Cabal 2 gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
Intel Dual Core 2.5Ghz or higher
AMD Athlon 64 X2 2.5Ghz or higher
RAM:
2GB or more
GPU:
Geforce 9500GT or higher / RAM 512M, ShaderModel 3.0
AMD Radeon HD 4000 series or higher / RAM 512M ShaderModel 3.0
DX:
DirectX 9.0c
OS:
Windows XP, Vista, 7, 8
STO:
25GB
Ajánlott gépigény:
CPU:
Intel i5 over
AMD X4 over Phenom
RAM:
4GB or more
GPU:
Geforce GTS250 / RAM 1G, ShaderModel 3.0
AMD Radeon HD 4850 / RAM 1G, ShaderModel 3.0
DX:
DirectX 9.0c
OS:
Windows XP, Vista, 7, 8 (64Bit)
STO:
25GB
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 25
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
De a 2 -ben király karakter dobtam össze egy Force Bladert és egy Warriort csak az a baj hogy kevés a küldetés a 25 -től felfele a szimpla mob ölés pedig alig-alig ad XP -t a Player kereső hogy Dungeonba menjünk vagy a Quest Group kereső annyira nem talál senkit hogy az valami fenomenális.
És úgy vettem észre hogy a Playerek annyira nem csapat játékosok egy Quest miatt kellett egy Dungeonba mennem egy Mágus társaságában de a másik Player annyira nem törődött velem csak ment előre mint az örült és hogy a kommunikácioról ne is beszéljük már mint annak a hiányáról. És ez csak egy eset a jó párból.
Továbbá úgy tünt pár óra játékból hogy a kasztok nincsenek kiegyensúlyozva.
A többi mmo-ba ami kijött mindig csak kattingattál és a sima alap ütéssel (mondjuk egy kétkezes fegyverrel) hiába lendített a karakter 180 fokos szögbe ha volt előtted egy tömeg egy csomóba akkor is csak azt az egy nyomorult ellenfelet sebezted ami ki volt jelölve a többin meg csak átment a fegyver, Tera-ba meg rendes hack and slash mód van, amit ér a fegyver az sebzősik is. Plusz a többi mmo-ba ha egy ellenfél (még ha közelharci is volt) elkezdettett megütni akkor a kiteleportálhattál a világból is mert akár 20m-röl is rádsebzett mert hogy a szörny megkezdte az ütés folyamatát és nem lehetett kikerülni mint a tera-ba ahol Warriorral a nálamnál 15 szintel nagyobb BAM szörnyeket is meg tudtam ölni vagy instákat egyedül lezavarni miközben röhögtem azokon akik healereket mert stb-ket kerestek, mert itt a normális harc rendszer lehetővé tette számomra meg pár haverom számára is akikkel néha együtt megyünk.
Igaz az fps tényleg nem a legjobb, de attól még ez sokkal élvezhetőbb mint az hogy rákattintasz egy ellenfélre és megvárod hogy a karakter meg tudja e ölni vagy sem mert se kerülgetni/kitérni/félreugrani nem lehet és nem szedhetsz össze 20 szörnyet mert csak egyessével ölheted őket.
A másik meg, hogy TERA valóban nem használja ki az UE3 engine teljes lehetőségeit, de sajnos néha ez is sok ami benne van. Az a baj, hogy Unreal Engine-t nem MMO-ra tervezték, így nehéz is optimalizálni rá, míg CryEngine-re már jó pár MMO-t írtak. De szerencsére UE3 pont az az engine ami nagyon szép látványt tud nyújtani még így is, ami szerintem látszik is TERA-ban.
Nekem amúgy csak a proci sárga 100-99. Mediumon próbálom ki mert a kommenteket olvasva (itt, és FB-on is) elég optimalizálatlan a játék. Ha jól fut talán kísérletezgetek majd a grafikával.
Male Force Blader HELL YEAH!