Cabal 2

Megjelenés: 2015. július 02. (PC)
Gépigény: Nagyon alacsony (8/15)
Népszerűség: ~3400# ■
Értékelések: Pozitív (8.5)
Műfaj: MMORPG
Fejlesztő: ESTsoft
Kiadó: ESTsoft

Minimális gépigény:
Ajánlott gépigény:
CPU:
Intel Dual Core 2.5Ghz or higher
AMD Athlon 64 X2 2.5Ghz or higher
AMD Athlon 64 X2 2.5Ghz or higher
CPU:
Intel i5 over
AMD X4 over Phenom
AMD X4 over Phenom
RAM:
2GB or more
RAM:
4GB or more
GPU:
Geforce 9500GT or higher / RAM 512M, ShaderModel 3.0
AMD Radeon HD 4000 series or higher / RAM 512M ShaderModel 3.0
AMD Radeon HD 4000 series or higher / RAM 512M ShaderModel 3.0
GPU:
Geforce GTS250 / RAM 1G, ShaderModel 3.0
AMD Radeon HD 4850 / RAM 1G, ShaderModel 3.0
AMD Radeon HD 4850 / RAM 1G, ShaderModel 3.0
DX:
DirectX 9.0c
DX:
DirectX 9.0c
OS:
Windows XP, Vista, 7, 8
OS:
Windows XP, Vista, 7, 8 (64Bit)
Tárhely:
25GB
Tárhely:
25GB
Összehasonlítás:
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hasonló játékok:
Hozzászólás küldése
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Hozzászólások: 25

kornel24412
4 éve | 2016. 10. 01. 00:10:41
#
Én is probáltam ezt a játékot nem volt rossz , de jött a Blad and Soul és azóta is azt tolóm annak anyomába sem ér. Szerintem az a legjobb free mmo.
Ma letöltöttem ezt a játékot és amikor email visszaigazolást kér akkor egy hiba üzenetet add ki..ezt miért csinálja? ilyenkor mi a teendő? Az email miatt nem tudok játszani
A CryEngline remekűl muzsikál a Cabal 2 -ben az első része annyira nem fogott meg.
De a 2 -ben király karakter dobtam össze egy Force Bladert és egy Warriort csak az a baj hogy kevés a küldetés a 25 -től felfele a szimpla mob ölés pedig alig-alig ad XP -t a Player kereső hogy Dungeonba menjünk vagy a Quest Group kereső annyira nem talál senkit hogy az valami fenomenális.
És úgy vettem észre hogy a Playerek annyira nem csapat játékosok egy Quest miatt kellett egy Dungeonba mennem egy Mágus társaságában de a másik Player annyira nem törődött velem csak ment előre mint az örült és hogy a kommunikácioról ne is beszéljük már mint annak a hiányáról. És ez csak egy eset a jó párból.
Továbbá úgy tünt pár óra játékból hogy a kasztok nincsenek kiegyensúlyozva.
De a 2 -ben király karakter dobtam össze egy Force Bladert és egy Warriort csak az a baj hogy kevés a küldetés a 25 -től felfele a szimpla mob ölés pedig alig-alig ad XP -t a Player kereső hogy Dungeonba menjünk vagy a Quest Group kereső annyira nem talál senkit hogy az valami fenomenális.
És úgy vettem észre hogy a Playerek annyira nem csapat játékosok egy Quest miatt kellett egy Dungeonba mennem egy Mágus társaságában de a másik Player annyira nem törődött velem csak ment előre mint az örült és hogy a kommunikácioról ne is beszéljük már mint annak a hiányáról. És ez csak egy eset a jó párból.
Továbbá úgy tünt pár óra játékból hogy a kasztok nincsenek kiegyensúlyozva.
Az a baj hogy tera-nak van a legértelmesebb harcrendszere az összes valaha kiadott mmo közül (kivéve a Vindictust).
A többi mmo-ba ami kijött mindig csak kattingattál és a sima alap ütéssel (mondjuk egy kétkezes fegyverrel) hiába lendített a karakter 180 fokos szögbe ha volt előtted egy tömeg egy csomóba akkor is csak azt az egy nyomorult ellenfelet sebezted ami ki volt jelölve a többin meg csak átment a fegyver, Tera-ba meg rendes hack and slash mód van, amit ér a fegyver az sebzősik is. Plusz a többi mmo-ba ha egy ellenfél (még ha közelharci is volt) elkezdettett megütni akkor a kiteleportálhattál a világból is mert akár 20m-röl is rádsebzett mert hogy a szörny megkezdte az ütés folyamatát és nem lehetett kikerülni mint a tera-ba ahol Warriorral a nálamnál 15 szintel nagyobb BAM szörnyeket is meg tudtam ölni vagy instákat egyedül lezavarni miközben röhögtem azokon akik healereket mert stb-ket kerestek, mert itt a normális harc rendszer lehetővé tette számomra meg pár haverom számára is akikkel néha együtt megyünk.
Igaz az fps tényleg nem a legjobb, de attól még ez sokkal élvezhetőbb mint az hogy rákattintasz egy ellenfélre és megvárod hogy a karakter meg tudja e ölni vagy sem mert se kerülgetni/kitérni/félreugrani nem lehet és nem szedhetsz össze 20 szörnyet mert csak egyessével ölheted őket.
A többi mmo-ba ami kijött mindig csak kattingattál és a sima alap ütéssel (mondjuk egy kétkezes fegyverrel) hiába lendített a karakter 180 fokos szögbe ha volt előtted egy tömeg egy csomóba akkor is csak azt az egy nyomorult ellenfelet sebezted ami ki volt jelölve a többin meg csak átment a fegyver, Tera-ba meg rendes hack and slash mód van, amit ér a fegyver az sebzősik is. Plusz a többi mmo-ba ha egy ellenfél (még ha közelharci is volt) elkezdettett megütni akkor a kiteleportálhattál a világból is mert akár 20m-röl is rádsebzett mert hogy a szörny megkezdte az ütés folyamatát és nem lehetett kikerülni mint a tera-ba ahol Warriorral a nálamnál 15 szintel nagyobb BAM szörnyeket is meg tudtam ölni vagy instákat egyedül lezavarni miközben röhögtem azokon akik healereket mert stb-ket kerestek, mert itt a normális harc rendszer lehetővé tette számomra meg pár haverom számára is akikkel néha együtt megyünk.
Igaz az fps tényleg nem a legjobb, de attól még ez sokkal élvezhetőbb mint az hogy rákattintasz egy ellenfélre és megvárod hogy a karakter meg tudja e ölni vagy sem mert se kerülgetni/kitérni/félreugrani nem lehet és nem szedhetsz össze 20 szörnyet mert csak egyessével ölheted őket.
MC MaRcI erre mondtam, hogy nehéz UE3-at MMO-ra optimalizálni. Velikában mászkálsz, nem csak a főtéren ahol rengeteg player van, hanem bárhol simán elkezd akadni a játék.
Cabal 1 jobb mint a 2 szerintem 

chrono02 igen ám de a tera nem is fut semmin sem normálisan ha bemész egy olyan helyre ahol vagytok vagy 60-an
Tegnap este kipróbáltam, de nem igazán jön be. Ami leginkább nem tetszik az a harcrendszer, nem tudok hozzászokni valamiért. Talán még próbálgatom, de eddig nekem úgy tűnik, hogy nem az én játékom.
A másik meg, hogy TERA valóban nem használja ki az UE3 engine teljes lehetőségeit, de sajnos néha ez is sok ami benne van. Az a baj, hogy Unreal Engine-t nem MMO-ra tervezték, így nehéz is optimalizálni rá, míg CryEngine-re már jó pár MMO-t írtak. De szerencsére UE3 pont az az engine ami nagyon szép látványt tud nyújtani még így is, ami szerintem látszik is TERA-ban.
A másik meg, hogy TERA valóban nem használja ki az UE3 engine teljes lehetőségeit, de sajnos néha ez is sok ami benne van. Az a baj, hogy Unreal Engine-t nem MMO-ra tervezték, így nehéz is optimalizálni rá, míg CryEngine-re már jó pár MMO-t írtak. De szerencsére UE3 pont az az engine ami nagyon szép látványt tud nyújtani még így is, ami szerintem látszik is TERA-ban.
CsakisKerdezesre: Azért nézd már meg itt mennyi effekt van meg a TERA-ban mennyi van. Plusz ha a grafikára helyezik a hangsúlyt akkor nyilván nő a gépigény. Azért ha egy dungeon-ben vagy PVP mapen vagy bárhol ahol sok játékos van (nagyváros) nem túl előnyös a szép grafika. Ezt gondolom nem kell ecsetelnem.
Nekem amúgy csak a proci sárga 100-99. Mediumon próbálom ki mert a kommenteket olvasva (itt, és FB-on is) elég optimalizálatlan a játék. Ha jól fut talán kísérletezgetek majd a grafikával.
Male Force Blader HELL YEAH!
Nekem amúgy csak a proci sárga 100-99. Mediumon próbálom ki mert a kommenteket olvasva (itt, és FB-on is) elég optimalizálatlan a játék. Ha jól fut talán kísérletezgetek majd a grafikával.
Male Force Blader HELL YEAH!
Ha azt nézzük a TERA sem használja ki az Unreal Engine 3 nyújtotta lehetőségeket de, ha ki használnák akkor valószínűleg kevés embernek indulna el a játék. Az ilyen játékoknál úgy gondolom az a cél hogy minél több ember játsszon, játszhasson vele.
Nekem nem laggol semennyire se és én max grafikán játszok (ja, és egy retek 10 megás internetkapcsolatom van csak). Csak nekem jut eszembe egy kicsit a WoW róla? Ezzel a felderítős fast travellel, meg az inventory rendszer a táskás megoldással, meg a karakter a mesterség tanulással? (Ez most csak egy észrevétel. Mondjuk igazából ezek még pont tetszenek is benne. Szegény ember WoW-ja a Cabal 2 Beta. x)) Egyelőre ennyi elemet vettem észre benne ami arra hajaz, de még csak tegnap óta játszom vele, most vagyok 14-es szintű archer. Egyébként nem tudom, de a WoW nem annyira a szívem csücske, azt valahogy már az elejétől fogva vagyok képtelen élvezni (még ha ismerősöm velem van, akk is), a Cabal 2 meg most még tetszik (pedig ezzel egyedül játszok).
Mikor a játék lép be akkor feltűnik a CryTek logó a jobb alsó sarokban de tudomásom szerint túl sok köze nincs a CryTek-hez csak a motor származik onnan ami nem más mint a CryEngine 3-as verziója. Már ha a motor kevésnek mondható
^^

Cryengine 3 van alatta, de semmi köze nincs a CryTek-hez!
Crytek fejleszti, valószínüleg CryEngine
milyen grafikus motor van a játék alatt?
Igen ezzel én is így vagyok. Állítólag ez egy szerveroldali probléma.
Reméljük majd hamar javítják ezt.

Hát nekem full very lowon laggol a játék...sajnos 20-30 fps körül van,de nem értem miért...azt hittem ennél picit több lesz azért..lehet valamit még állítgatnom kéne,valami tippek? Köszi előre is.
Jó játék nekem nagyon bejött. Akinek a Cabal Online nem tetszett garantálom ez tetszeni fog neki. Bár még vannak kisebb nagyobb hibák de játszható. Ne feledjük mielőtt levonjuk a következtetéseket ez még egy BETA fázisban lévő játék.
Én most szedem,ha lowon elviszi(szerintem tuti)akkor haverokkal veretni fogjuk!

valaki játszik vele?