Vegyes értékeléseket kapott a Dying Light 2
A kritikusok világszerte letesztelték a Dying Light 2 Stay Humant, és most, néhány nappal a megjelenés előtt közzé is tehették véleményüket.
A 2015-ös játék rajongói már alig várják, hogy belevágjanak az új kalandba, de vajon tényleg az eredeti játék méltó utódjáról van-e szó? Nos, úgy tűnik, ez nagyban függ attól, hogy kit kérdezünk meg.
• PC Gamer – 84/100
• The Loadout – 8/10
• PCGamesN – 6/10
• Videogamer – 7/10
• Game Informer – 9.5/10
• IGN – 7/10
• DualShockers – 9/10
• VGC – 6/10
• Destructoid – 7.5/10
• VG247 - 4/5
• The Guardian - 2/5
• Wccftech - 4/5
• Gamespot - 3/5
• GamesRadar+ - 3.5/5
• Game Rant - 2.5/5
Ahogy az a fenti pontszámokból kivehető, a kritikusok elég vegyes fogadtatásban részesítették a játékot. A pozitívumok között szerepel például a remek parkour rendszer és a játék nyílt világa, amelyet vertikálisan megnöveltek, ezzel tovább növelve a parkour által nyújtott élményt. Negatívként pedig általában az unalmas karaktereket és ismétlődő melléktevékenységeket hozták fel, melyekre számítani is lehetett, miután 500 órányi tartalmat emlegettek. Ezenkívül a hibák miatt néhányan korai hozzáférésű játékként hivatkoztak rá, de remélhetőleg a legidegesítőbb problémák nagy részét orvosolni fogják a megjelenésre.
A Dying Light 2 Stay Human február 4-én válik majd elérhetővé.
Műfaj: Akció, Szerepjáték, Túlélő-horror
Fejlesztő: Techland
De ez nekem is már az agyamra megy hogy lassan végtelen méretű térkép van (aminek úgysincs jelentősége mert fast travelezik szerintem a játékosok 90%-a) és egyszerűen ezt nevezik meg pozitívumnak hogy mekkora. Mint valami e-pénisz méregetés.
Amúgy meg munka mellett 1-2 hetente tudok leülni játszani valamivel, így nem igazán érződik egy openworld monotonnak. Nyilván ha minden nap 3-4 órát beleölnék az lenne.
Embere válogatja.
Viszont jó lenne olyan opció, hogy a játékos dönti el, akar e a sztori miatt felfedezni napokig, vagy nem.
eléggé illúzió romboló.Ilyennel leginkább a Ghost of Tsushimába találkoztam.Adott egy hatalmas map és elkel kapni a hihetetlenül veszélyes bűnözőt és légvonalba 500 méterre van a célpont.....Aztán van amikor hirtelen van nyom a földön ,vér minden és amikor kész a feladat minden eltűnik.(Scriptelt az egész)
Na meg amikor lebuksz akkor csak a közelben állók üldöznek,kicsit odébb mész és a többi őr nyugodtan malmozik.(lásd FarCry, vagy Cyberpunk de igazából mind) Lehetne sorolni.
A főbb küldetések ugyanolyan lineárisak csak épp mellé egy sétaszimulátor is társul.
És ezekkel kezdeni se akarnak semmit.
Szerintem ez egy korrekt vélemény a játékról.Az első része se indult hibátlanul,volt pár patch mire stabilnak mondható állapotba került.
Fura egyébként,hogy az ember a jót elhiszi még ha tudja is ,hogy túl szép, de a csúf igazságot nem akarja elfogadni.
En amugy mar evek ota mondom, hogy jobb lenne ha mindenki kiprobalna sajat maga es ugy dontene el, hogy jo e vagy sem az adott jatek.
Btw, mi volt az a 3 jatek?
Egyébként a
-Last of Us
-RDR 2
-GTA SA
Tegnap fejeztem be az uncharted 4. reszet, nalam az is kozel van a masterpiece kategoriahoz.
Na ez, nekem is ugyanez volt az első gondolatom. :D