Rengeteg játékoson kifogott a Sifu második pályája
A Sifu gyorsan hírhedtté vált a komoly kihívást jelentő játékmenete miatt. A játék annyira nehéz, hogy a játékosok többségének már a második pálya is gondot okozott.
A PushSquare által publikált adatokból pontosan megtudtuk, hogy a kungfu akciójáték mely részei fogtak ki legjobban a játékosokon. A bevezetőt - ahol nem lehet meghalni - 97% teljesítette, az első pályát a játékosok 82%-a, míg a másodikat már csak 34%-uk tudta sikeresen teljesíteni. A következő szint esetében ez a szám közel a felére csökkent, majd pedig 11%-ra. A végső bosst a játékosok 6%-a tudta legyőzni, és csak 1% szerezte meg a platina trófeát.
Természetesen ilyen rövid időn belül nem várhatjuk el, hogy a játékosok mind végigjátsszák a játékot, de a fenti százalékok alapján biztosan nem időhiány miatt ragadtak le ilyen sokan, és az is benne van a pakliban, hogy a nehézséget még nem sikerült kiegyensúlyozni. Mindenesetre a Sloclap társalapítója, Pierre Tarno szerint több kisegítő lehetőséget, köztük egy könnyebb nehézségi szintet - annak ellenére, hogy kezdetben nem terveztek ilyesmit - is kapni fogunk az elkövetkező frissítésekkel.
Műfaj: Akció, Verekedős
Fejlesztő: Sloclap
Mint az egyszeri munkás hétfő reggel úgy viselkednek. Pedig ez csak egy játék.
Jó ideje én is rávettem magamat, hogy ha lehet akkor a legnehezebb fokozaton vagy ha más nem akkor a képességeimnek megfelelően a lehető legnehezebben játszak végig valamit. Szerintem rengeteget tud dobni rajta ha még az AI is elfogadható benne és nem kifejezetten az a csalós fajta.
Elég megnézni a legtöbb játéknál az Achievement-eket. Mikor ovlasod, hogy eladási rekordokat döntenek a népszerű játékok, de azt az achievement-et amit a sztori befejezésénél kapsz azt csak a játékosok 50-60%-a érte el, na az azért meglepő. :'(
Régen nem volt ennyi választék és mindent végig toltunk ami volt az ismerősnek. Nehéz volt? Összefutottunk és megbeszéltük, hogy mit kellene tenni. Volt, hogy egy Tomb Raider puzzle-el próbálkoztam 3-4 napot mire a suliban rájöttünk többedmagammal, hogy mi a fenét kell tenni. :"D Volt egy hangulata még ha a CoD/CoD 2-röl is volt szó csak.
A gyűjthető vackokat meg kifejezetten utáltam mindig, csak annyit ami a haladáshoz szükséges.
Olyat se gondoltam volna, hogy játékot valaha félbe hagyok.
Erre olyan címek mint a Dishonored 2 vagy Witcher 3 ott pihennek, nem köt le.
Legujabb Tomb Raider? Egy árva sírt nem kerestem meg annyira érdektelen volt már, közbe meg a régieket napokig játszottam, hogy a kapu túloldalára eljussak.
Változik a világ. Bár azért mai napig szeretem ha egy játékba van kihívás, de csak normális keretek között.
Régebben megjelenés napján amit csak értem elkezdtem és ha tudtam végig is toltam. Most nagyon megválogatom mit veszek meg, különben csak ott porosodik a könyvtáramban a többi közt...
A gyűjthetőket meg hát.. ha csak a játékidő kitöltésére van akkor szinte nem is foglalkozom vele.
És tény hogy egy ilyen játék nem mindenkinek készül. Ha valaki szereti az ilyet akkor annak ez is "könnyű".
Viszont az a baj hogy sokan nem ismerik a határaikat és akkor jön a rinya hogy jajj de nehéz. Hát igen, pont ez a lényege :D
Aztán ha a fejlesztők az ilyen emberekre hallgatnak akkor az lesz mint a Resident Evil esetében. Sírtak hogy túl félelmetes volt a hetedik rész ezért csináltak olyat ami kevésbé az. Egy horror játék amivel az a baj hogy túl félelmetes...... Ezt hogy gondolhatták komolyan az emberek?
Ezzel a saját eladásaikat rontják. Biztos van egy szélesebb olyan réteg, aki nem a nehézség miatt kíváncsi adott játékra, és ezeket eltaszítja magától a kiadó.
Nem mondtam hogy kár volt megszólalnia. Szimplán szemléltettem hogy mindenki azt csinál amit akar, nem kell másnak megfelelni.
Csinálj egy vállalkozást, és lehetőleg próbáld úgy végezni a munkád, hogy minél kevesebb ügyfeled legyen, és minél kevesebb bevételed.
Az, hogy én ezt a saját meglátásomat szóvátettem régebbi tagként egy vitatémában, nehezemre esett volna magamban tartani.