Assassin's Creed Unity gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
Intel Core i5-2500K @ 3.3 GHz or AMD FX-8350 @ 4.0 GHz
RAM:
6 GB RAM
GPU:
NVIDIA GeForce GTX 680 or AMD Radeon HD 7970 (2 GB VRAM)
DX:
11
OS:
Windows 7 SP1, Windows 8/8.1 (64bit versions only)
STO:
50 GB available space
Hang:
DirectX 9.0c compatible sound card with latest drivers
Ajánlott gépigény:
CPU:
Intel Core i7-3770 @ 3.4 GHz or AMD FX-8350 @ 4.0 GHz or better
RAM:
8 GB RAM
GPU:
NVIDIA GeForce GTX 780 or AMD Radeon R9 290X (3 GB VRAM)
DX:
11
OS:
Windows 7 SP1, Windows 8/8.1 (64bit versions only)
STO:
50 GB available space
Hang:
DirectX 9.0c compatible sound card with latest drivers
Ajánlott periféria: Windows-compatible keyboard and mouse required, optional controller
NOTE: Supported video cards at the time of release: NVIDIA GeForce GTX 680 or better, GeForce GTX 700 series; AMD Radeon HD7970 or better, Radeon R9 200 series
Note: Laptop versions of these cards may work but are NOT officially supported.
Note: Laptop versions of these cards may work but are NOT officially supported.
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 5 788
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Liptik nem tudom, neked, hogy ment a black flag ultra-n élsímítás 16x-al?
Nekem alig van 1-2 fps-em ha mindent felhúzok ultra-ra vagyis very high-ra, max-ra szintén 7750-el.
A Unitytől meg sztem ne számíts 30 fps-re, persze jó lenne de sztem 20 fps is simán játszható, én örülnék annak is.
Nekem a Black flag-en full low, fhd felbontás 40 fps most az omega driver-el, azelőttivel 30-35 volt.
Na mind1 meglátjuk majd mit hoz a patch 4.
[LINK]
Az Assassin's Creed Unity program legfrissebb javítása menti, ami menthető.
Az Ubisoft még a nyáron jelentette be, hogy a piaci irányzatokat figyelmen kívül hagyva más irányból próbálják orvosolni a PC egyik nagy problémáját. A linkelt oldalon felvázolt koncepció be is mutatkozott az Assassin's Creed Unity című programban, így kijelenthető, hogy nem működik. Ez különösen fájó pont az Ubisoft számára, hiszen annyira hittek benne, hogy még a konzolokra is olyan portot készítettek, amely nem használ alacsony szintű hardverelérést, és ez a program teljesítményét látva hiba volt.
A vállalat kétségbe esetten próbálja menteni a menthetőt, így érkezik egy olyan javítás (konzolokra már elérhető), amely majdnem 7 GB-os méretű, és gyakorlatilag a játéktér, illetve a modellek nagy részét cseréli, vagy valamilyen módon módosítja. A cél tulajdonképpen egyértelmű, mivel a program, helyenként rendkívül limitált teljesítménye annak köszönhető, hogy túl sok egyedi rajzolási parancs kerül kiadásra, amelyet a PC-n a DirectX 11, az Xbox One-on a DirectX 11.x, míg PlayStation 4-en a GNMX API nem tud optimálisan feldolgozni. Nyilván ez egy alapvető hátránya a magas szintű elérésnek, hiszen egy parancs beírása a parancspufferbe akár egymilliószor is lassabb lehet, mint ami például a PlayStation 4 GNM API-jával elérhető.
Ezen már nem lehet változtatni, hiszen az drasztikus beavatkozás lenne a programkódba, illetve nem tudni, hogy az AnvilNext strukturális felépítése mennyire igazodik az alacsony szintű hardvereléréshez, valószínűleg magát az alkalmazott videojáték-motort is lényegesen át kellene írni, ami akár fél évet is igénybe vehet, addig pedig nem lehet várni.
Az új frissítés az eredeti koncepciót alkalmazza hatékonyabban, vagyis a világ objektumait áttervezték, illetve esetlegesen számolni lehet némi butítással is. Az áttervezés hatására elérhető lehet, hogy több objektumot lehessen felkötegelni, vagyis egyetlen rajzolási paranccsal több objektum rajzolható ki, míg a butítás főleg arra lehet gyógyír, ha a felkötegelés sem megoldás, mivel a kevésbé komplex objektumok kirajzolása kevesebb parancs kiadását igényelheti. Az ilyen optimalizálás az alapproblémát ugyan nem oldja meg, de mégis várható tőle gyorsulás, mivel csökken a kiadott rajzolási parancsok száma. A módosításokkal valószínűleg a templomos rész (Sainte-Chapelle) is játszhatóvá válik. Ez a terület arról volt híres, hogy nincs olyan konfiguráció, amivel ne esne felére vagy harmadára a játék egészére jellemző sebesség. Utóbbi sajnos a program működéséből kiindulva indokolt, mivel ezen a területen a kiadott rajzolási parancsok száma is 40-70%-kal nőtt a játék egészéhez képest.
Kiemelendő, hogy az új javításban az Ubisoft egy komoly hibát is átdolgozott. Nevezetesen arról van szó, hogy a nem játékos karakterek gyakorlatilag a semmiből tűnnek elő, és többen panaszkodnak rá, hogy ez mennyire illúzióromboló. A frissítés után ez nem változik meg, sőt, maga a jelenség romlik, de a karakterek megjelenése kapott egy olyan effektet, amelynek keretében a játékos úgy hiheti, hogy ez nem egy hiba, hanem a játék részének tekinthető Animus működésének eredménye. Ezzel a változtatással az Ubisoft ezt a problémát le is tudta, mivel magát a hibát a játék szerves részévé tették.
Nem kizárt, hogy később még érkezik a programhoz teljesítményt növelő javítás, illetve a játék megjelenése előtt az Ubisoft szándékosan kikapcsolta a tesszellációt. Nyilván jó indoka volt erre a cégnek, hiszen semmi szükség rá, hogy az Assassin's Creed Unity átlagosan 20-25%-os GPU kihasználása még tovább csökkenjen, ami még rosszabb sebességet jelentett volna. Azt nem tudni, hogy ez az effekt visszakerül-e valaha, látszólag a fejlesztők legkisebb gondja is nagyobb annál, hogy egy ilyen extrára költsék el a humánerőforrást.
A Felső kategorikusba tartoznak a 2 és a 4 gb-osok.
Az enyém 1 GB-os.
Tudom, lehet, hogy nagy álom, de az AC 4-et maxon nyomtam lagg nélkül, ez meg minimum sincs meg a VGA miatt. Nagyon nagy szerintem ez a gépigény, így is múlt hét pénteken vettem + 4 gb ramot, sőt most dualba dolgoznak, az erős VGA-k is 50 ezer FT környékén van, azért szerintem valami ultrát a VGA-mból kilehet hozni. Szerintem VGA-t a dx 12 után fogok venni, mert azok lesznek a jók,
Akkor lenne alsó kategória, ha DX 10 lenne. De az enyémen a legújabb DX verzió van, és a SM-ből is az 5-ös. Tehát fúl új 2012-es és csak 2 éves. Ezt a gépet 2012 december 23-kán vettük. A VGAt is vele együtt, 100 000 FT körül. A laptopom 110 000 FT, és jobb benne a VGA, mert 2 gigás.
A 2013-as játékokat a VGAm simán vitte maxon.
Ja is a Far Cry 3-at ultrán tolom, melynek a grafja sokkal szebb ennek a játéknak a very lowjánál.
Egyszerűen nem optimalizál az ubisoft, ennyi.
Minek kell a maxhoz 3 gb vga?
Rosszul lett optimalizálva, már a gépigénye is nagy, de a game nagyobbat követel.
Miért csinálta ezt az Ubisoft?
És csodálkoznak, hogy az ő játékát kevesen veszik meg.
Szerintem ők nem kapnak abból, ha valaki felújítsa a gépet, vagy igen?
VGA-t most nem fogok venni, most RAMOT vettem, az bőven elég, a 3. résznél úgy sem jobb. Ennek (szép a grafikája), de a játékmenete szar és a története is átlagos, a gépigénye atomerőmű, még a minimuma is.
A Patch az 1.3-asba legalább nem esek ki a világból. Az NPC-k szinte majdnem minden ugyan úgy néz ki, csak a mennyisége nagy, ami befolyásolja a játékélményt.
Számomra ez a játék egy nagy szemét, Far Cry 4 jobb ennél, sokkal szebb a grafikája, meg minden.
Engem meg ez a coop nem érdekel, mert a haverjaimnak úgyis Dual CPU-juk van meg Intel HD videokártya. A BH-t épp, hogy elvitte.
Sőt ez egyik haveromnak azt mondta az infó tanára, hogy 4 gb-ra nem jó a 64 bites Win 7, az a tanár normális? Na jó nem OFFolunk.
Szóval ez a játék egy nagy szemétbe való lett, csak az tetszik benne, hogy úgy, mint a 2. részbe a BH-ba és a R-ba itt is medikittekel kell gyógyítanunk magunkat. Nem veszem meg Ubisoft ezt a játékot sry, de ez az igazság. Törten lehet, ha lesz elég idegem, akkor egyszer kijátszom téli szünetbe, de megvenni ezt nem fogom. A AC 4 megvan steamba, ha jó lett volna, ez is ott lett volna. Ha nem fog menni ultrán nekem 30 FPSbe minimum, akkor report lesz. Féljél Ubisoft!! Mert véged.
Köszönöm, hogy elolvastad, kedves Ubisoft!
Amúgy nem olvasta el, biztos. 😆 Valaki dolgozik az Ubisoftnál? 😆
De annyira idegesítő fa*szom, hogy a PC-sek mindig szívnak és késnek vele, a buzi konzolok mi a rákkal érdemelnek többeT? -.-
Patch 4 is now live. Rolling out to Xbox One and PS4 players today and will be available later in the week on PC
Pl az 1.3 patch felrakása
töltsd ki a gépednél itt a gépigényen....rakjál fel képet róla,teszteket
nem figyelgettem a kiirásod,mindenki gépet néz,ha ide be tudod irni...akkor a gépedhez is
de akkor bemásolom ide
Processzor: Intel® Core™ i7-4500U (3Ghz)
Videókártya: AMD Radeon R9 M265X (4GB DDR3)
Op.rendszer: Windows 8.1 Professional (64bit)
RAM: 8GB
HDD: 1024GB
mivel nem adtál meg gépet meg semmit....igy nehéz mitől van ...
Tudja valaki, hogy ez miért van? Ez az amiről az imént írtam. A processzor vagy a videókártya "hibája"?
HD 7750-nel lesz stabil 30 FPS-sem az új patchel?
Mert most olyan 10-20 FPS. A +4 giga ram, azért kicsit javított, de még mindig zavarnak a bugok és a laggok. Egy FX 4100 gyorsabb egy AMD FX-8350? Mert zöld pipa van. Mondjuk az a jó, legalább csak vga problémám van.
A Ubisoft ugyan mára ígérte az új patch érkezését, azonban mint a mellékelt ábra mutatja, az még sehol nincs, és nem is lesz pár napig. A fejlesztők a blogjukon jelentették be, hogy még szükségük van egy kis időre a folt befejezéséhez, és közben olyanokat is írtak, hogy "a szigorú minőség-ellenőrzés kimagaslóan fontos nekik", meg hogy azért csúsztatnak inkább, hogy "azt a magas minőséget kapjuk, amit megérdemlünk"
nem beszelve arrol ,hogy a gpu-d se igazan birna...
habar itt egy tag 4gb vel nyomja full lowon es meg a cpu-ja is gyengebb ,de azert csak nehezkes lenne azzal a vidikarival