BioShock Infinite gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
Intel Core 2 DUO 2.4 GHz / AMD Athlon X2 2.7 GHz
RAM:
2 GB
GPU:
512 MB, DirectX10 Compatible ATI Radeon HD 3870 / NVIDIA 8800 GT / Intel HD 3000 Integrated Graphics
DX:
DirectX10
OS:
Windows Vista Service Pack 2 32-bit
STO:
20 GB free
Hang:
DirectX Compatible
Ajánlott gépigény:
CPU:
Quad Core Processor
RAM:
4 GB
GPU:
1024 MB, DirectX11 Compatible, AMD Radeon HD 6950 / NVIDIA GeForce GTX 560
DX:
DirectX11
OS:
Windows 7 Service Pack 1 64-bit
STO:
30 GB free
Hang:
DirectX Compatible
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 1 963
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Akkor gondolom ez is tetszett/tetszik 😆
Nem azt irtam,hoyg rossz volt az 1-2,hanem azt,hogy JOBB félének tünik az bioshock:infinite,mind2 rlszt kipörgettem.Jó játék volt,ez pedig jobb lessz😆 Nagyon várom a megjelenést.Kár hogy nem tudok erre a játékra,hoyg lenne Benchmark,amivel letudnám tesztelni.100%-97% A VGA-memória órajele PIROS,a többi mint zöld😀 De viszont sokszor hibáztak már a gépigény adatok.
Korábban nem akartam megnézni a videót, féltem hogy valami spoiler lesz benne, vagy lelőnek valami érdekeset, de most már értem mire gondoltál, köszi 😀
Wreithness:
Igen, pont ezért mondtam hogy ettől függetlenül nem baj, sőt pont hogy jó, hogy a Sandbox-oknak ilyen terepük van, ez illik hozzájuk, a kialakított világukhoz.
Egyébként lineáris játékokban is le lehet kötni a játékosokat a felfedezéssel, pont a Bioshock: Infinite lesz erre egy tökéletes példa, sok kis eldugott rész lesz benne, hol itemek, hol a sztorira utaló dolgok, hol a korra utaló érdekességek lesznek. Bár, mint már mondtam, és ahogy az alattam lévő videóban is megerősítették, itt is lesz bőven választási lehetőségünk a játék folyamán, nem lesz teljesen egy irányú/lineáris.
Nem arra akartam kilyukadni, hogy az egyik jobb vagy rosszabb, csak sokan értetlenkedtek/nek a játék méretét illetően, én meg próbáltam rávilágítani arra, hogy jobban belegondolva ez nem annyira meglepő ez.
A Fallout pedig éppenséggel nekem is nagy kedvencem 😀
Ez a sandbox Vs lineáris játékterep eléggé szubjektív dolog, tehát nem igazán győzhetsz meg olyanokat, akik a homokozó mellett voksolnak.
Egyébként meg ha minden sandbox játék tele lenne zsúfolva minden földi jóval, akkor elveszne a felfedezés élménye,plusz néhány játéknak jót tesz a pusztaság (Fallout forever).
Remélem, így már érthető voltam! 😉
Milyen maximumot? :o
100%-97%
Attól még, hogy nem egyszerre jár(hat)od be az egész terepet, összességében még lehet nagyobb.
Sandbox játékokban nagyon jól tud kinézni a "végtelen" nyílt terep, viszont ezek a terepek általában igen "pucérok", Far Cry 3-ban például iszonyatosan sok a felesleges hely (persze megértem, ilyen egy dzsungel, ez így volt tökéletes megoldás), ám egy lineáris játékban sokkal jobban kihasználják a terepet. Teszem azt, míg FC3-ban átmászol egy hegyen, egy lineáris játékban bejársz egy házat. És azért számoljuk bele, hogy sok száz ilyen kis hely lehet egy ilyen játékban.
Ne csak azt nézd, hogy mekkora a terep, hanem hogy mi van rajta, mennyire van kihasználva.
Vagy hogy még jobban leegyszerűsítsem: Tegyük fel, neked van egy százasod, nekem három ötvenesem. Kinek van több pénze? 😀
Egyébként ha jól emlékszem, itt is lesz majd választási lehetőséged bizonyos helyeken, hogy mikor merre mész, vagy hogy megállhatsz "fölfedezni a terepet".
Még mindig nem értem, miért ne lehetne ez nagyobb. Légy szíves, mondj egy okot, hogy miért ne lehetne nagyobb.
De tegyük fel, hogy kisebb lesz, mint mondjuk a Far Cry 3 (mert ugye bár azt mondtam, hogy lehet nagyobb). Hasonlítsuk össze a két terepet:
Far Cry 3: Egy hatalmas föld paca, aminek 25%-a víz, 25%-a ismétlődő propok halmaza, a maradék maga a föld.
Bioshock Infinite:
Egy levegőben található nagy város, aminek minden egyes háza külön-külön meg van tervezve kívülről, legtöbbjük belülről is, az utcák is szintúgy változatosak, minden részletnek saját stílusa, kiépítése van.
Szerinted melyiknek kell több hely?
Amúgy köszönöm hogy hülyének nézel, ez valóban nagy mértékben segített megérteni a gondolat meneted a témával kapcsolatban.
No shit, Sherlock. Attól még lehet nagyobb a bejárható világa, mint az említett homokozóknak.
Sandbox*
Azt szeretném kérdezni hogy menne e szerintetek highon ezzel a specificationnal
proci: amd fx8150
ram: kingmax 4gb 1333mhz
vga: gigabyte gtx 550 ti
operácios r.: windows 7 professional n 64bit
a választ előrre is köszönöm
Miből gondolod hogy ez kisebb lenne, mint a felsoroltak?
Ráadásul itt minden kis része ki van dolgozva a városnak, az épületek kívülről és belülről is.
Far Cry 3-ban csak önmagát ismétlő elemek vannak, Crysisban meg... fák.