nem is láttuk a PC-s verzió grafikai beállításainak teljes listáját. Lehetséges, sőt ezt tartom logikusnak, hogy egy erre megfelelő beállítás lesz PC-ken a maximális élmény érdekében.
Alkalmazták már ezt ők máshol is, abszolút nem nagy kunszt egy beállítás tekintve, hogy a játék környezete egyenesen kívánja ezt a beállítást a hardver függvényében. Jelentős fps növekedést lehet elérni egy népsűrűség állítás csúszka alkalmazásával. Nyilván konzolon ez az opció nem lesz elérhető, még az újakon sem gondolom, bár passz.
Konzol és PC kiadás között, mindig van kézzelfogható különbség.
A Population Density meg minden csak nem engine függő, nem is értem, mint ha egy komoly eljárásnak számítana 😆
Hát persze hogy nincs annyi mivel az PC-n futott anno még 90-be, ergó ott még a grafika se igényelt volna visszavételt az NPC-k számába,főleg úgy hogy PC-n mutatták! Az NPC-k száma PC-n szinte biztos hogy állitható lesz, igy ha több NPC-t akarsz max valamit lejebb húzol, de lehet még lejebb se kell! Figyelj én őszintén egyet se láttam, most nem tudom hogy ez a bugfixek előtt volt vagy utána, de valószinű előtte...és mivel a 16 órás tesztekbe is felhozták hogy ilyen glitchek,grafikai bugok vannak dögivel de erről tudnak a CDPR-nél, és adja isten hogy csak ilyenek legyenek...mivel ezeket valószinüleg megjelenésig kipofozzák! 😀
Amúgy érdekesség, azt is megemlítették, hogy nem lesz minden létező épület bejárható, viszont úgy vannak az épületek megoldva, hogy pl zárt ajtó. Előfordul, hogy pl a későbbiekben egy Side Quest vissza visz a már jól kiismert kezdő város utcájára, és pl felold egy épületet ami eddig zárva volt,meg hasonlók
A nagy itthon-maradás miatt kifogytam a játékokból. 72 óra után már a Valhalla sem annyira izgalmas. Kínomban megint farming simulátorozok, ami biztos jele az unalomnak. Sőt elgondolkodtam a WD Legion beszerzésén, ami a vég kezdete nálam. 😀
A marketing egy másik kérdés. Azért nem az emberek gondolják, hogy jó dolog halasztgatni a játékokat, hanem azzal marketingelik magukat. Az Ubi ilyen szempontból egy fokkal egyenesebb marketinget folytat. Ők nem próbálják úgy beállítani, mintha valami küldetést teljesítenének az emberiség érdekében. A fejlesztés csúszása nem azt jelenti, hogy tökéleteset alkotnak, mert nem fognak olyan ugyanis nincs. A csúszás annyit jelent, hogy pocsékul osztják be az időt, mérik fel- és szervezik a munkát, meg hasonlók.
A marketingjük persze ettől még működik. Hihetetlen marketinköltés mellett sikerült úgy beállítaniuk magukat, hogy tőlük nemhogy elnéznek az emberek nekik olyasmit is, amit másnak nem, hanem még erénynek is gondolják azt, amit más kiadóknál hibának; ráadásul már lassan egy éve az eladási listák felső részére tettek egy olyan játékot, ami kész sincs. Ilyet eddig senkinek nem sikerült még létrehoznia. Valószínűleg ezt tanítani fogják a Tesla részvények mellett, amiket 0 db eladott autó mellett sikerült az egekbe tornászni, hála a főnök marketingzsenijének.
Szóval a normális játékfejlesztés menetének olyannak kellene lennie, hogy a céldátumra már egy kész szoftverrel rendelkezünk. Ez itt nem sikerült, de hála a marketingnek, nincs belőle probléma. Van, amikor a kiadó erőlteti a korai dátumot és azért rossz a játék, van, mikor taktikai okból csúszik a játék, van, amikor a szervezetlenség miatt. Itt ez utóbbi kettő egyike, vagy mindegyike látható szerintem. Ez persze semmit nem fog levonni a játék értékéből, ha végre elkészül.
Spoiler!
Mondjuk Hulk Hogant adnám, mint játszható karakter...neki nem kellene robot végtag
https://twitter.com/pjpkowski/status/1330239139996971010
A CDPR-nek hatalmas a marketingköltsége és a gépezete. Talán ma ők ölik a legtöbbet a fejlesztésen belül marketingre. Ha lespórolják a kreatív csapatot, az gond lehet. Márpedig ők azt az utat választották, hogy ők tulajdonképpen isteni sugallatra, a világnak tett szívességként fejlesztenek játékot és akkora tartalommal, mint senki más. Viszont ez a merketing sokba kerül, bár tény, hogy sikeres. Nem tudok másik olyan fejlesztőt, akinek a játéka megjelenés előtt ilyen sokáig az eladási listák élén lett volna. Ennek viszont ára van, mert magára a fejlesztésre így kevesebb jut. Ezért vannak nekem fenntartásaim ezzel a játékkal kapcsolatban. Bár tény, hogy én is előrendeltem már azon az alapon, hogy ennél nagyobb hülyeségre is dobtam már ki ennél több pénzt.
Én azt hallottam, hogy csak a Cyberpunk logóig 20 órát játszott egy illető mellékküldik nélkül mire felugrott, tehát bőven lesz az 80+ óra csak a fősztori szerintem. Én azért sokat várok sztori hosszban a játéktól, bár lehet úgy hosszú, hogy a különböző backstory-s karakterekkel viszed végig újra a játékot.
CDPR-nál nem kell aggódj ilyen miatt. A witcher eleve nem fast-paced játéknak van tervezve. Két külön témájú játék, ne vegyük egy kalap alá őket.
Egy ilyen játékban nem a fő történetszál a lényeg, az csak egy alap motiváció. A lényeg a körítés, a játék világa, annak a részletei, karakterei, stb.
A 160 órás főküldetés marha jól hangzik, de azt meg is kell tölteni valamivel. Nem attól lesz jó hogy hosszú, hanem attól hogy érdekes az elejétől a végéig. Egy 160 órás történetet úgy megírni, hogy érdekes maradjon és ne veszítse el se a tempóját sem a célját nem egy könnyű dolog, főleg hogy onnantól kezdve egyértelműen annak kell vinnie az egész játékot a hátán.
Zenét is szeretek hallgatni, de attól még nem fogok egy olyan gitárszólót hallgatni ami csak a boci boci tarkát ismételgeti 1 órán keresztül.
RT nélkül, 1440p Ultrahoz elég egy RTX 2060 / RX 5700 XT - állítólag, amit reálisnak tartok.
Másként fogalmazva: a most megjelent Valhallát ultra beállításokkal játszom a gépemen, ugyan erre az ő előzetes ajánlatuk az, hogy ha mindent lehúzok, minden beállítást kisebbre veszek, akkor jó lesz. Persze megjelenés után kiderül, hogy menyire kell lehúzni, de az biztos, hogy az ultra beállítások semmilyen szinten nem lesznek elérhetőek az én gépemre.
Spoiler!
A játék zsír, megy a preorder.
Őszintén nem csodálkozom rajta. Lássuk be, a mai igényekhez már a PS4 Pro is kevés (processzor+grafika terén is). Összesen 8 gb ram van a PS4 Pro-ban, ezzel kell gazdálkodnia a különböző op. rendszeri feladatok és játékra felhasznált memória elosztása közben. Ami kevés ahhoz ha nagy látványt akarunk, egy ilyen komplex játékban, főleg ha 1080p fölött fut a játék. A Sony megléphette volna azt amit a Microsoft tett az Xbox One X-el, legalább 12 gb rendszermemória, az már több dologra elég lehet.
Láttam az Xbox One X gameplayt, be kell vallanom szerintem teljesen vállalható a játék kinézete. Persze, azért remélem az én PC-men szebb lesz és jobban fog futni.
szerk: Mondjuk kivágnák a menü részt a videoból, lehet nem mondanám meg, hogy ez nem egy Far Cry permutáció
Amúgy itt a felvétel de csak az kattintson rá aki ezek után nem fog engem elküldeni a fenébe.
Ez nem az én felvételem.
Egy amolyan közepes menj ide menj oda sztori kezdésnek, egy olyan grafikával amit már a GTA V is tudott, pluszba rátettek egy kevés chromatic aberration-t. 😆
Már értem a hypeot, egy középszerű valamit simán fel lehet vele boostolni.
Tessék 😂
Spoiler!
De kb semmi értelme úgyis egyből letiltják a videót.
De folyamatosan szedi le a felvételek a CDPR sietni kell.
Majd lehet megosztom én is valahogy de még kitalálom hogy hogyan fogom.
Szerk: nagy erőkkel keresem a neten de én nem találom sehol a felvételt, de elvileg kint kering ezt írták.
- rögtön az első képkockák késve betöltődő textúrákkal indulnak
- a gamer nagyon idegesítő a kontrollálatlan vihogásaival, igyekszem felülemelkedni ezen a zavaró tényezőn
- grafika első blikkre nagyon ott van, első osztályú a megvalósítás
- a tudatmódosító szereknek hála mindenen keresztülgázol, így mindjárt feltűnik a kiváló, élethű fizika, minden kb úgy viselkedik, ahogy kell
- nagyon nagyon megnyerő a táj az első pillanattól. Ahhoz képest hogy ps4 vagy ps4 pro, nagyon szép, stabil fps mellett
- beszállva az autóba auto tp nézet, kiszállva auto fp nézet, tökéletes
- felmászik egy toronyba, a látvány olyan.... WOW
- Hála az Égnek hogy vége, ez a csávó több mint gáz 😃DD
Első benyomas alapján az atmoszféra király.
Edit:Ez Nesh kommentjére volt válasz, de mire megirtam el is tünt! 😞
magyar cyberpunk rap😎