Call of Duty: Ghosts gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
Intel® Core™ 2 Duo E8200 2.66 GHZ / AMD Phenom™ X3 8750 2.4 GHZ or better
RAM:
6 GB RAM
GPU:
NVIDIA® GeForce® GTS 450 / ATI® Radeon™ HD 5870 or better
DX:
DirectX 11
OS:
Windows 7 64-Bit / Windows 8 64-Bit
STO:
40 GB
Hang:
DirectX 9.0c compatible 16-bit sound card
NET:
Broadband Internet connection
Ajánlott gépigény:
CPU:
Intel® Core™ i5-680 @ 3.6GHz
RAM:
8 GB RAM
GPU:
NVIDIA® GeForce™ GTX 760 @ 4GB
DX:
DirectX 11
OS:
Windows 7 64-Bit / Windows 8 64-Bit
STO:
40 GB
Hang:
DirectX® compatible sound card
NET:
Broadband Internet connection
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 6 134
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Elképzelem a következő COD új motorral lévő gépigényét
Minimum: Intel Core i5770K(nem elírás)
Radeon R9290X CF
12 GB RAM 😃
Steamen sincs kint a gépigény 😆
Aztán a P4 masinával vígan játszottam.
Szerintem a grafika megfelelő. Nem kell megaszuper grafika. Csak legyen olyan ami ide való.
Szerintem a CoD2 grafikája is nagyon jó
Nem kevés játékos bánatára egyre gyakrabban döntenek úgy a játékfejlesztők, hogy dobják a 32 bites rendszerek támogatását -- ilyen a Battlefield 4 bétatesztelése, a novemberben érkező Watch Dogs és immáron a Call of Duty Ghosts is.
Az Nvidia hivatalos oldalán ma reggel óta szemügyre vehetjük a játék PC-re érkező változatának minimális gépigényét, s ami elsőre szembetűnik az, hogy legalább egy 64 bites Windows 7 vagy Windows 8 rendszerre van szükségünk, majd pedig, ha ezen túltettük magunkat, jön a második sokk: a játék 50 GB tárhelyet kér és legalább 6 GB memóriát!
Mindezeken túl egyébként nem olyan vészes a követelmény, hiszen egy Intel Core 2 Duóval és egy GeForce GTX 550 Ti-vel már elindul a program, csak ugye a tárhelyigény, ami kimagaslóan sok.
CALL OF DUTY: GHOSTS MINIMUM GÉPIGÉNY:
Operációs rendszer: 64 bites Windows 7 vagy 64 bites Windows 8
Processzor: 2,66 GHz-es Intel Core 2 Duo E8200 vagy 2,4 GHz-es AMD Phenom X3 8750
Memória: 6 GB RAM
Videokártya: NVIDIA GeForce GTX 550 Ti vagy ATI Radeon HD 5870
Merevlemez: 50 GB HDD
CALL OF DUTY: GHOSTS AJÁNLOTT GÉPIGÉNY:
Videokártya: NVIDIA GeForce GTX 780
Nem tudom minek hülyítik a népet 😕
Háát igen, konzolváltás lesz és szándékosan felnyomják a gépigényt, hogy vegyük a konzolokat + a pc t fejlesszük!
Meg nehogy már a BF4 nek legyen kisebb gépigénye...
Operációs rendszer: Windows 7 64-Bit / Windows 8 64-Bit
CPU: Intel Core 2 Duo E8200 2.66 GHZ / AMD Phenom X3 8750 2.4 GHZ
RAM: 6 GB RAM
HDD: 50 GB szabad hely
Grafikus kártya: NVIDIA GeForce GTX 550 Ti / ATI Radeon HD 5870
DirectX: 11
Pm ben elküldöd,hogy melyik oldaláról rendelted?mert a steamen draga 😃
OS: Windows 7 64-Bit / Windows 8 64-Bit
CPU: Intel Core 2 Duo E8200 2.66 GHZ / AMD Phenom X3 8750 2.4 GHZ, vagy jobb
RAM: 6 GB RAM
HDD: 50 GB szabad hely
Videokártya: NVIDIA GeForce GTX 550 Ti / ATI Radeon HD 5870, vagy jobb
Hangkártya: DirectX kompatibilis kártya
DirectX: 11
Internet: Az aktiváláshoz, illetve a többjátékos módhoz szükség van internetre
WTF??? 50GB????? hely???
és a titanfal is megér majd egy imát😀
Call of Duty - mint a sportoknál, itt sem változhatnak nagyon a felállások
Mark Rubin, az Infinity Ward vezető producere a sportokhoz hasonlította a Call of Duty-t
Mark Rubin szerint a Call of Duty már olyannyira kötődik az e-sporthoz, hogy ez egyben egy korlátozás is a fejlesztőknek abban, hogy nagyban változtassanak meg játékszabályokat és feltételeket.
Példaként a focit említette: "ha például a fociban a következő évben kitalálnánk, hogy csak 7 játékossal játsszuk és ezentúl kézzel is hozzá lehessen érni a labdához, el lehet képzelni, hogy nem igazán lenne nagy sikere. Ezzel azt akarom csak mondani, hogy nem változtathatjuk meg gyökeresen a Call of Duty-t elődeihez képest, az alapszabályokhoz nem nyúlhatunk hozzá."
Ez azt jelentené talán, hogy a CoD-okból kifogyott volna az alkotás és kreativitás? Nem éppen, legalábbis Rubin szerint még mindig sok lehetőségük van arra, hogy kívülről fejlesszenek egy csomó mindenen, mint például a karakterek testreszabhatósága, az irányítás és a mozgás javítása, a világ és annak helyszíneinek érdekesebbé tétele és az új dinamikus pályák.
"Igyekszünk a játékosoknak újabb tartalmat adni, amik új lehetőségeket tesznek hozzá a játékhoz, tökéletes példa erre a Squads, amit reményeink szerint érdekesnek és szórakoztatónak fognak találni a játékosok. Azt hiszem, hogy ezen az úton is fogunk majd továbbhaladni."
A Rubin által elmondottakkal úgy érezzük, hogy egyet lehet azért érteni, a kérdés már csak az, hogy valóban képesek-e az Infinity Ward-nál az alapszabályok megváltoztatása nélkül olyan tartalmat a kezünkbe adni, ami elégedett mosolyt csal az arcunkra.