Call of Duty: Modern Warfare 3 gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
Intel® Core™ 2 Duo E6600 or AMD Phenom™ X3 8750 processor or better
RAM:
2GB RAM
GPU:
Shader 3.0 or better 256 MB NVIDIA®GeForce™ 8600GT / ATI® Radeon™ X1950 or better
DX:
DirectX® 9.0C or later
OS:
Windows® XP / Windows Vista® / Windows® 7
STO:
16 GB free hard drive space
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 16 280
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
??
A Sledgehammer Games menedzsere elhárította a vádakat, miszerint az új Call of Duty-játék mögött dolgozó technológia elavult lenne.
Glen Schofield, a Sledgehammer Games menedzsere a CVG hasábjain válaszolt azokra a vádakra, amik elavultnak minősítették a Call of Duty-játékok mögött dolgozó technológiát.
Már számos motorral dolgoztam életem során, számos grafikai elemet készítettem hozzájuk, és azt kell mondjam, ez a motor egy Porsche. Ezalatt azt értem, hogy minden áramvonalas benne, és minden eszméletlenül, tökéletesen tiszta. Látszik rajta, hogy évek munkája van benne, és könnyű fejleszteni is. Dolgoztunk már más grafikus motorokkal is, de azok olyanok voltak, mint valami ***ott spagetti. Nem bővítheted, nem javíthatod anélkül, hogy ne nyúlkálnál bele valami másba is. Ahogy már korábban is elmondtam: én nem egy engine-t szállítok, hanem egy játékot kínálok. Ezért szoktam a játékról beszélni. Annyit beszélhettek a motorról, amennyit csak akartok, de ez a legkevésbé sem szórakoztató.
Ha egymás mellé teszed a Modern Warfare 2-t és a Modern Warfare 3-at, hatalmas különbséget láthatsz. Nézd csak meg a karaktermodelleket, a fegyvereket, a tükröződő felületeket, a vizet! Annyi mindent hozzátettünk, hogy ha valaki azzal rukkol elő, hogy másolás-beillesztés metódussal dolgoztunk, azzal szóba sem fogok állni, mert ez bizonyítja, hogy fogalma sincs róla, mit beszél.
A Call of Duty-széria játékai az IW (Infinity Ward) engine-jére épül. A motor alapjait még John Carmack fektette le... mégpedig az 1999-ben megjelent Quake III Arena-ban. Azóta persze - mint Schofield is rámutatott - temérdek változtatást eszközöltek rajta, de az engine alapjai még mindig a Quake 3 programkódjára épülnek. Nem mintha ez meglátszana a játékon - hacsak nem a manapság szokatlan, 60 képkocka/másodperces sebességén...
Ezt írja ki nekem,a Videókártyád Pixel shader verziója túl kicsi a gépigényben megadottnál. Ezért a játék nem fog elindulni a gépeden!
Ilyen karim van Nvidia geforce gts 450 1gb
Mit kell tennem?
Amit az infinity ward is csinál az annyira jól van optimalizálva hogy még ennél a résznél is elég neki egy ütős de 256 mb os videókártya
http://gepigeny.hu/games.php?id=1186 nyissátok meg külön ablakon és váltogassátk ctrl +1 / ctrl +2 vel lehet látni h nincs semi eltérés, csak annyi h nincs boritó kép, és ehhez 16 GB hely kell, nem 12 GB
MW3-ban felcserélték a Red dot-ban meg a Holographic-ban lévő pöttyöt
(mondjuk tök jó hogy lényegében mind2 red dot....)
ceni: akk lehet menni fog neked is